Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Cred ca iese mai ieftin daca schimba motorul cu totul...si pune un 1.6 aspirat :))

daca as sti ca motorul de 1.6 se pupa cu cutia in 6 trepte si ca electonica ar fi compatibila si as mai gasi si un mecanic priceput sa faca operatiunea, maine as cauta un motor de 1.6!!! dar sunt prea multe variabile

oare peste 3-4 ani la ce te poti astepta de la o masina noua ?

BuyBack :D

Daca la un 1,5 ani vechime mi s-au dat 8000 de E pe masina de 16500, la 4 ani vechime cred ca iau maxim 5000, maxim-maximorum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator, cand am parcat la munca cu spatele langa un munte de zapada am accelerat stationand pana pe la 4k rpm sa vad cum se aude motorul cu usa deschisa, dar cand ma dau jos si ma uit in spate la teava de esapament zapada era neagra si plina de funingina, eu nu cred ca asa ceva este normal pentru un motor euro 5.nu stiu daca este normal pentru o masina de 26000km pe benzina, daca era diesel mai ziceam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, la skoda e normal!

Pasionatii vor spune ca si fiabilitatea scazuta e normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... zapada era neagra si plina de funingine...

Esti sigur ca de la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , zapada era curata pentru ca abia ninsese, si arata ca un soare negru pe alb desenat fix in dreptul tevii de esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator, cand am parcat la munca cu spatele langa un munte de zapada am accelerat stationand pana pe la 4k rpm sa vad cum se aude motorul cu usa deschisa, dar cand ma dau jos si ma uit in spate la teava de esapament zapada era neagra si plina de funingina, eu nu cred ca asa ceva este normal pentru un motor euro 5.nu stiu daca este normal pentru o masina de 26000km pe benzina, daca era diesel mai ziceam.

Asa e si la mine.

Daca am zapada in spatele tevii de esapament si accelerez, voi pune ceva funingina acolo.

Eu am bara spate alba si e afumata putin in jurul tevii de esapament inca de la 2500 km ( aici am remarcat ).

Am citit undeva pe net ca la motoarele cu injectie directa este un lucru normal.

Un doc legat de injectia directa si poluare: http://www.swri.org/...leEmissions.pdf

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata noua generatie de tsi, motorul a fost revizuit complet.

Chiar daca cel din imagini este de 1.4 din pct de vdr constructiv este foarte similar cu cel de 1.2 tot de generatie noua 2013

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-ar taxa in toate tarile puterea si nu capacitatea cred ca abia atunci am putea scapa de tsi-uri, tjet-uri, tce-uri and co. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ar trebui taxata poluarea...

Daca ai un motor de 1l de 150CP euro6 consum mediu de 4l, tre sa platesti la fel ca un animal de 3l euro3-4 consum cu galeata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la un 1,5 ani vechime mi s-au dat 8000 de E pe masina de 16500, la 4 ani vechime cred ca iau maxim 5000, maxim-maximorum!

Ala e un pret dat ca sa te goneasca... Sigur se gasesc si oferte mai bune, mai ales combinate cu buy-back.

Terminarea programului Rabla 2012 poate aduce o usoara crestere a preturilor la masinile SH.

Asa arata noua generatie de tsi, motorul a fost revizuit complet.

Chiar daca cel din imagini este de 1.4 din pct de vdr constructiv este foarte similar cu cel de 1.2 tot de generatie noua 2013

Revizuirea completa arata ca solutia anterioara are anumite hibe greu de remediat... Sau pur si simplu nu e fiabila ;)

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, oare ce va face vw si skoda cu cei, probabil, 2-300.000 de utilizatori de 1,2 tsi?????(daca nu mai multi)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar parca injectoarele lea nu picau chiar la 84000! sau nu stiu eu bine!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele au picat mai repede, unele mai tarziu. La fel si pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta fata de BKP e ca nu schimba lantul gratis si la 80.000km cum se intampla cu injectoarele.

O asemenea politica era corecta, dar s-a ales calea mai ieftina pentru ei.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat nu e ceva oficial nu avem nici o certitudine ca la 80000 se va face ceva la motor(dupa cum se vede nu e numai lantul, ci o reparatie de 2000 de E). persoana in cauza a postat pe alt topic si continuarea: la unul din dealeri nu i se accepta nici un fel de kulanza, alt dealer i-a spus sa vina dupa sarbatori sa incerce o kulanza! Deci esti tare de tot la mana lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat vw a schimbat radical motorul la noile versiuni de golf 7 si noua octavia 3 nu arata decat faptul ca motorul nostru este sortit problemelor permanente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat, dar nu pot trage o concluzie ca daca inainte de a opri motorul, dupa ce s-a mers cu el mai turat de 2000- 3000 ture, mai asteptati 10 secunde sau 15 sec si dupa aceea opriti masina, nu se mai aude nici un zgomot. nu mai carie nimic nici un lant. NU E CEVA CONCRET, deoarece niciodata nu am putut intr-o zi la toate opririle, sa astept 10 secunde.

Va rog incercati si voi cei care au probleme cu cel de-al doilea lant.

cred ca stiu din ce cauza cariae lantul dar va rog sa incercati.

Multumesc, ne auzim.

Astept comentarii.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Alt font mai mare si mai strident n-ai gasot? Avertisment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Zi cauza!

2.Ai si tu al doilea lant??

3.daca mai lasam masina pornita nu se mai detensioneaza lantul, adica intinzatorul nu mai pierde presiunea??

4. Am sa incerc desi nu sunt convins! Numai sa nu uit sa mai las masina de fiecare data putin pornita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia este legata de faptul ca uleiul face spume la turatii ridicate.

Cei de la grupul VAG au facut o pompa de ulei cu debit sau presiune variabila eliminand doar problemele de ungere ale motorului dar nu si presiunea in intinzatorul hidraulic.

Daca urmaiti videoul din linkul de mai sus este cralificat totul. sper sa se inteleaga pt ca este in engleza.

Ca si concluzie chiar daca ma deranjeaza foarte tare faza asta cu lantul, cu zgomotul la porinrea la cald, tot nu se poate face nimic chiar daca se schimba si a doua distributie.( am al doilea lant)

Uleiul la turatii ridicate face spume si rezulta astfel bule de aer in componenta lui. astfel intingatorul hidraulic nu va contine doare ulei ci si cantitati mici de aer. dupa ce motorul se opreste fara a mai astepta cele 10 15 secunde ca uleiul sa se linisteasca si aerul sa iasa din intinzator va determina ca aerul sa iasa doar dupa ce motorul a fost oprit. astfel la urmatoarea pornire in 10 - 30 minute intinzatorul sa fie restrans cativa mm.

la pornirea la rece uleiul fiifnd foarte vascos plus faptul ca motorul nu porneste imediat ci dureaza 2 secunde ( fapt ce am constatat la masina mea) presiunea de ulei este foarte mare (exact cum spune si domnul din filmulet) astfel lantul nu caraie sau zornaie. dezavantajul in cazul asta este ca presiunea creste faorte mult cand motorul este rece si duce la o uzura pronuntata a lantului si a patinelor in timp.

TOT CEEA CE AM SCRIS SUNT PARERILE MELE DIN CATE AM CAUTAT SI STUDIAT DE CAND AM ACEASTA PROBLEMA.

Am un prieten care lucreaza pentru KTM ca si domnul din filmulet si aceleasi probleme le intampina si el cu motocicletele KTM (leader in motociclete enduro).

O solutie ar fi inlocuirea intinzatorului hidraulic cu unul manual dar nu este o solutie viabila si trebuie alt intinzator proiectat de VW. Ar trebui din mie in mie de km tot strans intinzatorul. asa era la motocilcetele de generatie mai veche.

Faza ce ma intriga este de ce VW nu a ramas la distributie pe curea.

Poate cand masina mea o sa iasa din garantie o sa ma gandesc la un mod de a transforma intinzatorul actulal hidraulic in unul manual ( principiul este foarte simblu si eficient)

TOT CEEA CE AM SCRIS SUNT PARERILE MELE DACA NU SUNTETI DE ACORD ATUNCI TRECETI MAI DEPARTE.

Astept comentarii.

Va rog totusi cei care puteti incercati faza cu cele 10 - 15 secunde. vreau sa vedem daca este valabil ce am scris mai sus.

MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci e o problema cu uleiul. Unul calitate nu trebuie sa faca spuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate uleiurile spumeaza cate putin, nu stiu daca e din cauza calitatii, a pierderii calitatilor in timp!

Pentru oarga!

E interesanta teoria ta si a celui care spune in videoclip!

Valabil pentru pornirile la cald!

Dar atunci cum iti explici ca pe parcurs zornaielile apar si la rece???

Deci primul lant mi-a facut prima data la 10500 de km la cald! Apoi s-au intensificat zornaielile la cald, pentru ca apoi sa apara si la rece.

Al doilea lant mi-a facut prima data la aproximativ 4000 de km de la schimbare!Apoi rar a facut la cald! Acum la 17000 de la schimbare face la semicald cam la o pornire din 4, dar a inceput sa faca si la rece, ce-i drept foarte rar deocamdata! Cu al doilea lant deocamdata nu face la fel de puternic ca si primul!

Teoria ta nu sta in picioare la faptul ca daca principala cauza ar fi cea spusa de tine, cu spumarea uleiului atunci ar trebui sa faca imediat dupa schimbare, nu dupa 10000 de km sau 4000 cu al doilea lant! Atunci de ce nu caraie ??? Cred ca poate fi si varianta spusa de tine, dar cred ca este si ceva care se uzeaza: ceva arc, supapa etc la acel intinzator(sincer n-am studiat constructia lui), sau/si o oarecare lungire a lantului ca urmare a unei constructii neconfrme(legaturile dintre zale, nu neaparat materialul in sine, desi si acesta poate suferi transformari)

teoria spusa de tine am sa o incerc sa o aplic, desi cam greu sa tii minte sa nu opresti mototul cand ai ajuns la destinatie! dar am sa incerc! E o teorie!

Interesant este de urmarit cum se comporta la cei care au schimbat a doua oara lantul(adica PROBABIL AL TREILEA TIP DE LANT, DACA EL EXISTA-AICI INCA NU AM O CERTITUDINE).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind turbo ar cam trebui sa lasi motorul sa respire un pic, dupa ce ajungi la destinatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merg trei minute si las inca trei! teoria e valabila cand masina este forjata pe autostrada, etc etc, si la motoarele 1,2 tsi si 1.4 tsi pompa de apa continua sa recircule lichidul de racire inca , cateva minute dupa oprire!

asta1 !

2: am facut ceva km pe afara si nu am vazut nici un neamt sa opreasca la benzinarie iesind direct de pe autostrada unde forjase continuu la 160 km/h si intai sa lase turbina sa se racesca!

3. deocamdata cad mai multe lanturi si afecteaza motoarele(loviri ale pistoanelor) decat turbine! Pentru turbine s-a pus stravechea deja saiba minune!

acum e teoria cu lantul, o mai deschidem si pe cea cu turbo!? :tuktuk:

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA ...

intradevar este doar o teorie. de cele mai multe ori daca am lasat motorul sa mai functioneze 10 secunde nu a mai facut zgomotul groaznic de lant. de aceea rog pe cei cu aceste simtome sa incerce si ei pt a stabili macar o regula.

Dupa cum a zis si john_skoda la motoarele cu turbo este bine ca motorul sa mai functioneze putin inainte de a fi oprite imediat cand s-a ajuns la destinatie, lucru sugerat si de cei de la pegeot si citroen, ford

PSA group. Acest lucru este recomandat deoarece uleiul care se afla in lagarul turbinei sa nu se "prajeasca" din cauza temperaturii ridicate a axului turbinei. Se recomanda "racirea turbinei". In fine asta este alt element ce puteti cauta pe net, oricum este un lucru recomandat ce lungeste viata turboului.

sincer mie si imediat dupa schimbul de distributie a facut dar incet.

E clar ca toate componentele distributiei au o contribuie in aceasta zornaiala exact cum zice si tipul din filmulet. lantul oricum se intinde cu timpul, asta e o regula la toate masinile le lant. chestia e ca primele lanturi erau prost facute. la masina mea incepuse sa faca la fiecare pornire pana la schimb.

Eu am sa incerc prin vero metoda in viitorul apropiat sa creez un intinzator de lant manual. Avantajul acestui motor 1.2 tsi este simplul fapt ca intinzatorul este la vedere si astfel se va putea ajusta manual intinzatorul.

sunt multe firme ce putin la motociclete care creeaza aceste intinzatoare manuale ce pot inlocui ce cele automate si pe cele hidraulice si este recomandat un intinzator manual pentru motoarele RACING.

Da se pierde din confortul care trebuie sa-l ofere o masina decenta....

Eu o sa incerc dezvoltarea unui intinzator manual, care are ca si principiu de baza un surub cu contrapiulita.

Filmuletul pe care l-am postat este foarte educativ zic eu.

Oricum e clar ca VW a dat chix cu proiectarea acestui motor sau cel putin cu distributia asta.

Ce ma bucura este faptul ca zornaitul nu este prezent in timpul functionarii dupa cum am vazut in alte filmulete. ci doar la pornire ceea ce e semn clar ca e de la intinzator. cand o sa faca si in timpul functionarii este de la lant.

In fine sper ca nu v-am zapacit de tot sincer eu o sa incer ca dezvolt un intinzator cu ajustare manuala sau sa caut unul de pe la vreo companie de motocilete.

O sa intreb in februarie pe cei de la VW cand o sa fac schimbul de ulei si revizia daca a aparut la ei alt tip de intinzator si daca nu o sa vad cum duc rezolv treaba. Chestia este ca masina e in garantie inca 3 ani.

Imi pare rau pentru cat de groaznic m-am exprimat si am scris dar m-am grabit ca trebuie sa plec. Sper ca s-a inteles esenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!