Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Asta pare o explicatie logica ... faptul ca lantul se alungeste peste limita de compensare a intinzatorului, cel putin peste limita din prima parte a pornirii, moment in care e pur mecanic (vezi acel arc de care zicea colegul de mai sus).

LE: Mie mi-e clar ca problema nu e simplu de rezolvat pentru ca altfel o rezolvau acum ceva timp, totusi inginerii care proiecteaza motoare la VW banuiesc ca au idee ce fac. Si faptul ca noile motoare au distributie pe curea arata faptul ca problema e posibil sa fie imposibil de rezolvat ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil nu .. prea costisitor ...sigur :D

Toate deciziile astea strategice de proiectare/reproiectare au un factor economic in spate ... avand in vedere tocmai factorul asta economic cred ca odata cu proiectarea noului motor nimeni nu va mai investi nici macar 10 centi ca sa solutioneze problemele celui vechi. Pur si simplu or sa ridice covorasul rosu din fata de la VAG si or sa bage acolo toata povestea. In plus marea majoritatea a motoarelor care au probleme cam ar trebui sa iasa din garantie in perioada urmatoare, iar kulanza se aplica doar daca toata intretinerea masinii e facuta in serviceuri autorizate, deci cred ca incasarile de pe parte de mentenanta depasesc cheltuiala cu schimbarea unei distributii o data la xx mii de km, mai ales ca kulanza se poate aplica si proportional, adica sa plateasca si clientul ceva (de obicei manopera). Acestea fiind spuse cred ca VW deja a inchis problema cu aceste motoare si a musamalizat bine totul. Nu'mi ramane decat sa va fac o urare de pescari ...

LANT INTINS!!

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema apare si la motoarele vw care si-au extins garantia contra cost la 4 ani sau chiar au fost luate de la inceput cu 4 ani garantie. deci ceva cred ca se va face. Un motor vw cumparat in 2010 sau chiar 2011( si alea mai au ceva probleme) are garantie pana in 2014-2015. mai e ceva timp! Mai e o alta discutie ca motoarele produse in 2011 si 2012 nu ar mai avea probleme, inseamna ca acolo lantul e cel bun, oare de ce nu se schimba cu acel tip de lant, nu cumva ne vand de fapt stocurile cu lanturi neconforme???

Faptul ca au renuntat la lant si au pus curea poate fi in trendul epocii, unii producatori inventand cureaua de distributie scaldata in ulei, cu durata foarte mare de functionare. Si poate vw nu a vrut sa ramana mai prejos! Desi la ce au facut cu acest 1.2 tsi ma indoiesc ca pot fi de incredere! Si chinezii care fura tot ce e nou reusesc sa ajunga la ceva fiabilitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi lungi discutii?:) eu am platit luna trecuta 1200 ron ca sa mi schimbe lantul pt ca iesisem din garantie in iunie. am mai facut de atunci vreo 2000 km insa nu am mai auzit zgomote.l e primul lant schimbat. nu ma pricep la chestii tehnice insa daca vrea cineva sa l vada cum arata. il am in portbagaj.pot face niste poze:)

treaba e simpla .la inceput de an cand vaa faceti bugetul calculati asa:

- impozit masina

-impozit in combustibil( benzina pe care o cumparati)

- rovigneta

- taxe de pod( daca treceti ca mine podul de la cernavoda)

- anvelope

- o revizie pe an la porsche service

- si 1200 ron pt schimbare lant

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu ai cerut kulanza??? Mai ales ca era primul lant, dupa cum spui, era chiar actiune(ascunsa) de service!!!!

Dupa atatea discutii pe forum, semnare scrisori(parca si tu ai fost) de ce nu te-ai dus in garantie sa il schimbi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cerut insa nu mi-au acceptat.am intarziat la una dintre revizii cu 1000 km( cu toate ca celelalte revizii le-am facut undeva pe la 13.000).

am facut revizia acum la 56000 deci nu la 60000 tocmai pt ca le-am facut mereu mai devreme dar nah. ei sunt cei care decid:)

si da...am fost si eu printre semnatari. eu vreau sa o vand.cumpara cineva o octavia 12 tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tu, Brutus??? :lol:

Ce nesimtiti, faptul ca ai intarziat 1000 de km la revizie NU ARE DE A FACE CU PROIECTAREA GRESITA SAU CALITATEA PROASTA! :vwrullz:

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o mare magarie, se leaga de orice.Pe de alta parte ne tin obligati sa facem reviziile la ei la preturi exorbitante in speranta ca poate beneficiem de kulantza.

Nici vanzarea nu este o solutie daca nu mai apar alte prb. pt. ca pierderea este mult mai mare decat ce-a schimbari lantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina ar merge bine cat e o revizie la reprezentanta??? 200 de lei in plus?? 300?? 400?? E cam odata pe an! Bucuros i-as da daca as fi tratat normal si daca functionarea acestui motor ar fi luata in serios!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca Liviu ar trebui sa scrie direct la fabrica un e-mail. 1000 de km nu inseamna nimic (spre exemplu: "Eram pe drum spre casa din Spania - ca-i mai departe :) - si mi-a aparut sa fac revizia la masina. Cum nu stiu nici franceza, nici italiana, nici germana si nici ungureste am fost obligat sa astept pana la venirea in tara ca sa fac revizia").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce sunt asa mari probleme la 1.2TSi, iar 1.4TSi de 122 care are un design asemanator are mult mai putine probleme. Sincer nu cred ca 1.2 a fost creat de la 0.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici noi! Proiectare gresita? alegere gresita a materialelor? nepasare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea, la seat ei au actiune pentru motoarele 1.4 nu 1.2.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin offtopic dar am nevoie de cateva feedback-uri de la utilizatorii de TSi:

-cand erau -15-20 grade afara, la ce temperatura statea uleiul motor (citit din ceasurile de bord), depasea 75-80 grade?

-cei care-au facut actiunea cu saiba de turbo si resoftarea, la ce turatie va sta motorul la mers incet in gol la cald (ralanti-ul la cald)? este cineva aici caruia ii sta turatia undeva la 1000 rpm?

Merci frumos de feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor cald, turatia statea pe la 600rpm la mine. Inca nu am prins motor cald si -15 -20 grade afara...cu prima ocazie, o sa incerc sa vad.

Intre timp la mine si lantul 3 caraie (dupa 3 saptamani de cand a fost pus). Iar l-am auzit duminica dupa ce masina a stat cam o ora. A fost chiar tare de data asta. Poate are legatura si cu faptul ca uleiul e deja mai 'vechi', am vreo 9000km de la revizie (si 2000 km de la schimbul de lant). Am dat mail la Skoda si Porsche sa ii informez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, tie trebuiau sa iti faca schimbul de ulei si filtru odata cu schimbarea lantului!

Informatie oficiala dar neofociala( PE SURSE): daca zornaie lantul se schimba si al doilea, DAR SKODA NU A IMPLEMENTAT AL TREILEA LANT, SE SCHIMBA DIN STOCURI, DECI IN CEL MAI BUN CAZ ESTE A DOUA VARIANTA.

TOT PE SURSE: PENTRU VW AR EXISTA O VARIANTA DE LANT (CEA CARE SE INLOCUIESTE) CARE E DIFERITA DE CEA PENTRU SKODA( CEL PUTIN CA SI COD). IN SCHIMB NU STIU SA SPUN DACA ACESTA MAI ZORNAIE SAU NU.

Pentru Blitz:

Eu nu am maxidot, dat ceea ce pot sa iti spun, ca anul trecut cand erau gerurile crancene am plecat cu masina din Piatra Neamt la -15 grade . Cu chiu cu vai s-a incalzit apa la 90 , dupa aproximativ 20 km, iar la o stationare de cca 1 minut (in Cheile Bicazului erau deja -21 grade) apa a scazut vertiginos la 70 grade. Temperatura care nu a mai urcat pana nu am ajuns in varful muntelui.

La relanti cred ca sta la cca 800, porneste la 1000, 1100 dupa aia scade rapid la cca 750-800 indiferent de cat de frig este afara.

Niciodata nu mi-a stat relatiul la 1000 cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, curios ce-mi spui cu apa. Am iesit la un drum cu O2 (-18 afara) si pe la 120km/h constant a inceput sa-mi scada apa spre 50 grade. Nu s-a mai ridicat pana nu am bagat-o in garaj, nici caldura nu mai dadea inauntru. In fine mai cercetez.

PENTRU VW AR EXISTA O VARIANTA DE LANT (CEA CARE SE INLOCUIESTE) CARE E DIFERITA DE CEA PENTRU SKODA( CEL PUTIN CA SI COD). IN SCHIMB NU STIU SA SPUN DACA ACESTA MAI ZORNAIE SAU NU.

Codul de la VW difera pentru ca sunt 2 kituri defapt. La VW in pachet (kit) vine doar lant si intinzator, la Skoda in pachet vin si suruburile si garniturile aferente efectuarii lucrarii de inlocuire. De-aia difera codurile. Lantul din kit e acelasi si colo si dincolo.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se incalzesc foarte greu astea cu intercooler pe apa... cel putin asa am sesizat.

parca mai greu ca Diesel.

Au si circuitul de racire mai complex... racirea chiulasei e pe circuit separat de restul motorului...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are termostatul sticat si nu inchide pentru ca am patit asa ceva cu un Passat. La viteza mai mare scadea drastic temperatura si dupa ce am mers pentru 15minute bara la bara in oras a inceput sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, astea asa fac de cand sunt noi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica le scade temperatura motorului in mers??

Una e sa se incalzeasca foarte greu, asa face si la mine, iar alta poveste este sa scada temperatura in sarcina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, necazul mare e ca sunt 2 termostate. Motorul are circuit racire pentru bloc motor (cu termostat aferent) si circuit racire chiulasa (cu termostat aferent). Nu stiu care dracu din ele e buba dar ambele termostate vin intr-o singura carcasa, ca piesa de sine statatoare. Vad ca la temperaturile astea nu mai face asa, ce mi-a zis Bogdan mi-a dat de gandit.

The_Ego, nu in sarcina, mersul la viteza de croaziera e sarcina partiala relativ mica, deci temperatura scade. In accelerare sau pe loc creste (depinde).

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, tot timpul ai data raspunsuri exacte!

Spune, TE ROG, EXISTA A TREIA VARIANTA DE LANT, ATAT LA SKODA CAT SI LA VW ???? SAU LA UNA DINTRE ELE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa faca ceva vw pentru cei cu probleme sa se gaseasca o rezolvare.

pentru ca la noile 1.2 TSI de pe octi 3 distributia este pe curea conform ETKA si cod motoare CJZB CJZA

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!