Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Offtopic, oferta de lichidare stoc, Octavia 1.2 tsi in dotare drive plus cu doar 13500 euro, tva inclus. La pretul asta nu mai cumpara nimeni Rapid

Pana la urma posibil sa fie in alta parte buba, nu cred ca e lantul si nici intinzatorul. E prea de tot. Nu cred eu ca faceau astia de la vw misto de noi in halul asta. Pierdere de timp in service.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea, la seat ei au actiune pentru motoarele 1.4 nu 1.2.....

De unde stii? Este oficial ca au actiune pentru schimbarea lantului la 1.4tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

BLiTZ - pare destul de ciudat faptul ca la viteze mai mari si la o temperatura ambianta destul de scazuta, valoarea temperaturii lichidului de racire sa se duca spre 50 de grade C. La motorul meu asa ceva n-am patit niciodata, in schimb la o coborare de cativa km buni pe serpentine in frana de motor, primavara cu temperatura ambianta undeva pe la 7 grade C, acul indicator de la lichidul de racire a inceput sa coboare si el ... N-a apucat totusi sa se duca la 50, dar daca as mai avut de coborat probabil ca ajungea si acolo. E drept ca n-am masurat niciodata cu un VAG-COM temperatura reala in mers.

Problema pare oarecum logica si la mine si la tine din cauza ca la aceste motoare noi eficienta a fost pusa pe primul loc, si astfel frecarile interne au fost reduse mult in comparatie cu altele. In concluzie singura sursa de caldura ramane explozia si arderea din camera de combustie. Cu toate astea mi se pare aiurea ca in sarcina, fie ea si redusa, sa incepi sa tremuri de frig in masina oricare ar fi temperatura exterioara. De ce n-au pus atunci o rezistenta cum are logan-ul diesel una de 2 kW, undeva pe sub bord si functioneaza atunci cand lichidul de racire nu poate incalzi habitaclu?!

Am avut o discutie asemanatoare, dar de data asta era vorba de relanti, pe topicul de mai jos:

http://vwforum.promo...-1m-16-16v-bcb/

Lant intins va doresc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior ....nu e buna urarea ta cu "lant intins" .....in astfel de cazuri trebuie schimbata urgent distributia :))))) :lol:

10.000 km si porneste silentios.

Am intrebat si la Skoda Craiova de aceasta problema si au zis ca dupa schimbarea lantisoarelor la clienti nu s-a mai plans nimeni de problema. Referitor la faza cu relantiul si mie imi sta la 1000 rot/min dar cand se incalzeste motorul la temperatura optima scade la 600. Mie imi place asa la 1000 rot ca poti sa faci miscarile in parcare fara sa mai calci acceleratia :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune, TE ROG, EXISTA A TREIA VARIANTA DE LANT, ATAT LA SKODA CAT SI LA VW ???? SAU LA UNA DINTRE ELE?

Sunt 3 variante. Prima, cea originala montata pe motoare la aparitia lor, a 2-a aparuta prin 2010 (cred ca inainte de a aparea problema la majoritatea auto, majoritatea au constatat problema cu varianta 2 de lant montata din fabrica) dar tot cu bube si a 3-a aparuta in iunie 2011.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blitz ai idee daca masinile (VW..in speta) cumparate DUPA iunie 2011 (gen noiembrie 2012) vin cu al 3lea lant din fabrica...sau e nevoie de vizita la dealer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi , Blitz. dar tot pentru tine o intrebare:

Codurile acestor lanturi sunt diferite??

Cum recunoastem al treilea tip de lant??

Poti sa pui pe net codul celui de-al treilea lant! Banuiesc ca nu e chiar secret!!

Daca poti pune codurile variantei 3 de lant, pune-o te rog atat pentru skoda cat si pentru VW(avand in vedere cele spuse de tine cu garniturile, suruburile, etc!).

Si vizavi de temperatura motorului, intr-adevar la 1,2 tsi am patit scaderea temperaturii in mers, ceea ce am povestit eu a fost la acele temperaturi extreme. Oprirea de un minut in Cheile Bicazului o facusem sa aduc pustiul de 10 ani(pe atunci) in fata pentru ca, dupa 28 de km de mers, pustiul ingheta in fata.Daca pana atunci abia abia a ajuns la 90 dupa oprire la relanti a inceput sa scada, pana in jur de 70 grade, concomitent cu scaderea drastica a temperaturii, am ajuns in varful muntelui la -26 grade. Temperatura motorului nu prea si-a mai revenit pana la Toplita, dar nici nu a mai scazut, dar tot drumul pana acolo am mers la -21 grade.

In masina se facuse acceptabil de stat fara haine groase, dar ventilatia la 4-5 trepte, altfel iti inghetau geamurile.

Nu o vad ca un defect, ci iarasi ca o proiectare gen vw, " noi oricum suntem buni, chiar cu 3 lanturi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vezi ca scade temperatura motorului (si motorul nu are nici o probleme gen termostat ...) alta varaianta decat sa retrogradezi o treapta (sau mai multe) si sa bagi piciorul in ea nu vad. Daca o tii turanta si in sarcina ar trebui sa creasca temp motorului chiar si la -26 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa o tii turata pe gheata si pe serpentinele din Cheile Bicazului. O trec pur si simplu la intamplari ciudate. de atunci nu am mai patit dar nici vreme crancena ca atunci nu am mai prins la drum lung! in oras nu ai cum sa-ti dai seama de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

ionut_slatina - :lol: ma refeream la faptul ca lantul sa ramana intins de catre intinzator si sa nu mai faca zgomot, nu la fenomenul de intindere plastica (adica nu-si mai revine) a materialului :)) ;)

Nu m-as fi gandit niciodata ca atat timp cat exista aprindere in camera de ardere sa scada atat de mult temperatura lichidului de racire indiferent de temp exterioara ...

Oare TSI-urile care se vand in Norvegia, Suedia, Finlanda, Rusia etc. nu au nimic modificat in acest sens ?

Cel putin din Rusia am vazut foarte multe TSI-uri de la 1.2 pana la 2.0 pe aici pe la vama de langa noi de la Giurgiulesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ideea e ca, cu cat e mai economic motorul cu atat fenomenu asta e mai pronuntat si cu cat arzi mai mult combustibil cu atat motorul o sa fie mai cald. De aici ideea sa o tii turata, plus ca daca o tii turata frecarile intre piesele din motor sunt mult mai mari => caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta-i ideea, dar nu poti sa o tii turata permanent. adica la viteza de a treia sa ii dau a doua? O tii turata cat trebuie , cat iti permite drumul, conditiile atmosferice, etc.

dar ne prelungim cred ca in discutii. sa vedem ce mai zice Blitz. problema nu a fost ceva permanent, care sa ma faca sa zic ca inghet iarna in masina. se incalzeste greu dar apoi stai in bikini.

Problema de atunci o pun pe faptul ca era temperatura extrem de scazuta, poate mai scazuta decat iti arata senzorul din oglinda, ghata pe jos, deci trebuia atentie la condus si masina nu se putea tura extrem, etc, etc. cred ca ar fi ajutat niste huse in fata radiatorului sau stravechiul carton. Sunt masini noi, dar se pare ca au nevoie de ajutor .

Eu zic sa ne oprim aici, mai ales ca Blitz a spus ca pe urma masina s-a incalzit normal.

Tsi-urile astea sunt mai ciudate, difera mult in exploatarea de zi cu zi de ceea ce vw a vrut sau au incercat sa faca si culmea, le-au mai trecut si pe hartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Cum pot afla ce tip de lant am pe masina

Masina e fabricata in iulie 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-64235-0-35305100-1358337417_thumb.jAcesta este modelul de lant care se folosea la data de 24.02.2012 in cazul inlocuirilor de lant. La acea data, masina avea aproximativ 43.500 Km. Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polotsi, la tine este prima sau a doua schimbare de lant???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-64235-0-35305100-1358337417_thumb.jAcesta este modelul de lant care se folosea la data de 24.02.2012 in cazul inlocuirilor de lant. La acea data, masina avea aproximativ 43.500 Km.

Asta il am si eu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moamaaa......d-asta tricotat asa am si eu. Schimbat in MAI 2012 la mine, acest model de lant este de la o actiune iesita in NOIEMBRIE 2012 (m-am interesat la service). In afara de asta si modelul vechi mai este vreun model cu alta lucratura la tricotaj ?!!?!? Ca mai au sa puna zalele in X sau ................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.000 km si porneste silentios.

Am intrebat si la Skoda Craiova de aceasta problema si au zis ca dupa schimbarea lantisoarelor la clienti nu s-a mai plans nimeni de problema.

O sa ma plang eu cand o sa merg la revizie peste 4000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, revin cu rugamintea pentru coduri, atat pentru Vw cat si pentru skoda, daca se poate la acest al treilea lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: Se pare ca pentru injectoarele cu probleme de la motorl 2.0 TDI, grupul VW s-a hotarat in sfarsit sa schimbe gratuit, la cerere, injectoarele din seriile cu probleme, chiar daca nu sunt efectiv defecte la momentul schimbului. Mai multe detalii aici .

Ar fi bine daca ar face acelasi lucru si pentru motoarele de 1.2 TSI cu probleme.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu injectoarele s-a identificat problema si s-au putut schimba cu altele care nu mai fac probleme. In schimb lantul nu a fost rezolvat, ci carpit cu una o versiune (sa vedem daca a 3a e cu noroc). Un producator care se respecta si este de talia VW putea sa ofere schimbare gratuita a lantului cand se constata zgomotul, indiferent ca masina a iesit din garantie de 2 luni.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau indiferent unde a facut reviziile si cand!! Ca asta nu tine de calitatea uleiului, periodicitatea lui, etc! sau daca tine tine prea putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!