Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Speram ca viitorii posesori de 1.2 TSI cu distributie pe curea sa nu mai aiba aceasta problema (desi cred ca la modelul nou SIGUR v-a fi alte probleme. Prea putin probabil sa fie STAS din prima).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De care vom auzi peste vreo 2-3 ani. Si apoi.. history repeating....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate modelele noi VW Golf 7 au sistem Start--Stop in standard, de aici si adaptarea motorului, din ce am auzit pe un site german, acum are 2 actuatoare nu 1 ca la prima generatie ( a noastra ), iar motorul a fost adaptat tehnologiei Start-Stop si pentru a rezolva problemele dovedite ale vechii generatii.

Asa ca unii cu malaiul, altii cu fu....iu

Ce ma mira este faptul ca la Skoda Rapid si VW Polo , 1.2 TSI este fix la fel , nimic schimbat, ce dovedeste faptul ca toate modificarile alea ar fi fost facute doar pentru a suporta acel sistem Start-Stop, si este disponibil doar pe VW Golf7 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma mira este faptul ca la Skoda Rapid si VW Polo , 1.2 TSI este fix la fel , nimic schimbat, ce dovedeste faptul ca toate modificarile alea ar fi fost facute doar pentru a suporta acel sistem Start-Stop, si este disponibil doar pe VW Golf7 :)

Banuiesc ca nu mai are "recomandarea" de a lasa motorul sa functioneze 2 minute in ralanti dupa mersul in sarcina... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca nu mai are "recomandarea" de a lasa motorul sa functioneze 2 minute in ralanti dupa mersul in sarcina... :D

Asta chiar functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acum nu as mai avea curaj sa iau ceva de la vw.

Nici eu, si nici noua, pana la urma 1.2 tsi a dovedit ca si la masina noua poti avea probleme, fix la fel ca la una SH, si atunci ce rost mai are sa platesc o porcarie noua de la care sa am surprize, chiar si pe garantie, nu-mi plateste nimeni timpul pierdut in service.

Un sh de la un cunoscut e super treaba. Masina noua nu mai merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt:

Istoric

- masina achizitionata in 2010

- schimbat turbina la un an pe garantie

- vreo 3 resoftari

- acum are ~58.000 km

- iesita din garantie in iunie anul asta

Status:

- aprins check engine vinerea trecuta

- service porsche aviatiei

- imi schimba ceva la turbina pe banii fabricantului( aveau o nota de la producator sa faca aceasta schimbare automat)- actiune 24 W6 ( nu stiu ce inseamna)

- imi schimba lantul pe banii mei( nu se accepta kulanta pt ca am avut o depasire la km de revizie acum vreun an)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dati seama ca sistemul start&stop pus pe motorul de 1.2TSi cu distributia pe lant era jale? Uzura lantului era si mai mare, trebuia schimbat mai des.

Ma deranjeaza ca nu au existat rechemari sau schimbari pe gratis a distributiei cand sunt dovezi obiective ale acelor zgomote indiferent de garantie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un prieten un Golf 6 cu 1.2 TSI DSG 7 cu sistem Start&Stop adus din Germania. Acelasi nr de km cu mine (~18500km prezent) si a schimbat in acelasi timp cu mine distributia. Are actiunea saiba si soft in aceeasi perioada cu mine facuta, practic cam avem acelasi tip de rulaj amandoi diferenta fiind doar cutia. In prezent spune ca nu mai are nici el probleme cu lantul si sistemul Start Stop il lasa in functiune ca doar de aia e pe masina. Deci, nu stiu ce sa zic .....se pare ca merge OK si pe lant sistemul minune.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nifelheim: la tine se monteaza saiba minune...si la mine a fost montata si pana la urma tot am schimbat turbo-ul (kulanta). Eu am lasat mai devreme masina in service. Se schimba lantul (a doua oara), de data asta pe kulanta.

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius nu ai mai postat demult credeam ca masina iti merge brici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor chiar citesc si ma minunez...sa fiu eu unul dintre aia mai norocosi care nu au avut probleme de genu? :sly: inafara de filtre si ulei nu am schimbat nimic la masina in 38.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius nu ai mai postat demult credeam ca masina iti merge brici

Pai merge brici :blah: . Doar ca mai caraie din cand in cand lantul (si trebuie schimbat) sau mai baga cate un EPC in bord (si se schimba turbo:D).

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, daca mai intri pe aici da mai multe detalii te rog:

-cati km ai de la schimbarea primului lant si in ce perioada ai facut schimbarea(luna, an)

-cat de des caraia al doilea, la rece, la cald, etc???

-cine ti-a facut constatatrea

-au reusit sa surprinda zgomotul sau te-au crezut pe cuvant

-vezi daca , cumva , codul noului lant este diferit de cel vechi,

-intreaba daca acesta operatiune, adica schimbarea a doua oara a lantului, este o operatiune service data de skoda(recunoscuta oarecum), sau trebuie sa te lupti cu ei ca sa o faci.

Mersi.

PS: azi dimineata , pornire la -12 grade, ora 2.30 un zornait la rece de toata frumusetea. Cred ca ar cam trebui sa ma transform din nou in cameraman. dar totusi inca face destul de rarsi iar ma iau vecinii de nebun. multumesc skoda(vw) again and again and again.

Unde sunt vremurile in care ma urcam in logan si porneam fara inima indoita, fara caraieli, zornaieli, miauneli!?? Unde???

pe scurt:

Istoric

- masina achizitionata in 2010

- schimbat turbina la un an pe garantie

- vreo 3 resoftari

- acum are ~58.000 km

- iesita din garantie in iunie anul asta

Status:

- aprins check engine vinerea trecuta

- service porsche aviatiei

- imi schimba ceva la turbina pe banii fabricantului( aveau o nota de la producator sa faca aceasta schimbare automat)- actiune 24 W6 ( nu stiu ce inseamna)

- imi schimba lantul pe banii mei( nu se accepta kulanta pt ca am avut o depasire la km de revizie acum vreun an)

Operatiunea 24W6 este operatiunea saiba, adica o bucata de tabla de 2 mm si vestitul soft 9680!

Pentru lant eu zic sa te zbati putin!( La tine este primul, dupa toate discutiile de pe forum tu nu ai schimbat primul lant?????????).

Parerea mea e ca ar trebui sa ii amenti cu OPC-ul, nu are a face lantul( care cel putin primul s-a schimbat fara probleme, fiind o actiune ASCUNSA de service) cu depasirea cu un numar de km a reviziei(apropo, cat de mare a fost acea depasire de fac atata tam-tam???)

Si daca nu reusesti pe kulanza te rog transmite-ne si noua costurile!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

de fiecare data am facut reviziile pe la 13.000 km insa am depasit la una din revizii de la 15,000 la 16.000 insa daca ne uitam per total acum am facut revizia de 60.000 km la 58.000...

am platit ieri 1200 ron pe operatiune insa cei de la service mi-au spus ca mi-au acordat 50% reducere la manopera datorita situatiei neplacute.

Si da...e primul lant pe care il schimb. O prima impresie de ieri pana azi e ca masina merge mai bine decat inainte de schimbari insa are un consum mai mare ca pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 26.000km in care am schimbat un Lant de distributie, am pus saiba aia minune, si 3 resoftari ( din care una a venit la pachet cu saiba )

ieri seara -6* celsius afara dat la cheie, invartit motor se aude un vajait, un poc, si moare. Scot contact, fac o cruce, fac planuri de mers acasa cu metroul, pun contact, si dau iar la cheie, PORNESTE si oscileaza turatia, ba 1200rpm, ba la 1000, ba la 900, sare iar la 1100, dupa care se stabilizeaza la 1000rpm.

Prima tentativa,, ca si toate pornirile de altfel le fac cu piciorul pe ambreiaj, cutia de viteze pe liber.

Momentan nu am zgomot de lant, il am de 10.000 km pe masina ( cica modelul nou )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai departe e vorba de noroc. Oricum VW group nu face rechemari ca na, vanzarile sunt in crestere iar unii chiar au orgasme la fiecare model lansat. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ar face rechemare solutia lor nu este una definitiva, practic avem o problema nerezolvata, si traim cu grija ca poate se intampla, practic nu poti avea incredere in masina la drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putina diversiune, din pacate adevarata:

"Situatia este urmatoarea:

1.2 tsi leasing 7ani cumparata de la Brady,2010. Revizii la zi, turbina schimbata la 30.000, distantier, resoftare. La 84.000 senzor gaze arse si asr aprinse, turatie neregulata, moare la relanti. AM IESIT DIN GARANTIE IN TOAMNA. La service au diagnosticat-o si mi-au spus ca trebuie dat motorul jos. La o examinare cu microcamera au vazut semne pe cele 4 pistoane. Cica s-ar fi produs o defazare. Costuri la prima vedere (pistoane, sopape, distributie) 2000euro. Leasingul pe 1 an. Mentionez ca am avut grija de ea ca de ochii din cap. O folosesc pentru familie si naveta (160km) la 2, 3 zile. Momentan am lasat-o in service. Va rog un sfat. Sunt sigur ca este o problema a fabricantului. Am avut acel carait la distributie, dar nu mereu."

E de pe clubskoda.ro

Bine, skoda si vw nu au nici o vina, doar bietul om a ajuns la 84000 de km!!!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate reviziile au fost facute la reprezentanta, cu siguranta va interveni kulanza;

Iar daca nu vor sa ii dea kulanza, desi reviziile au fost facute la ei, vor fi obligati de instanta sa il despagubeasca.

In cazul in care nu are reviziile la ei, o sa fie cam nasol pentru el.

Eu zic sa stati linistiti si sa nu va ambalati prea tare deoarece probleme sunt la toate masinile, chiar si cele premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, skoda si vw nu au nici o vina, doar bietul om a ajuns la 84000 de km!!!

Santeti belea ...vreti sa mearga o vesnicie ? La atatia km se schimba masina cu totul :)

Cred ca iese mai ieftin daca schimba motorul cu totul...si pune un 1.6 aspirat :))

Glumesc...deja ma apuca groaza ca n-o sa am ce pescui peste citiva ani cind am sa incerc sa schimb "bunicuta" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma sperie ideea de motoare mici pe masini cu greutate ridicata ,pentru ca nu tin mult precum un 1.6 ,1.9 ,2.0 etc

eu cred ca nu apuca un motor mic gen 1.2 tsi sau 1.0 ecobust de la ford sau 0.9 renault sa faca multi kilometri ca cele de capacitate mare ,sunt fortate adica caii putere nu se vad la roata ,el ca sa aiba cuplu bun trebuie duse la turatii mai mari si deaici problemele cu pistoanele si toate cele

la un motor cu cilindree marita faci motorul pe la 1000000 sa zicem dar am vazut skoda octavia 1(reclama SKODA ,adevarata sau nu nu stim ) cu un motor de 1milion km dar la un motor mic cred ca la a zecea parte fata de unul mare

asa ca daca mai vrea cineva o masina cu motor mic sa caste ochi bine inainte sa o cumpere

daca va uitati bine la o octavie cu motor 1.2 tsi si un 1.6 injectie 1.8 tsi sau 2.0 tdi cu aceleasi dotatari diferenta e mare cam1500- 2500 euro.

de aici si concluzia ca nu poate sa coste asa mult nitel metal in plus si citiva senzori 2500 euro ci tu platesti de fapt fiabiltate motor si garantia ca te tin pistoanele sute si mi de kilometri

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relativ gresit, motoare mici de putere mare...ragalia aia de 1.2l de pe Logan se pare ca duce binisor la tavaleala...

Se pare ca o combinatie perfecta inca nu s-a gasit...

Motoarele mici ori sint relativ fara probleme dar consuma mult, ori consuma putin (relativa chestia) dar fiabilitate de kko...

1.2l HTP motor de drujba...fiabila cit de cit dar consum maricel cel putin urban...

Si cel de 1.2l de la Opel generatie mai veche tot cam aceeasi chestie...

E destul de grav ce se intimpla...mai ales pe termen lung... oare peste 3-4 ani la ce te poti astepta de la o masina noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca daca ati fi trait in America vi s-ar fi parut mici si motoarele de 2-3 litri! Eu zic sa o lasati mai usor cu concluziile ca s-ar putea sa vi le citeasca cineva din domeniu si sa va propuna sa va angajeze sa le rezolvati problemele. :D Este o problema de randament. Cu noile tehnologii nu mai ai nevoie sa arzi o tona ca sa te misti un metru. Daca vreti, ce faceai inainte cu un computer cat casa acum faci cu unul care sta in buzunarul de la piept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare peste 3-4 ani la ce te poti astepta de la o masina noua ?

BuyBack :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!