Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Va dati seama ca nu mai sunt masini de cusut... pacat... ca noi avem sunet de zornaitoare si mai ales unii cu probleme.

Dar oare vor trece cu aceste "noi" motoare si pe Seat, Skoda??

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca suntem sadici, cu tot ce am "suferit" cu acest motor si tot ne gandim la el, incat vrem motorizari similare dar putin diferite in speranta ca .............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea, un leon cu 1.2 tsi, dupa ce am schimbat distributia la 17k, a inceput dupa fix 1k sa faca dinou. face cand e lasata in plan inclinat sau cand are mai multe porniri la cald. Deci nu e rezolvata deloc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tot schimbam lantul la fiecare 15.000 km :) ... la revizie bagam ulei + filtre si bonus LANT :)

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind ma uit la voi imi creste inima...eu care ma plingeam ca schimb bujiile la 17-18.000km :)

Ionut cred ca se gasesc donatori, daca ar sti ca masina e plina cu proiectantii tigaii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa, au trecut 10000 de gloante din 30000 trase.Ultimul tragator cred are tot Porche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca parcurgi paginile acestui forum nu cred ca iti mai vine sa cumperi ceva. Numarul postarilor unde diversi informeaza despre problemele pe care le au va fi intodeauna disproportionat de mare pentru ca cei mai multi intra pe forum atunci cand au probleme. Cineva a spus-o foarte bine: "sa cauti sa afli de pe un forum ca acesta cat de fiabila este o masina este ca si cum te-ai plimba printr-un spital si ai ajunge la concluzia ca umanitatea este pe cale de disparitie pentru ca mai toti oamenii sunt grav bolnavi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, intrebarea este: exista vreun posesor de 1.2 TSI inregistrat pe acest forum care a depasit 20.000Km si nu are probleme cu distributia?

Sau mai mult: exista vreun 1.2 TSI vandut care are peste 20.000Km si nu are probleme cu distributia?

(ma refer la 20.000Km parcurs la noi in tara, adica regim mai mult de urban)

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a schimbat la 27.000 km., masina din 08/2011 desi n-am cerut acest lucru; am auzit-o caraind o data sau de doua ori cand era super-cald afara, insa cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea e buna dar nu cred ca se poate afla raspunsul punand-o aici. Exista cativa, destui, care in mod clar au avut problema dar expunerea lor este amplificata pentru ca unii dintre ei au un numar foarte mare de interventii. De asemenea unii nu au problema dar cititind topicul se asteapta sa o aiba mai devreme sau mai tarziu si deja au urechile ciulite, inregistreaza zgomote de sub capota, fac filme, etc. Acestia sunt deja "nefericiti" si, alaturi de ceilalti, se considera pacaliti sau chiar victime ale unui fabricant care nu mai este ceea ce a fost o data (spun ei) si care are un comportament abuziv fata de clientii sai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca parcurgi paginile acestui forum nu cred ca iti mai vine sa cumperi ceva. Numarul postarilor unde diversi informeaza despre problemele pe care le au va fi intodeauna disproportionat de mare pentru ca cei mai multi intra pe forum atunci cand au probleme. Cineva a spus-o foarte bine: "sa cauti sa afli de pe un forum ca acesta cat de fiabila este o masina este ca si cum te-ai plimba printr-un spital si ai ajunge la concluzia ca umanitatea este pe cale de disparitie pentru ca mai toti oamenii sunt grav bolnavi".

De ce nu stau unii in banca lor eu nu stiu! Adica sunt unii care nu au ce face si scriu, si unii care nu au ce face, citesc si mai sunt si convinsi si nu cumpara! dar tu ce vrei, sa scrie doar ceea ce este bun, sa ne luam toti skoda si problemele sa le inghitim si sa tacem??? Atunci inchideti forumurile!

daca dai 16500 de E pe o masina e chiar normal ce se intampla???

Nu-i un caz unitar, lanturi schimbate, 4 softuri, lanturi schimbate care reincep sa caraie si in final la ce s-a ajuns-modificarea in totalitate a motoarelor 1,2 si 1,4, lucru care denota ceva , si anume IMPOTENTA.

Numarul celor care intra pe forum este direct proportional cu numarul celor cu probleme!realitatea a dovedit-o cel putin la 1,2 tsi.

Numarul celor carora masina nu le merge corespunzator si care habar nu au e de asemenea mare!

Asa ca , cred, ca sa cauti pe un forum cat de fiabila este masina este super ok.O revista testeaza O MASINA, care mai este si sponsorizare din partea firmei respective. Obiectivitatea se opreste la un moment dat! Vw testat de nu stiu care revista n-a avut probleme cu lantul si era din 2010, si nu prea o cred, dar de............

Pe forum apar zeci de masini sau poate chiar sute, deci nu exista posibilitatea unei nimereli oarecare.

Sincer as fi fost fericit sa pot citi ce este acum pe acest forum despre 1,2 tsi si sa fiu convins sa nu cumpar! Mult mai fericit!

La mine s-a schimbat la 27.000 km., masina din 08/2011 desi n-am cerut acest lucru; am auzit-o caraind o data sau de doua ori cand era super-cald afara, insa cam atat.

Tu de exemplu cred ca faci destule drumuri lungi si nu te incadrezi la intrebarea pusa de iwolffy.

In general la inceput zornaielile apar la porniri semicalde, si daca nu le ai nu il auzi. Ulterior face si la rece.

Iar faptul ca ti l-au inlocuit fiii sigur ca nu degeaba! E posibil ca datorita drumurilor lungi sau foarte lungi caraiala sa apara mai tarziu!

eu sustin ca acesta caraiala apare ca urmare a unei uzuri anormal de rapide a unei piese, si ca acesta uzura este normal accelerata de pornirile dese, repetate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce zice bogdanpiatra.

O masina nu se cumpara doar dupa ce vrajeli iti baga reprezentanta, ca dupa aceea, cand vine vorba de servicii post-vanzare sa te trimita la plimbare. Asta cel putin e comportament abuziv al reprezentantelor din Ro. Experienta oamenilor in utilizarea masinii e cea mai importanta.

Statistica nu cred ca este una imbucuratoare pentru acest motor si mare problema ramane ce se intampla dupa garantie. In caz ca lantul iar face urat nu cred ca e cineva dispus sa il inlocuiasca de 2 ori pe banii lui pana la 90k km. S-a ajuns sa se schimbe marele lant la 1.2, trambitat de VW pt fiabilitate, pt costuri mai mici in utilizarea masinii mai repede decat o distributie pe curea. Si-au dat cu stangul in dreptul si cand au vazut ca nici la a doua sau a treia varianta de lant au redesenat motorul si au repus distributia pe curea la toate TSI-urile. Win-win pt VW: au scazut costurile si au rezolvat problema sunetelor.

@Cristi_V: Sa stii ca si 1.4TSi a avut si are problemele lui cu lantul. Eu l-am auzit de doua ori, ca sa nu mai spun ca la mine antigelul sta doar sub minim. Cum il completez, ajunge sa scada la loc in nici o luna. Am lasat masina la PBN ca sa se verifice tot sistemul si rezultatul lor este ca e f bun. Mie nu imi pare rau de motor si ma bucur pt ca era la un pas sa iau 1.2

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee daca ultima varianta de lant pe 12 tsi functioneaza cum trebuie?eu am masina din 2010 august si pana acum nu am schimbat decat turbina desi caraie si lantul. ( de cate ori am fost la service cu lantul mi-au spus ca e ok). acum ar fi cazul sa le fac o vizita...

ah...si aveti idee daca mi l schimba pe kulantza? a iesit din garantie in august anul asta.

intreb si eu ca gheorghe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea e buna dar nu cred ca se poate afla raspunsul punand-o aici. Exista cativa, destui, care in mod clar au avut problema dar expunerea lor este amplificata pentru ca unii dintre ei au un numar foarte mare de interventii. De asemenea unii nu au problema dar cititind topicul se asteapta sa o aiba mai devreme sau mai tarziu si deja au urechile ciulite, inregistreaza zgomote de sub capota, fac filme, etc. Acestia sunt deja "nefericiti" si, alaturi de ceilalti, se considera pacaliti sau chiar victime ale unui fabricant care nu mai este ceea ce a fost o data (spun ei) si care are un comportament abuziv fata de clientii sai.

Hai ca asta e prea de tot...

Ai vazut citi scriu pe aici ? Si pe alte topic-uri cu TSI-uri...citi isi cand masina de 1-2 ani cu aceste minunate motoare?

Iwolfy: "Ok, intrebarea este: exista vreun posesor de 1.2 TSI inregistrat pe acest forum care a depasit 20.000Km si nu are probleme cu distributia?"

Esti cu capul ? Adica daca te tine distributia 30-40.000km e super masina si trebuie sa te consideri norocos ca ai facut afacerea vietii tale ?

Singurul mai "longeviv" era ala cu 60.000km parca...dar a schimbat si 1/2 de motor la distributia crapata...

Ce dracu bre vorbim de distributie nu de bujii, filtre, ulei etc...

Ca te tin niste bujii peste 20.000km (sau nu) si ai dat 40-50RON e alta poveste...vorbesc de ieftineli...mai serioase se duc in 200RON...

Dar nu crapa motorul de la ele...si au un pret modic...

Stai sa mai faca lumea km sa pice eventual mai multe turbine...

Daca era o masina de 4-5000$ clona chinezeasca nu aveai pretentii...mai dai 300-400 si schimbi motorul cu totul de la dezmembrari si pui unul serios nu de drujba :)

Banc ajutator : 2 telefoane noi (destul de scumpe) schimbat ecranul de 3 ori la unul pe garantie, al 2lea 1 data ... si inca odata la amandoua dupa garantie... dupa 3-4 luni picat din nou...

Bagat picioarele in 400E si am schimbat marca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am ce ati inteles voi din ce am scris eu dar vad ca sunteti foarte suparati pe mine si chiar nepoliticosi ca nu zic agresivi. Ca o paranteza, cand dai 16'500 de Euro (adica mult?) pe o masina asta nu inseamna neaparat ca pretul mare este ptr. ca are un lant bun... Poate are totul bun, mai putin lantul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru unii e mult 6000 cit dai pe un Logan, pt altii 16500, pentru unii 100.000...

Acum sa fin realisti nu e o masina de top dar totusi una cu oarece pretentii...mai ales la fiabilitate...

Tu te "auzi" ? Cica totul e bun minus lantul...daca oamenii vroiau cotet de gaini cu AC si inchidere centralizata putea rezolva problema gainilor mult mai ieftin si util...

Banui ca a fost o gluma... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, intrebarea este: exista vreun posesor de 1.2 TSI inregistrat pe acest forum care a depasit 20.000Km si nu are probleme cu distributia?

Sau mai mult: exista vreun 1.2 TSI vandut care are peste 20.000Km si nu are probleme cu distributia?

(ma refer la 20.000Km parcurs la noi in tara, adica regim mai mult de urban)

24000km cu Octavia (aprox. 13-14k urban)

22000km cu Fabia-86cp (aprox. 18k urban)

La Octavia sunt atent la motor la majoritatea pornirilor. Sotia conduce Fabia asa ca nu prea am ocazia sa o urmaresc.

Deocamdata nu sunt probleme.

Modificat de alex1973_2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Errata: la Fabia am auzit "ceva" in weekend. Vineri mi-a cazut o bucata de gheata pe luneta (s-a rupt si capacul de la hayon) asa ca am avut ocazia sa conduc Fabia pana la Budapesta. La intoarcere, cand am pornit am auzit un hrrrrrr pentru 2-3sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:intr-o dimineata, acum vreo 10 zile, cand am pornit-o catre lucru, (foarte frig afara, daca asta conteaza), mi s-a aprins EPC in bord. Nu l-am observat decat cand am iesit de pe o straduta laterala si am accelerat. Fiindca nu intelegeam de ce se tureaza motorul insa masina nu se misca, m-am uitat ca ma gandeam, "ma, o fi sarit din viteza sau ceva". Evident ca era in D si cand ma uit mai bine, in bord era aprins EPC. Trag pe dreapta, opresc motorul, scot cheia, stau vreo 30 sec., bag cheia, pornesc, totul OK. A fost prima si singura data cand s-a intamplat asta.

In seara aia m-am si dus la Linder & Gerstmeier, i-au facut un scan log sau ceva si mi-au zis ca au gasit o eroare la turbina si ca ei ar sugera schimbarea si actualizarea softului. Vineri, 14.12 am lasat dimineata masina la service si cand am iesit de la lucru am luat-o, totul OK.

Nu stiu ce i-au facut, daca turbina asta noua e mai proasta, la fel sau mai buna decat cea veche, nu stiu ce versiune de soft i-au pus acum, nici ce am avut inainte si nici nu ma prea intereseaza; ideea e ca acum masina merge la fel ca inainte, adica normal.

Ma gandesc ca informatia asta poate ajuta cuiva la ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este in garantie - nu au scris nimic in cartea service ?

Daca au scris (sigur au scris) spune si noua versiunea softului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut ocazia sa vad 1.2 TSI model nou cu distributie pe curea. Este total schimbat motorul, inca nu l-am auzit torcand dar sper sa am ocazia cat de curand. Era pe un Golf 7 motorul si per ansamblu mi-a placut insa am sa ma pronunt dupa drive test.

post-21020-0-52153100-1355780284_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Per ansamblu ne-a placut si vechiul 1.2 tsi la inceput!

In timp in schimb fiabilitatea ne-a nemultumit Eu acum nu as mai avea curaj sa iau ceva de la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o mare inventie distributia asta pe curea. La fel ca si cea pe lant de altfel. Ambele sunt inventiile secolului 21.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!