Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Pai uite, eu am compus odata o scrisoare, transmisa catre porsche si skoda cehia, am facut o miscare pentru garantia extinsa, aici pe forum gasesti tot! Studiaza bine ce e pe aici si iti fac o propunere: deschide un cont pe facebook "motor 1,2 tsi" si incepem de aici!

sau altcineva cu propunerea!

Apoi la data de.............mergem fiecare la OPC si facem reclamatie!!!!!!!!

la data de ...........mergem la Porsche...........chemam televiziuni, etc

asta daca vreti!!!!!!!!!

in orice caz SKODA SI VW ISI BAT JOC DE NOI!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare si inchei aici off.-ul:

Si vizavi de garantia extinsa, se putea dar numai la achizitionare! Am luat garantie extinsa doar la Dacia(SI NU AM AVUT NEVOIE DE EA). La skoda REGRET ENORM CA NU AM DAT 300 DE EURO PENTRU ASA CEVA).

La DACIA, pe o masina noua ca si conceptie(Logan) s-au montat motoare vechi(aici vorbesc de benzinarele care initial au fost si pe SuperNova si pe Solenza ca sa nu mai spun de masinile Renault inca din anii 90+) cu bolile copilariei demult rezolvate si cu fiabilitate arhicunoscuta deci d.p.d.v al motorizarii cam stiai ce cumperi in schimb de la Skoda ati achizitionat o masina(restilizata) despre care stiati deja multe dar cu un motor despre care nu stiati nimic despre fiabilitatea lui. De multi ani se scrie pe acest forum ca nu este indicat a se cumpara un model complet nou de masina in primii 2 ani de la lansare pentru ca suntem in secolul vitezei si al economiei iar producatorii nu mai fac teste complete de anduranta si fiabilitate, deci daca nu s-a putut respecta regula asta atunci precautia trebuia sa se indrepte catre garantia extinsa.

Stefan_fefi, nu stiu cum de ai aflat mai tarziu de optionalul cu garantia extinsa pentru ca ea a fost disponibila odata cu lansarea faceliftului.

Probabil ca problema se va rezolva ca si la BKP-ul passatului B6 dar e pacat pentru ca, pana atunci oamenii isi vor sacrifica economiile(care puteau fi directionate in alte lucruri necesare si utile) si nervii pentru a putea tine functionale aceste masini.

Daca va consoleaza cu ceva, si la case cu pretentii mai mari sunt probleme de genul asta, dealtfel problemele acolo sunt si mai grave.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai indiferent cat de nou este motorul o firma de anvergura uni BMW sau VW nu au scuza! Motoarele se testeaza, etc, etc! Si apoi acest motor e 2009! Am studiat netul inainte de cumparare!

dar ghici, ce?

Nu erau postate defectiuni! Si in cazul asta cumparai cu incredere coane!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele 1,2 TSI-uri s-au fabricat in Germania iar apoi, cel putin cele care s-au montat pe Skoda se fabrica numai in Cehia iar cehii au dat chixuri mari cu anumite motoare care s-au montat pe Fabia - vezi 1,2HTP si 1,4MPI 8V cu distributia pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de garantia extinsa am specificat destul de clar """"Am aflat de garantia extinsa abia cand am schimbat motorul. Atunci era prea tarziu. Asta se cerea la achizitie."""" Poate a fost greseala mea sa nu fiu atent sau poate nu m-au informat la vremea respactiva. Cert este ca toti care am cumparat masinile astea , le-am cumparat sub aripa unui brand care nu fabrica de ieri de azi si care iti inspira oarece incredere. Dece nu ne informeaza/atentioneaza de posibilele probleme? Credeti ca ei nu se asteptau la aparitia unor probleme? Se asteptau, cred, dar nu de o asa amploare. Totusi noi am dat niste bani si nu putini. Daca unii se pot lipsi de acesti bani, eu, sincer, NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele 1,2 TSI-uri s-au fabricat in Germania iar apoi, cel putin cele care s-au montat pe Skoda se fabrica numai in Cehia iar cehii au dat chixuri mari cu anumite motoare care s-au montat pe Fabia - vezi 1,2HTP si 1,4MPI 8V cu distributia pe lant.

Pai atunci nu mai crezi in skoda???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.2 TSi s-a fabricat exclusiv la Mlada Boleslav, chiar si cele montate pe VW, audi, seat.

Si apoi, indiferent unde s-ar fabrica, nu ar conta prea mult, ca e tot VW... deci nu prea poti sa zici ca Skoda a dat chix...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci nu mai crezi in skoda???

Eu nu cred in nimic nou lansat.

Am luat o optiune pentru O3 dar pana in 2015 stau cuminte, am cu ce sa ma descurc pana atunci si nu ma arunc ca guvidele la stanca - nu mi-e rusine s-o spun, cu ceva ani in urma mi-am luat si eu teapa de rigoare dar nu cu masina noua ci cu una SH si de-atunci suflu si-n iaurt.

Si mai e o chestie, producatorii straini nu pot sa testeze un model nou in toate tarile in care va comercializa noul produs, fiecare tara are conditii de mediu proprii, calitatea carburantilor difera vs. normele euro impuse, as spune chiar si calitatea multor uleiuri comercializate in fiecare tara, etc deci pot aparea surprize fata de conditiile in care testeaza motoarele de conceptie noua pe care ei le vor rezolva in timp dar cine este cel care pierde cel mai mult aici?

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu aici e doar in favoarea producatorilor! Guvidele in stanca!? Pai atunci cine ar mai cumpara motoare noi? Trebuie cineva sa faca si asta!! dar mergi pe premiza ca nu cumperi geelly ci skoda, frate, adica un vw cu cateva minusuri, dar nu la motoare!!

Si filozofii de astea putem vorbi cate vrei tu! Dar, da , inteleg sarabanda softurilor( desi clima din Cehia este mai rece decat cea din Romania, si motoarele se opreau la rece), dar lantul nu are nimic cu clima, cu benzina, cu utilizarea! Lantul , (intinzatorul)e prost construit, gandit, proiectat sau ce pana mea o mai fi si asta-i lucru care in final poate duce la stricarea motorului!

Eu propun filozofii strict la obiect! Nu sunt vinovat ca am cumparat un motor de 1 AN VECHIME! Repet, cand l-am luat am crezut ca e facut in fabrica si nu pe vaporul chinezesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa noi ramanem cu frustrarile si vw cu vanzarile.

Nu ai cum sa schimbi opinia romanilor in legatura cu masinile germane. Pana la urma vw a vrut si chiar a fost primul constructor care a ascos la vanzare un motor cu cilindree mica turbo cu o putere si un cuplu decent, dar orice lucru frumos are si ceva aspecte ascunse dupa cum am experimentat majoritatea dintre noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci cine ar mai cumpara motoare noi?

Am mai spus, motoare de conceptie noua vor cumpara toti cei care isi permit asumarea unui risc(intotdeauna va exista cineva) care poate fi diminuat considerabil in caz de esec prin garantia extinsa. Acum de ce sa ne ferim s-o spunem?-chestia asta mai tine si de caracterul omului(la general vorbind) care are tendinta de a fi primul care detine un anumit lucru chiar daca asta e valabil pe o perioada scurta de timp si mai ales cand lucrul asta poate fi realizat cu bani relativ putini. Eu nu-mi permit acest risc si nu mi-l asum, cand mi l-am asumat am pierdut.

Eu propun filozofii strict la obiect! Nu sunt vinovat ca am cumparat un motor de 1 AN VECHIME! Repet, cand l-am luat am crezut ca e facut in fabrica si nu pe vaporul chinezesc!

Inainte de achizitionarea masinii, nu ai intrat deloc pe forumul asta sa vezi ca de ceva ani incoace VW nu mai e ce-a fost odata?

Uite o filosofie strict la obiect: inainte de a fi comercializat Citroen C-Elysee a fost testat 4.000.000 Km. (!!!), daca VW ar fi testat 1,2TSI atatia km. , chiar nu s-ar fi descoperit ca exista o problema cu lantul?

Renault a testat 0,9 TCe(tot cu distributie pe lant dar un pic mai evoluat - da,da, nu va mirati ca asa e) care-l monteaza si pe Logan2 800.000Km. , ei zic ca e OK, om trai si om vedea.

Eu am respectat si respect intotdeauna opiniile oricarui membru de aici chiar daca de multe ori nu am putut sa fiu de acord cu unele dintre ele insa raman la parerea mea, motorul 1,2 TSI nu a fost testat suficient inainte de a fi comercializat pentru ca - una e sa dai chix cu 3 motoare din 100.000 fabricate si sa fii tu cel care ai avut ghinionul sa nimeresti unul din cele 3 si alta e ca toate motoarele sa aibe aceeasi problema, caz in care clar vorbim de o problema de fabricatie care ar fi trebuit sa iasa la iveala in teste - partea cu modificarile de soft o inteleg dar asta - no way!

Uite un om care a inteles recomandarea - citeste ultimul post de aici.

Eu inchei aici commenturile pe aceasta tema si va doresc ca VW sa rezolve cat mai repede aceasta problema, chestiile cu "ce-ar fi trebuit sa facem inainte sa luam masina" acum nu mai fac 2 bani(dar poate vor avea efect la o noua achizitie), toata atentia trebuie sa se indrepte catre VW sa rezolve problema, cu cat mai multi cu atat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok motorul, din foarte multe puncte de vedere, pentru orice tip de utilizare, de la mers economic pana la mers extrem de sportiv. Momentan, nu vad ce ar putea sa mearga rau la al meu, are 51.000 km acum, lantul schimbat acum 9000 de km, si inca nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Penrtu Guadalcanal:

Deci cand am dat eu comanda, undeva in Aprilie 2010 lucruri rele despre 1,2 tsi nu prea se spuneau. Imi spui de ultimul post din acel blog, probabil ai vazut ca e Decembrie 2012. Merci!

cand numai eu pe forumul asta scriu o gramada, acum ai ce citi si a te hotara!

Faptul nu s-a citit forumul vw, te inseli, dar sunt atat de putini obiectivi! Le e rusine sa recunoasca defectele unei masini.Si nu scriu, sau scriu abureli. Nu vezi ca vii cu o parere obiectiva si iti sar in cap ca jignesti vw, skoda, etc!!!!

Sa stii ca eu chiar m-am documentat, dar nu prea am avut ce! Si inca ceva, pana in Decembrie 2010(6 luni) si 10000 de km am fost extrem de multumit de masina! fara zgomote, fara lanturi, fara intreruperi la rece! Pe urma a inceput nebunia!

deci un motor din 2009, trece si anul 2010 fara mari nereguli! Apoi incep prostiile!

Concluzia asta este: noi suntem vinovati ca am luat un motor nou de la un titan in motoare, caroserii, fiabilitate!

Si daca ai sa citesti forumurile vei vedea cati s-au razgandit in urma celor postate de mine! dar a fost cine sa scrie, sa aiba curajul sa recunoasca ca s-a intepat!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"... si 10000 de km am fost extrem de multumit de masina! fara zgomote, fara lanturi, ..." - cred ca aceste distributii li se seteaza cu VAGCOM-ul acest numar de km. :))

La masina din dotare am schimbat distributia la 10.000 km, acum am implinit 20.000 (10.000 de la schimbare) ...sunetul secret a reaparut fix la 10.000km si vad ca se incapataneaza sa fie prezent la fiecare pornire desi pana acum in cei 10.000 a fost prezent de 3 ori si foarte slab, acum este din top.

Macar daca ar fi si el prezent din 15.000 in 15.000 sa ne tina cat o revizie ar mai fi ceva :))

Sambata a trecut pe langa mine un Golf 6 condus de o femeie care facea ca o moara stricata motorul. Cu proxima ocazie am sa o atentionez ca e varza motorul.

Bag picioarele, o las sa cada de tot si apoi proces nene cu grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine merg la Cardinal ptr constatare.Sper sa scap ieftin.Daca tine si kitul 2 inca 3 ani ar fi super! :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut , schimbarea de lant la mine s-a facut la 41.800 km, acum am 51.200 km, cand sa ma astept la probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesori de 1.2 tsi masini fabricate dupa iunie-iulie 2011 cu probleme la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_slatina, sa stii ca nu am cobit! dar e simpla constatare a unui inginer, cand un mecanism functioneaza anormal chiar si 3 secunde de 3 ori in 10000 de km, acel mecanism are un defect, care in timp iese la iveala! Se pare ca rugamintile catre EL nu ajung!

In alta ordine de idei, oare ce facem fratilor??

Exista folclorul ca, oricate coduri ar fi pentru skoda, de fapt se schimba din stoc, care pana mea de varianta o fi din acel stoc????

Vineri ma duc la revizia de 3 ani si am ridicat si problema lantului! Se va incerca inregistrarea zgomotului! dar masina lui dracu, sambata si duminica nu a facut deloc(desi vineri l-am auzit), desi am incercat surprinderea zgomotului cu un telefon mai performant! Presimt ca si vineri va fi la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se face vreo actiune cu protectia consumatolui sau alte chestii ma bag si eu

Nu am timp sa stau pe forum, mai citesc ce postati voi.Masina asta mi-a mancat viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi fac deja un obicei din a surprinde "sunetul secret" si se pare ca am avut ceva noroc in surprinderea lui caci se incapataneaza sa faca constant :D La vechea distributie trebuia sa fiu pe faza ca sa il prind dar la asta .... am noroc din plin. Ne transformam usor usor in micii cameramani :))

Si cand iesim din garantie ce facem ??? Dam bani din buzunar ??? Macar daca ar fi ieftina socoteala l-as pune si pe ala la lista de plata de la o revizie ...

Daca nu sunt in stare sa caleasca bine un lant sa reproiecteze frate un kit de distributie pe curea cum este la noul motor macar asa stim ca la 60.000 km avem o belea pe cap dar nu stam cu urechile ciulite la fiecare pornire. O sa ajungem draq sa ne creasca urechile ca la iepure/magar de atata ascultat. Mai avem sa le dam pe spate cu gel !!! :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesori de 1.2 tsi masini fabricate dupa iunie-iulie 2011 cu probleme la distributie?

Masina mea fabricata 08.2011 - schimbat distributie la 7000KM

Acum am 10000KM si inca nu se aude nimic

Cred ca motorul a fost fabricat cu mult inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai faceti nervi degeaba,solutia este un chit de distributie pe curea special adaptat pentru aceste motoare,acest gen de lant impletit nu va da fiabilitate niciodata pentru ca are sprijinul pe pinion prea mic, bolturile subtiri si lipsa de role unde ataca pinionul de aceea se lungeste.Sau adapteaza in lant dublu cu role(lantul clasic) cum folosesc cei de la Mercedes si BMW de mai bine de 20 de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista asa ceva? Probabil o adaptare costa foarte mult si sincer eu cred ca ar putea fi un risc si mai mare pentru ca ar fi o carpeala. VW nu va scoate o kit de conversie la curea pentru 1.2TSi cu distributia pe lant.

Culmea ca distributia pe lant la TSi-urile de 1.4 indiferent de putere acum este destul de fiabila. Lanturile au putut sa fie rezolvate la aceste motorizari. Incapacitatea VW de la rezolva la 1.2 eu cred ca tine de ordin financiar. Pe principiul cut your losses, adica de ce sa faca ei recall la atatea masini si sa nu scoata 2-3 tipuri de lanturi eventual mai duc cu zaharelul din 10k-15k iar pe G7 pun distributie pe curea ca sa incheie socotelile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si asta este problema ....au facut ceva pentru a reproiecta distributia din lant in curea ??? Nu, s-au spalat pe manute, au creat alt model de 1.2 TSI si cei MUUUULTI cu probleme lasa-i asa ca mai schimbam pe garantie, ii altoim pe altii care nu mai au ....treaca mearga ...

Eu sunt PRO pentru trecerea pe curea ... si nu cred ca este avion sau naveta spatiala astfel incat sa nu il poti reproiecta !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu sunt costurile mai mari decat avalansa de schimbari de distributii pe garantie,au fost cele mai vandute motorizari mai ales ca sunt multi care sunt la al 2-3-lea lant si garantia se prelungeste.Asa fac conversia printr-o rechemare programata in reprezentanta(ori alt model de lant,ori pe curea) odata si bine.(Toyota a chemat 3 mil de unitati pentru o problema la pedala de acceleratie sau ceva asemanator)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!