Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Mie mi se pare ca AC pornit fura din putere in viteza 1!

AC fura din putere in orice treapta, la orice masina. Acum asta poti sa simti sau nu. Normal ca la un motor mic se simte mai tare. Totusi, climatronicul fata de AC simplu simte ca accelererezi si decupleaza temporar compresorul de aer conditionat ca sa nu simti lipsa de putere. ( Eu cu AC simplu daca vreau sa depasesc in forta, trebuie sa opresc manual aerul).

Acum daca vin caldurile, masinile TSI sunt mai vulnerabile la caldura, aerul comprimat facut de turbo nu mai poate fi racit asa de bine, este mai putin dens decat un aer rece si performantele vor scadea. Precis lumea se va plange ca masina nu mai trage, dar asta nu este un defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cei care au facut operatiunea saiba, lasati dimineata cam 2-3 minute motorul la relanti. Mai aveti mici intreruperi sau tremuraturi???

Cum se comporta cu AC pornit?? Mie mi se pare ca atunci cand pornesc clima in primele 2 viteze se misca foarte lent!

Am observat ca o tine mai mult in 1100 de ture,iar cand coboara la 600 sta bine.Nu mai sta 4-5 sec. pe 1100 si dupa aceea ca toti dracii..1100-850-600 si tot asa. Daca vrei o verific cu clima dar eu din experienta nu prea mai dau talpa cu compresorul cuplat.. am mai crapat unul. ESTE BINE DOMNU DE LA,,CNA''?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil...dar eu la 1.4TSI nu am observat deloc scadere de putere daca temperaturile sunt caniculare. Insa am observat scadere putere iarna la temperaturi sub -10gr C chiar daca este bine incalzit motorul, si pe deasupra un consum marit cu un litru la suta de km fata de temperaturile din vara...

Totusi cei care au facut operatiunea saiba, lasati dimineata cam 2-3 minute motorul la relanti. Mai aveti mici intreruperi sau tremuraturi???

Cum se comporta cu AC pornit?? Mie mi se pare ca atunci cand pornesc clima in primele 2 viteze se misca foarte lent!

. Daca vrei o verific cu clima dar eu din experienta nu prea mai dau talpa cu compresorul cuplat.. am mai crapat unul. ESTE BINE DOMNU DE LA,,CNA''?

Dar ce are daca o calci si ai AC on? Crapa compresorul? Mie nu mi-a crapat pana acum desi i-am dat talpi destule...mai ales ca si eu asa stiu ca la o talpa mai serioasa se decupleaza automat compresorul pentru perioada cat o tii mai tare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

La talpa serioasa am impresia ca se decupleaza compresorul la orice masina, clima sau ac. Cel putin la Ford fiesta asa face si am ac manual!

Da", cine e domnul de la CNA????

Comparatiile care le fac cu AC pornit sunt in legatura cu softurile vechi! Este normala pierderea de putere, motor mic, etc, etc, dar ma refeream la cei care mai tin minte de comportamentul cu softurile vechi si ac cuplat! Nu consider defect sau altceva, ci doar mi se pare ca acum se misca destul de greu cu ac pornit, deci repet, fata de celelalte softuri si inca o data doar in vitezele 1 si 2!In rest comportament normal1

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un opel astra 1.6, am mers blana pe a2 dus intors pe 35 de grade, o interventie urgenta, iar seara cand sa plec de la firma,balta sub masina.A curs tot uleiul din compresor.Crapat pe bune..Bine nu cunosc antecedentele celui care a mers cu ea inaintea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

La un opel astra 1.6, am mers blana pe a2 dus intors pe 35 de grade, o interventie urgenta, iar seara cand sa plec de la firma,balta sub masina.A curs tot uleiul din compresor.Crapat pe bune..Bine nu cunosc antecedentele celui care a mers cu ea inaintea mea.

altul cred ca a fost motivul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia ascultati, mai, ionut_slatina si holo nu va mai plangeti mai de masinile germane, mai , ca deveniti frustrati si canalii!!!!!!!!! :lol:

tfv82, dupa spusele lui samartean, ar trebui sa stai pe forumul vw! cand ti-a zice si tie vreo doua!!!!!!!!

Glumesc!

Ionut, dar parca iti spusesera ca luni ti-l aduc(lantul cel mic)! acum asteapta sa ti-l fabrice!! Inca o data bravo pentru marele concern si pentru importatorul porsche!!!

Cred ca n-ai inteles ce plangere aveam! Eu ma plangeam de lipsa de profesionalism a importatorului (Porshe) si mai departe a concernului care nu este in stare sa produca un stock de piese la numarul mare de 1.2 TSI vandute. In alta ordine de idei, in urma unei sesizari catre porshe.ro a intrat Radu Pietricica pe fir pentru a grabi procesul de livrare a lantului si de reparatie :D Sunt curios cu cate secunde mai devreme se va produce acest proces.

Si ca un mic update la actiunea lantisorul de aur:

- lantul vechi de pe masina era cu zalele dispuse altfel decat cel nou.

- lantul cel mic de la pompa de ulei are aceeasi dispunere a zalelor ca cel mare ce urmeaza a fi pus pe masina si vizualizand pozele facute de mecanic, era destul de slab (mentionez ca acesta nu prezinta nici un intinzator, practic sta in vant pe doua roti dintate.

- intinzatorul hidraulic are in interior pe langa arc o valva unisens ce nu lasa (teoretic ca practica ne omoara) patina sa revina inapoi. Am pus mana pe el si este destul de strong la comprimare.

Cu alte cuvinte fiind spuse, HUZZ FRABA, rabdare, rabdare, rabdare....ca se cauta fier pentru producerea unui lant :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de motiv am platit compresorul si mi-am bagat si picioarele in firma lor.

poze Ionut_slatina, poze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, urmeaza si poze cu lantul vechi, lantul nou si o schita cu jocul lantului cel mic. Restul nu mai avea rost sa fac poze caci era un "morman de fiare" masina.

Din poza facuta de cei de la service s-a vazut a fi un joc considerabil de mare. Nu am mai luat acea poza pe stick insa la sfarsitul operatiunii (cand o fi asta sincer nu mai stiu) am sa iau tot.

Vorbinduse cateva pagini in urma despre literele de la coduri, am observat ca lantul era cu terminatia A si intinzatorul cu terminatia B.

Patinele le-am verificat personal si nu au pic de urma de uzura. Incredibil de tare acel plastic din ele.

Ah, si apropo, in ETKA, apare in data de 31.10.2011 Kit reparatie distributie ce contine intinzator si lant modelul nou. Deci trag concluzia ca exista o actiune insa este atat de pitita incat nici ei nu au habar. Totul pe muteste ca sa nu faca zgomot in presa !!!!

post-21020-0-68180300-1337711279_thumb.j

post-21020-0-87515900-1337711316_thumb.j

post-21020-0-41297400-1337711694_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

cred ca sigur la mine au pus lant tip vechi! Am facut operatiunea propriuzisa la inceputul lui noiembrie, dar comanda s-a dat in octombrie!

Cred ca totusi la sfarsitul lui octombrie s-a terminat operatiunea! ma uit maine in carte! sigur la mine , irinel, si altii din acea perioada s-a pus lant de cel vechi!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut poze dar din cele de mai sus asa imi amintesc ca arata lantul nou care mi-a fost montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Cum? Ca ala vechi sau ca ala nou??? Cand ai facut operatiunea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni nu am vrut sa mai intervin , dar trebuie sa va spun ca nu s-a mai amplificat zgomotul si totul merge OK . Va rog nu interpretati, dar masina merge bine deocamdata. o sa vad lantul cand merg sa imi reetanseze acel capac superior din plastic pentru ca licareste ( nu a fost prins etans perfect), e mai mereu umed (ulei) ... In rest nimic nou .... Promit sa fac poze cu lantul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-78381-0-49311100-1337789583_thumb.jCand frec menta pe la curte,mai lustruiesc si la masina una alta,mai beau o bere etc.In timpul unei astel de actiuni am observat urme de ulei la capacul negru din stanga si cand colo ce mai vad:un surub mai scurt decat celalalt.Detalii atasate. Acum, eu daca desfac acest capac vad configuratia lantului?Cumva la ultima revizie au verificat vizual ce lant este, iar un mecanicos a sucit suruburile si a bagat pe cel lung in alta parte ca sa ma aranjeze de tot?Ma refer la partea inferioara a capacului.Sunt recunoscator ptr ceva pareri sau poze cu aceste suruburi.Pe bloc se vede clar cum unul este la dimensiune iar celalalt este mai scurt.

post-78381-0-97013000-1337789593_thumb.j

post-78381-0-55952400-1337789625_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

e la capac! Eu zic sa stai fara griji! Vizavi de etansare "asa face toate". Si la mine e la fel!Si am mai vazut vreo doua la fel, cu scurgeri de ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o lectura lunga a acestui topic lung vin si eu cu cateva pareri:

Sunt posesor de Octavia 1.2 tsi de un an, cu care am avut urmatoarele probleme:

- la inceputul anului motorul se balbaia la ralanti cand temp era scazuta - un update soft la 8620 a rezolvat-o

- zgomot la ralanti provenit de la conductele de benzina care se loveau in lonjeron - un clips de plastic si s-a rezolvat

- zornait de lant la pornirea la rece - ieri am schimbat distributia si se pare ca e ok.

Am participat la intreaga operatiune de schimbare a distributiei si daca aveti intrebari sper sa va pot lamuri. Cu toate ca locuiesc in Iasi am preferat sa merg la AutoAdria Suceava, service pe care-l recomand din toate puctele de vedere.

In rest masina se comporta foarte bine si de asta vin cu o intrebare la voi: merita sa fac update la 9163 ?

Cum? Ca ala vechi sau ca ala nou??? Cand ai facut operatiunea???

Nu mai stiam cand am schimbat distributia -am aflat, la sfarsitul lunii noiembrie anul trecut. Pot sa spun ca sunt aproape sigur ca lantul care mi-a fost pus arata ca cel nou din poza lui ionut_slatina. Tin minte clar ca erau diferente de model la zale intre cel nou si cel vechi, le-am avut pe amandoua in mana cand le-au schimbat, nu sunt sigur 100% ca era exact la fel ca cel din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inregistrare clara a zgomotului de LANT la VW POLO, ca sa vezi, ce surpriza, sunt uluit, nu se intampla numai la Skoda, vai.. vai... vai .. :))

si mai HORROR

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Carcotasule!!!!!!!!! (vezi la apelativele lui Samartean! Ai gija, Holo!).

Nu mai stiam cand am schimbat distributia -am aflat, la sfarsitul lunii noiembrie anul trecut. Pot sa spun ca sunt aproape sigur ca lantul care mi-a fost pus arata ca cel nou din poza lui ionut_slatina. Tin minte clar ca erau diferente de model la zale intre cel nou si cel vechi, le-am avut pe amandoua in mana cand le-au schimbat, nu sunt sigur 100% ca era exact la fel ca cel din poza.

Da, daca din 31.10.2011 a aparut noul lant, posibil sa il ai pe cel nou! In schimb eu, irinel, zforis cred ca am primit lantul vechi, doar cu modificarea putin a intinzatorului! De aici poate si zornaitul controlat al lui Irinel, si al meu mai putin controlat, si scimbarea celui a lui zforis dupa doar 25000 de km! Deci al meu face aproape zilnic, dar e zgomotul acela de inceput, inca nu s-a acutizat dar nici nu am facut foarte multi km de atunci(cam 3000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproximativ 5000 km facuti de atunci, dupa cum am spus acum doua luni, am auzit de cateva ori un zgomot infundat dar parcarea mea are o usoara panta asa ca ... poate fi interpretat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e la capac! Eu zic sa stai fara griji! Vizavi de etansare "asa face toate". Si la mine e la fel!Si am mai vazut vreo doua la fel, cu scurgeri de ulei!

Nu ma ingrijoreaza ca umezeste ci faptul ca sa umblat acolo fara sa mi se spuna.Vreun coleg daca este amabil sa se uite la suruburile postate mai sus si sa confirme daca este asa si la ei sau nu.

inregistrare clara a zgomotului de LANT la VW POLO, ca sa vezi, ce surpriza, sunt uluit, nu se intampla numai la Skoda, vai.. vai... vai .. :))

si mai HORROR

Cand au facut motoarele astea nu cred ca au zis hai sa le montam pe Skoda pe alea cu probleme sa-i frecam la icre.Sa-i menajam pe cei cu Vw.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ymw - sunt posesori de VW care sustin ca la ei nu sunt probleme, doar noi astia cu Skoda , saracii saracillor care nu am avut bani de VW avem probleme, ca de, Skoda e mai LOW decat VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@holo, stai linistit, are un tovaras un G6 de 16000 epuroi adus din Nemtia si are si el probleme cu lantul, insa el nu si-a dat seama pana cand nu i l-am sesizat eu. Si cati nu or fi ca el ....

Intre timp, masina mea tot pe elevator sta asteptand sa ii vina "bratara de aur" ca lantul "de platina" e de mult timp sosit. Cand am achizitionat masina a venit mai repede decat o astept acum. Daca o mai duc de cateva ori cate 2 saptamani, ma pot considera ca am comandat-o din fabrica :))))))))

Noroc cu fratele meu ca ma mai plimb cu masina lui (Skoda O2) ca altfel ma mancau cainii. Multumesc Porsche pentru promptitudine si relatia cu clientii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu lantul de la pompa de ulei si la mine era putin slab dar mi sa zis ca e normal si am vazut ca nu are nici un fel de intinzator.Dupa montare saiba si resoftare a crescut consumul cam cu un litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, deci credeam ca doar eu am observat cresterea asta de consum. Eram muuuult mai multumit de consum si comportamentul masinii inainte de saiba+soft.

Intr-adevar lantul de la pompa nu are nici un intinzator insa apasat cu degetul era destul de mult alungit. Am sa iau pozele facute de cei din service sa le prezint pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Si la mine parca a crescut consumul dupa inventia saiba and soft!

dar astea mai pot fi si subiective!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!