Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

A facut fix de 2 ori si cu masina parcata oblic in panta, bre, in rest a pornit normal.

Si in contextul de mai sus am zis ca NU FACE ZBARRR, nu ca nu a facut fix niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor e nasol ce se intampla. Cauzele pot fi multiple sau poate fi una singura si banala, dar ori nu reusesc sa le gaseasca ori nu vor sa le faca publice. Pacat, mare pacat!

Ca sa vedem daca e de la ulei/calitatea uleiului si/sau pompa de ulei incercati o data sau de doua ori sa-i dati la cheie fara sa porneasca motorul. Stiu ca e destul de greu sa reusiti pentru ca motorul porneste imediat. Totusi incercati sa tineti 1-2 sec cheia pe pozitia "demaror". Puteti incerca odata sau de 2 ori chestia asta si abia apoi s-o porniti normal. In felul asta ma gandesc ca presiunea de ulei reuseste sa creasca putin si in modul asta intinzatorul poate reuseste sa intinda lantul.

Problema suparatoare este ca nu exista conditii clare cand lantul zornaie si in modul asta nu veti avea rabdare de fiecare data sa faceti ce am zis eu mai sus. Totusi cei care stiu cat de cat conditiile in care la prima pornire face asa ii rog sa incerce procedura sa vedem daca avem vreun rezultat.

Ieri de curiozitate m-am uitat rapid pe youtube sa vad ce tip de distributie au motoarele mai noi de la diferiti producatori si va pot spune ca sunt ba pe curea ba pe lant ... Dumnezeu cu mila ...

Sanatate

Cronologic nu stiu ce pornire urma,cu sau fara zgomot.La -7 grade,actionarea demarorului fara acel timp de asteptare a miscat motorul fara sa porneasca iar la urmatoarea cheie pornirea a fost normala cu stabilizarea la turatiei la 1100.Manevrele astea imi amintesc de batrana Dacie si pornirele pe frig.Ruperea uleiului manuala,reglarea pe cama,pompare benzina in carborator,da la cheie si da Doamne sa porneasca.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmarea colegului cu probleme la 84000 de km, de pe alt forum, ca tot intreba Ionut(apropo Ionut, daca a facut de 2 ori pentru mine e clar, mai devreme sau mai tarziu.... sa dea Dumnezeu sa nu):

"Fratilor, masina e la Brady si dupa un adevarat razboi, mi-au comunicat ca producatorul va suporta cheltuielile. Piesele vin in cca 5 zile. Motorul era varza, asa cum v-am mai spus: pistoane, supape, distributie si se pare si chiulasa. Va voi da detalii despre "razboi" dupa ce mi-o repara. Sunt hotarat sa o schimb. Ma simt inselat. Vreau de la dealer o masina care sa faca banii multi pe care ii platesc din greu ca majoritatea voastra. Voi continua "lupta in acest sens"."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi nu inteleg de ce suntem atat de putini, la cate motoare au vandut nu prea vad multa lume exceptie eu si inca 5 persoane care ne spunem off-urile aici.

Inseamna ca celorlalti nu le pasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altii nu stiu cum ar trebui sa functioneze! Stiu doi care au schimbat lantul ca i-am trimis eu, dar zornaia de te scotea din masina! Ei nu auzeau nimic suspect! Acum zic ca nu mai aud nimic, dar nici km nu au facut!

Altii au mai renuntat la a intra pe forum, etc, etc....

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Fratilor, o intrebare, ca nu mai tin minte din cate pagini s-au scurs pe topicul asta, exista vreun posesor de 1.2 TSI 86 cp care sa aiba problemele astea ?

Stiu ca ceea ce am scris eu, cu actionarea demarorului, scurt, fara sa porneasca, este anevoioasa si multi dintre voi deja s-au plictisit/scarbit sa incerce tot felul de trucuri. Se prea poate sa fie probleme la sistemul de alimentare cu ulei a intinzatorului precum zice colegul nicureddogsflo sau chiar pompa de ulei ...

Keep in touch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a scris un coleg de pe alt forum:

"am mai auzit de probleme de genu si la Skoda. Am un amic care are 1.2 tsi dar de 86 de cai, care la fel dupa 12-15 mii de km la pornire se auzea zgomotul, l-a schimbat pe garantie, dupa care alte cateva mii de km iar a facut zgomotul, iar schimbat cu unu aftermarket din spusele celor de la service deoarece au zis ca cele furnizate anterior eram de proasta calitate, de aprox 5 6 luni nu l-am mai auzit sa aiba probleme si 4-5 mii km!

Numai bine! :cheers:hi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in aceasta dimineata (-7 grade) a pornit superOK, la mine cel mai rau se auzea prima pornire dimineata, restul pornirilor fiind absolut aleatorii.

Deci Bogdan sa te auda Doamne Doamne sa nu mai am probleme cu ea. Sincer, la inceput cand am luat masina de la service am mers asa mai linistit, am zis sa o menajez bla bla bla ......acum iar ma mananca talpa si isi ia nitel COX la drum intins.

Singura chestie de care sunt nemultumit este varianta asta de soft+saiba. Parca nu mai este atat de brutala asa cum era cu softul 8620 cu care a venit masina. Am impresia ca au menajat putin turbina si au marit injectia de unde si un consum mai mare fata de vechiul soft. Spre exemplu cu vechiul soft faceam Bucuresti - Pitesti la o viteza de 130 km/h cu un consum de 6.5 %, acum am 7 - 7.5 % in acelasi stil de condus dar asta este, mergem mai ponderat ca sa nu doara buzunarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Vad ca multi vorbiti de lant,de fapt nu lantul e problema ci intinzatorul de lant.Poti sa-ti pui orice lant daca nu ai un intinzator bun la fel fa face chiar si dupa 100 km parcuri de la schimbare.Asa ca pe acesta tema ar trebui sa discutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry, dar atunci de ce VAG iti schimba si lantul atunci cand apare acest sunet??? Si la mine a fost si lantul cel mic de la pompa de ulei ???? Si pe deasupra mai este si alt model ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Pentru ca probabil ori nu stiu ca ar putea fi de la intinzator, ori nu stiu cum sa remedieze problema ori vor sa faca profit pe urma utilizatorilor. Oricare dintre cele de mai sus ar fi valabile mi se pare inacceptabila. Probabil ca la intinzator nu prea au solutii si de aia se rezuma la a schimba lanturi ...

La vechea daciuta incepuse la un moment dat sa-mi palpaie din cand in cand becul de la ulei. Am zis ca trebuie sa schimb uleiul, numai ca la un drum lung m-am pomenit ca-mi da de doua ori in nas si apoi un sunet luung de haraiala metalica si motorul s-a oprit. Se rupsese lantul, din ce cauza? Din cauza intinzatorului hidraulic care probabil se infundase precum a zis colegul nicureddogsflo sau poate ca a fost si pompa de ulei pe care am schimbat-o cu ocazia aceea. Mecanicul mi-a zis pe atunci ca sunt prost proiectate dar ca cei de la Mioveni au gasit o solutie si anume intinzator mecanic. Inlocuirea intinzatorului hidraulic cu cel mecanic a fost oarecum facila din cauza configuratiei blocului motor in locul de prindere. Am aflat ulterior ca daciile noi aveau toate intinzator mecanic ...

Cei care au avut Pegas cand au fost mici isi dau mai bine seama care-i treaba cu lantul asta. Dupa cum s-a mai spus pe aici, e perfect normal ca lantul sa se intinda in timp, studiul materialelor ne explica si de ce ;). Astfel ca dupa multi km facuti cu bicla lantul capata joc serios si de multe ori chiar sarea si in general problema se rezolva cu scoaterea unei zale. Bicicletele noi dupa cate stiti au si ele intinzator, e drept ca intinzatorul are si rolul de a rula pe diferite pinioane.

In afara de colegul ionut_slatina mai stie cineva ca i-ar fi schimbat si lantul mic dintre arbore si pompa de ulei ? Mi se pare ciudat sa-l schimbe si pe ala desi daca materialul este de calitate mai slaba atunci e probabil ca si ala sa aiba probleme, cu atat mai mult cu cat asta nu are intinzator parca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inclusiv cele noi, model 2013 fac? care e ultima masina achizitionata care are problema cu lantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca , de pe forum , Ionut e cam ultimul! 2012 nu prea am mai vazut achizitionate, cel putin pe forumuri!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2012 este masina unui prieten (fosta masina de drive test la Dona Seat Craiova) achizitionata la 4000 km, fabricatie tot 2011. Are 22.000 km si nu a avut absolut nici o problema cu distributia.

Printre noi, nu mai stiu sa fie careva dupa 2012.

"ori vor sa faca profit pe urma utilizatorilor" nu stiu ce profit ar putea sa faca atata timp cat este pe garantie !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci de ce nu incepem cu asta? daca s-a rezolvat..CUM si de c enu se poate aplica si la cele mai vechi?

eu am 7500km cu Polo 1.2TSI luat acum 2 luni si nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, si la mine a inceput (de fapt, termenul corect e "imi aduc aminte ca a facut") pe la 20.000 (+/-) deci mai ai ceva de asteptat. Personal, nu cred ca are de-a face cu stilul de condus, fiindca cutia DSG "protejeaza" motorul optim, n-o bruscheaza cum se poate presupune ca o face un sofer la manuala, din experienta mai mult sau mai putin suficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatie din 'interior',cica la 1.2 nu ar fi lantul buba,ci pinioanele pe care sta lantul,care ar fi din plastic?voi ce stiti?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu, dar cand am vazut schita motorului mi s-a parut ciudat...acele elemente de plastic care sustin lantul.

Un mic update: de cateva zile am mai multe drumuri scurte si la 1-2/3-4 imi face zgomot la pornire. Nu am reusit sa-l prind pe camera. Face doar cand trebuie sa plec nu si cand cobor sa o filmez :P... Deja ma deranjeaza problema asta....nu ma mai bucur de condus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

"ori vor sa faca profit pe urma utilizatorilor" nu stiu ce profit ar putea sa faca atata timp cat este pe garantie !!!

Ma gandesc ca sunt destui care au iesit deja din garantie pentru ca au prins varianta cu 2 ani si atunci producatorul ar face ceva profit pe vanzarea kitului de distributie.

Apropo, stiti sigur ca voua vi s-a schimbat doar lantul sau tot kitul (lant, patine, intinzator, pinioane etc.)?

Intreb pentru ca spre exmeplu la 1.3 CDTI sau MultiJet cum vreti voi sa-i spuneti, se schimba kit-ul complet la termen.

http://www.shopmania...3-cdti-16018241 sau

http://www.serviceop...1.3-CDTI-GM_553

Ar fi interesant de stiut daca lanturile sunt facute chiar la uzinele VAG sau exista un alt producator de unde se aprovizioneaza.

AlexandruC acelea sunt patinele care in general se fac din material plastic evantual cu un strat de cauciuc pe suprafata de rulare a lantului.

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie cand mi-au schimbat, au vazut desfasuratorul si au schimbat doar lantul, uleiul si filtrul de ulei.

Apropo, voi vreti sa-mi spuneti ca eu trebuie sa platesc aceste schimbari daca eu nu sunt vinovatul ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamuriri din proprie experienta

Am vazut si motorul meu desfacut si al altui prieten care l-a desfacut si mai mult ca ajunse cu el sa nu mai sincronizeze corect ~60.000 km.

- Pinioanele sunt din metal.

- Patinele sunt dintr-un plastic extrem de dur si rezistent. Nu s-au schimbat nici la mine nici la colegul deoarece nu prezentau nici un semn de uzura. Ziceai ca sunt noi noute. Nu exista nici o pelicula cauciucata cum se spunea mai sus .....este suportul patina dintr-un plastic negru pe care mai vine alt plastic galben ce reprezinta efectiv patina. Pe acest plastic am verificat si la a mea si la a colegului daca exista semne de uzura si erau perfect intacte.

- Lantul este destul de gros fiind facut din 8 placute metalice pe fiecare zala si nu 2 cum este la lantul de 1.3 FIAT, OPEL (si aici avem experienta unui lant RUPT la Fiatul din dotarea firmei ~90.000 km in conditiile in care in carte zice sa faci VERIFICARE la 140.000 km).

- Intinzatorul hidraulic este de fapt mecanic-hidraulic avand in el un arc foarte tare. Le-am comprimat pe amandoua manual si sincer, mie mi s-a parut ca depun acelasi efort de comprimare dar posibil ca la teste specializate sa iasa altfel ....aici nu bag mana in foc ca imi mai trebuie :).

Desfacand distributia mea au constatat ca ar fi necesar si lantul mic de la pompa de ulei. Acest lant nu prezinta nici un intinzator insa din pozele lor s-a vazut o oarecare alungire.

Referitor tot la chestia de mai sus ca isi scot banii cu cei iesiti din garantie, eu zic ca s-ar putea sa iasa pe 0 desi multi pot cere kulanza si balanta ar inclina chiar catre minus.

Mai jos aveti cateva poze ca poate unii dintre voi nu ati reusit sa vedeti operatiunea minune si o schita facuta cu ce insemna la mine lant slab la pompa de ulei.

Rog un moderator sa stearga dubla postare, se pare ca au fost probleme cu netul/siteul. Multumesc

post-21020-0-79534400-1357817431_thumb.j

post-21020-0-51398100-1357817441_thumb.j

post-21020-0-25900000-1357817538_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca toate bune atunci de ce e pacientul mort ,adica lantul se alungeste .

eu cred ca problema este la lantul de la pompa nu se baga ulei suficient in intinzatorul de la lantul de distributie .

ce dracu e mai gros ca al de dacie care-l schimbam pe la 100kkm sau alte modele care aveau lant ex fosta mea masina din tinerete volvo cu motor 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, deci nu are cum sa fie nici de la intinzator si nici de la pompa de ulei, problema este clar Lantul sau altceva, drept dovada ca la interventie schimba lantul si nu pompa de ulei sau intinzatorul iar acel zgomot dispare timp de X000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

he, acum am vazut ce foame mi-a fost la poze, am mancat din litere. :)))))

holo ai un "laic" de la mine. Proasta calitate a metalului din lant face ca acesta sa se alungeasca. Sa nu uitam ca temperatura de la ulei in timpul mersului este de 95 grade (aratate pe maxidot) deci are ceva grade in el....

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!