Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

bogdan, daca la tine zici ca zgomotul este mai "audibil" incearca sa-i convingi de fenomen( scuze ca te bag la inaintare) caci garantia se termina si nu stiu daca ne mai asculta cineva.

e clar ca noua ne-au dat piese din stoc adica din acelasi model

si mai sint curios, cu saiba cu pricina, daca a mai facut cuiva turbina probl. caci pe forum nu mai povesteste nimic nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Cu saiba se pare ca s-au rezolvat ceva probleme cu turbina! Chiar a mai patit cineva sa intre in safe mode si problema s-a rezolvat cu saiba si soft. Dar o intrebare apare(cel putin la mine): CAT A AFECTAT TURBINA FUNCTIONAREA FARA SAIBA???? DACA ACUM ESTE SOLUTIA GASITA DE skoda CAT OARE S-A AFECTAT TURBINA DPDV FUNCTIONAL (EX MEU CAM 24000 DE KM).

Cu lantul nu ma las deocamdata, astept sa le vina niste suruburi pentru contact volan(am spus mai inainte ca merge greu cheia la scoatere) si atunci vreau sa las masina si pentru zgomotul de lant! La mine pot sa zic ca face zilnic la porniri semicalde daca merg mult prin oras, dar e faza aceea de inceput cand zornaiala nu e foarte puternica! Oricum schimbarea unei a doua distributii da dovada de mare clasa in conceperea motoarelor, etc, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa urmaresc acest forum ptr. ca la 1.2 tsi golf 6 nu se plange nimeni.Am urmarit filmuletul lui Ionut si pot sa spun ca au fost doua dati cand a facut asa.Prima oara dupa prima revizie cand au montat filtrul de ulei peste garnitura de la precedentul iar a doua oara cand au fost gerurile alea cu pornire la minus18 grade.De atunci geana pe ea.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Am inceput sa urmaresc acest forum ptr. ca la 1.2 tsi golf 6 nu se plange nimeni

daca citesti tot topicul de golf si polo vei gasi si acolo distributii schimbate si turbine picate. In schimb numarul motoarelor 1,2 tsi la golf si polo sunt mult mai putine vandute! si proprietarii sunt nult mai mandri si nu recunosc defectele! de , ei au vw!!!!!!!! mai avem si proprietari de skoda care desi au probleme sustin ca masina este extraordinara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o consider extraordinara masina si chiar si motorul atâta timp cat si celelalte mărci auto cu distribuție pe lanț au probleme cu ele. Probabil ca o sa treacă si aceasta buba a copilăriei si atunci ciulim urechile la alte sunete. Așa este cand te arunci primul cu un produs nou pe piața doar ptr a prinde loc in fata. Azi mă uitam la minunatia aia de Ford ecoBoost 1.0 cu 3 pistoane. Suna ca o drujba motorul in 3 pistoane (mai ales ca am avut si eu polo 1.2 htp ). Asta chiar credeți ca nu o sa aiba probleme si plângeri .....la cat de tras de par este acest motor ...1.0 cu 125 Cp hmmmmmm !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

s-a gasit o mazda cu zornait de lant si gata, te-ai linistit! Da de ce nu zornaie la Ford tdci, la banala(ca firma) kia ceed, la dacia clasica!etc etc,

iar despre ford, in general, in motoare dau ceata la multe firme, chiar daca sunt colaborari cu mai multe firme(ex 1,6 tdci-un motor superb de altfel , cu ecoboost, cu consum remarcabil si forta de mama, mama). Nu prea au avut probleme cu motoarele, le-au mai softat si ei , dar fara mari necazuri! Am un ford fiesta luat de nou, 1,4 benzina 80 cp din 2007. nici o problema ca motor. etc Renault lanseaza 1,2 tce 115 cp, il anunta dar e livrabil doar din toamna, mai testeaza! Nu se reped ca fata la maritat, si pe urma vax!

Hai sa ne uitam in curtea skoda(ma rog concernul meserias) ca deocamdata cu acest 1,2 tsi isi trag inapoi procentul f mare de fiabilitate castigat cu 1,9 tdi!

Statistica lor va fi praf peste un an, doi( se fac corelari ale intrarilor in service cu gradul de multumire al clientului).

iar despre bubele copilariei, adica doar la motor, acestea trebuiau rezolvate in maxim 6 -10 luni de la lansare, adica din 2009 sunt cam 36 de luni si inca o bajbaie! Si surprizele se pare ca deabia acum incep si pe la 1,4 tsi!

Si parca ford are chiar motor de 1.0 si 150 cp?!Eu zic ca ne depasim granitele! Nu vorbim pana nu vedem, nu crezi?? daca nu, uitate si pe clubford! Vei gasi mult mai putine probleme si mai banale!

ma ingrozeste de asemenea si topicul cu picarea compresorului de ac! Jalnic de proaste, dupa 3-4 -5 ani ! Si costuri, cine zicea ca skoda e ieftina si Renault e scump!???

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai search pe YouTube ai sa găsești N clipuri cu N mașini cu aceasta problema!

Si daca nu aveai probleme cu lantul, care era părerea ta despre aceasta masina ??? Cred ca recunosc si ei intr-un fel tacit ca au dat gres cu problema asta insa pisica-i deja spânzurata ... N-au decat sa remedieze fara mare tam tam problemele apărute.

Referitor la 1.6 tdci eu zic sa il lăsăm așa cum este ....oricum deviem de la benzina la diesel si așa putem baga in discuție si TDI-urile de la Vag si așa mai departe. Eu am adus in discuție minunatia de motor in 3 pistoane care poate sa aiba si ecoBoost si ecoiarba si ce o vrea el ....tot 3 pistoane are si tras de par pana la 125 Cp v-a avea o fiabilitate si mai scăzută. Restul motorizarilor posibil sa fie super ok si fara probleme fix nu mă intereseaza. Având in vedere ca 1.0 asta este comparabil cu 1.2 al nostru la cifre insa cu 1 piston lipsa si 200 cmc imi mențin ideea ca este un motor de drujba in care multi șoferi vor baga piciorul crezand ca au racheta si pac, puf, boc inevitabil se va strica si acolo ceva având in vedere si complexitatea acestui motor.

Si acum întrebarea de baraj: de ce nu o vinzi daca esti atat de dezamăgit de ea ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum întrebarea de baraj: de ce nu o vinzi daca esti atat de dezamăgit de ea ????

Of, nuuuuu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Cand am sa fiu dispus sa pierd in 2 ani 8000 de E am sa o vand! Am scos-o de mai multe ori la vanzare cu anunt in ziar, fara nici un telefon! Am fost cu ea la Weltauto acum doua luni, mi s-a oferit 9000 de E, dar mai sigur 8500(dupa cum a spus tovarasul) Cel mai bun pret l-am obtinut de la Welt auto cluj in 2011 cand masina avea 14luni, de 10500 de E la prima strigare, daca masina arata impecabil, dar cu conditia sa iau o alta skoda de la ei de macar 15000 de E. Ori eu nu mai vreau skoda in veci!Mai vorbeam eu de marul care strica tot sacul! Mi s-au strepezit dintii!

Si daca imi configurez masina , cu dotarile ei face 16500 E. Tu ai pierde in 2 ani 8000???? Doar ca sa parasesc acest sublim topic???

Asa ca mai continuu pe aici! Dar nu mai incercati sa demonstrati ceva la skoda! Morcovul a intrat si la cei cu 1,4 tsi! la 1,2 tsi inca bajbaie, si chiar tare de tot! Citeste tot topicul si ai sa vezi! nu vreau sa iti descriu discutiile avute cu d-l Radu Petrica care mi-au demonstrat ca nu le pasa de clienti nici macar cat negru sub unghie

Si as putea sa dau in comparatie aspecte din service-uri Ford si Renault, care desi la data respectiva imi pareau anormale, acum imi par parfum comparativ cu porsche Romania! Eu nu am aiuzit aici: " hai domnule sa vedem, ce va supara, ce nu merge".Am auzit doar : Masinile sunt superbe, perfecte, fiabile, clientul prost!

Hai sa lasam polemicile!

Si daca vorbesti de fiabilitate, nu te baga inca la ford! Deabia a aparut motorul si s-ar putea sa pierzi pariul!Fiabilitatea inseamna comportament ireprosabil, fara intrari in service!(asta pentru clientul de rand).

Eu cu acest 1,2 tsi cred ca in medie am cam 1 intrare pe luna in service!( cu softuri, cu teste, cu distributii, cu reglare portiere, cu contact).

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu toate produsele VW(se include si Skoda aici) ca momentan sunt intr-un mars de a fi No. 1 in lume, cea ce le cam si iese. Bineinteles isi are costul acest lucru, dar deocamdata VW inca poate tine sub covor gunoiul acumulat. Scot produse netestate destul, numai pentru simplul fapt ca trebuie sa tina pasul si sa arate la ceilalti ca pot, rechemari oficiale nu sunt deloc la VW, deci oficial totul este in cea mai mare ordine, cand apar probleme, fac in mare taina reparatiile la cei care au gura destul de mare si incapatanare sa se tina de capul lor si cam asa sta treaba. Oficial totul este frumos si perfect, iar restul este rezolvat in familie cu un iz de balcanism sumbru...asta e.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi scazut foarte mult calitatea la SKODA daca zici ca ai avut asemenea probleme. Mie mi-a lasat o parere buna O2 caci are fratele meu una si nu a avut probleme decat cu compresorul de clima ceea ce s-a schimbat frumos pe garantie (si se schimba si daca era iesita din garantie pe kulanta caci a fost un lot cu probleme si si-au recunoscut singuri defectul). In rest nu a avut nici o problema cu ea. In fine, daca zici ca le-au dat peste ochi, atunci skoda simply never.

Referitor la Ford si Renault, nu stiu cum sunt service-urile pe la tine insa la mine sunt PRAF. Mai bine mi-o repar singur decat sa ma duc la astia in service.

Eu din oct 2011 si pana saptamana asta nu am ajuns decat odata (asta ca am vrut eu sa o fac mai repede) in service ptr montarea saibii + soft. Sper ca odata cu schimbarea distributiei si a celui de-al doilea lant sa nu mai ajung prea curand in service. Cert este ca undeva au gresit cu calculele distributiei. Polo 1.2 HTP avea tot pe lant insa in 89.000 km nu l-am auzit sa caraie dar deh, era destul de veche motorizarea pe piata (si inca mai este) si ajunsese la maturitate. Omor ce si-a luat masinuta aia de la mine si uite ca este tot la mine in oras si merge impecabil.

Azi ar trebui sa iau masina din service, deci, am sa fac o descriere amanuntita a procesului cu pozele de rigoare.

Keep in touch.

PS: Tu ai pierde in 2 ani 8000???? Pai a mea a fost 10800 + 3 tichete remat, asa ca daca este sa pierd 8000 in 2 ani mai bine pun gainile in ea sa oua :))

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am emotii sa plec la drum lung... chiar si cu saiba aia... ma si vad pe platforma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

10800+ 2700=13500. Du-te la welt auto(cred ca a ta e 2011, dar din cate stiu esti al doilea proprietar) cred ca mai mult de 8000 nu iei, asta ca depreciere de 1 an, si nu 2 ca la mine!

Eu am emotii sa plec la drum lung... chiar si cu saiba aia... ma si vad pe platforma...

Eu in Iulie-August am programat deja o excursie pana la Paris.Cam de 5-6000 de km! daca imi face figuri ii dau foc pe autostrada!!!!!!!!!!!!!!!!! :banghead: Sincer am emotii sa plec cu acesta masina! Cu loganul de 1,4 mpi am mers in doi ani consecutiv(2007, 2008) am facut cam 10000 de km in afara tarii, si pana mea, fara nici un fel de emotii! Nici macar o pregatire suplimentara a masinii! dar de, alea sunt jafuri preparate de Renault! scumpe la intretinere, nefiabile, neaspectoase, dar nu l-am slabit din 140-150 km si mergea brici!

Acum de, alta clasa!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut doar ghinionul sa-ti alegi un motor aiurea. Eu am incredere totala in masina mea, plec la drum fara si ma gandesc doar sa am bani de benzina. Ca o paranteza, am plecat in austria la schi impreuna cu al meu cumnat care detine o Octavia II 1.9 tdi, insa am ales sa mergem cu masina mea, deoarece la el putea sa pice oricand volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

ghinionul sau norocul! :lol: Doar am ales varful de lance al diviziei vw!!!!!!!!!!! Oare cine spunea asta!!???? :lol:

Si eu speram ca ghinioane de genul asta se intampla la firme gen Dacia(veche) sau Geely !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D, bogdanpiatra, masina a fost luata de noua de pe stock. Altfel nu puteam folosi tichete REMAT daca eram al doilea proprietar.

Sunt primul "nebun" pe masina care a dat mai mult sau mai putin in ea. Dupa VIN am gasit-o ca data de fabricatie prin ianuarie 2011 si eu am achizitionat-o in octombrie 2011. A fost ultima masina de pe stock cu ESP+Hill Hold la pachetul COPA, apoi au adus iar COPA doar cu TCS (ASR) cu vreo 600 EURO mai scumpa decat a mea.

Bad news (for me); weekendul asta sunt pieton caci din pacate nu a fost pe stock lantul cel mic. Asta este, mai multa bere pentru mine in weekend-ul asta :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am sa fiu dispus sa pierd in 2 ani 8000 de E am sa o vand! Am scos-o de mai multe ori la vanzare cu anunt in ziar, fara nici un telefon! Am fost cu ea la Weltauto acum doua luni, mi s-a oferit 9000 de E, dar mai sigur 8500(dupa cum a spus tovarasul) Cel mai bun pret l-am obtinut de la Welt auto cluj in 2011 cand masina avea 14luni, de 10500 de E la prima strigare, daca masina arata impecabil, dar cu conditia sa iau o alta skoda de la ei de macar 15000 de E. Ori eu nu mai vreau skoda in veci!Mai vorbeam eu de marul care strica tot sacul! Mi s-au strepezit dintii!

Si daca imi configurez masina , cu dotarile ei face 16500 E. Tu ai pierde in 2 ani 8000???? Doar ca sa parasesc acest sublim topic???

Poate face 16500 configurata (sau cat ai dat tu pe ea) insa acum nu mai are importanta pentru ca in prezent o poti lua stock cu tichete remat, alte cu reduceri semnificative, asa ca valoarea ei de achizitie reala e undeva pe la 14k.

Deci o masina ca a ta pe care ai putea sa o cumperi de noua cu 14k, o poti vinde acum pe la 10k. (tine cont ca Welt-ul iti ofera cu 1-2000 mai putin decat piata.)

Eu zic ca este rezonabila devalorizarea, adica se incadreaza in media de devalorizare pt masinile VAG. De exemplu, golful pe care eu l-am avut anterior l-am luat cu 21500 si l-am dat dupa mai putin de 3 ani si 56000 km cu 14000. Asta e piata.

Tu la ce te astepti sa o vinzi cu o pierdere de doar 1000 euro? Ti-ai cumparat o masina, nu un obiect de arta.

My 2 cents.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

fff corect! Numai ca pe piata libera nu ia numeni masini de valoarea asta! cel putin acum cand mai sunt cupoane(apropo, nici astea nu sunt ieftine, acum au ajuns chiar 2500 lei)! Si apoi eu sunt sado-maso! Imi place forumul vw! Noi sa fim sanatosi!

Dar iar vine cate unul altul si o dam in balarii, credeam ca numai cu irinel ma contram pe probleme gen masina extraordinara! Asteptam pe ionut cu poze si concluzii, eventual alte lamuriri!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca ghinionul in cazul vostru tine de motorizare. Restul caroseriei este totusi destul de fiabila la skoda, doar se fabrica din 2004 si au tot bibilit la ea. Eu am depasit 50000 de km si nu bate nimic pe ea desi ma dau in Romania. Daca maine pica ceva nu voi generaliza stiind faptul ca se mai intampla si la case mai mari. Treaba aia cu lantul e posibil sa dispara daca puneti modelul nou de lant ( desi vad ca la unii v-au pus tot modelul vechi.....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Caroseria da! Eu am pdg, dupa 27000 se comporta bine desi au aparut geva zgomote la suspensii dar fara troncaneli si reactii ciudate! Vizavi de caroserie se poate spune ca neajuns fasaitul dupa viteze mai mari(il aud eu ca am urechi fine :lol: ) dar l-au auzit si altii dupa ce le-am atras atentia! Si altii au avut nevoie de reglajul portierei stanga fata, masina scotand un uruit urat dupa 110.Si e nota interna de la skoda pentru reglajul acesteia deci nu e vrajeala sau cazuri izolate!

din pacate o masina nu sta doar in caroserie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce pot sa zic despre Skoda tinand cont ca mai am putin si fac 8 ani (am aprox 165000 km) si nu am schimbat un surub la ea, tot ce s-a schimbat a fost distributia la 120 000 km + filtre + ulei + placute de frana + cauciucuri si eventual cateva becuri, in rest motorina si foja, in ultimul timp merg ca dementul cu ea ... imi place foarte mult cum suna motorul (TDI-ul se aude destul de tare in interior) cand accelerez de la 2000 la 4000 rpm si asta mai ales in treptele 1 si 2 cand urca repede in ture si cuplul este fantastic. Nu pot sa spun decat ca 1.9TDI este legenda pentru care a devenit VW cunoscuta pentru fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e .. a devenit legenda pentru fiabilitatea la MOTOR, nu altceva, acesta fiind practic inima masinii.

Sper ca masinile noastre sa nu aibe nevoie de un transplant :)) de la dezmembrari :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: today, tomorrow and Sunday for me.

De luni (sper) sa revin cu poze (eventual si procedura de schimbare daca este amabil sa mi-o xeroxeze) si impresii. Pana atunci weekend placut !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic putin: azi am vazut pe cineva cu o masina de servici cu toate ca tocmai terminase leasingul la o seria 7 -BMW... omul e pe la 50/si de ani serios cu mai multi neuroni decit nr. de la pantofi...adica merge normal cu masina...

Intreb si eu mirat cum de merge cu carutza...cica e a N-a oara cu ea in service acum pe banii lui ...in sub 26k a schimbat nenumarate chestii prin motor gen supape, ganitura chiulasa etc...acum era cu casetele de directie...cica are si pe spate :)

Se pare ca probleme sint mai la toate marcile...e cam aiurea sa-ti iei "avion" de jdemii de euro bazat ca macar 2-3 ani nu ai treaba cu ea...si sa te trezesti ca service-ul devine a 2 a casa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Macar poate omul cu bmw produce altfel banii! :lol: Glumesc! E foarte naspa, dar asta nu inseamna ca skoda(adica vw) sa faca ce vrea cu timpul si banii nostri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!