Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

In tarile civilizate cum se procedeaza cu acest lant cand masina iese din garantie?

Pai cum, esti tratat cu respect de cei de la service, primesti masina la schimb GRATUIT pe intreaga perioada in care masina este in service datorita unui defect de fabricatie.

La noi, esti tratat cum toata lumea stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum o fi in alte parti, dar daca Spania e tara civilizata ce zici tu acolo e din filme ... aici masina la schimb gratuit ai doar daca ai aceasta optiune in contractul de la asigurare in rest ai parte de acelasi tratament "preferential" romanesc :)) In plus, sa nu credeti ca daca tara este civilizata si reprezentantii din serviceurile concesionarilor sunt ... cumnatul meu lucreaza la vw aici si nici nu va imaginati cate mizerii fac si aia .. de genul indreptat aripa si vopsit masina noua inainte de predare clientului pentru ca au lovit'o la coborarea de pe rampa de transport, dat km inapoi la masinile vandute de noi (vazut masina noua cu 2500 de km dati inapoi) (asta se intampla si in Romania, masina mea de exemplu are 250 de km dati inapoi - cam cat un drum dus-intors Galati-Focsani unde dealerul mai are o reprezentanta ...)

Asa ca magarii se fac peste tot .. nu doar in Romania .. difera doar zambetul afisat de reprezentantii de service :D

O zi buna!

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa va stringeti toti cu 1.2 tsi si sa dati in judecata firma porche/skoda si obligata sa va restitue bani pe masina pentru ca nu este comforma si ca are vici ascunse de proiectare..

atunci sa vezi ca se va misca ceva ,pentru ca le este periclitata imaginea si vor face ceva sper

eu sunt pentru asa ceva. ma gandeam sa ne trangem macar aia din bucuresti sa vorbim face2face, sa gasim o rampa pe care sa asculam minunatiile de masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nici in germania nu primesti masina acasa. De multe ori primesti un tichet sa mergi cu taxiul pana la serviciu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieeeeeee, pornire in seara asta' -2 grade celsius, zgomot de lant, la doar 6000 km de la instalarea noului lant cu zalele dispuse diferit.

Inca nu face foarte horror, dar asa a inceput si cu celalalt, incet si sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@holo: te rog frumos sa nu te agiti prea tare. esti norocos tata. al meu a inceput ieri, dupa mai putin de 2000 km :10[1]:. las-o-n **** de treaba. cred ca asta, al treilea, e mai prost decat primele doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SUPER NASPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ATUNCI ...........................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusss_g: la mine a facut dupa 1000km... Fara sa merg cu ea zilnic sau fortat. Eu sunt la al doilea lant si sunt iesit din garantie. Deja m am plictisit sa ridic capota sa pun o camera sa filmeze. Am o groaza de clipuri pe telefon. Si lanutul zornaie doar cand nu e filmat... La mine mai zornaie cand e parcata in panta. Plus in ultima vreme zornaie la drumuri scurte la cald decat la prima cheie..

Modificat de AlexandruC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

pai ce tie ti-au schimbat de doua ori lantu ca am vazut pe aci ca doar o data .

atunci rusine firmei skoda sau mai bine zis grupului vw ca nu au facut un intinzator hidraulic bun .

vina pentru zgomotul la lant cred ca de la el este nu intinde si nu face ungera lantului lui cum trebuie .

la daciile vechi cind au facut patina hidraulica ea se bloca de la uleiul prost pentru ca lasa pamant era mineral, acu uleiul find full sintetic nu mai sunt probleme .

sau mai cred ca au probleme cu sistemul de alimentare cu ulei a intinzatorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mariusss_g este al doilea lant schimbat, deci al treilea de pe masina! daca banuim corect avand in vedere ca abia l-a schimbat putem presupune ca ar trebui sa fie A TREIA VARIANTA DE LANT! SAU POATE NU!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi cazul in care au schimbat lantul cu unul la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi de dimineata nu a mai facut, dar in schimb am un tziuit timp de 2 secunde dupa pornire, destul de tare se aude, o fi pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Fratilor e nasol ce se intampla. Cauzele pot fi multiple sau poate fi una singura si banala, dar ori nu reusesc sa le gaseasca ori nu vor sa le faca publice. Pacat, mare pacat!

Ca sa vedem daca e de la ulei/calitatea uleiului si/sau pompa de ulei incercati o data sau de doua ori sa-i dati la cheie fara sa porneasca motorul. Stiu ca e destul de greu sa reusiti pentru ca motorul porneste imediat. Totusi incercati sa tineti 1-2 sec cheia pe pozitia "demaror". Puteti incerca odata sau de 2 ori chestia asta si abia apoi s-o porniti normal. In felul asta ma gandesc ca presiunea de ulei reuseste sa creasca putin si in modul asta intinzatorul poate reuseste sa intinda lantul.

Problema suparatoare este ca nu exista conditii clare cand lantul zornaie si in modul asta nu veti avea rabdare de fiecare data sa faceti ce am zis eu mai sus. Totusi cei care stiu cat de cat conditiile in care la prima pornire face asa ii rog sa incerce procedura sa vedem daca avem vreun rezultat.

Ieri de curiozitate m-am uitat rapid pe youtube sa vad ce tip de distributie au motoarele mai noi de la diferiti producatori si va pot spune ca sunt ba pe curea ba pe lant ... Dumnezeu cu mila ...

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e tare nasoala treaba daca si al treilea lant zornaie.Dar dubios este ca la uni zornaie dupa 1000 ,la alti dupa 2000 ,4000, 6000 sau 10000 cazul meu.Parerea mea este ca pornirile dese il afecteaza si din cauza asta zgomotul se amplifica de la o zi la alta.Explicatia ar fi ca la pornire lantul fiind slab suferea un soc de intindere ce-a ce duce la alungirea lantului .Deci porniri cat mai rare va doresc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu inteleg eu in toata aceasta poveste, tehnic vorbind, este de ce, daca socul de intindere la pornire a lantului este cel care cauzeaza toate aceste neplaceri, nu amorseaza pompa inca de la introducerea cheii in contact astfel ca la actionarea demarorului sa fie deja lantul intins.

Cred totusi ca sunt si alte cauze..

Stima..

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai presiunea de ulei este realizata de catre pompa de ulei, care intra in functiune numai dupa ce motorul a pornit si chiar si asa presiunea nu se realizeaza instantaneu ci dupa cateva secunde exact cat sa se auda acel zornait.Sigur ca problema este mai complexa si in ecuatie exista mai multi factori ,pt ca altfel prb s-ar fi rezolvat pana acum.

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema a fost rezolvata pe motoarele noi, s-a trecut la vechea distributie pe curea din cate am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar daca ar fi de la intindere ar putea fi rezolvata si pentru motoarele astea mai nefericite cu bine-cunoscutele update-uri de soft ... :)

In fine ce a inceput ca o nemultumire incet incet vad ca se transforma intr-o problema de rasu-plansu' pentru utilizatori ca pe VAG ii doare-n cot ... pentru ei sunt doar mai multi bani intrati in buget prin service :)

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema a fost rezolvata pe motoarele noi, s-a trecut la vechea distributie pe curea din cate am vazut.

Si noi cobaii cu motoare defecte ce facem . Problema exista in continuare .Cand o sa ne schimbe motoarele cu altele reproiectate + daune morale atunci putem sa zicem ca problema sa rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vorbit vad ca vorbiti bine! la fapte mai greu................

Vorba lui Stefan: la lupta vitejii mei, la lupta.......... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer am observat mai multe probleme in urma resoftarii cu saiba pizdii.De ce?Anul trecut cand pornea, au fost temperaturi super scazute, nu sarea la prima pornire de 800-900 de ture.Acum se duce ca tampita la 1200-1250 si cand atinge acel varf inainte sa scada ,huruie.LA AUDI 1.8 TSI sta peste 1100 de ture mai mult timp.Factorii astia cumulati cu o proasta ungere,duc la oscilatii ale lantului si rezulta un intreg rahat.TOATE LANTURILE SCHIMBATE SUNT STOC SI TRECEREA LA UN MOTOR CU DISTRIBUTIA PE CUREA SPUNE MULTE. DACA FABRICA NU VINE CU SOLUTII TEHNICE NU CRED CA MAI INVESTESTE CINEVA IN REMEDIEREA PROBLEMEI.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vorbit vad ca vorbiti bine! la fapte mai greu................

Vorba lui Stefan: la lupta vitejii mei, la lupta.......... :lol:

Da dar pentru asta iti trebuie timp si bani.Deocamdata nu pot sa fac scandal pt ca inca nu este foarte sesizabil zgomotul deci nu prea am ce reclama.Astept pana la revizia de 45.000km si o sa pun problema atunci .Cel putin cei de la Autek Craiova am vazut ca sunt destul de cooperanti cand reclami o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facusi bre careva mai mult de 80.000 km ? Ca uite ce zice un baiat pe comentariile de la filmuletul facut de mine.

La mine am abia 20.000 km (10.000 km de la schimbarea distributiei) si vad ca nu face zbarrrr. Mai astept inca 280.000 km si apoi il schimb :D

post-21020-0-44788200-1357742041_thumb.j

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vorbit vad ca vorbiti bine! la fapte mai greu................

Vorba lui Stefan: la lupta vitejii mei, la lupta.......... :lol:

Da dar pentru asta iti trebuie timp si bani.Deocamdata nu pot sa fac scandal pt ca inca nu este foarte sesizabil zgomotul deci nu prea am ce reclama.Astept pana la revizia de 45.000km si o sa pun problema atunci .Cel putin cei de la Autek Craiova am vazut ca sunt destul de cooperanti cand reclami o problema.

In primul rand, timp! si adepti! Daca faceam ce v-am propus eu nu ar fi fost lipsit de urmari, dar de, mai bine ne infruntam pe forumuri!

Facusi bre careva mai mult de 80.000 km ? Ca uite ce zice un baiat pe comentariile de la filmuletul facut de mine.

La mine am abia 20.000 km (10.000 km de la schimbarea distributiei) si vad ca nu face zbarrrr. Mai astept inca 280.000 km si apoi il schimb :D

Pai parca te plangeai la un moment dat de caraitul celui de al doilea lant!!!!!!Sau uitasi bre!

Citeste cateva pagini mai in urma, exact de la patania unui utilizator a repornit discutia, care la 84000 km a avut probleme grave de fix..........2000 de euro!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!