Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

N-am asistat, din pacate! dar probabil ca da, eventual mai tare pe peretii patinei, ca in alta parte nu prea are unde! Si alungirea nu cred ca e foarte mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au facut revizii, puteti sa va uitati pe facturi ce filtru de ulei v-au pus? Se pare ca au modificat si filtrul de ulei la un moment dat, dar inca se monteaza si cel vechi (probabil au pe stoc )

Exista 2 versiuni de filtru :

- primul : 03C 115 561 B

- al doilea (probabil modificat) : 03C 115 561 D

Ar fi o posibilitate ca lipsa de presiune la pornire sa fie din filtru de ulei ???

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la actuator

Jetta 1.2 TSI 105CP - 08.2011 - orizontal

Filtru de ulei este cu "D"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au facut revizii, puteti sa va uitati pe facturi ce filtru de ulei v-au pus? Se pare ca au modificat si filtrul de ulei la un moment dat, dar inca se monteaza si cel vechi (probabil au pe stoc )

Exista 2 versiuni de filtru :

- primul : 03C 115 561 B

- al doilea (probabil modificat) : 03C 115 561 D

Ar fi o posibilitate ca lipsa de presiune la pornire sa fie din filtru de ulei ???

Am facut prima revizie in iunie 2011 iar pe factura apare filtru ulei 03C 115 561 B.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat cu cele 2 filtre este ca cel cu B nu apare ca fiind inlocuit de cel cu D, dar cel cu D apare ca fiind inlocuitor al celui cu B.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie 31.03.2012 filtru de ulei 03C 115 561 B.

Cred ca e doar o presupunere de-a ta , daca ai detalii scrie-le, este vreo norma tehnica sau ceva in genul asta, sau poate e doar un alt furnizor??? Pe al meu mai scrie MHL, W 712/90.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un filtru Mann ...

din cate vad si Mann a schimbat filtrul , pentru ca acum pe catalogul online mann, apare 712/91

Nu am detalii, dar filtrele nu prea se schimba de-a lungul fabricatiei, mai ales la 1 an dupa lansarea unui motor.

Filtrul 712/90 apare pe motorul de 1.4TSI pana in 6/2010, pe urma apare tot 712/91 din 7/2010 incoace

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizie 13.01.2012 filtrul de ulei se termina in "B"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e poza cu actuatorul original, produs odata cu masina in decembrie 2009, se vede de la o posta ca este modelul inclinat. In octombrie 2010 am primit unul identic, care s-a defectat dupa 4 zile, iar in ianuarie 2011 am primit unul care nu s-a mai defectat. Este si in prezent pe masina si este tot inclinat (nu s-a indreptat :)) )

post-64235-0-70960400-1335193515_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot inclinat! Iunie 2010! Original!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekendu' asta studiez mai bine turbina de la masina prietenului. Chiar sunt curios ce coduri sunt pe respectiva turbina.

A fost masina de DRIVE TEST de la DONA SEAT Craiova si a preluat el leasingul incepand de vineri. Practic este masina pe care am facut si eu DRIVE si m-a convins ca merita.

Offtopic: Faza tare a fost ca atunci atunci cand a depus dosarul masina avea 1900 km iar vineri cand a luat-o avea 3000 km :)). Dar deh ..... ca la noi nu-i nicaieri. Au bagat la km intr-o saptamana ........ masina ruland doar 1900 km in 7 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine filtrul de ulei este tot cu B. Revizia a fost facuta martea trecuta pe 17 aprilie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sanse infime ca problema cu lantul sa fie de la filtrul de ulei, dar sunt. In filtru este o supapa care nu permite uleiului sa cuga inapoi, adica filtrul sa ramana plin in timpul stationarii. In anii '90 cand cumparam un filtru de ulei intotdeauna suflam si trageam cu gura din el ca sa vad daca functioneaza supapa, sa nu iau filtru defect. Parca puteam sufla, dar nu puteam trage. (sau invers?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai s-o gandim in pana mea si sa nu vanam privighetori!

Masina initial a mers 10500 km fara probleme!! Dupa asta incepe zornait de lant cu acelasi filtru de ulei! La 12300 km se schimba uleiul si filtru de ulei, se pune original, probabil varianta cu B(revizie) Se mentine zornaitul si se accentueaza! La 20700 se schimba lantul de distributie! Acelasi filtru si ulei de la 12300 Km! Lantul nu mai zornaie cam 3500-4000 de km! Incep acele zornaituri de inceput ale lantului asa zise controlate(vorba lui Irinel). Sunt 4-5-6 zornaituri mai pronuntate care ma fac sa fiu sigur ca zgomotul acela controlat e de la lant! Zornaitul acesta controlat persista la pornirile cu motorul semicald si eventual rampa, panta! 25000 km se schimba ulei si filtru! Zornaiturile alea controlate se simt la pornirile dese si motor semicald!

Deci, care e treaba cu filtrul de ulei????

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o postare de pe forumul de golf, 1,2 tsi 85 cp

"mi s-a spus ca se face rechemare la acest tip de motorizare deorece exista fluctuatii ale acceleratiei la relanti si se monteaza o garnitura la o tija si se face resoftare si de asemenea cica ar fi probleme la lantul de distributie deorece acesta s-ar intinde, acest lucru observandu-se pe la 30000 de km, acest lucru concretizandu-se intr-un uruit la pornire, deci lantul trebuie schimbat. La Constanta cica a zis cel de la service ca au schimbat 5 motoare deorece s-a rupt lantul si mi-a aratat un motor care trebuia pus pe o masina cica busita pe aceasta problema cu lantul. Aveti cunostinta de asa ceva? Masina mea are 8000 de Km si am achizitionat-o din semnatura in oct 2011, avand an de productie 2012. "

Sa nu te ingrijoreze zornaitul lantului oare???

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis-a-vis de inclinatia tijelor de actuator hai sa vedem in primul rand codurile actuatoarelor :

Actuator nou :

70367498 / 22.06.2011 04

EWG0019 0767613 ASYM

KH1 03F 146 726 G

La actuatorul vechi am avut cateva poze dar codurile erau ilizibile .Unicul lucru pe care am reusit il observ a fost ca nu aveau terminatia ASYM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi este prima data cand intru pe acest topic si vad ca spiritele sunt destul de agitate la Skoda.Maine merg la service ptr inlocuirea unei piese la turbina,inlocuire care se face preventiv spun cei de la Cardinal.La distributie am avut probleme dupa primul schimb de ulei cu zgomot de lant si icoana rosie de la ulei aprinsa in bord .Au desfacut filtrul si au gasit garnitura de la primul filtru ramasa acolo in lacas .De atunci nu am mai avut probleme si nici nu au mai mentionat ceva.Daca va ajuta cu ceva am facut doua revizii de an pana acum iar filtrele de ulei schimbate au codul 03C115561B.Nu mai stiu filtrul original ce cod avea.Uleiul a fost 5w40 iar acum 0w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care tocmai ce a comandat o Fabie 1.4 MPI ca sa stea linistit, si eu fiind profund dezamagit de problemele avute cu 1.2 tsi nu am recomandat aceasta motorizare.

Fiind o masina pe comanda, au intrebat aia de la fabrica de 2 ori cica de ce vrea clientul 1.4 MPI si nu vrea 1.2 TSI :)) .... tare nu ?

Oricum, eu consider ca o sa fie cu mult mai linistit decat noi cu acea motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distantier montat astazi.A primit cineva mai multe detalii despre rolul lui?Din pozele atasate de ionut_slatina reies doua unghiuri.Sa fie o incercare de modificare a unghiului la 90 de grade de la cel oblic?Cum ramane cu distanta de cativa mm aparuta?

post-78381-0-23625900-1336144376_thumb.j

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si eu cat am inteles din pagina aia dar bine ar fi sa traduca cine se pricepe la germana cu adevarat .... asa ca sa intelegem pe deplin ce zic aia acolo. Google traducere face varza textul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Sa inteleg ca abia acum au gasit solutia si ca urmeaza a doua schimbare pe garantie????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de offtopic: Mai testeaza vreo 2 ani, pana ies toate masinile cu probleme din garantie, apoi repara contra cost :))

Chiar ma minunez ca au putut lansa asa ceva pe piata...Sincer, trebuia sa va dea o masina noua la cate ati suferit/indurat/patit. Eu unu nu as avea curaj sa plec la un drum lung cu o masina cu motorul asta, recunoscut si de oficiali ca un "motorschaden"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si eu cat am inteles din pagina aia dar bine ar fi sa traduca cine se pricepe la germana cu adevarat .... asa ca sa intelegem pe deplin ce zic aia acolo. Google traducere face varza textul ...

Daca stii engleza foloseste traducerea din Germana in Engleza, este mult mai reusita. Pe google translate mai toate traducerile care se fac din alta limba in romana sunt praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:exclaim: A production error in the chain of suppliers to the cause of the elongated and skipped timing chains for VW TSI engines have . This declaration provided senior engineers at Volkswagen in Wolfsburg conversation with AUTO BILD. Volkswagen’s top-quality Cloth Secure Frank pointed out that the chain of damage on the 1.4 TSI “to accumulated manufacturing tolerances in the timing chain” had arisen. Specifically: The supplier of the chain had used his punches on the wear limit, so that they, the holes in the chain plates are no longer accurate enough and punched tiny burrs on steel remained. “Chips and burrs were responsible for an entry abrasive wear,” said Cloth.

Tare nu ? practic lantul se deterioreaza si te trezesti si cu pilitura in ulei :)) minunat VW .. minunat ....

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!