Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

....................

cam atat am avut de spus pt. inceput deci va doresc km. multi fara incidente.

Sincer iti spun, esti certat cu limba romana? Eu nu inteleg unde se termina si incepe fraza...

Ok..deci ai probleme cu 1.2 TSI la Autec Pitestil:

1. Ai o schimbare de distribuitie (in garantie..) dupa cateva telefoane; Adica ai sunat sau...Nu inteleg!!!!!

2. Ai cumparat masina cu bani cash;

3. Ai constatat o scurgere pe la separatorul de ulei care s-a remediat pe garantie;

4. Ai un suierat la cutie care aia de la Autec iti zic ca e normal; (din ambreiaj nu are cum sa fie..);

5. Ai ultimele versiuni de soft;

6. Nu stii ce versiune de soft ai pe masina;

7. Iti faci ITP la Autec Pitesti;

8. Intuiesti ca o sa ai nevoie de kulanza...

Si noi vrei sa iti spunem ca ..CE? Ai avut patanii cu acest "utilaj"?

Care este ele?

Multumim de km!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu nu fi rau, dupa nick nu pare a fi de nationalitate romana... :)

E scuzabil , cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boss...nu m-am gandit, insa exprimarea este deficitara;

Dar nu vad nici o problema la el, de aceea incerc sa inteleg....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ai o schimbare de distribuitie (in garantie..) dupa cateva telefoane; Adica ai sunat sau...Nu inteleg!!!!!

3. Ai constatat o scurgere pe la separatorul de ulei care s-a remediat pe garantie;

4. Ai un suierat la cutie care aia de la Autec iti zic ca e normal; (din ambreiaj nu are cum sa fie..);

5. Ai ultimele versiuni de soft;

8. Intuiesti ca o sa ai nevoie de kulanza...

Pai incerca sa spuna ca si el a avut problemele ce se vehiculeaza pe aici : 1,3,4,5...si ca ii miroase deja a probleme ceva mai incolo (pct 8) :)

Are 30.000km, se indreapta cu pasi repezi catre inca o distributie si/sau turbina etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu nu fi rau, dupa nick nu pare a fi de nationalitate romana... :)

E scuzabil , cred...

Daca citesti invers IAHIM, vei vedea ca MIHAI e destul de roman ;)

Una peste alta, se intelege ca omul se plange de "utilajul" lui si e nemultumit de cate probleme are...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladila mihai sorin este mai roman decat romanul :P

Ne este destul de greu sa urmaresti o fraza luuunga ce are aleator si intermitent PUNCT dupa prescurtari gen (tel. pt. km.) si muuulte virgule, legand astfel 8 idei (numarate de claudiusnc) intr-o propozitie urmand ca PUNCTUL ce opreste propozitia sa fie abia la sfarsitul postului.

Macar un minim de efort ar trebui facut cand scriem pe forum fara prescurtari ca nu e chat sa ne grabim in raspunsuri si poate din cand in cand mai separam ideile cu diferite moduri de enumerare ( - , 1,2,3 , * ) si lista poate continua. Insa nu stam sa facem semantica acum.

Una peste alta am inteles in mare ce s-a intamplat cu masina omului ( a schimbat o distributie ca si noi; a facut update de soft ca si noi; nu stiu ce legatura are cumpararea masinii cash/credit/leasing cu "pataniile" amintite anterior;) si l-am sfatuit sa faca ITP-ul la orice unitate autorizata ITP, acesta verificare ne avand nici o treaba cu kulanza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare aceasta kulanza se plica in cazul Vw la 1.2 TSI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal trebuie aplicata la orice motor/ansamblu/subansamblu atata timp cat a fost constat ca defect de fabricatie si reviziile au fost facute in reteaua VAG. Nu vad de ce nu s-ar aplica si la 1.2 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributie neschimbata la aparitia sunetului "secret". Asa facea si la prietenul cu Leonul pana cand a crapat de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e zgomot specific 1.2 tsi .Zgomotul de lant se aude altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din titlul filmului anterior postat reiese ca motorul are o problema cu tachetii hidraulici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...nu stiu ce sa zic, insa inclin sa cred ca ar fi lantul...

Cel mai bine este opinia celor din service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am motorul asta de 2 ani, si pot sa spun ca performantele lui sunt complet imprevizibile, cand merge bine cand merge prost, o aberatie de motor, si consuma de rupe.

Avantejele motorizarii mici sunt fix 0. Vizitam service-ul mai des ca pe bunici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Holo, dar asta este. Nu prea mai avem multe de facut. Deocamdata la mine dupa schimb de distributie se comporta normal. Sa vedem cat o tine-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre consum pot sa spun ca am reusit sa scot, pentru prima data in 2 ani si ceva, 4.5 extraurban. Ploiesti-Predeal retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cel mai mic consum extraurban il am in a 6-a la 100 km/ora si asta inseamna in cazul meu (2 persoane fara bagaje) 5.7l/100km

insa nu-mi place mersul batranesc asa ca de obicei merg cu 6.4, 6.5 la suta la o viteza de 140 km/h.

uite o firma serioasa, care nu-si bate joc de clienti si recheama masinile pentru o nimica toata....http://ro.stiri.yahoo.com/toyota-recheam%C4%83-%C3%AEn-service-7-4-milioane-de-ma%C5%9Fini.html

de ce nu mi-oi fi luat si eu un avensis? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu astazi masina de la service. Pana acum imi place cum se comporta. Am impresia ca s-a lasat un pic consumul, avand in vedere ca am scos 8.1 pantelimon-eroilor, e bine. Cand am dus masina am scos 12.3 :(. Parca e mai asezat, dar nu ma pronunt inca. Un singur drum am avut cu ea.

Intrebare: in loc de castrol 5W30 mi-au pus 5W40 special plus. E ok?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori am schimbat toti distributiile in acelasi timp ori masinile nu mai au probleme. Nu isi mai da nimeni cu parerea pe topicul asta.

Eu am 5000 km cu distributia noua si vad ca e ok pana acum. Sper sa nu mai faca urat ca n-am chef de schimbari, stat prin service si alte bazaconii ....

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu spuneai ca l-ai mai auzit de 2-3 ori? Oare asta te face sa spui ca ai scapat de probleme?

La mine face frecvent la semicald, daca am porniri multe, nu asa tare ca la inceput, dar auzibil! 16000 km de la schimbare!

si ce sa mai spunem pe forum? Poate pui tu niste preturi de la colegul cu problema! tare as vrea sa stiu cat a facut distractia!

cineva din reteau skoda sau vw poate ne spune daca nu a mai aparut vreun alt soft! ca stiu ca skoda imbunatateste periodic softurile chiar la modele mai vechi!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e ok, doar ce am schimbat o. Imi imaginez ca o sa apara iar in 15k. Se mai schimba si atunci pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat distributia la doua zile dupa ce masina a iesit din garantie ,ca prima parere este faptul ca la pornire se aude altfel ..mai fin si din cate ma inteles de la mecanic ,latul nou este unul diferit fata de cel pe care il aveam eu pe masina ,adica l-au inbunatatit ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra - intr-adevar l-am mai auzit de 2 ori insa in aceleasi conditii. Adica prima data cand l-am auzit masina era parcata cu coltul dreapta-spate in panta si coltul stanga-fata in rampa. Apoi a doua oara am repetat eu aceeasi parcare si intr-adevar a facut la fel. In rest nu a mai clantanit pana acum. Bine, am si putini km de la schimbare.

Referitor la prietenul cu Leonul, inca nu stiu nimic ca n-am mai avut timp de el. Revin cu preturi imediat ce aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la nivel de informatie:

saptamana trecuta am fost cu masina la Schwaba, in Augsburg, fiindca mi-au ros jderii izolarea capotei si am vrut sa verifice daca au provocat cumva si alte stricaciuni.

Aia au retinut masina de luni pana joi (am primit la schimb un VW up!, dar nu asta e relevant) iar cand am ridicat-o, mi-au spus ca mi-au spalat motorul si l-au tratat cu o ceara protectoare, au aruncat izolatia aia jumulita si ca mi-au schimbat lantul vietii, desi eu nu le cerusem asta, fiindca cica au legat masina la ceva scula care analizeaza parametrii de functionare ai motorului si la cateva valori le-a iesit putin sub. Sincer, eu cred ca am auzit lantul ca zornaie la start de vreo cateva ori (nu stiu cate, dar le putea numara pe degetele de la o mana), insa nu mi-am batut capul.

Oricum, cred ca i-or mai fi facut ceva update si la softul DSG, ca acuma parca schimba mai vioi in D; la consum, n-am sesizat vreo diferenta, cu atat mai mult cu cat nici inainte consumul nu era mare (vezi in semnatura).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu preturi.

Total a fost 25 mil din care 5 mil manopera. Restul de 20 au fost distributia (lant mare, lant mic, intinzator, ulei, filtre, silicon, semering baie ulei, diverse surubele, suruburile de la chiulasa, garnitura de chiulasa, bujii, 2 semeringuri de supape). A avut noroc cu supapele ca nu a lovit in ele. Masina merge perfect acum. Nu se stie cat timp insa merge :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!