Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Daca verifici consumul la relanti in l/h se vede cresterea?A mea avea 0.6 fara clima.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si penibilitatea posturilor continua.

Nu a zis nimeni ca VW e superior Skoda(asta o simtiti voi doar, altfel nu ziceati nimic), nici macar nu am mentionat ca la VW nu se regasesc aceste probleme.

Tot ce am zis a fost ca poate posesorii VW nu gasesc rostul sa se planga incontinuu pe un forum, asta e diferenta - asta si faptul ca avem tupeul sa iesim cu masinile din parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Cu ce te deranjeaza pe tine??/ Nu mai intra si dormi linistit! Nu o sa facem acum topic-uri separate pentru orice fleac! Dar problemele care sunt expuse le citim si le analizam! Nu toti sunt asa curajosi ca tine sa iasa cu masina din parcare!

Noi astia cu 1,2 tsi la skoda ne invartim acolo de frica lantului si a epc-ului! :icon_thumleft:

Daca verifici consumul la relanti in l/h se vede cresterea?A mea avea 0.6 fara clima.

Nu neaparat la relanti! Acolo, dupa parerea mea nu e o unitate de masura! Parca au crescut consumurile la mers, eu consider ca inca cu acest soft dupa operatiunea saiba masina nu este foarte fasneata, mai ales in pante si cu ac! trebuie calcata si de acolo poate si consumul marit!dar iarasi e o doza de subiectivitate! Ieri de exemplu, pe acelasi drum facut am obtinut un consum cu cca 0,8 litri mai mare fara ac decat acum 3 saptamani cu ac! dar depinde si de vant, consumatori, un raspuns la consum intre softuri se poate stabili cel mai precis in laborator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D, eu nici macar prin parcare nu am cum sa ma invart caci masina este inca in service.

Cica s-a livrat din Austria lanticul de haur dar tot saptamana viitoare o iau asa ca ...... another weekend full with BEER !!!!!!!!!!!!

"Tot ce am zis a fost ca poate posesorii VW nu gasesc rostul sa se planga incontinuu pe un forum, asta e diferenta" - da' ei unde se plang, la fusta mamei sau in sinea lor ... glumesc mah sa nu o iei de buna .... ideea este ca poate unii posesori chiar au si ei "sunetul secret" insa nu si-au dat seama inca de el (cum era prietenul asta al meu cu G6) sau poate sunt multi care nu au conturi sau mai stiu eu ce ii rezerva in a nu scrie aici.

Ideea este ca 1.2 TSI inca este in copilarie si are pojar asa ca noi incercam sa ne dam seama cum se poate remedia aceasta problema pentru a ne bucura pe deplin de masinile luate dar noroc cu fabricantul ca mai scoate cate o saiba si soft, cate un lantisor mai bun sau mai prost ca altfel nu mai faceam 91 de pagini aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Sunetul respectiv exista la multe masini! si, tacit, desi acestea ajung la revizie nimeni nu le spune DACA UTILIZATORUL NU RECLAMA! ATENTIE, DACA NU RECLAMA NIMIC, CHIAR DACA SE AUDE MASINA PLEACA CU REVIZIA FACUTA SI LANTUL NESCHIMBAT!

Cand am auzit acest carait pentru prima data, am reclamat pe forum acest lucru! Eram cam primul! Am avut discutii interminnabile cu o tipa elena33 care imi scana din cartea tehnica, ca la rece sunt ceva modificari ale zgomotului motorului, dar a mea ffacea mai intai la cald! Au aparut alti utilizatori care desi auzeau caraitul sustineau ca e de la electromotor, etc, etc! Multi il aud dar cred ca e ceva normal! cine stie cu adevarat cati sunt cu acest zornait! problema mare este care sunt consecintele acestei zornaieli!? Se largeste lantul si sare de pe role, facand praf motorul(cum s-aq intamplat la 1,4 tsi, reparatie de 6200 E) sau e doar un zornait care se mentine dar nu face daune???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6200 euro reparatia...aha.

Nasol.

PS: 6200 cu TVA sau fara?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6200 euro reparatia...aha.

Nasol.

PS: 6200 cu TVA sau fara?

@mike: Pretul nu e in RO. Pretul e "citat" din articolul scris de auto-bild.

....si penibilitatea posturilor continua.

Nu a zis nimeni ca VW e superior Skoda(asta o simtiti voi doar, altfel nu ziceati nimic), nici macar nu am mentionat ca la VW nu se regasesc aceste probleme.

Tot ce am zis a fost ca poate posesorii VW nu gasesc rostul sa se planga incontinuu pe un forum, asta e diferenta - asta si faptul ca avem tupeul sa iesim cu masinile din parcare.

@samartean: Atata timp cat pe acest topic au postat si oameni cu Seat sau cu VW avand aceleasi probleme ca la Skoda, consider ca interventiile tale nu au rost. Asa cum ai fost sfatuit, nu mai intra pe topicul asta si fii fericit cu/de masina ta !

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la 1.4TSI cel de 122CP au inceput problemele : " http://www.motor-tal...22#post32793001

Cititi de aici, este clara treaba. Folositi Google Translate (sau browserul Google Chrome) si puneti sa va traduca pe engleza(o face mult mai bine). Deci sunt probleme clare la 1.4TSI - 122CP la lant. Ascultati numai inregistrarile, cititi parerile...asa a facut si la mine, clar."

Azi dimineata inregistrarea mea :

Parca se aude la inceput...dar o face inca rar, nu mai des din 2 in 2 saptamani.

La drumuri lungi sau pornirile pe cald nu am probleme...dar chestia asta cu lantul este deja de domeniul penibilului pentru VW...vad ca deja toate TSI-le de mic litraj dupa un kilometraj incep sa aiba probleme cu lantul de distributie...

Dar cum unii neaga cu desavarsire problemele...noi suntem prostii si disperatii, iar altii au curajul sa iasa si din parcare...n-ai tu grija ca si eu am...oricum nu imi folosesc masina pe post de umbrela motorizata si climatizata in oras ci pentru drumuri mai lungi...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand strangi din ... sa cumperi o masina si muncesti ptr ea 10 ore pe zi si vezi ce se intampla la alti colegi,consider ca este normal sa urmaresti orice subiect de pe un forum care abordeaza probleme tipice ptr acest motor.Indiferent de penibilitatea lui. :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

6200 euro reparatia...aha.

Nasol.

PS: 6200 cu TVA sau fara?

Chiar ca rad acuma! Tu cumperi motoare de pe ebay! Cumpara prietene! Garantie, ceva??/ Pret transport???e complet???

Azi dimineata inregistrarea mea :

Parca se aude la inceput...dar o face inca rar, nu mai des din 2 in 2 saptamani.

Da, e diferita de cealalta dupa 3 zile de stationare!si cam asa incepe! Pacat! Si anul trecut am fost pe punctul de a face buy-back pentru 1.4 tsi, au lipsit cca 700E( dati pe masina mea, sau oferta de la Compexit) Si cum nu s-au obtinut, si cum nu eram prea hotarat, ........ dadeam din lac in put! sau invers, tinand cont ca totusi problemele la 1,2 sunt mai prezente! dar cum totusi si fix pixu spunea de ceva zgomot la 6200 de km ce mai poti sa spui???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu suntem prieteni, nici pe departe, asa ca o sa te rog sa te abtii. Ai facut mai devreme o remarca fara sa te informezi corespunzator si ai dat o informatie oarecum eronata si poate chiar malitioasa - cum ca reparatia unui 1.4 tsi ar costa 6200 euro. Eu ti-am dat un exemplu aleator ca sa vezi ca nu e asa negru dracul.

Sincere pareri de rau celor ce au avut nenorocul unor unitati defectuoase si multe semne de intrebare la felul in care VWAG isi face treaba in ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Ai facut mai devreme o remarca fara sa te informezi corespunzator si ai dat o informatie oarecum eronata si poate chiar malitioasa - cum ca reparatia unui 1.4 tsi ar costa 6200 euro. Eu ti-am dat un exemplu aleator ca sa vezi ca nu e asa negru dracul.

Vezi ce a scris drapar mai devreme? Pretul e din revista "Autobild". Si e off topic!dar pretul de pe ebay e pt motor nou?/ Cine ti-l transporta in Romania!? cat ar costa transportul-500, 700, 1000 E??? Ai garantie??? E in buna stare motorul??? Porneste??? tu ai cumpara un motor de pe ebay??? raspunde te rog la aceste intrebari, chiar daca inca nu suntem prieteni!?

Si crede-ma, un motor nu se comanda ca o pereche de adidasi sau un parfum! Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei1980: A doua inregistrare suna mai rau decat prima... La pornire "semicalda" (pornire dupa mers si 1-2 ore de stationare) se aude ceva anormal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, deocamdata orice pornire dupa prima se face frumos fara nici un fel de sunet ciudat. Numai la rece si numai daca masina a stat cateva zile nepornita...Da sunt de acord ca acum a facut mai urat la pornire (de fapt un pic s-a auzit ceva la inceput). Daca motorul este cald functioneaza foarte silentios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu consumul si eu am sesizat o usoara crestere dupa operatiunea saiba+soft dar cu o mica precizare: Consumul din cb mi se pare mai mare dar la raportul pompa/km-parcursi mi se pare la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu consumul este stric subiectiva.Eu la inceput am avut impresia ca incepuse sa ia ceva mai putin...

Sunt destule VW-uri cu probleme identice (unicul lucru care poate sa difere este numarul soft-urlor schimbate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea tocmai ce sufera un transplant de LANT :)) revin cu impresii dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Bun, ai sansa sa fie de ultima generatie! Cine nu se grabeste departe ajunge! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, dupa cam multa asteptare am recuperat si eu masina. Minunatia de lant ptr pompa ulei a venit sambata din Austria si azi l-au montat pe masina.

Impresii: muult mai silentios motorul in mers (deja la 2500 turatii cam urla), consumul s-a modificat fata de momentul cand am dus-0 la transplant. Ajunsesem sa am 7-7,5 la un mers decent (100-110 km/h) fara AC pornit iar acum in acelasi ritm de condus am venit cu 5.7 %. Cifrele sunt cele de pe BC, am sa ii fac si la pompa un consum dar la un drum mai lung. O alta impresie este la turatii mici < 1500 km, inainte se simtea muuult mai pregnant ca masina este subturata, acum totul se desfasoara mult mai silent si mai fin (asta asa ca o idee, sa nu credeti ca merg subturat).

Piese schimbate: lant distributie, intinzator, lant pompa de ulei, ulei, filtu.

Dezamagit: de stockul de piese al importatorului, stockul producatorului caci daca il aveam scapam mult mai repede cu transplantul si nu in ultimul rand de raspunsul domnului Radu Petrica: "........, si dorim sa va informam ca beneficiati de toata atentia dealer-ului dumneavoastra SEAT".

Da ce, pana acum aveam doar juma' de atentia din partea dealerului sau care e faza, acum este o atentie nou-noutza; in fine, nu mai vreau sa ma doara capul.

Referitorul la noul kit de distributie numai timpul si kilometrii vor spune daca v-a avea durabilitate sau ne mai intoarcem prin service sa mai schimbam lanticuri si margele.

Atasez cateva poze luate de la dealer cu motorul desfacut.

post-21020-0-48015100-1338226392_thumb.j

post-21020-0-71821100-1338226413_thumb.j

post-21020-0-77871300-1338226425_thumb.j

post-21020-0-82124200-1338226433_thumb.j

post-21020-0-42736200-1338226444_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza 4 ii cu lantul vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate pozele sunt cu piesele vechi de pe masina, mai putin capacul care nu l-au dat la schimbat pentru ca are opritorul de lant (asa scria in informarea lor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

ai poze cu lanturile noi de aur care ti le-au pus ca sa vedem vreo modificare fata de cele vechi .

un amarit de lant nici la dacia veche nu se ducea lantul in 100000 km cred ca de vina e proiectarea patinei si nu are o ungere suficienta lantul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Lant vechi distributie.

2. lant model nou.

Lantul de la pompa de ulei este identic la zale cu modelul nou insa este mult mai scurt decat cel de distributie.

Patina nu are nici o treaba cu lantul, am verificat-o si este intacta, nici macar o zgarietura sau vreun semn de uzura. De vina este calitatea lantului caci acesta stand in temperaturi foarte mari in timp incepe sa se alungeasca putin cate putin cum s-a intamplat la mine cu cel de la pompa de ulei. La mine inca mai avea momente cand pornea fara zgomote, era inca intr-un stadiu incipient insa am preferat sa schimb distributia pentru binele motorului.

post-21020-0-09227900-1338274941_thumb.j

post-21020-0-44069700-1338275031_thumb.j

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

per ansamblu motorul nu depaseste 110 grade celsius (numai in cilidri ai vreo 900grade )deci ce naiba au pus la lant zale din fier mort nu sunt si ele otelite ,trate si calite. sau sunt proaste niturile de la zale

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat, si momentan OK, normal ca porniri silentioase, si parca motorul mai linistit, dar asta paote fi efectul placebo.

Legat de capacul superior am intrebat imediat dupa ce este cu chestia aia neagra care se vede intre capac si bloc motor, si mi-au spus ca se pune o pasta de izolare care se intareste, asa ca pentru cei care probabil aveau imresia ca ala e ulei, se pare ca e chiar o pasta de etansare a capacului.

La programarea operatiunii au spus ca va dura doar 5 ore, motiv pntru care mi-am luat jumatate de zii libera de la munca, dar a fost in zadar, dupa doar 1 ora de asteptat, ma suna sa-mi spuna ca dureaza 8 ore, dupa ce ies de la munca si ajung la dealer, deja erau 12 ore de cand lasasem masina la ei si inca nu era gata, am mai stat 1 ora pe acolo. Ce prostie sa-mi pierd timpul aiurea pentru aceste operatiuni..

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!