Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Si cu 1.8 TSI este un coleg cu O2 FL care la 85.000Km a bagat 6.000 RON in motor datorita intinzatorului de la lantului de distributie si a trebuit sa schimbe si supapele.

Sunt mai multe cazuri pe 1.2 TSI deoarece e cel mai cautat si vandut motor, dar e posibil ca ele sa existe in aceiasi masura si pe 1.4 TSI si respectiv 1.8 TSI.

Mai ales ca multi ce aleg 1.8 TSI aleg deoarece nu fac un nr mare de km.....

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,

Am aceiasi problema cu Jetta mea , 1 an , 38000 km . Imi schimba pe garantie distributia si pompa de apa.

Vineri ma duc sa vad ce o sa imi spuna .Va tin la curent .

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa ? De ce? Mie mi-a schimbat lant mare (distributie), lant mic de la pompa de ulei si intinzatorul de lant si bineinteles uleiul+filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasoale treburile astea, mai ales pt cei care avem garantie 2 ani. Si la concurenta pica, casete de diretie si diverse elemente ale trenului de rulare dar la VW cad cele mai scumpe. Ii doare pe ei in cot atata vreme cat vanzarile sunt in crestere si lumea inca mai crede in mitul german.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce patanie am avut cu Fiat doblo 1.3 multijet, va spun ca 1.2 tsi e avion. Distributia pe lant s-a rupt la 92.000 km in conditiile in care la 140mii scrie in carte ca trebuie schimbata. Eh, am vazut si lantul .....&@

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si la mine la fel, sper sa mearga asa si sa nu mai fie probleme.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca mai apar problema, nu e bai .. a aparut inca o versiune de lant care le inlocuieste pe celalalte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar? Asta cum mai arata. Ale draq apar ca versiunile de soft ....mai au sa le boteze beta1, beta2 si eventual sa apara si un crack ptr ele :)))))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci a treia versiune de lant! Asta oare de ce ! Probabil ca nici cea de-a doua nu a produs efectul scontat, adica liniste totala in masina la porniri si evitarea altor defectiuni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_slatina - Bro, trebui sa privesti partea buna a lucrurilor...VAG nu a lasat treaba asa in coada de peste... :icon_bounce:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca andrei_221 zicea la misto ca daca mai apar probleme mai face VW inca un lant.

Eu nu m-am grabit sa-l schimb pt ca mai bine mai astept o tara si zgomotul ala nu ma deranjeaza chiar asa la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca andrei_221 zicea la misto ca daca mai apar probleme mai face VW inca un lant.

Eu nu m-am grabit sa-l schimb pt ca mai bine mai astept o tara si zgomotul ala nu ma deranjeaza chiar asa la pornire.

in vara asta l-am auzit clar de doua ori.masina super incinsa si 40 C afara. un unchi are un agila si se aude asa lantul,in mers, de 4 ani de cand o are. la 1.2-ul de la opel este zgomot specific si incofundabil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate (sau din fericire) nu am zis la "misto"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr moment am 5000 km de la schimbarea kitului de distributie. Lantul l-am auzit de 2 ori in aceeasi pozitie parcata masina si anume: cu botul putin in sus si usor lasata spre dreapta. Probabil ca nu ii place pozitia asta ii plac altele (gen lotus, misionar ...... :)))))))))) ). In rest porneste fara zgomot. Mai asteptam sa vedem daca depaseste pragul de 6000 ca la primul lant cam atunci a aparut sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 15000 de la schimb! Incepand de la 4000 la pornirile repetate, la cald a inceput sa faca, la inceput tot mai rar, acum daca pornesc de 10 ori intr-o zi la intervale scurte face de 7 ori! Zgomotul nu e asa pronuntat ca prima data dar este!

Ionut, din moment ce l-ai auzit deja de doua ori, treaba nu e ok! Lui Irinel ii face si lui, zforis l-a schimbat a doua oara la 61000 de km! Si mai sunt!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti zgomotul ala o sa il auziti si sincer va spun Skoda nu va face nimic pentru al indeparta pentru ca nu poate .... Eu unul am lasat-o moarta cu ciulitul urechilor . am 13000 de la schimb cam asa si nu il mai bag in seama.Se aude dupa oprire la cald de cateva minute. Ultima data cand am fost la service ca sa ma convinga lumea mia aratat in sistem discutia intre tehnician si cei din Level 1 ... Zgomotul este si va ramane ...... Nu il pot indeparta. Va recomand service la ei pentru ce trebuie si gata . Se acorda kulanza la tot motorul daca are probleme si dupa 5 ani cu conditia reviziilor la ei ...Tehnicianul mia recomandat sa o pornesc ca pe vechea dacie cu pedala apasata putin . Drumuri bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca tehnicianul ti-a spus sa o pornesti cu acceleratia putin apasata, caci ambreiajul oricum trebuia apasat...

hmmm, in curand procedura de pornire la 1.2 tsi va include un dans al ploii in jurul masinii, o incantatie catre zeul responsabil de turbina si nenumarate acatiste catre proiectantii VAG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca la un coleg de forum nu porneste daca nu apesi ambreiajul . La mine merge si fara ambreiaj apasat. Umeras daca citeste poate sa confimrme sau infirme. ai uitat busuiocul si apa sfintitaa..:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la cele produse din 2011 s-a bagat aceasta "restrictie".

Eu oricum asa porneam toate masinile ca sunt obisnuit de pe vechea dacie iarna (daca era pe liber si incercam sa o pornesc... pornea cu tot cu masina :)) )

Nu stiu daca mai este vreun beneficiu.... protejeaza oare volant cu masa dubla ?

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 motive :

- decupleaza transmisia, usurand sarcina electromotorului care nu trebuie sa mai invarta si axul primar al cutiei de viteze

- siguranta - elimina riscul sa dai la cheie cu masina in viteza (si vreun posibil incident)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o am din octombrie 2010 si tot la fel este ,adica nu porneste fara ambreajul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea la fel este fabricata in iunie 2010 si nu porneste decat cu ambreiajul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cry: Azi am auzit si eu pentru prima data zgomotul de lant dupa o pornire la rece.

Masina are 7300KM !!!!!!!!!!!!!! si este in garantie.

Daca iar face maine dimineata am plecat cu ea la reprezentanta :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar parca tie ti au pus saiba chiar cand ai cumparat masina, deci tot nu s a rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@micuzzu: Saiba este in ansamblul actuator turbosuflanta si nu are legatura cu lantul de distributie. Din ce s-a discutat pe aici, pana acum s-au folosit 2 variante de lant care nu au rezolvat problemele si mai nou exista o a 3-a varianta de lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!