Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

La tine buna treaba e cu garantia!

In rest faptul ca nu face in timpul mersului nu e o scapare, se pare ca in timp cei care nu l-au schimbat la timp oarecum util au avut probleme la motor(lovirea pistoanelr, etc, etc).

oricum urmaresc cu interes intinzatorul tau manual daca reusesti sa-l adaptezi.

si am sa incerc si teoria ta cu inca 10-15 secunde!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza ce ma intriga este de ce VW nu a ramas la distributie pe curea.

Pai tocmai asta e treaba amuzanta, ca a revenit la curea pe generatia noua de TSI-uri

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au facut si ei o aroganta, mare branza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica au facut o aroganta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok faza ce ma nedumereste e ca in linkul de mai jos la noua distributie ce a inlocuit-o un tip, intinzatorul hidraulic al lantului este negru, iar la mine este argintiu capul surubului dupa inlocuirea distributiei.

http://www.golf-6.com/showroom/9074-mein-1-2tsi-team-77kw-3.html

nu ma deranjeaza asa tare ca mai face din cand in cand la pornire un huruit lantul ci ma deranjeaza daca astaia nu au schimbat distributia.

am inchiriat odata un VW caddy 1.2 tsi si intinzatorul de lant era tot de culoare neagra.

Na puteti sa-mi spuneti cei cu distributia schimbata ce culoare are intinzatorul de lant?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul din asta am sa fac la comanda undeva la o fabrica. sunt super.

http://www.djhcyclesport.com/djh-tensioners.html

singurul inconvenient e ca trebuie ajustat cam o data la 10.000 km sper. dar daca la motocicleta am timp sa o fac, de ce sa nu am timp si la masina.

Gata nici nu imi mai bat capul.

Ne auzim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat distributia si intinzatorul este argintiu.Referitor la stat cu motorul la relantiu inainte de a opri motorul eu pot sa zica ca de cand am cumparat-o inainte de a opri motorul am lasat-o de fiecare data minim 1 minut la relanti.Teoria ta nu sta in picioare pt ca asa cum zice si Bogdan lantul nu zornaie de nou ci dupa un numar variabil de km.KM care cresc cu cat numarul de porniri este mai redus.Eu care fac numai drumuri lungi deci porniri rare am schimbat distributia la 29000 si zornaiala nu era de speriat dar iesam din garantie si am ales sa o schimb .

Si daca lantul continua sa se intinda datorita uzuri cauzate de o ungere insuficienta ce o sa faci?

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau dar e vorba DUPA ce ai schimbat primul lant.

Te rog fi atent cand citesti. Ne este vorba de cand masina a fost noua, ci dupa ce a fost schimbat lantul.

Merci.

Lantul este oricum uns in continuare.

Totodata adungirea oricum are loc si dupa cum am zis intinzatorul se ajusteaza manual cam la 10.000 km sper. Exact ca la unele motociclete.

Motocicletele din totdeauna au distributia pe lant cu oricati cilindri.

Modificat de oarga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu incercam sa trag concluzia daca este vorba de intinzatorul hidraulc care deternima zgomotul asta sau de lant.

Cred totusi ca este din cauza intinzatorului deoarece face doar la pornire si doar 2 secunde. (pana creste presiunea de ulei si il intinde, cei de la VW spun ca este normal, oricum nu ii cred).

Daca ar fi lantul (nu vorbesc de primul lant) care s-a alungit iar, prea mult, ar trebui sa faca cam tot timpul nu doar la pornire, sau cel putin cand motorul este turat.

Dupa cum am observat in filmulete cu problemele aparute la lant motoarele faceau si in timpul functionarii nu doar la pornire.

Acum e faza cu cele doua intinzatoare. Daca lantul a fost schimbat si este varianta a doua se presupune ca nu mai sunt probleme cu alungirea acestuia ( in sensul ca daca se alungeste excesiv ar trebui ca motorul sa zornaie, huruie si dupa pornire), astfel problema se rezuma la intinzatoare:

- cel argintiu pe care il am si eu, determina huruiala la cald astfel mai ramane varianta cu:

- cel negru. dupa cum am aratat in pozele din linkul de mai sus. asa ca cine are intinzator negru sa ridice mana. cine are negru sa ne spuna si noua daca tot asa huruie masina la cald si daca da, cand a fost schimbat.

totusi imi tin teoria cu asteptatul celor 10 15 secunde inainte de oprirea motorului ca sa nu mai caraie si astept incercari pe cat de multe sunt posibile.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau dar e vorba DUPA ce ai schimbat primul lant.

Te rog fi atent cand citesti. Ne este vorba de cand masina a fost noua, ci dupa ce a fost schimbat lantul.

Merci.

E vorba, daca ai citit si tu bine, ca, cu al doilea lant primii 4000 de km a mers perfect desi traseele au fost aceleasi, lungi si scurte.

Crezi ca lovirea supapelor in capul pistoanelor se face doar din cauza intinzatorului in acele 2 secunde la pornire, sau in timp intinzatorul nu mai compenseaza uzura si permite lovirea??

Mai e un aspect, daca lantul nu s-ar lungi in timp(fenomen normal datorita uzurii, a oboselii materialului), oare s-ar mai pune intinzator??? oare care e rolul acestuia, nu si sa compenseze eventuale uzuri???

Eu cred ca amndoua aspectele sunt de luat in seama: pe de o parte intinzatorul, pe de o parte lantul, dar poate acum a treia oara vw le-a revizuit pe amandoua!

desi distributia mea este facuta in noiembrie 2011 si zornaie sunt utilizatori cu masina din 2011 care nu mai reclama acest zornait!

sau vw ne-au pus tot niste stocuri, poate, poate ne inchid gura!

Intinzatorul mecanic e ok el in mare dar trebuie o deosebita atentie la reglaj( sageata lantului) si o ureche fina care sa iti spuna cand trebuie faacuta reglarea-sau eventual la primul zornait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa va inteleg . Vreti sa schimbati voi intinzatoarele ? luminati-ma si pe mine ca nu inteleg ce vreti sa faceti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la al doilea lant imi huruia de la inceput dar mult mai incet. (cred ca din cauza faptului ca uleiul era nou).

trebuie tinut cont dupa cum am spus ca uleiul face spume iar dupa 4000km incepe sa se si uzeze.

deci cum spui tu pana in 4000 km uleiul a fost destul de vascos ca sa nu zornaie asa tare lantul.

raman pe ideia ca toata zornaiala asta e de la intinzator.

cine doreste sa participe la experimentul pe care l-am propus e bine "venit".

Am vrut sa stabilim o regula astfel incat sa evitam huruiala si zornaiala. Eu astept parerile celor care vor sa incerce.

Fiind inceput de an : ) am zis ca e o data buna de inceput de teste.

Deci repet incercati sa nu opriti imediat motorul dupa ce ati ajuns la destinatie. Mai asteptati 10 15 secunde sa vedeti daca mai huruie la pornirea la cald ( pentru cei care hac opriri dese in oras). Stiu ca e destul de anevoios dar astept feedback.

Merci. O sa incerc sa creez la o firma un intinzator manual sa vad cum se manifesta si atunci o sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am incercat astazi, lasat masina inainte de oprire probabil 10-20 secunde! L apornire dupa 6 minute a zornait! Nu face tot timpul imediat dupa 6 minute, dar acum a facut! Mai testez!Nu ma costa nimic sa merg pe teoria ta dar e mai greu cu memoria! Ai de multe ori altele in gand, nu sa opresti masina doar dupa 10-15 secunde de la sosire la destinatie! Skoda asta e belea frate! Masina de 16500 E!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "iesit" de ceva timp din discutia asta, dar cat am avut 1.2 TSI niciodata nu am oprit motorul brusc, ci l-am lasat cateva secunde in ralanti inainte de oprire. Si totusi zornaitul lantului a aparut...

Tind sa cred ca problema este la intinzatorul lantului si la modul cum se realizeaza acolo presiunea necesara. Renuntarea la lant arata ca VAG nu a gasit o solutie viabila (excluzand solutia unui intinzator manual imaginata de colegul "oarga").

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum ar fi, sa dau jdemii de euro pe masina si sa fac eu improvizatii la ea,jenant, pai cum spuneam mai devreme ..de ce sa mai cumpar masina noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate vreun pasionat de masini de epoca gaseste vreo solutie, ca deja motorul asta este istorie ptr vw.Sau poate mama omida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am reusit sa citesc, VW a proiectat noile serii de motoare EA211 (benzina) si EA288 (diesel) pentru noua platforma MQB strategia fiind una standardizare a motoarelor cu combustie interna si de uniformizare a pozitiei de montaj a tuturor acestor motoare, benzina si diesel. Alte obiective pe care le-au urmarit prin reproiectare au fost reducerea greutatii si a consumului de carburanti. Cureaua de dsitributie a inlocuit lantul in primul rand pentru a reduce frecarile iar materialul noii curele asigura acesteia o durata de viata egaala cu a motorului insusi!!! Numai ca pe undeva mai scria ca durata de viata inseamna de fapt vreo 100’000 de mile…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum daca stau bine sa ma gandesc , acel huruit apare atunci cand il grabesc la pornire. Se intampla sa il opresc si sa il pornesc cate odata de `10 ori in jumatate de ora . Chestia cu statul cateva secunde o fac dar de obicei cand fac asta ma gandesc la racirea turbinei. O sa fiu mai atent cu timpul la pornire si la oprire si o sa va mai scriu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

VW a pus lant si pe motoarele 1.2 HTP de pe polo si pe 1.4 tsi pe golf 5 masini care sunt de prin 2005 deci de mai bine de 7 ani.Eu nu inteleg daca s-au constat atatea probleme la distributia pe lant de ce au mai facut acest motor 1.2 tsi tot pe lant ma refer la modelele 2009-2012,daca nu au reusit sa rezolve problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-au constat atatea probleme la distributia pe lant de ce au mai facut acest motor 1.2 tsi tot pe lant ma refer la modelele 2009-2012,daca nu au reusit sa rezolve problemele

Pentru ca are clientul orgasm cand aude de masina cu distributie pe lant. Si probabil acel client nu sta sa citeasca pe forum, iar in trecut lantul era mult mai durabil, dar se pare ca in prezent, cureaua in baie de ulei este cu mult mai buna.

Acuma cei de la Ford sa-i dea in judecata ca au copiat de la ei :) asa cum a facut Apple cu Samsung :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renaissance of the toothed belt in valve actuation. Volkswagen has also significantly reduced internal friction in its new generation of engines. Take the example of overhead camshafts (DOHC): the camshafts are not driven by chain here, rather by a single-stage, low-friction toothed belt design with a 20 mm wide belt and load-reducing profiled belt wheels. Thanks to its high-end material specification, this toothed belt’s service life reliably spans the life of the entire vehicle! Actuation of the valve drive via roller cam followers and an anti-friction bearing for the highly loaded first camshaft bearing also lead to reduced friction resistances. To ensure that the engine takes up as little mounting space as possible, ancillary components such as the water pump, air conditioning compressor and alternator are screwed directly to the engine and the oil sump without additional brackets, and they are driven by a single-track toothed belt with a permanent tension roller.

Mai multe:

http://ebookbrowse.com/mqb-platform-feb2012-pdf-d307418830

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am venit din nou cu parareri. Am plecat acum circa o ora in oras . Cam 8 opriri pe unde am avut treaba. AM asteptat de fiecare data la oprire mai bine de 10 secunde. Curios parca doar o data din cele 8 porniri a facut putin diferit zgomot ... nu stiu ce sa zic...revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema este de ungere, atunci Metabond este solutia. Eu am un var care a avut Logan DCI din 2006 si incepand cu 2011 a pus Metabond si in uleiul de motor si in motorina, si din ce mi-a spus el, motorul a devenit mai silentios ca de obicei si consumul a scazut cu juma de litru la suta de km, el mergand 90% in Bucurestiul nostru aglomerat.

Acum si-a luat masina noua Kia Sportage si baga si in aia, deci daca era ceva nasol la acest produs nu cred ca baga si in masina noua. Eu personal o sa apelez la acest Metabond minune, am cautat multe pareri pe net si desigur ele sunt impartite dar pana la urma ceva rau nu cred ca face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia legatura cu Irinel.El a pus metabond si tot ii zornaie si lui al doilea lant! Nu neg efctul unor aditivi in ulei, am mai spus-o, am facut curs la chimie la Transporturi in domeniul asta, dar la 1,2 tsi nu asta-i solutia, si Irinel poate confirma! El a pus si gem de cirese in masina aia(si metabond in ulei si ceva in benzina si mol evo 100) si tot zornaie al doilea lant! Solutia finala este un lant si /sau un intinzator conform. Metabond va da o pornire mai usoara, motorul ceva mai silentios, poate 0,5%-2%(procent nu litri) consum mai mic, etc dar nu rezolva lungirea lantului sau presiunea in intinzator. Si mai e un aspect, cine pune metabond s-ar putea sa nu mai capete o EVENTUALA kulanza. Probabil raman ceva depuneri care la o analiza atenta insemna respingere. Cel putin la duralube ramanea. Am pus intr-o supernova, ceva efect s-a vazut, poate placebo, poate nu, dar in final ati vazut ce s-a zis de duralube!

.Si inca mai testez, dar teoria lui oarga nu cred ca tine la mine! Tot zornaie, chiar daca o las la relanti 10-20 secunde! Dar zornaie cand vrea ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!