Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Se pare ca lantul cel vechi a avut componenta materialului de slaba calitate. Acum ramane de vazut kitul cel nou daca este mai bun avand in vedere ca au schimbat distribuitorul de lanturi, lantisoare si margele :))

holo - la tine ce au schimbat, doar lantul mare si intinzatorul sau ai beneficiat si de schimbarea celui de jos de la pompa de ulei.

La mine se vede clar o diferenta. O simt eu cum se misca, cum consuma si silentiozitatea motorului. Mai ales ca vibratiile resimtite in caroserie la mers subturat sunt mult mai fine, inainte parca intra in rezonanta motorul cu caroseria.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_slatina nu stiu exact, nu am stat langa, dar cand am intrebat mi-a spus ca toata distributia + intinzator + simering + ulei cu filtru

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Da, acum se schimba si uleiul si filtrul! Cand am facut noi nu se schimba asta!

Masina se misca acum mai bine intrucat lantul acum e perfect strans! Sa vedem dupa ceva rodaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa fie la fel de strans o perioada muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult mai lunga de timp. God knows !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

da, dai 15-16000 E pe o masina si apoi te rogi la Dumnezeu!

Am mai spus, eu am facut distributia la sfarsitul lui Octombrie 2011. Nu stiu ce fele de lant a fost! la inceput motorul parea mai strans, in final senzatia de motor strans a disparut, masina comportandu-se ca inainte dara fara acel zgomot la pornire! Dupa cca 4000 de km a reaparut zgomotul, drept ca fara o intensificarea lui, dar exista la majofritatea oprfirilor cu motorul semicald! Pana ies din garantie (1 luna) ma mai duc la ei pentru o interogare!

sa speram ca la voi s-au trezit si poate e o solutie definitiva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrucat lantul acum e perfect strans!

Care lant? de distributie sau de pompa de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

intrucat lantul acum e perfect strans!

Care lant? de distributie sau de pompa de ulei?

De distributie!

Blitz, exprimarea a fost oarecum anapoda! Am vrut sa subliniez ca de fapt in primii km lantul de distributie are exact parametrii dati de constructor! Dupa ceva utilizare lantul sufera o oarecare alungire care trebuie sa fie in anumite cote, evident compensate de catre intinzator pana la o anumita limita!

in alta ordine de idei, azi, dupa o stationare de aproximativ o ora si 40 minute lantul (cel de-al doilea, schimbat in Octombrie 2011) a zornait foarte frumos, adica tare, 7200 km de la schimbare!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_slatina nu stiu exact, nu am stat langa, dar cand am intrebat mi-a spus ca toata distributia + intinzator + simering + ulei cu filtru

Hopa...eu am schimbat lantul la sfarsitul lunii septembrie. Nu s-a schimbat si uleiul. Ce mi se pare interesant e ca, la cateva luni dupa schimbare, mai precis prin ianuarie, au aparut urme de ulei pe scutul masinii si de vina era un simering care a fost inlocuit pe garantie...vad ca la @holo s-a schimbat din start si simering (plus ulei). Am schimbat lantul la 13.000km, acum am vreo 22.400 km. L-am mai auzit de cateva ori, dar doar asa, scurt.

De cand cu saiba a crescut si consumul. Ce sa facem, se pare ca nu putem fi cu toate...si cu saiba si multumiti de consum :lol:

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

L-am mai auzit de cateva ori, dar doar asa, scurt.

Deci si tu l-ai mai auzit!???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, exprimarea a fost oarecum anapoda!

Da, ok, nu-i bai, vroiam sa stiu exact daca lantul de distributie sau cel de la p.ulei. Pentru ca cel de pompa de ulei nu trebuie sa fie intins, trebuie sa aiba o sageata de maxim 5mm.

Vezi ca la porinre mai "rapaie" si pompa aia de benzina de inalta presiune de pe motor, dar si injectoarele. Trebuie vazut clar ce anume produce zgomot.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Vezi ca la porinre mai "rapaie" si pompa aia de benzina de inalta presiune de pe motor, dar si injectoarele. Trebuie vazut clar ce anume produce zgomot.

Din pacate e zgomot de lant, din partea dreapta a motorului cum privesti de la volan! Adica e identic cu ce am avut! Dupa schimbare 3500-4000 de km am avut liniste! Acum, incet, incet zornaitul e prezent!

Cum se manifesta rapaiala aia de pompa de benzina si a injectoarelor?? E considerat un defect sau manifestare normala!?? (zgomote de aste gen injectoare cred ca le0-am mai auzit, dar sincer nu le-am luat in considerare, nefiind ceva deranjant),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapaiala de la pompa benzina nu o auzi decat daca ai capota deschisa si asculti in dreptul ei, e un zgomot normal de functionare (in habitaclu nu prea cred ca se aude, depinde de nivelul de insonorizare a habitaclului, de ex la golf nu se aude). N-am stiut exact cum ai procedat tu, ca ai ascultat in dreptul lantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am mai auzit de cateva ori, dar doar asa, scurt.

Deci si tu l-ai mai auzit!???

Da. Si inainte, la ce inceput, asa era. Apoi, in timp, s-a auzit tot mai des si mai lung/pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

da blitz, se aude chiar in masina, stand la volan!

Marius, e cam clara situatia! din alte surse ale unui forumist se pare ca se schimba si a doua oara pentru "transplanturile nereusite"! din ce am vazut pe aici s-a modificat forma lantiului dupa Noiembrie 2011.

Cand mi s-a schimbat mie tehnicianul de service mi-a spus ca se modificase un pic intinzatorul! se pare ca nu a fost deajuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate v-am mai spus acu ceva vreme ca am un coleg la servici cun un golf 6 1,2 tsi , care tot asa fusese chemat in service pentru updat-uri soft si schimbat lant de distributie odata si schimbat turbina. Ei acu o luna s-a auzit un bum mare si surpriza, lantul a sarit si motorul s-a dus la naiba. L-au schimbat in garantie si recent si-a scos masina din service si merge ok deocamdata. Se gandeste s-o vanda ca ii cam iese din garantie...

Saracu(nefiind foarte priceput la masini) imi zice ca pacat de interiorul de la masinile VW care e foarte frumos ca de motoare nu prea se pricep sa faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica lantul a sarit? Poti da mai multe detalii ? A sarit adica s-a rupt ?? sau a sarit de pe role?

Stii cumva ce anume i-au facut? i-au dat alt motor sau au inceput sa ii schimbe la om supape, rectificat chiulasa si tot ce mai e ? caz in care ii recomand si eu sa o vanda daca avea in plan sa o tina mai mult timp.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Ei acu o luna s-a auzit un bum mare si surpriza, lantul a sarit si motorul s-a dus la naiba.

Saracu(nefiind foarte priceput la masini) imi zice ca pacat de interiorul de la masinile VW care e foarte frumos ca de motoare nu prea se pricep sa faca

Pai oare mai trebuie sa te pricepi la masini ca sa spui asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ieri am fost la un locul de munca al unui prieten(probleme cu calc. de acasa...) si exact atunci povestea colegul lui cum pe fabia lui din 2007, 1.2 HTP avand 107 000 km la bord i-a sarit lantul (zicea ca motorul dimineata a facut de parca ar fi aruncat un manunchi de suruburi in motor) si dintr-o data i s-a oprit motorul...i-a fost dus pe platforma masina pana la dealer...motorul praf, supape lovite de capul pistoanelor etc...i s-a aplicat dupa multe povesti kulanza de 50%, dar si asa costul total al reparatiilor sare de 2000 lei...

Eu personal l-am intrebat pe tip daca nu a auzit inainte la porniri ceva carait de lant...tipul mi-a zis ca nu...dar nu il stiu pe tip, habar nu am cat si cum se pricepe la masini, poate ca s-a auzit si la el numai ca nu i-a atentie, oricum din spusele prietenului care il cunoaste bine zice ca tipul umbla foarte mult cu masina si pana acum era multumit...Deci mai mult rau cu aceste lanturi decat bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL, :)) deci nu pot sa cred , chiar am spus mai de mult,tot in acest loc, ca masina anterioara a fost o Fabia 1.2 HTP si aveam dimineti cand auzeam lantul, uneori chiar cum facea si cel de la TSI de acum.

Oricum masina a fost vanduta si am luat beleaua asta de TSI :)) cu fix acceasi problema, asa ca se pare sa fi fost si motoarele de 1.2 HTP cu fix acelasi bube. HILAR :)) bravo SKODA...

Beleaua este ca si la masina aia am avut probleme cu tremurici motor, cu update de soft. etc, adica fix ce am patit si cu Octavia, din nou bravo Skoda, pacat, in rest masinile sunt bune, doar ca-ti explodeaza motorul pe neasteptat.

Azi am avut ocazia sa o testez mai bine, de cand cu saiba si soft-ul nou masina se tureaza, motorul nu trage, inainte cand o calcam era un oarece lag dar cand pleca se ducea foarte frumos.... doar ca a fost prea frumos ca sa fie si adevarat :))

Poate v-am mai spus acu ceva vreme ca am un coleg la servici cun un golf 6 1,2 tsi , care tot asa fusese chemat in service pentru updat-uri soft si schimbat lant de distributie odata si schimbat turbina. Ei acu o luna s-a auzit un bum mare si surpriza, lantul a sarit si motorul s-a dus la naiba. L-au schimbat in garantie si recent si-a scos masina din service si merge ok deocamdata. Se gandeste s-o vanda ca ii cam iese din garantie...

Saracu(nefiind foarte priceput la masini) imi zice ca pacat de interiorul de la masinile VW care e foarte frumos ca de motoare nu prea se pricep sa faca

Pai fa si tu o invitatie pe FORUM sa discutam si noi detalii. sa stim la ce sa ne asteptam :dry:

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-a fost schimbat tot motorul. Candva se dusese turbina si astia de la VW Cluj aproape ca nu au vrut sa i-o schimbe acuzand un stil de condus pagubos.Iti dai seama ca omul s-a certat cu ei si intr-un final au schimbat-o, pentru ca apoi la un moment dat sa se duca tot motorul....

El zicea ca i s-a explicat sa s-ar fi relaxat si ar fi sarit de pe role lantul si apoi s-ar fi dus supapele si tot felul pe-acolo prin motor

p.s masina de schimb cu care a umblat a fost matizul personal al nevestei lui care merge de ani de zile ca in prima zi :lol:

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

El zicea ca i s-a explicat sa s-ar fi relaxat si ar fi sarit de pe role lantul si apoi s-ar fi dus supapele si tot felul pe-acolo prin motor

p.s masina de schimb cu care a umblat a fost matizul personal al nevestei lui care merge de ani de zile ca in prima zi :lol:

Bre, da lantul ala n-are voie si el sa intre in concediu? Sunteti absurzi!!!!!!!!!!

[edit]

Modificat de BLiTZ
va rog sa terminati cu scandalurile si atacurile la persoana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin ca nu inteleg, 1.2 TSI e motor cu interferenta ? Adica daca sare lantul pistoanele ating de supape ? Pentru ca diselul e recunsocut pentru asta (datorita compresia mai mare) credeam ca la benzinare nu sunt probleme daca sare lantul ...

PS: Oricum foarte urat ce se intampla la 1.2 TSI. Mie asta imi dovedeste ca testele la motoarele astea au fost facute doar pe calculator dupa care vi le-a dat voua sa le testati si in practica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosso corse

Indiferent de motor, daca sare/rupe cureaua/lantul e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..PS: Oricum foarte urat ce se intampla la 1.2 TSI. Mie asta imi dovedeste ca testele la motoarele astea au fost facute doar pe calculator dupa care vi le-a dat voua sa le testati si in practica ...

Asta spun si eu.. s-au testat foarte putin pe drumuri si restul pe calculatoare...altfel este total ilogic sa apara acum problemele si la ei sa nu fii aparut.

Oricum am uitat sa precizez la problema tipului cu fabia 1.2HTP ca i-au spus mecanicii in service ca numai luna aceasta era al 4-lea caz identic la masini identice ca si al lui...iar daca pomenesc la oricine cuvintele: 1.2TSI Skoda/VW deja toata lumea stie pe cineva care are probleme cu acestea, care este nemultumit etc....pacat ca multi nu citesc forumurile inainte sa isi ia o masina si cumpara o teapa de masina sau masina cu teapa de motor, de zile mari cu bani multi pe deasupra, ca deoara cumpara tehnologie VW....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau niste motoare pe la Cielo sohc prin 2000 care au nush ce pistoane cu camera de ardere in cap si chiar daca erau supapele blocate pe deschise tot nu atingeau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!