Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

NU inteleg milogeala asta pentru prelungirea garantiei. Garantia suplimentara este la discretia importatorului. Pentru comparatie, in Italia la vw nu este extra-garantie de tipul celei din Romania. Cel mult se poate cumpara o garantie sumplimentara, post-vanzare, sub forma unei asigurari la Volkswagen Bank, doar in asociere cu un produs al acelei banci. Ne putem considera "privilegiati" din punctul acesta de vedere, insa doar in fata importatorului Porsche Romania. Idem la Skoda, garantie doi ani, absolut nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudata treaba asta cu garantia la skoda. Nu vad motivul pentru care otiunea 'garantie extinsa' poate fi achizitionata doar cand cumperi masina. Adica tu esti in garantia de 2 ani, vrei sa te duci sa le mai dai niste bani si ei nu vor :).

Oricum, cei de la Skoda ar trebui sa ofere fara nici un cost o garantie suplimentara la distributie si la turbina, asta pentru ca ei au intervenit in primii 2 ani, au schimbat lantul, au mai adaugat o saiba la turbina. Pana si la dacia 1310 cand am reparat ceva la frane am primit o garantie de 4 luni la piese si manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Kia se schimba si bieletele antiruliu pe garantie la o masina achizitionata in 2007 cu 40.000 km :)

Cum naiba la VW se acorda .. la Seat se acorda iar la Skoda nu . Oare cine e desteptul care a decis cum se acorda si de ce?

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve eu nu am motor 1.2 tsi dar vad ca toata lumea se plinge de el Pacat ca de fapt testele se fac abia acum pe noi,cumparatorii dar in alta ordine de idei de ce nu va "grupati" consultati un avocat si dati in judecata societatea Skoda si chiar VW...Asta inseamna un proces lung si anevoios cu expertize tehnice,contraexpertize dar si ei Skoda vor avea imaginea ''sIfonata''desi nu cred ca le va conveni poate vor incerca sa o rezolve amiabil prin schimbarea tipului de motor .....Este doar o parere :RO flag: Personal nu cred ca va depasi 200k km tipul asta de motor ,problema fiind din conceptie incearca sa o dreaga cu o saiba :coolpics:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Kia se schimba si bieletele antiruliu pe garantie la o masina achizitionata in 2007 cu 40.000 km :)

Cum naiba la VW se acorda .. la Seat se acorda iar la Skoda nu . Oare cine e desteptul care a decis cum se acorda si de ce?

Pai, deh, cine "vrea" sa aiba piata acorda garantie standard mare: 7 ani (Kia), 5 ani (Hyundai, Toyota), 4 ani (Renault), 3 ani (Dacia)...

VW si Seat aveau 2 ani si au decis extinderea la 4 ani (inclusiv contracost la masinile livrate in perioada ianuarie 2010 - septembrie 2011). Pentru Octavia, desi e tot in Grupul VW, daca vrei 4 ani garantie / 120.000 km, se poate lua, la comanda, cu suma de 655 euro :ceuameni:

"Simply clever" pentru Skoda...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudata treaba asta cu garantia la skoda. Nu vad motivul pentru care otiunea 'garantie extinsa' poate fi achizitionata doar cand cumperi masina. Adica tu esti in garantia de 2 ani, vrei sa te duci sa le mai dai niste bani si ei nu vor :).

Oricum, cei de la Skoda ar trebui sa ofere fara nici un cost o garantie suplimentara la distributie si la turbina, asta pentru ca ei au intervenit in primii 2 ani, au schimbat lantul, au mai adaugat o saiba la turbina. Pana si la dacia 1310 cand am reparat ceva la frane am primit o garantie de 4 luni la piese si manopera.

Se pare ca cei de la vag nu gandesc asa. Mie mi-a cazut pompa de inalta presiune cu 3 luni inainte sa se termine garantia. Nu a fost problema s-a schimbat dar cand am intrebat daca am garantie la ea 2 ani mi-au zis ca am garantie doar 3 luni pana se termina garantia mea. In cazut in care imi cadea pompa cand numai era in garantie si o schimbat imi dadea garantie 2 ani... Nu e normal dar nu prea ai ce sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudata treaba asta cu garantia la skoda. Nu vad motivul pentru care otiunea 'garantie extinsa' poate fi achizitionata doar cand cumperi masina.

Nu tine de importator prelungirea garantiei, ci strict de uzina. Asa doreste Skoda Auto... deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inteleg milogeala asta pentru prelungirea garantiei. Garantia suplimentara este la discretia importatorului.

care milogeala??? e vina mea ca skoda a scos un motor prost! e vina mea ca incepe sa caraie si al doilea lant??? e vina mea ca tot saibeaza turbina cu saibe ba de 1 ba de 2 mm? E vina mea ca au scos cinci softuri intr-un 1 an jumatate.

Nu prietene drag, e vina skoda ca eu am cred ca 50 de ore pierdute in service, 4-5 zile de concediu pierdute, benzina cheltuita, nervi macinati, etc! Si ar fi fost un gest comercial o garantie macar la niste piese care le balbaie!

O turbina saibata nu mai coincide cu proiectul care a fost realizat! Nu mai e o turbina originala!Sunt curios daca astazi, pe cont propriu cumpar o turbina de fabrica, vine cu saiba sau nu???????????Sunt de vanzare pe net turbine de 1.2 tsi la cca 700 de E dar fara saiba! care e adevarul, trebuie saiba sau nu, cat tine acesta turbina??/ Lantul original zornai la 10500 km, se face o inovatie, se schimba pe garantie si dupa 5000 de km zornaie din nou! ce incredere sa mai am, in cine!?? Si atunci de ce ar fi milogeala sa mai cer garantie????

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca proiectul ce a fost realizat e gresit? Daca proiectul ar fi trebuit sa contina o saiba? ( sau ma rog , sa fie o distanta mai mare care se rezolva printr-o saiba ? )

Oricum o situatie nasoala.... eu consider ca la cei ce au schimbat turbine + lant ar fi trebuit o garantie suplimentare macar pentru aceste 2 produse

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma ca am urmarit filmuletele puse o pagina mai devreme, vad ca destul de nasoala treaba cu lantul :))

Eu ce sa zic, la fel ca Bogdan am pierdut prea multe ore/zile/benzina/nervi in service cu aceste mici rahaturi care momentan nu sunt o problema grava, dar pe viitor vor genera probleme chiar foarte grave. Dar eu sunt curios, sa ma consider un fel de cobai, cat tine asa motorul. Eu nu ma bag la schimbat lant decat daca propun aia din service.

Din ce-mi aduc eu aminte si la Fabia mea veche de 1.2 HTP auzeam dimineata lantul cum caraia, deci e boala de constructor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce certitudine ai? Si repet nici o turbina de noua indiferent la ce motor nu are acesta saiba! E o mica carpeala, care s-ar putea sa fie buna, sau nu? asa cum turbina nu a fost buna de noua, asa cum lantul nu a fost bun de nou, garanteaza cineva ca va fi buna cu saiba!? Multi ies din garantie acum, oare cum vor fi tratati dupa cei care vor avea probleme cu masina??? a, da , kulanza, da , aia e milogeala! E un gest comercial(cum spunea Radu Petrica), care poate fi obtinut sau nu! dar iarasi dam in balarii, ma inclin in fata inteligentei si perspicacitatii si gandirii europene pe care o aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 100% dezamagit de soft .Masina nu trage o boaba si se plafoneaza imediat.Probabil vina softului nou & saiba minune , naiba stie .Ma gandesc sa o softez la o firma de tuning doar , doar o sa mai revina la ceea ce am cumparat.Problema este ca nu stiu cati din " tuneri " tin cont si noile componente hardware (alde sabie)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 100% dezamagit de soft .Masina nu trage o boaba si se plafoneaza imediat.Probabil vina softului nou & saiba minune , naiba stie .Ma gandesc sa o softez la o firma de tuning doar , doar o sa mai revina la ceea ce am cumparat.Problema este ca nu stiu cati din " tuneri " tin cont si noile componente hardware (alde sabie)...

Stai fara grija. skoda si vw lucreaza pentru noi! Urmeaza saiba de 4 mm care o duce de la 0 la 100 in 25 de secunde si consum 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza cred ca saiba care anuleaza de tot turbina .Eeeeee atunci sa vezi fiabilitate.Nu o sa mai vezi pe nimeni sa planga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manatee ce versiune de soft ai tu ?

Baga la semnatura versiunea ...si grosimea saibei :)) comparam

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am tras stage 2+ de fabrica , editie speciala ( adica 9680 ) & hardware upgrade : saiba 2mm .Saiba care face sa nu sara supapa de wastegate in ochii unui trecator ... :icon_cheesygrin:

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind o persoana care din pacate se indragosteste de obiecte si ajunge sa tina mult la ele, din proprie experienta va spun , cand am fost foarte nemultumit de un produs, chiar si el scump pentru buzunarul meu , singura solutie a fost sa il vand . Culmea este ca eram mai fericit chiar daca pierdeam bani :lol: .Eu in locul vostru(adica al celor care chiar isi dau seama si simt problemele motorului pentru ca daca ii facea la bunicu toate problemele astea sau la o domnisoara blonda sigur nu vedeau nici o diferenta), m-as gandi sa vand masina sa mai stau un pic si sa iau altceva....mie asta sigur mi-ar aduce liniste.

In stilul acesta problemele nu se vor rezolva niciodata...mi se pare halucinant cum lanseaza vw modificari, care pana la urma cum zicea bogdanpiatra schimba inclusiv circuitele pieselor din trecut cu rezultate total imprevizibie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

@alexxb: +1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turbine aveti pe 1.2 TSI ? Am inteles ca sunt doua modele: Una din ele (prezenta si la mine) avand tija actuatorului orientata oarecum oblic si cealalta avand tija orientata orizontal. Masina de drive-test de la Craiova (SEAT LEON) este cu tija orizontala. Care din cele doua modele ar fi mai buna ?

De fapt, dintre cei care ati avut probleme cu turbo, ce varianta aveti pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost si mi-sa schimbat lantul si intinzatorul, care asa cum banuiam si am si afirmat este hidraulic si problema era ca dupa oprire se dezamorsa si se slabea lantul .Deci problema era doar la pornire pt ca in timpul mersului el intindea lantul suficient.Atat cat am fost lasat sa stau pe langa masina am luat putin seama la minunatia asta de distributie.Este destul de simpla iar ce-a ce nu inteleg este ca patina intinzatoare nu este o rola ca la alte distributii ,deci practic lantul pur si simplu freaca pe patina ce-a ce mie mi-se pare de neinteles si ma intreb cat va rezista la frecare tinand cont de turatia lantului .Am observat ca intinzatorul are si un resort interior care mentine presiune pe patina.Intreband mecanicul (care chiar afirma ca numai el a schimbat vreo 6-7 lanturi la aceasta motorizare) nu a stiut ce sa imi raspunda ce diferenta este intre chitul cel vechi si cel nou.Totusi pt ca sa mentionat in cartea servis aceasta operatie ca si ce-a cu saiba eu consider ca am un punct de plecare pentru eventualele reclamati daca mai apar probleme chiar daca masina iese din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi tu! Legea in vigoare referitoare la piesele schimbate in garantie spune clar ca, garantia acestora se incheie la finalul garantiei masinii! Deci, mai mentiona cineva, daca iti schimba turbina la 1,9 luni ea mai are 3 luni garantie! daca o cumperi si o pui tu atuncu are garantia data de constructor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu asta dar eu ma refer la o eventuala culantza pt ca am dovada clara ca au fost defecte de fabricatie la aceste repere.

La tine ce mai zice lantul?

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incet si sigur!Zornaie, dar e zornaitul de inceput!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

Este destul de simpla iar ce-a ce nu inteleg este ca patina intinzatoare nu este o rola ca la alte distributii ,deci practic lantul pur si simplu freaca pe patina ce-a ce mie mi-se pare de neinteles si ma intreb cat va rezista la frecare tinand cont de turatia lantului .

...

Ma gandesc ca daca divizia AMG de la Mercedes (+ majoritatea producatorilor de autovehicule mai importanti) foloseste aceeasi solutie este ceva de capul ei si stiu ei mai bine ce au facut acolo. Ideea e ca nu VW a inventat solutia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin pe forum ca mandru posesor de beculete in bord. La 400km departare de casa iarasi am avut surpriza sa mi se aprinda martor de epc,noxe si cel de esp, a intrat in limp mode si gata treaba...max 80 km la ora..mergem cu caruta.De data asta nu mai e tubina, atasez un log poate aveti si voi ceva idei.

E o placere sa ai Skoda, nu te plictisesti niciodata!

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: 03F-906-070-CBZ.clb

Part No SW: 03F 906 070 F HW: 03F 906 070 F

Component: SIMOS10.10H03 9680

Revision: -------- Serial number:

Coding: 001900D6230400080000

Shop #: WSC 73430 031 00999

ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070F 003010

VCID: 254AF3CAD3BB1034

2 Faults Found

6352 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 00 [237] - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 28255 km

Date: 2018.14.13

Time: 20:29:08

11836 - Cylinder Disabling

P130A 00 [101] - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Mileage: 28255 km

Date: 2018.14.13

Time: 20:29:08

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: None

Part No SW: 1K0 907 379 AS HW: 1K0 907 379 AS

Component: ESP MK60EC1 H30 0105

Revision: 00H30001

Coding: 113B201C0A2300FE881004EB501E0040300000

Shop #: WSC 73430 790 00999

VCID: 830E0D52FD4F8E04

1 Fault Found

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 30

Mileage: 28255 km

Time Indication: 0

Date: 2018.14.13

Time: 20:29:08

Freeze Frame:

Count: 0

Count: 32768

Count: 4608

Count: 8196

Count: 50688

Count: 1

Count: 256

Count: 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!