Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Nu zic ca metabond e bun sau rau pentru ca pur si simplu habar nu am, masina e in garantie 4 ani plus 1 an de la compexit , motorul e oricum foarte silentios pentru un diesel si nu am de gand sa-mi risc garantia....poate cand va depasi un numar anume de km.

Eu credo ça daca bagi ulei scump duce multe sute de mii de km, cum am vazut un logan 1,6 mpi cu 450000 dekm pe taxi nuvad dece nu ar duce acest motor atata

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, in informarea tehnica trimisa de producator service-urilor partenere se spune ca este vorba despre o alungire a lantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, in informarea tehnica trimisa de producator service-urilor partenere se spune ca este vorba despre o alungire a lantului.

Eu de cand tot spun asta!

Glumind un pic, daca bogdanpiatra nu are nemultumiri legate de actiunea respectiva, inseamna ca actiunea e satisfacatoare :))

ezact!( exact satisfacatoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, in informarea tehnica trimisa de producator service-urilor partenere se spune ca este vorba despre o alungire a lantului.

Eu de cand tot spun asta!

Care-ar fi solutia?

Metabond?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicidecum! Un lant nou, o patina noua(eventual) si un intinzator corespunzator! Dar o solutie testata! Nu pe noi! :lol:

Tratamentele de motor la masinile noi trebuie sa aiba rolul unor imbunatatiri, marirea randamentului, etc! Nicidecum carpirea unor gauri!Si chiar daca pe moment da rezultate ( care pot fi mult influentate de acel placebo-multor oameni le-a trecut durerea de cap luind o pastila fara nici o proprietate medicala, pur si simplu fara nici o valoare-) nu cred ca e o solutie pe termen lung!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-am recuperat masina din service, problema a fost de la o FISA nenorocita. Am observat ca la motorul asta toate fisele sunt foarte apropiate de surse puternice de caldura, deci nu m-ar mira daca vom mai auzi de probleme de genul.

Mi-au schimbat saiba de la turbina, acum am si eu una "groasa". O prima impresie: parca e ceva mai elastica masina...mai vedem.

Lantul nu l-am mai auzit sa rontaie dupa schimbare distributie, "morcovul" exista in continuare, la ce citesc pe aici.

Un Paste fericit si fara "bucurii" Skoda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine lantul nu a facut deloc zgomot zilele astea si am aproape 17.000. O sa revin cu impresii dupa ce fac tuning :)) ( saiba + soft )

Poate la fel a fost servita si pastila (placebo) cu schimbatul lantului.. cand de fapt nu a fost schimbat nimik... zic si io, poate sigur zic prostii dar e prea aiurea sa reapara asa repede dupa schimbare.A vazut cineva cu ochii lor cum se schimba ? a urmarit operatiunea ?

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine lantul nu a facut deloc zgomot zilele astea si am aproape 17.000. O sa revin cu impresii dupa ce fac tuning :)) ( saiba + soft )

Poate la fel a fost servita si pastila (placebo) cu schimbatul lantului.. cand de fapt nu a fost schimbat nimik... zic si io, poate sigur zic prostii dar e prea aiurea sa reapara asa repede dupa schimbare.A vazut cineva cu ochii lor cum se schimba ? a urmarit operatiunea ?

Chiar asa! pai nici tata motors nu ar face asa ceva! Eu unul nu am vazut, doar urme ale schimbarii( le-am lasat masina 3 zile) dar altii au asistat la schimb! Iar faptul ca a aparut imediat dupa schimbare nu a fost chiar imediat, ci dupa cca 4000 de km! De ce pana atunci nu a mai zornait! 4000 de km am mers in liniste, chiar bucuros, desi aveam softul 9163! Deci parerea mea este ca sigur s-a schimbat! problema este ca solutia gasita nu a fost cea care trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au trecut operatiunea in cartea service a masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Are cineva inregistrat din masina distributa zgomotoasa, din masina ca de acolo ascult eu motorul, nu vreau cu capota deschisa pt ca microfoanele sunt varza si amesteca tacanitul de la pompa cu lantul si nu mai intelegi nimic.

Eu nu cred ca il aud pe langa admisie si evacuare dar.... am 156xxkm si ar cam trebui sa scartaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au trecut operatiunea in cartea service a masinii ?

Bineinteles, in acea carte de garantie care reperezinta 2 foi trase la xerox si stampilate! In schimb operatiunea 24W6 au trecut-o in cartea de service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_slatina, acela e zgomotul si inca in faza "zornaitului controlat". Ulterior face mult mai urat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa calculez in ce parametri temperatura, timp pornire bla bla bla bla ......nu am gasit nici o formula. Saptamana asta nu a facut deloc. Nu stiu ce sa mai cred despre aparitia acestui sunet. Il mai las sa creasca si apoi fuga la service.

Sarbatori fericite tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine operatiunea de schimbare a lantului a fost trecuta in cartea service si chiar s-a schimbat cu adevarat . De fapt intinzatorul se poate demonta foarte simplu ,daca va uitati in partea din spate sus a motorului veti vede un cap de surub care este defapt in tinzatorul si este insurubat in carcasa lantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri 13, soare si frumos. Plec de la munca (Bucuresti, Militari) spre Ploiesti. Trafic putin cam aglomerat la iesire pe autostrada A1. Intru pe centura: trafic lejer ca de weekend. Ajung la Otopeni intru pe DN1 si incepe bara la bara: viteza 1 - liber, viteza 1 - liber, viteza 1 - liber ...... viteza 1 si dupa 2 metri da in nas si ce credeti ca s-a intamplat: martor EPC aprins. Apas ambreiajul, motorul ramane pornit. Plec iar de pe loc dau 1 si cand dau 2 (ramasese loc in fata mea cat analizasem eu situatia) cucu putere deci inca o turbina picata wtf.gif. Am pus pana repede pe telefon si am sunat la service Brady (noroc ca am mai gasit pe cineva acolo) unde mi-am facut programare pentru marti dimineata (luni fiind zi nelucratoare). Norocul meu e ca inca nu m-a lasat in drum. Si uite asa am venit eu frumos cu o viteza de croaziera de mi-era rusine sa merg. O alta chestie interesanta este ca am avut ceva de lasat in partea cealalta a Ploiestiului. Am lasat masina in parcare am lasat ce aveam de lasat (cam 5 minute) dupa care pornesc si nici un BIP (aveam usa deschisa biggrin.gif ). Inchid usa nici un bec aprins in bord: OPA. Ies frumos cu spatele din parcare (se simtea turbina cand calcam) si plec cu picioru mai tare pe acceleratie sa vad daca si-a revenit: si isi revenise. Dupa inca 100 metri iar a dat in nas de data asta aprinzandu-se si martorul de motor (catalizator) pe langa cel de EPC. Problema e ca acum am de mers pana la tara si la Bucuresti, stie cineva daca afecteaza cu ceva daca merg cu ea asa? De bagat picioru in acceleratie nu o sa-l bag pentru ca il bag degeaba daca motorul nu are putere.

Numai bine si Sarbatori Fericite

PS: Am pornit masina iar dupa vreo ora dupa ce am ajuns acasa si se stinsese iar becul de EPC dar cel de motor a ramas aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geotibi: La masina ta ai facut actiunea service 24W6 (distantier + soft) ? E posibil ca acea actiune (daca nu ai facut-o) sa fie aplicata ca rezolvare a problemei tale.

PS: Despre utilizarea in continuare a masinii, cred ca era bine sa fi intrebat la service. Dar din ce am citit pe aici, cei care au avut probleme asemanatoare au putut merge cu masina pana la reparatie.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actiunea 24W6 nu cred ca mi-au facut-o la 15.000 km la revizie. Acum urma cea de 30.000 km. chiar vroiam sapt viitoare sa-mi fac programare pentru revizie. Chestia e ca mi s-a aprins si cel de catalizator la ceva timp dupa. Eu as prefera sa-mi inlocuiasca turbina mai ales ca e si masina in garantie dar sper ca aceasta problema sa se fi rezolvat la noile turbine ca daca mi-o schimba si pica iar cand iese din garantie sau daca pune saiba cu softul si tot la fel pica n-am facut nimic

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i nainte cu tupeu, eu am mers cred ca 5000 de km in regim din-asta si n-afost nicio problema. Si asta ptr ca nu credea nimeni ca are vreo problema. Intrebarea mea este, cand se stinge martoru, simti totusi un lag mai mare decat era cand masina era noua ? Aia inseamna actuator defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce se mai intampla pe alte forumuri cu skoda 1.2 TSI:

13 Aprilie, d-l Zforis(la care am mai facut eu referire):

Salut,

1.) ASR aprins

2.) Bec motor aprins

3.) EPC aprins

4.) Zgomot la lant si la bord zbarrrrnaitura cand iau piciorul de pe acceleratie

5.) motorul/masina tremura

63.000km (iesit din garantie acu' 2 saptamani)

bag p..a in masina asta.

sarbatori fericite

Si urmarea:

La mine se pare ca un injector s-a blochat. Azi dimineata (!) - seful de service este un om de treaba - am fost la service (ProCar) pentru o scurta analiza. Am primit o Fabia pana cand se rezolva problema mea. Si se va face si upgrade la turbo (cel schimbat) si lantul de distributie care se va schimba iarasi.

Deci se schimba iarasi lantul de distributie! A DOUA OARA! OARE DE CE????????? DE CE???? DE CE???? :banghead:

Deci pentru cine nu stie acest utilizator a schimbat turbo si lantul la 37000 km! Ce nu a mentionat el este daca se va folosi kulanza sau nu!!

:sbine: :beer:

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda provoaca stari depresive oamenilor in loc sa le provoace satisfactie

Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea 1,2tsi este un esec la toata gama vw dar ce vor face oamenii cand ies din garantie,kulanza,etc.Calitatea s-a dus dar nu si pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Vad ca l au bagat si pe audi A 1 acest 1.2 tsi, care e totusi marca premium din grup, de ce tot continua cu el daca are probleme? Unul din cei mai mari si titrati proucatori auto VAG chiar nu poate rezolva aceste probleme? Incredibil :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a Inviat !

Dupa cum am spus vineri dupa ce am tinut masina vreo ora oprita si am pornit-o iar, martorul EPC era stins iar cel de catalizator nu. Sambata a trebuit sa plec la tara, dar intre timp a trebuit sa trec prin doua locuri din Ploiesti. Am pornit dimineata decat cu martorul catalizator aprins. Am ajuns la primul "popas" dupa 1 km unde am tinut motorul oprit cca. 10 minute. Apoi am mers iar vreun km unde am stat cu motorul pornit vreo 2 minute. Si acum vine surpriza: la pornire nu s-a mai aprins nici un martor (EPC-ul nu se mai aprinsese de vineri seara). Acum masina merge si trage ca inainte. Am programare facuta maine dimineata la Brady pe Iuliu Maniu. In momentul de fata nu stiu daca pot gasi ceva la ea atata timp cat cei doi martori s-au stins (asta numai daca in computerul de board nu se stocheaza ceva loguri, history cu avariile avute). Oricum am 29.000 km si urma sa ma duc la a doua revizie. O sa revin cu noutati cand o sa am.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat!

Ieri am avut intalnirea de gradul zero cu d-l Irinel si a lui privighetoare! Sora geamana cu a mea( aproape, fiind aceeasi culoare, aproximativ aceeasi perioada de achizitie, diferenta ca a mea este drive cu optionale si a lui business cu maxidot :icon_bounce: ). Scopul -verificarea efectelor licorii magice!

ca diferenta inca de la inceput de test a fost ca el avea combustibil mol evo 100 iar eu mol tempo de 95!

S-au pus masinile una langa alta, cu capota deschisa. Zgomotul era aproximativ acelasi, cu mentiunea ca a lui parca era putin dar foarte putin mai silentioasa! Tremuraturi ale motorului le aveau amandoua( de, doua fete dezbracate de capota :lol: ).

In interior zgomotul de relanti este acelasi.

Proba de mers: in primul rand pedala lui de ambreiaj era mai moale decat a mea( daca poate explica cineva de ce acest lucru sau daca se poate face vreun reglaj al acestui ambreiaj hidraulic. Mentionez ca al meu asa e de nou, nu tare, e moale si usor in exploatare, dat putin mai tare decat a lui). la accelerare pedala de acceleratie la masina lui este mai moale si masina urca mai usor in ture, nu fenomenal, dar vizibil)

Zgomotul care apare la 2500 de rot/min e prezent la ambele masini. Ma contrasem cu el pe forum pe acesta tema, nega aparitia lui, acum i l-am aratat, scotandu-l in evidenta la acceleratii la turatia de 2500! Acest zgomot apare incepand cu softul 9163, softul initial 6xxx si cel 8620 neavandu-l). Fasaitul ce apare dupa 110 este prezent idem!

Concluzii:

-sunt diferente in plus la masina lui, nu notabile dar vizibile, care pot fi date de calitatea combustibilului evo de la Mol(parerea mea ca aici e influenta mare) dar si de tratamentul de motor Metabond! Nu am negat niciodata posibilitatea existentei beneficiilor unui astfel de tratament( am facut curs si in facultate in acest sens) dar care este mai bun, influenta acestui tratament asupra motorului in timp, posibilitatea pierderii garantiei si sau kulanza, etc sunt lucruri care pot fi luate in seama sau nu! Tratamentul de motor poate da imbunatatiri sub forma de silentiozitate, randament mai bun, consum mai redus, elasticitate mai mare a motorului, dar aplicat gresit sau proasta calitate a tratamentului poate duce si la griparea motorului!

Data viitoare poate facem o proba dupa ce fac si eu un plin cu mol evo!!!!!!!! Ce zici, d-l Irinel!

In rest eu raman la ideile mele: rezolvarea problemelor motorului 1,2 tsi-zgomotul de lant si functionarea turbinei) se fac prin solutii tehnologice si nu cu Metabond!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!