Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

@Bogdan :icon_thumleft:

Am testat si eu 0.9 TCe si mi-a placut.Din pacate distanta pe care s-a desfasurat test-drive-ul nu a fost suficienta pentru a testa motorul in diferite regimuri de functionare.Tinand cont de capacitatea lui mi-a placut cum se misca.Trage binisor in regimul 2500-4000 :icon_cheesygrin: Per total chiar toata masina m-a incantat ...Cica la anul vor lansa si 1.2 TCe de 120 de caluti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am spus: Parol cucoana dar te inseli.

De fapt cucoana are dreptate. Gandirea ta este afectata de propria experienta, nefasta dealtfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, intr-adevar ea are/avea mare dreptate avand in vedere fiabilitatea lantului de la DACIA 1300 care nu se strica .....Da' la noi acum, ce sa ii mai facem la lantisor ca l-au facut prost calitativ. Si nu e singura masina cu probleme la lant. Cateva pagini in urma povesteam si de lantul de la Fiatul Doblo din dotare la care s-a RUPT lantul la 90.000 km in conditiile in care zice la cartea service ca la 140.000 se schimba. Si cu 1 saptamana in urma ne spunea admin-ul nostru de retea ca la ei la firma 3 au cazut in decurs de 1 saptamana cu aceeasi problema.

Vrei sa reamintim ca si 1.4 TSI prinde aceeasi problema cu caraitul lantului, cert este ca nu asa repede ca 1.2 TSI dar mai devreme sau mai tarziu tot incepe.

Lantul ar fi trebuit sa fie sfant, sa nici nu te doara capul nu cum sunt cate unii cu al 2 lea schimb de distributie deja. Va dati seama ca nu o sa cumpere mai nimeni aceasta masina la revanzare dupa cum spunea si colegul cu vanzarea ei.

Intr-adevar am avut la POLO 1.2 HTP tot lant si ala chiar a fost sfant. Nu l-am auzit niciodata sa faca pe nebunul si ce omor si-a luat motorasul ala ...

Sa dea Domnul si mai ales fabrica sa aiba lantisoare bune pe acest TCe.

Ca si parere despre 0.9 TCe: se misca binisor spre bine insa trebuie sa urci in turatii sanatoase sa se simta ceva (~4000 turatii) si ajungem la un sunet destul de suparator in habitaclu insa este ok. Eu unul avand anterior 3 pistoane nu am fost incantat asa maxim ca sa pot lua o masina iarasi cu 3 pistoane deci NO-WAY la mine :))) dar ca si design mi-a placut cum arata. Era una in showroom cu un rosu perlat si oglinzi, praguri negre; chiar smecherie arata.

Aduce asa a masina de gagici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general am observat ca observatiile iesite un pic din consensul general genereaza replici un pic taioase dar care pe mine nu ma deranjeaza.

Atat distributiile pe lant cat si cele pe curea au probleme tipice. Totusi, la Dacia 1300 nici nu conteaza atat de mult pentru ca motorul este de tip non-interference deci pistonul si supapele nu s-ar fi intalnit in caz de rupere a lantului. In 1996 am avut acolo unde lucrez o Dacie cu lantul rupt.

Pe de alta parte, vorbim de milioane de motoare si relativ rare cazuri de probleme cu lanturile. Normal, nici nu trebuie schimbate. Citind acest topic si nu numai observ ca cei cu 1.2 TSI reprezinta un caz dar nu cred ca are rost sa generalizam si pentru alte motoare sau marci. Nu de alta dar unii incep sa nu doarma noaptea, sa ciulesca urechea si sa aiba un disconfort fara sa aiba problema dar asteptand sa o aiba.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, nu am absolut nimic cu tine si nu cred ca am dat vreo replica taioasa. Sunt pur si simplu dezamagit de slaba calitate a distributiei la mai multe modele de masini. Este si normal ca sa stai cu urechile ciulite cel putin ca ale magarului/iepurelui ca doar ai dat niste bani pe o masina si iti lasa un gust amara "fiabilitatea" masinilor din grupul VAG, fiabilitate ce se dovedeste din ce in ce mai mica. Nu cred ca este normal ca un lant/distributie sa faca zgomot la aproape 6.000 km si cei din service sa iti spuna ca este zgomot tehnic normal si tu sa pleci acasa cu gandul "da domne, au dreptate, sunt specialisti ei, n-am de ce sa imi fac probleme". Pai atunci cand am cumparat-o de ce n-a facut asa s-au am primit bonus la un anumit nr de km un sunet specific.

Dezamagire totala in privinta asta si accept ca sunt boli ale copilarie desi ne-am cam maturizat, nu e scos de ieri motorul pe piata, dar sa zicem ca motorul asta este mai retardat si pricepe mai greu maturizarea.

Imi place motorul, imi place cum se misca oricum la ce drumuri avem era suficient si 1.2 HTP-ul anterior dar n-aveam nici ABS la ea insa sper din tot sufletul ca problema cu lantul sa se rezolve (a mea inca nu face ~6.000 km, dupa schimbarea distributiei si nici nu astept sa faca dar este monitorizata fiecare pornire).

Referitor la alte motoare sau marci, nu stiu cat iti mai vine sa dormi linistit dupa ce s-a rupt lantul si trebuie sa platesti 3.000 ron la toata afacerea, cred ca si Conect-R a avut probleme cu distributia asta vara ca prea n-a dormit saracul. :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Acest 1.2 tsi se va monta si pe golf 7 de aici trageti voi concluziile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca va avea distributie pe curea?Stii din surse aficiale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ar fi o lovitura grea pentru noi (curea pe G7) - practic VAG admite nu proasta calitate a lanturilor ci o oarecare incopatibilitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot de curea stiu pe G7. Au zis sa se spele pe maini cu problema distributiei. Mult trambitata distributie pe lant s-a dovedit a fi problematica si inca nerezolvata pe de-a intregul. Marea ciudatenie pt mine o reprezinta variabilitatea asta intre masini produse in acelasi an, acelasi lot. Unele pot avea problema cu lantul, altele nu.

1.2TSi e cel mai afectat acum pt ca e cel mai nou motor. Toate au avut probleme cu distributia la vremea lor si nu numai.

Tocmai saptamana trecuta ce am avut si eu 2 porniri iar zgomotul s-a manifestat, nu am de ce sa ma ingrijorez inca.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am citit ca va avea curea doar cel de 140 cp cu dezactivarea cilindrilor.

Ai auzit zgomot asemanator la 1.4 pe golf 6???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. O data la pornirea la rece pt 5-6 secunde si s-a mai intamplat la pornirea la cald, cu temp motorului la 90, dar atunci a facut doar 1-2secunde. Masina este MY2011, dar inca nu sunt motive de reala ingrijorare.

S-au inlocuit lanturi si la 1.4tsi de 170 asa ca nu e de mirare.

Sorry de offtopic

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut filmul asta de zeci de ori dar abia acum observ ca modelul lantului este ca cel schimbat la mine. Cel anterior era crosetat altfel.... Deci au incercat in nou model pe 1.2 tsi dupa care au revenit la modelul de pe 1.4 tsi ...sa speram sa tina mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si din filmul acela reiese ca este o variata buna de lant???

In alta ordine de idei, tot vorbim de kulanza!!!!!!!!!!!!

Pe alt forum , egr schimbat la 37000 de km la 1,6 tdi iesita de 5 luni din garantie=1800 lei! Pai ala nu a fost defect de fabricarie??? da, stiu veti veni cu chestii de subturare, etc, etc!! Dar totusi 37000 de km!

Unde-i kulanza? Daca ai noroc poate iti da ceva, daca nu.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca la 1.4 tsi are mult mai tarziu zgomotul inseamna ca ar fi o idee mai bun ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce concluzii am tras eu.. la 1.4 tsi, ce s-a produs prin anul 2010 au avut ceva probleme mai delicate... dar in rest nu prea...

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Last off topic, eu am auzit pt prima oara lantul la 17.000km, la nici doi ani de la achizitie. Asa ca apare dupa cum iti e norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme de carait lant, dar deocamdata numai daca las masina circa 2-3 zile necirculata si numai la rece deocamdata, dar deja este prezent caraitul de la 30-32 000 km. Momentan sunt la 42 700 km. MY 2011 insa fabricata in iunie 2010...deci exact anul cu probleme la acest motor...Terminat offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu cu acele trancaneli.am fost la reprezentanta.mi-au spus ca trebuie schimbat lantul de distibutie.(30.000 km) dar pe cheltuiala mea, ca am intarziat la prima revizie de 15 000 km.nu-i depasisem dar trecuse un an.gresala mea

m-au chemat de 3 ori la reprezentanta sa tot faca teste pt lant.sa trimita la fabrica problema,si in final "'nu-l schimbam''

si da ai dreptate.dimineata la rece zici (la mine)zici ca pornesc o drujba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@inocentu: nu e clar despre ce tip de masina vorbesti (tu ai Passat 1.9 TDI?)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

AM FACUT DRIVE TEST CU FORD 1L ECO BUSTER 125 CAI SI CU DACIA LOGAN 0.9 L 90 CAI FRUMOSI .... ASTA E VIITORUL.... MOTOARE MICI PUTERE MARE ... 1.2 TSI MI SE PARE UN MOTOR INTRE CELE DOUA MOTOARE CA SI CALITATI DESI ESTE SCOS MAI DEVREME PE PIATA....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic aceste motoare sunt de viitor , dar sa vedem ce probleme de fiabilitate vor avea cele de la renault, ecoboost de la ford cica ar fi foarte ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 7 la motoarele 1.2 si 1.4 distributia este pe curea.

LA g7 1.2 e pe lant conform etka.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!