Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Ar trebuii sa ne strangem ca la alcoolici anonimi, gen : buna ziua, ma numesc "holo" am un TSI de 20.000 km. De 2 zile nu am mai intrat in service. :)) APLAUZEEE :)

De fapt despre asta este vb-a chiar pe forum aici :)

Ma uit la ce se scrie, si vad oameni (eu inclusiv ) cu pana in 30.000 km care au facut mai multe vizite in service decat multi altii :) care nu au fost vrajiti de mirajul TSI-ului

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

salut

sunt un coleg de suferinta,am o skoda octavia 1,2 TSI din 08-2010 desigur cu probleme. am schimbat turbina in 09-2011 17514 km,s-a efectuat actiunea 24w6-crt.02 in 03-2012 22859 km si inlocuit distributie in 03-2012 23001 km dupa acea actiune a lor, cand au reusit si ei sa auda zgomotul datorita caruia am facut multe drumuri la reprezentanta.mai rau e ca acum cateva zile intr-o dimineata a aparut iarasi zgomotul ptr. cateva secunde,dar de atunci nu a mai facut;

am uitat am 27700 km acum.

Oare sa fie de la lant asa repede, poate ti s-a parut! A, nu, din cate vad , daca zici ca acum cateva zile, inseamna ca a aparut cam dupa 4000 de km! ca la mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

weekendul asta a mai aparut zgomotul la pornire dar foarte scurt.din experienta trecuta,imi aduc aminte ca la fel se intampla si a durat jumatate de an pana a facut din ce in ce mai des ca sa poata fi auzit si de cei de la service.treaba e ca nu mai am atat timp pana se termina garantia.

Modificat de romservlift
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romservlift vezi ca sunt niste filmulete cateva pagini mai sus. Compara, daca suna similar, atunci este clar lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Luminita de la capatul tunelului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tradus in mare dar tot in mare am inteles despre ce este vorba:) Oricum , ma mir ca s-au gandit sa isi asume raspunderea :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea se repeta, nu e nimic nou ... E cam aceeasi cu cea de la injectoarele de pe Passat B6 pentru ca si acolo intr-un final si-au asumat responsabilitatea (dupa 5-6 ani) pentru defectarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , dar acolo problema este rezolvata.Oare si in cazul TSI-urilor au gasit solutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vi se pare voua ca si-au asumat responsabilitatea??/ Un comunicat oficial ceva??

Si ce mare rezolvare, daca eu in 3 ani fac 35-50000 de km si se duce dracului motorul(daca se rupe lantul autobild dadea un pret de 6200 E reparatie la un motor) ti se pare corect sa scoti din buzunar 2-3000 de E pentru reparatie!!!!!!!!!!!???????? Foarte corect! Ei proiecteaza gresit, aleg materiale gresit, si eu trebuie sa platesc 15 % din valoarea masinii peste 3 ani! Nu mai spun de disconfortul creat de defectarea masinii din acesta cauza!

nu mai spun de faptul ca toata lumea spune ca distributia pe lant e sfanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine foloseau distributie pe curea.Aceeasi buba si la BMW cu lantul de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns pe forumul asta pentru ca sunt in cautarea unei masini SH si am gasit o oferta foarte buna pentru Octavia 1.2 TSI, productie octombrie 2010. Eram pe punctul de a incheia dealul cand proprietarul mi-a spus ca masina e in service pentru inlocuirea kitului de distributie din cauza zgomotelor... fix problema dezbatuta pe acest thread. Sincer, dupa ce am citit pe aici m-am ingrozit si acum stau foarte mult pe ganduri daca mai merita sa fac aceasta investitie. Pe de o parte nu as vrea sa pierd oferta (masina mai are 4 luni garantie, pretul e ok), pe de alta parte se pare ca exista oricand posibilitatea sa raman cu ea in drum, chiar si dupa schimbarea distributiei.

Exista pana la urma date clare, s-a rezolvat definitiv problema aceasta prin schimbarea cu noul kit de distributie? Sau este pur si simplu un risc, si ar trebui sa ma feresc cu orice pret de modelul asta de motorizare? Cei care au facut procedura asta... puteti da mai multe detalii despre cum se comporta masina sau daca ati mai avut probleme de atunci?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus ca ai citit tot??? Oare de ce o vinde la nici doi ani???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si crezi ca cine are 1,2 tsi va trebui sa mearga la programul rabla ? sau sa o vanda la fier vechi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum cine e hotarat sa vanda 1.2 tsi la un pret bun va zice ca a facut o afacere! Cine cumpara si afla ulterior va zice ca...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Din cate am vazut acest motor 1.2 tsi se va monta si pe noua generatie golf 7,eu personal nu prea cred ca nu se vor remedia problemele,sau deja sunt rezolvate.Mi-am montat si eu saiba la turbina,in service desigur,deocamdata nicio problema cu masina

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva cu masina produsa in 2012 si care sa fi avut aceeasi problema cu lantul de distributie si actuatorul turbinei?

Intreb pentru ca in maxim 2 luni vreau sa schimb masina si inca nu m-am hotarat daca sa iau 1.4 TSI sau 1.2 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu inca te mai gandesti??? ia 1.2 tsi! la cate de aproape sunt cei de la skoda de clienti sigur au rezolvat problemele si nu va mai fi nici o problema!

Eu inca ma mir cum mai pot fi astfel de intrebari pe forum!!! Sau neamtul e sfant! ce iese din mana lui e indestructibil! Si atitudinea lor in cazul 1,2 tsi a fost de mare angajament, mare caracter!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, am mai avut un schimb de replici cu tine, te rog sa intelegi ca acesta nu e topicul tau, chiar daca te simti obligat sa raspunzi la fiecare intrebare pusa in acest topic. Am intrebat generic daca stie cineva vreun posesor de 1.2 TSI pe Skoda Octavia la care sa se manifeste defectele constatate la modelele mai vechi. Am condus 1.2 TSI pe 3 masini diferite si n-am auzit zgomotul asta, erau totusi masini de test-drive si nu aveau chiar asa de multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristian: Ca sa ai un raspuns la intrebarea ta, trebuie sa gasesti pe cineva cu 1.2 TSI fabricat de curand dar care a facut multi km. Iar la dealeri nu cred ca vei gasi la drive-test o masina care sa indeplineasca aceste conditii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia: ia 1.2 tsi!Zgomotul nu se aude in mers! si nici la drive test! Se aude in anumite conditii! Si ai incredere in skoda! Nu te lua dupa reviste gen Autobild! Chiar sunt mincinoase! Vorbesc serios! si scuze daca te-am jignit cumva!

parere personala: ce m-a jignit cel mai mult, atitudinea lor! atat a fabricii(vei vedea diverse interpelari ale fabricii de catre diversi posesori chiar pe acest topic) cat si atitudinea importatorului! accept defectul(n-ar fi singura firma)dar nu accept atitudinea lor de nababi in conditiile in care in curtea lor pute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o luam asa si 1.4 tsi are probleme cu distributia,ideea este ca 1.2 tsi e mai cumparat decat 1.4 tsi din motive de pret ,asa ca e normal sa fie mai multi posesori cu acesta motorizare deci si cu pareri mai multe

PS:Un alt lucru pe care l-am observat e ca acesta problema apare mai frecvent la skoda decat la vw sau seat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pute, dar e r....t nemtesc :)))))))

Dupa 1500 km masina merge ok. Nu s-a mai auzit nici un zgomot de la distributie. Singura faza care ma enerveaza este varianta asta de soft, bleah, era mult mai buna varianta originala 8620 parca se numea, se simtea si ea masina mai bine plus ca era mai mic consumul. Dar ca sa preintampine stricarile actuatorilor au menajat putin turbina si au dat drumul la gaz mai mult. Asteptam update de soft (zici ca-i telefon mobil si astepti sa iasa ios 6.0 :)) ).

In rest, benzina si talpita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, sunt mandru ca e r...t nemtesc!

Ei preintampina de fapt necazurile unei proiectari gresite si a unei lipse de testare! iar cu update-ul de soft nu cred ca va mai fi ceva! E tot ce pot da! Iti dai seama ca ei acum sustin ca este rezolvata problema! La ce bun alt soft, sa strice iar???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sint probleme mai multe la Skoda...e aceeasi chestie ca la 1.2 vs 1.4 ...sint mai multe 1.2 pe piata...ca si Skoda vs Seat/VW/Audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!