Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Andrei1980 desi mersese pe autostrazi cu viteze mari nega vajaitul. dupa ce l-am facut atent l-a auzit!

Va salut,

tot citesc pe aici in ideea ca poate optez pt. o Octavia si inclinam pentru un 1.4 TSI in urma celor dezbatute (nu exclud 1.2 daca or fi rezolvat ceva la ceea ce iese acum din fabrica) insa nu mai stiu ce sa cred: e rontaiala sau vajait, acum apare si la 1.4 TSI?!

vajait la portiere, deci nu e vorba de rontait de lant la 1,4 tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

tot citesc pe aici in ideea ca poate optez pt. o Octavia si inclinam pentru un 1.4 TSI in urma celor dezbatute (nu exclud 1.2 daca or fi rezolvat ceva la ceea ce iese acum din fabrica) insa nu mai stiu ce sa cred: e rontaiala sau vajait, acum apare si la 1.4 TSI?!

Daca ar fi sa-mi iau masina acum, as opta pentru 1.6TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa iau masina noua , eu unul nu as mai lua skoda!! Personal cred ca sunt multe mai fiabile si o relatie mai buna client -service-fabrica te face mai fericit!

Dar sunt posesor de 1,2 tsi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1.9TDI: 2004 - 2011

Octavia 1.2TSI + Fabia 1.2TSI-86: din 2011

+ Relatie foarte buna cu dealer-ul Skoda din Timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. Primele impresii dupa revizie:

Se simte o mica diferenta in vitezele 1 si 2 dar foarte mica, a disparut tremuratul de la pornire dimineata deoarece porneste la peste 1000 de ture ceea ce nu-i da voie sa mai fluctueze in turatii ca inainte si acest lucru am vazut ca se intampla si daca motorul e cald (inainte la cald cand porneam se oprea turometrul la 80 si renea la 600 si un pic), dar pornind putin mai turat, la prima pornire se aude acel zgomot de "fier pe fier" pana apuca pompa de ulei sa pompeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuam urmarea problemelor lui zforis, de pe alt forum, pe care le postasem eu anterior:

"in sfarsit vesti bune de la mine (de obicei scriu cand am probleme). Nu a fost injectorul doar o fisa! :-))). Am schimbat si bujiile si o fisa. Becul motor(catalizator) s-a aprins ca un cilindru nu mergea, ASR-ul s-a aprins tot din aceasta cauza, iar EPC-ul ca nu a reusit sa controleze motorul (ca un cilundru nu a functionat).

Am avut o experienta foarte placuta de data asta la ProCar. Sambata dimineata seful de atelier a venit la service ca sa faca diagnoza preliminara, sa ca sa-mi dea o masina de schimb. Ieri au facut diagnoza completa si au detectat ca injectorul nu functioneaza din cauza ca nu functiona bujia nr.3 din cauza fisei. Ieri au comandat fisa (ca nu au avut pe stoc) azi au primit si au reparat masina.

Mai am o problema cu lantul de distributie,fix atunci se auzea bine, seful de atelier a facut o inregistrare si se pare ca se schimba din nou lantul in garantie. Au mai zis ca skoda a schimbat furnizorul de lant de distributie...

Despre actiunea saiba, zic ca masina trage un pic mai bine. Au facut upgrade si la soft."

Deci iata ca se schimba al doilea lant( pentru el in garantie, eventual kulanza)!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat astazi ceva interesant la masina mea : Consum instantaneu la ralanti 0.5 %. E cineva care poate sa imi spuna daca a vazut si la el asa ceva? multumesc

O fi oare vreo problema?

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum instantaneu la ralanti si masina merge din inertie, sau masina sta? Daca sta, consumul este pe ora ca nu are cum sa-l dea la 100 Km ca doar sta si 100 Km ii va face in infinit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg adica cand masina sta voua va afiseaza consumul in l/100 km ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze fratilor pe ora ... ma uit la televizior si am fost distras. Stand pe loc. cald

liviu atentie 0.5 nu 0.6

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce probleme????????? Mai bine va uitati la TV!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua Leoaice, aceeasi motorizare, model turbina putin diferit. Atasez poza cu actuatorii si pozitia lor. Al meu este in poza de jos putin mai oblic, al prietenului este mai orizontal. Voi de ce are aveti pe masini ?

post-21020-0-44818000-1334948667_thumb.j

post-21020-0-85167200-1334948681_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

minim minimorum este 0,5 litri pe ora, dar nu ramane, oscileaza la 0,6 litri pe ora. deci nimic ar fi undeva 0,55 litri pe ora fara consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este oblic.Oare ce inseamna diferenta asta? Tipuri diferite de turbo??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat astazi ceva interesant la masina mea : Consum instantaneu la ralanti 0.5 %. E cineva care poate sa imi spuna daca a vazut si la el asa ceva? multumesc

O fi oare vreo problema?

Cu motorul cald, in mod frecvent consumul instantaneu este 0,5 l/h. De ce ar fi vreo problema ?????

Doua Leoaice, aceeasi motorizare, model turbina putin diferit. Atasez poza cu actuatorii si pozitia lor. Al meu este in poza de jos putin mai oblic, al prietenului este mai orizontal. Voi de ce are aveti pe masini ?

Ce difera la cele 2 Leon-uri ? Ce serii au actuatorii ?

PS: In pozele tale, pare ca unghiul de fotografiere este diferit ;)

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era seara cand a venit prietenul cu leoaica alba si se si grabea. Saptamana viitoare vine iar sa facem o sedinta foto insa din ce am vazut eu, nu difera seriile actuatorului, cred ca seria turbinei difera caci are unghiul acela diferit la amplasarea actuatorului. Dupa spusele unui prieten cica ar fi mai buna varianta 1 cu actuatorul orizontal insa asta o sa o vedem in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am 1.4TSI cu motorul cald si la mine oscileaza intre 0.5-0.6% consumul la relanti. Daca am AC pornit 0.8-0.9%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai inainte ca s-a schimbat al doilea lant deja, nici o opinie!

Dar consumul in relanti , care variaza functie de benzina, consumatori, motor cald sau rece, etc pare a fi o adevarata problema! Cand motorul e rece, afara -20 grade a mea consuma 1,1 litri(zic si eu ca nu ma uit la consumul instantaneu). Oau, e vreo problema, oaree s-a defectat ceva??? Oare sonda x sau benzina e de vina??/ De ce 1,1 si nu 0,9??? astept sfaturi si opinii, dar multe!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca acum cu motorul cald ai 0.5-0.6 la -20 cu motorul rece cit vrei sa ai ? 0.7 ?

Eu am 0.7 in mod normal cu motorul cald dar iarna la temp joasa se duce'n ....

Zi sarumina ca nu vezi 2.5-3 :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma, eu am glumit! Nu incepeti iar cu consumurile la relanti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :exclaim:

Nu-s probleme, ce pana mea!!!!!!!!!!!!1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-21020-0-99185300-1334995987_thumb.j

Am trasat 3 diferente vizibile in poza + linii de ghidare (pentru eliminarea "unghiului diferit" din poza).

Saptamana viitoare cand vine facem o sedinta detaliata asupra diferentelor si a codurilor de turbo.

Insistenta mea asupra acestei probleme este de a vedea ce tip de turbo au colegii care au avut probleme cu ele.

Referitor la problema cu lantul si zornaitul lui, face aleatoriu si total aiurea; inca incerc sa ii gasesc factorii precursori pentru momentele cand face si cele cand nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia 1.2 TSI 86, 05.2011: oblic

Octavia 1.2 TSI 105, 07.2011: orizontal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei ce au asistat la schimbarea lantului de distributie la TSi intrebarea urmatoare:::::: exista urme de frecare vizibile de lant in alta parte decat pe unde ar trebui sa treaca lantul?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!