Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

FIATul a fost luat de nou acum 2 ani. Toata lumea asta ma intreaba asta. Nu il invinuiesc ci doar zic ca nu mai sunt masini astea noi. Ale draq de n-au la probleme de n-ai aer. Passatul (2002) lui tata are 330.000 km si rupe soseaua. Troncane ca toate visele ca n-are tata grija de gropi sa le ocoleasca dar motorul .... perfect. Asta incerc sa spun ca nu mai sunt masini bune. Mai vorbeau oamenii la service de nu stiu ce masina ca abia pe la 90.000 se lasa motorul ......oare noi prindem km astia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ iwolffy - nici pe mine nu m-a deranjat f tare pana nu a aparut si zornaitul lantului; iti spun insa cu mana pe imina...masina care sa mearga inecat la relanti nu am mai avut de cand rupeam dacia 1300 prin gropile din bucuresti pe la sfarsitul anilor 90; si atunci macar puteai sa faci ceva ca suflai un pic in jigler si reglai cu o surubelnita avansul pana o nimereai...va spun cu mana pe inima ca sunt cei mai prost investiti bani din viata mea... am bagat uleiul recomandat la revizii cu bidoane desfacute in fata mea de castrol la 1l si benzina numai efix de 99 si merge ca un cazan...mi-e rusine ca o am si se aude caraind ca un cazan din 1900 toamna

de acord cu cei care au spus ca si-au luat masina pentru garantie si lipsa problemelor, mi se pare de bun simt, ca altfel bagam 3000 de ron sa segmentez motorul la un cielo vechi de 14 ani cu 280.000 km si sa-i schimb contra aripile prinse de rugina si aveam masina care mergea ceas :(

L.E. @ ionut - asta cu se lasa motorul la 90.000 mi se pare cea mai mare gogoasa...e ca aia cu formatatul bateriei noi la telefon printr-o incarcare de 24 h :) la service ne spun orice sa scape de noi...ca lasa dom'le ca asa fac toate :D

Modificat de koroziv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu ruperea distributiei la fiat sta cam asa: daca se rupe la mine si sunt un sofer bun, atunci scriu, daca se rup mai multe curele la acelasi motor iar scriu, dara daca prietenului meu i se rupe cureaua si n-am fost cu el, stiu eu ce sa zic? Sunt cazuri de soferi care au patit ceva de genul prin smuncituri continue a ambreiajului, prin necorelarea cutiei de viteze cu motorul, prin da, nu radeti introducerea in marsarier brusc, fara a opri masina, bine , si cu alte consecinte, sincroane, etc.... am un cunoscut care mesteca, continuu in cutie, merge cu a 5 la 40, si o si mai calca brusc, altadata l-am prins cu a 4 la 140 mers constant, etc!

Acum nu stiu ce sa zic, sunt probleme destule si pe forumul fiat, dar spre exemplu stiu o firma de catering care trage de 3 fiaturi panda cu motor de 1,2 parca si au peste suta de mii si merg de dracu le ia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu mersul prost cu masina e relativa zic eu....pana sa te lase distributia ar trebui sa te lase ambreiajul, cutia de viteze, etc...am un prieten care a stricat ambreiajul la o octavia 1.9 tdi la 35000 pentru ca se odihnea cu piciorul pe pedala, nu ma intrebati de ce ca nici mie nu a stiut sa-mi spuna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc pe aici si ma ingrozesc ...sa ai atatea probleme pina la 100.000km deja e de porc...nu e un blender de 100RON sa iti permiti sa-l arunci dupa 1an sau 30 folosiri...

Koroziv zice bine decit una noua cu probleme mai degraba o motorizare mai veche dar fiabila... (curios cu Cielo...am vazut si la 400.000km cu motor neumblat la el... :) )

Azi am pus mina pe o SK de 1.6l 102CP aspirata, 2009, cu peste 250.000km...a facut taxi...am ramas surprins cit de bine merge motorul...la fel ca a mea ce are "numai" 170.000km si e din 2001...

Ma batea gandul sa schimb bunicutza mea cu ceva mai nou gen 1.2 TFSI ...citeam pe aici in speranta ca poate se vor rezolva problemele...dar se pare ca sint putine sanse...poate la Service Pack 1 sau Second Edition ca la Windows :)

Apropo de pornitul dimineata cu "socul" tras sau nu...banui ca poate fi o problema de soft...nu-si face corectiile adaptive functie de sonda ok...

Ceva asemanator am patit-o cu ceva vreme in urma de la un reglaj neadecvat pe GPL... pe benzina mergea cu amestec inbogatit...nu mult ~10% dar deajuns ca dimineata sa porneasca la 800-900rpm in loc de 1100rpm cum era normal...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog - facem schimb? glumesc, nu vreau sa te lipsesc de un somn linistit noaptea :)

pai service pack 1 e kitul de distributie :P sa vedem daca vine si SP2...ca asta se pare ca nu a rezolvat problemele definitiv

mai mult ca sigur e softul...cum spuneau si colegii din cele 100 de pagini anterioare, asta e pretul pe care-l platim cand se arunca pe piata un produs testat insuficient...

Modificat de koroziv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, mai facem si un cracked la lant si avem licenta la el :)))

Da posesorilor de HAUDI ce le mai zice in service cand vin cu 1.2 TFSI (denumire comerciala ptr AUDI) ... "aaa....stiti domne, e zgomot tehnic produs de cele 4 cercuri ale siglei".

Ciitisem in posturile anterioare ca a mai iesit o varianta de kit de distributie. Asta cum mai e ca si tesere a zalelor ...crosetat sau ........ A schimbat cineva recent si poate sa ne spuna / arate o poza ?

Hai ca intr-un an, doi dupa ce iesim din garantii o sa treaca bubele ....dar pana atunci nervi si pareri foarte proaste despre noile tehnologii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lantul face "crack" la propriu daca nu-l schimbam la timp deci tot ce e posibil =))

eu am schimbat acum 2 saptamani insa habar nu am ce mi-au pus....am "uns" insa bine pe cineva de incredere si sper sa am ultima versiune...sper :)

pe 25 oct se termina garantia la mine; daca mai ajung odata la mecanicos ( ceea ce sper sa nu se intample :-s ) ii fac si poze :)

Modificat de koroziv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neee, nu fac schimb :) cu exceptia amortizoarelor KYB schimbate la 1500km pe garantie care nu stiu cind vor pica, iarasi, nu am nici o problema...costurile/km au fost rezolvate cu instalatie buna pe GPL ...

Kitul de distributie nu e Service Pack (RECALL) e un patch optional daca ai ureche muzicala si faci scandal... :)

Sa nu patiti ca la Windows NT care era ok deabia la SP5 :)

LA Audi tacane sigur de la cerculetzele poligonale ... :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inregistrat zgomotul si am lasat masina la service. Baietii au fost ok. Astept verdictul. Ma anunta dupa-masa. Leon 1.2 tsi 17k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, aveti motoare bune! Vad ca noua Skoda Rapid va fi dotata cu motorul 1.6 TDI, si in rest cinci benzinare: un 1.2 MPI, doua variante 1.2 TSI (63 si 77 KW), 1.4 TSI (90 KW) prezentat ca cel mai puternic si de inalta fiabilitate iar in anumite tari si un 1.6 MPI. Ce ziceti?

http://new.skoda-auto.com/en/models/HotspotDetail?HotspotName=E09%20-%20Engines%20Rapid&WebID=9add3f8e-c209-41fe-8311-cc5f14ed4532&Page=exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri au schimbat distributia la masina mea (7700km) iar joi dimineata cand am pornit-o iar am auzit zgomt de lant. Am dus iar masina la reprezentanta sa faca si ei constatarea. Azi dimineata au zis ca nu este nici un zgomot dar cand m-am dus sa iau masina si au pornit-o iar sa auzit zgomotul putin. Inginerul de service a spus ca a facut o scrisoare la Porche Bucuresti si asteapta un raspuns (nu stiu ce raspuns pentru ca sunt foarte secretosi )

La un moment dat in discutie inginerul a spus ca sar putea sa fie un zgomot normal !!!!! :icon_geek: dar crede ca ar trebui sa inregistreze acel zgomot .

Acum am masina acasa si astept pina saptamana viitoare sa vina raspunsul de la Bucuresti

SUNT FOARTE DEZAMAGIT DE ACEST MOTOR SI DE SERVICE-UL SANDRA IASI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, asta e prea de tot. La mine dupa schimb nu s-a mai auzit. Inseamna ca mecanicii au gresit ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine o schimba, miercuri iau masina. Sper sa se remedieze dupa schimbare. Bine ca schimba si uleiul si filtrul. Nu mai trebuie sa l schimb eu la revizie care e intr o luna. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu dar s-a gandit baiatul de la bucuresti cu garantiile ca avand in vedere ca se apropia revizia sa platesc eu ulei si filtru. Si-au pus tarana in cap si cu faza asta dar deh ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu mi faca si mie la fel. Sunt magari. Nu au voie. Ei o sa anunte ca este schimbat gratis si il pun in buzunar. Vorbeste cu seful lor. Sau anunta la fabrica sa vada ce politici aplica romanica. Nu e vorba ca dai 50 de lei, ci de cateva ori mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta a costat vreo 250 ulei + filtru. Am vrut sa le zic sa puna ei uleiul si filtrul tot pe garantie la schimbare atunci si vin eu la 15.000 km si imi platesc revizia dar am zis, lasa naibii, nu mai scot uleiul dupa 3000 km sa pun altul. Asta sa fie paguba mea. Oricum urat ca faza din partea lor. Dupa ce ca nu fac rechemari la problema asta ...tac mai rau ca MUTU in carti si cand fac operatiunea ba o fac aiurea, mai cer si bani pe ulei si filtru si tu ramai cu gustul amar de masina nemteasca prost facuta. Probabil ca in afara altfel sta situatia insa la noi e ca la targ; TOCMEALA.

Ah, si era sa il uit pe domnul Radu Pietricica (Pietricuta, Pietris, Azbociment sau cum *&&*^^%$# lui l-o chema) care este pus acolo decat sa raspunda frumos si inteligent in viziunea lui la mailuri si sa te indrume tot la reprezentanta/service. Nu am vazut din partea lui nici o sclipire in rezolvarea problemelor. Am asteptat 2 saptamani cu masina desfacuta sa vina lantul de la pompa de ulei si singurul lucru care l-a putut face a fost sa dea un mail la service (in urma plangerilor mele) sa intrebe cat mai dureaza ....

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 05.10.2012, am schimbat si eu kit-ul distributie la Autec Craiova. Masina are 22700 km si mai are garantie pana la sfarsit de octombrie. Procesul a decurs relativ normal, adica am fost pe 02.10.2012 si au constatat zgomot anormal la pornire, le-am aratat si un filmulet cu inregistrarea zgomotului si au hotarat schimbarea in garantie a lantului de distributie, rola intinzatoare, diverse suruburi si mastic care au venit in cutia cu kit distributie. In plus s-a schimbat cu aceasta ocazie uleiul si filtrul tot pe garantie cu toate ca oricum trebuia schibat la revizia de 2 ani.

Toata operatiunea a durat de la 08.30 dimineata pana la ora 16.00 masina era gata. Vom vedea pe viitor cum se comporta.

Ce mi-au mai zis, si poate ne este de folos celor care am avut curajul sa cumparam aceasta motorizare, ca si dupa ce masinile ies din garantie sa facem reviziile tot la service-uri autorizate Skoda, pentru ca la o eventuala problema, gen turbina sau distributie defecte, probleme ce caracterizeaza acest superb motor, kulanza sa poata deconta lucrarea, in caz contrar se deconteaza partial; cel putin asa mi-au spus cei de la Autec Craiova

Am facut si o poza cu lantul nou care s-a montat, poate va ajuta la comparatii.

Un gand bun si rezolvarea problemelor!

post-78100-0-33096400-1349595136_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut pe youtube cum verifica un tip lantul la un opel si sincer as proceda si eu la fel dar nu stiu cu ce sa etansez la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silicon special de la reprezentanta. Siliconul cica e special ca face legatura intre plastic si aluminiu. Desfaci capacul negru de la distributie si verifici. SPOR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul respectivului silicon.... D 176501A1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ocazia asta verific si configuratia lantului.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati asta pentru mecanici, totusi! parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, sunt posesor de octavia 2 facelift motor 1,2 tsi si doresc sa va spun si eu pataniile cu acest ,,utilaj,, am cumparat acest model in 2010 oct. deci tocmai ce a iesit din garantie, am o schimbare de distributie[ pe garantie] prin primavara asta dupa cateva tel. pe la autec pitesti ca de acolo este cumparata, apropo cu ban CASH, dupa aceea la revizia din august de 30000 sau 2 ani sa constatat o scurgere minora cica pe la separatorul de ulei s-a remediat tot pe garantie am mai anuntat un suierat sa-i zic pe la cutie sau ambreiaj dar zic ei ca e normala , mai am cateva schimbari de soft ,nu stiu la ce versiune sunt pe data de 11 10 2012 ma duc la ITP o fac tot la ei pt. ca toata lumea vorbeste de kulanza si banuiesc ca o sa am nevoie de ea, cam atat am avut de spus pt. inceput deci va doresc km. multi fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ITP nu are nici o treaba cu reviziile si kulanza. Poti sa il faci linistit in orice unitate autorizat. La ITP se fac doar teste de franare, noxe, verificare lumini. Nu se schimba nimic la motor/cutie, nu se intervine mecanic la nimic ( eventual daca farurile bat prost ti le mai regleaza/deregleaza ei ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!