Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

vin si eu cu un consum de 7.7 dupa un drum la mare pe autostrazile patrei:ploiesti-bucuresti-agigea. mers in limita pastrarii permisului.ce parere aveti?

Culmea ca Dacia nu are probleme cu distributia... :icon_cheesygrin:

ai vazut reportajul cu dacia 1310 in turul europei? nu am fost in stare sa imbunatatim si sa pastram un model auto. cumparam geely si gwm.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata am avut primele balbaieli la motor ...de cateva ori...in mai multe secvente de timp. in 3 zile imi expira garantia.saptamana trecuta m au sunat sa ma intrebe cand ma programez la ei pt ITP pt ca imi expira si ITP ul. i am bagat in ma sa . voi merge cu ea asa cum merge. lantul caraie...nu ma mai duc cu el pt ca se fac ca ploua si nu am timp sa stau sa inregistrez caraieli pt a demonstra lui Ponta de la service ca nu mint.

desi i am rugat sa ma ajute cu prelungirea garantiei , nu au facut o. oare ce grad de multumire din partea clientilor si au propus?

primele balbaieli dupa vreo 3 resoftari si o turbina schimbata:). ca sa nu intelegeti gresit.masina are 50.000 km. masina personala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 22.000km momentan tot 3 resoftari + saiba minune + lant schimbat, coafura rezista :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi cei ce ieseau din Bucuresti spre A1 puteau vedea parcata o LINEEA - Fiat de BV (culoare ALBA) cu steagul tricolor pe ea si cu urmatorul mesaj "3 CASETE de DIRECTIE SCHIMBATE IN 2 Ani!"

Era foarte evidenta antireclama.

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna idee!!!!..

voi face acelasi lucru chiar acum.....

ar fi bine sa faca toti cei care au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 casete de directie schimbate in 75k km... Asa scria.... :) Am vazut-o si eu. Buna reclama....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nefiind un topic special pe SEAT 1.2 TSI, intreb tot aici posesorii de aceste motorizari cu CUTIE in 6 trepte (105 caluti, ponei sau ce or mai fi dupa resoftare:D).

Un prieten are o MARE problema cu cutia de pe masina. A desfacut-o azi (in urma unei suierari omniprezente) si a gasit urmatoarele: Rulmentul de la diferential varza, rulmentii de la pinioane varza, semeringurile varza si pinionul de treapta 6 ruginit. Masina are 50.000 km, uleiul original in cutie insa negru la culoare, neumblat la cutie.

Ca mentiune ar fi ca masina este pe TAXI insa asta nu ar trebui sa fie nici pe departe un impediment in nefunctionarea cutiei. Masina este proprietate personala si a avut tot interesul sa nu o rupa in doua precum face un simplu angajat.

Ma cam emotioneaza acest eveniment si ca eu sa am sufletul impacat am sa fac o vizita la service pentru a verifica uleiul din cutie, eventual pentru al schimba. Nu cred ca poate rugini pinionul atata timp cat el se afla in baie de ulei.

Cum este posibil asa ceva la kilometrii astia; a mai avut cineva probleme cu cutia? Ar mai fi intrat pe garantie in conditiile in care el nu a facut reviziile la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi avut o mica sansa de garantie, daca se desfacea cutia la reprezentanta..... Reviziile pot sa fie facute la orice service autorizat RAR (pe marca respectiva bineinteles), deci nu ar fi fost un impediment acest lucru (ca nu a facut reviziile la repr)

Oricum logica este ca un schimb de ulei si filtre nu are treaba cu piesele cutiei de viteze, deci teoretic nu ar trebui sa se lege de reviziile la motor. Practic insa, se leaga de orice detaliu :)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu ca Garantia la cutie e alt pesti si alta mancare. Dar practic cei de la reprezentanta se pot lega de orice. Oticum arata jalnic cutia, a mai frecat si in carcasa si mai era si niste pilitura de fier prin ulei. Nu cred ca mai iese cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda este Skoda VW este VW nu este unul si aceiasi(sunt doua lucruri total diferite).....Este ca si cum ai spune Dacia este Renault.... :icon_redface: Sunt total diferite,procese de fabricatie,design,piese,conceptie,costuri de fabricatie,etc...Una este sa construiesti un motor in Germania si alta este sa il construiesti un motor in Cehia!Cind spui masini ,,nemtesti,,spui masini bune ....cind spui masini cehesti spui masini ...mai putin bune sau nu la fel de bune ca cele nemtesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,2 tsi se face in in cehia si pentru masinile germane, nu sunt procedee de design foarte diferite pentru nu ar mai fi rentabil, ci sunt piese ceva mai vechi ca design care se recicleaza,care pana la urma nu este un lucru rau. Acest motor a fost problematic pentru intreaga serie a grupului VAG. Diferenta intre vw si skoda nu este ata de mare ca intre dacia si renault. La ambele se folosesc piese invechite ca design pentru a produce un model nou. Aici renault si - atins mai bine scopul facand o masina fiabila care intr-adevar este low cost. Vw in schimb a scos o masina care este foare aproape de firma mama( motorul acelasi, piese foarte multe identice) ca si calitate avand chiar niste calitati in plus ( spatiu interior, simplitate, piese mai ieftine etc etc) . In acest fel multi clienti vw au trecut la skoda . Din acest motiv actualul director vw martin winterkorn a ordonat ca din seat si skoda sa iasa intr-adevar modele low cost..... Chiar sunt curios daca vor reusi asta la urmatoarele modele ca la cum se prefigureaza noua octavia tare ma tem ca va iesi din nou mai aratoasa ca actuala jetta, si daca va avea aceleasi motoare, cutii si accesorii la pretul mai ieftin , iarasi nu au facut nimic

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima vreme nu e diferenta deloc intre skoda si modelele similare de la vw.

cel mai bun exemplu... proaspatul lansat duo up! si citigo ... identice pana la ultimul surub.. difera sigla

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

din ce in ce mai putine componente de pe o masina "nemteasca" se mai fabrica in germania, foarte multe se fabrica si in Romania, turbine, componente de la partea electrica, au redus si ei costurile, una e sa dai sa spunem 3000 euro pe luna la un muncitor german si alta e sa i dai 3-4 sute la altul din alte tari gen romania, nu mai spun china unde mana de lucru nu ai cum sa o concurezi chiar e imposibil, deci chiar si nemtii nu au avut incotro ca sa tina pasul cu piata de consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce totusi Skodele au mai multe probleme ca VW-urile?La drept vorbind cind am schimbat masina am reflectat mult intre VW Jetta(cu mai putine dotari) si Skoda Octavia(cu de toate) si am ales vechea motorizare 1.4 TSI care este si pe vechile VW JettaSunt curios de asemenea sa vad cit vor merge si motoarele pe motorina,este un motor relativ nou la care s-a introdus sistemul common rail ,la Dacia,Renault,Ford,Nisan aceste motoare au facut ravagii motoarele sunt ,,varza,dezastru,praf,,cad injectoarele ca ...mustele dupa dezinsectie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skodele nu au mai multe probleme ca vw ci exact la fel de multe . Vom vedea cat va rezista motorul Tdi nou ce pot sa iti spun este ca eu am 60000 de km fara probleme, foarte multi forumisti nu au probleme si in germania pe forumuri poti citi multi cu peste 200000 de km fara probleme. In rest doar timpul poate spune. Personal in locul tau nu as fi ales octavia doar dintr- un singur motiv si anume faptul ca actuala jetta este conceptie mai noua , model mai nou si astfel are valoare de revanzare mai buna. In rest daca nu as fi vrut probleme de cap nu as fi ales deloc jetta deoarece octavia este un model care a trecut de bolile copilariei , jetta inca nu si in plus jetta e facuta in mexic pe cand octavia in cehia......doar o parere personala de la un utilizator multumit pana acuma de skoda. Problemele pe actuala generatie de octavia sunt legate de motoare si in acest sens tot grupul vag este atins.

Ps.in plus am si portbagaj mai mare si la care se deschide haionul cu tot cu geam deci pot baga si un dulap daca vreau

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nou doar designul caroseriei ca platforma e comuna cu penultimul Jetta, Octavia2, Golf5, Golf6. Plus ceva gadgeturi ce dau bine la marketing.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

pentru mine ce e pe platforma comuna gen golf, jetta, O2, seat leon, A3 etc din grupul VAG sunt la fel, diferenta e de forma caroseriei si finisaje.....parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata noul motor 1.2 TSI :)

Diferit fata de ce avem noi, si vad ca au trasat cu mai multa atentie traseele furtunaselor de cauciuc.

Si pozitia actuatorului turbo este alta.

post-12326-0-64336300-1345135042_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine cu alte valori pt putere si cuplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, e identic la putere si cuplu.

doar au pus un capac la fise si bobina de inductie sa protejeze de rozatoare si modificarea actuatorului de la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Eu am ridicat masina de la dealer in august 2011 ,pe talon e 2012,dar nu vad nicio modificare la actuator fata de a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi pare rau sa vad ca sunt atatea probleme cu acest motor, ma batea gandul sa schimb masina cu o octavia 1.2 tsi insa dupa ce am citit pe aici nu stiu ce sa fac....

Motorul de 1.4 122cp are aceleasi probleme? Ce ma sfatuti sa fac?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

sa -ti ei o masina cu motor 2.0TDI sau 1.8 TSI alt tip de motor nu stiu.sa fie mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un vot in plus pentru ce a spus nicureddogsflo. Insa, daca nu este buget, eu prefer 1.6TDI in loc de 1.4TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

dar stiti cum e SKODA ruda saraca a grupului la motorizari mie cel mai tare benzinar din grup imi place 1.8 TFSI care e pe AUDI am mers cu el e cel mai bun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!