Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

@bogdanpiatra

Urmaresc de foarte multa vreme topicul asta si iti inteleg (atat tie cat si celorlalti posesori de 1.2) toate supararile si frustrarile, de altfel, perfect motivate si intemeiate. Este un tertip ieftin si dezgustator ceea ce a facut vw (si nu numai) in lupta pentru suprematia mondiala in materie de vanzari... mi se pare cel putin reprobabil sa testezi produsele pe banii clientilor insa cam asta e economia de piata in care ne invartim din pacate. Poate daca v-ati uni toti si i-ati da in judecata s-ar schimba ceva, sau poate nu ... cine stie?

In schimb, nu pot sa nu remarc faptul ca vb foarte generalist si partinitor despre o marca din cauza faptului ca tie o anumita motorizare (noua si pentru care nu aveai feedback deci se poate spune ca ai crezut in reclame - intr-o lume civilizata nu ar trebui sa se minta in comunicate oficiale, de acord, dar nu traim intr-o lume civilizata) iti provoaca atatea si atatea neplaceri, insa uiti ca acea marca are si produse de care o mare parte a consumatorilor sunt extrem de multumiti, cum e si cazul meu cu al meu 1.9 TDI PD din 2007 cu care am in jur de 140 000 de km si la care n-am schimbat decat consumabile (si nu.. n-am rude la skoda si daca reprezentantii marcii in romania ar fi macar 50% la fel de fiabili cum a fost masina asta a mea ar fi un mare pas inainte). Deci parerea mea este ca ar trebui sa incerci sa nu mai generalizezi caci te pune intr-o lumina proasta si din tot ceea ce ai scris pana acum si din modul cum te-ai exprimat cand ai facut-o am vazut ca esti departe de tot ce poate fi catalogat drept prost (poate cu unica exceptie a motorizarii pe care o ai pe masina).

Am si marca autohtona si nici la aia n-am avut nicio problema, cu exceptia unui senzor abs de la o roata intr-o iarna din cauza lanturilor, insa diferentele sunt de la cer la pamant intre una si alta la orice capitol: motorizare, etajarea CV, tinuta de drum, stabilitate etc. ... Prin marca autohtona inteleg Logan MCV 1.5 dci 85 cp (cu precizarea ca MCV-ul este chiar mai bine legat decat berlina si confera un plus de stabilitate)...

In concluzie, nu vreau sa fiu inteles gresit AI TOT DREPTUL SI CHIAR ESTE SI INDICAT sa faci ceea ce incerci sa faci si moral te sustin pentru ca mi se pare o mare golanie toata povestea asta cu aceste motoare ... doar ca din punctul meu de vedere Skoda nu se face de rusine in fata Dacia, caci VW are multe alte motorizari consacrate care stau foarte bine la toate capitolele, mult mai bine decat cele de la Renault.

Toate bune

Aurel

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele sunt teste, se fac in baza unor studii si sunt facute cu o marja de eroare, nu toate masinile sunt testate ci numai un procent, considerat relevant... In lumea reala nu exista procente si alte prosti ci simplu merge sau nu.

Testele nu se facpe baza unor studii!!!!!!!!!!!!!! Motarele se fac eventual e baza unor studii!Testele se fac cu materialul in mana, adica cu masina in laborator, apoi pecircuit, apoi pe sosea in fel de fel de conditii! E prima lectie pe are o invata un inginer la facultatea de AR.

in cazul nostru defectiunile astea au cazut pe langa sita si atata timp cat producatorul se comporta corect si remediaza problema pe garantie nu prea ai ce sa-i faci.

Ti se pare corect modul in care procedeaza producatorul????

Vai prietene, am sesizat zgomotul de lant in Decembrie 2010 cu dovezi si l-am schimbat in Octombrie 2011!!!!!!!!!! Dupa cate tergiversari si filmari, inregistrari personale! Am facut scoala personalului pe televizorul din showroom!

aurel, prosti sau destepti ne-au facut mamele nostre!

sa nu crezi ca esti mai destept, daca vii cu un best seller( adica 1.9 tdi) si lauzi skoda! Da , pe baza acestui motor toate nemtestile au fost catalogate excelente si cu doar 120000 de km desi poate unele aveau 500000! Pe baza comportamentului lor , a unui moror de o fiabilitate extrema vii tu si spui filozofii!

Ma nu ma pot abtine ! lasa-ti topicul asta pentru probleme 1,2 tsi si nu pentru a cauta scuze skodei sau VW! sincer nu prea le merita!

nu va doresc, voua impaciuitorilor decat sa va schimbati masinile cu aceste bijuterii si sa patiti situatia ipotetica descrisa de mine in austria pe autostrada! drum bun!

Si hai sa lasam offtopicul, intrati cei cu aceste motoare! Cei care va invoiti de la serviciu sau pierdeti zile de concediu sa softati masina, sa schimbati lanturi, sa montati saibe ba de 1 mm, ba de 2, si cine mai stie ce, probabil si al doilea lant, probabil si bani pierduti pe piese intrucat cat de curand iesiti din garantie, etc! succesuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Ba da, procentul de masini care se testeaza este aflat in baza unor studii. Conditiile testelor sunt irelevante eu nu merg pe circuit sau in ce conditii artificiale in care testeaza ei masina. Eu conduc zilnic prin Bucuresti si instinctul imi spune ca 1.2tsi nu a fost testat x ani in Bucuresti unde sincer pe mine ma intereseaza. Testele trebuie sa fie repetabile si deci nu pot fi facute in conditii reale pt ca daca se schimba variabilele in permanenta datele obtinute vor fi irelevante.

VW este o afacere nu un institut de cercetare ei fac un produs care sa se vanda ei nu cauta perfectiunea, ei cauta profitul. ;) Asa ca indiferent cat de buni sau corecti sunt inginerii daca produsul e prea scump o sa vina un contabil si o sa zica sa se scada pretul si calitatea sa fie la limita. Si asa obtii o masina care are probleme.

Nu e evident ca daca vag vindea 1.6mpi si 1.2tsi aproape la acelasi pret, iar cel din urma este in mod clar mult mai scump de produs.... Mie imi suna dubios e clar ca macar acum la inceput 1.2tsi e facut cu costuri minime si s-au zgarcit cat de mult au putut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurel, prosti sau destepti ne-au facut mamele nostre!

sa nu crezi ca esti mai destept, daca vii cu un best seller( adica 1.9 tdi) si lauzi skoda!

Si hai sa lasam offtopicul, intrati cei cu aceste motoare! Cei care va invoiti de la serviciu sau pierdeti zile de concediu sa softati masina, sa schimbati lanturi, sa montati saibe ba de 1 mm, ba de 2, si cine mai stie ce, probabil si al doilea lant, probabil si bani pierduti pe piese intrucat cat de curand iesiti din garantie, etc! succesuri!

Eu nu laud Skoda, ci doar alegerea facuta. In fine nu-si are rost discutia asta aici, caci oricum n-ai inteles ce-am vrut sa spun...spor in continuare in demersurile voastre...

Aurel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, procentul de masini care se testeaza este aflat in baza unor studii. Conditiile testelor sunt irelevante eu nu merg pe circuit sau in ce conditii artificiale in care testeaza ei masina. Eu conduc zilnic prin Bucuresti si instinctul imi spune ca 1.2tsi nu a fost testat x ani in Bucuresti unde sincer pe mine ma intereseaza. Testele trebuie sa fie repetabile si deci nu pot fi facute in conditii reale pt ca daca se schimba variabilele in permanenta datele obtinute vor fi irelevante.

VW este o afacere nu un institut de cercetare ei fac un produs care sa se vanda ei nu cauta perfectiunea, ei cauta profitul. ;) Asa ca indiferent cat de buni sau corecti sunt inginerii daca produsul e prea scump o sa vina un contabil si o sa zica sa se scada pretul si calitatea sa fie la limita. Si asa obtii o masina care are probleme.

Nu e evident ca daca vag vindea 1.6mpi si 1.2tsi aproape la acelasi pret, iar cel din urma este in mod clar mult mai scump de produs.... Mie imi suna dubios e clar ca macar acum la inceput 1.2tsi e facut cu costuri minime si s-au zgarcit cat de mult au putut.

Nu stiu ce vrei sa spui, dar nu spui multe, cu tot respectul! Am facut o facultate de transporturi si stiu cum se testeaza masinile! sunt firme care la lansarea unei masini noi(sau motor) platesc soferi(banutul pe card) si merg in toata europa( ma rog, o zona vizata) cu masina respectiva, merg cu ea in toate conditiile, de caldura si frig, ploaie si vant si testeaza tot: etanseitate, zgomot la vant, consumuri, tren de rulare! Zilnic concluziile lor sunt trimise la fabrica catre ingineri care ajusteaza calculele, reproiecteaza, etc! Renault( si iar vorbim de firma care voua va ridica parul in cap) cand a lansat Dacia Duster, cu vreo doi ani inainte a montat pe trenul de rulare de pe Duster o caroserie de logan cu care umblau prin diferite tari pentru ai studia comportamentul! asta insemna teste, acestea se fac inclusiv in orase gen Bucuresti, acum m-o fi Bucurestiul cu mult deosebit de alte metropole!

Iar orice marca de masini este un institut de cercetare! Ca e un departament diferit e alta treaba! VW nu cumpara patente ci fabrica! Concepe masini si motoare prietene, cu tot respectul! sau nu???????

Eu nu laud Skoda, ci doar alegerea facuta. In fine nu-si are rost discutia asta aici, caci oricum n-ai inteles ce-am vrut sa spun...spor in continuare in demersurile voastre...

Aurel

Am inteles foarte, dar foarte bine ce vrei sa spui! si eu cand am luat skoda m-am bazat foarte mult pe fiabilitatea acestui motor 1.9 tdi! O firma(VW) care face un astfel de motor( a se vedea si 1.6 mpi) nu poate sa scoata ceva prost! dar m-am inselat! Iar proverbul il stii: " e deajuns un mar stricat in cos".

iar despre faptul ca nu m-am interesat de acest motor te inseli! dar pe forumurile internationale nu era mai nimic negativ , iar in Romania pe forumul VW aproape tacere! Ceea ce nu am inteles eu este ca de fapt, foarte putina lume ce cumpara VW , cumpara 1,2 tsi ! deci de unde feedback, desi pe VW era din 2009 scos motorul! Iar daca vei privi forumul vei vedea ca nu am absolut nici o postare inainte de iarna lui 2010 cand a aparut zgomotul de lant( la 10500 de km) si cand a aparut sarabanda softurilor! Am fost foarte multumit de masina pana atunci!! ( poate doar consumul ma nemultumea putin, nu ca e mare, ca e mult diferit de carte).

Dar hai sa vedem de garantiile noastre!! ce ati vazut, ce ati mai auzit???

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Tie iti scapa din vedere cel mai important lucru, ca produsul asta trebuie sa se vanda, nu e un produs 100% ingineresc. El are o valoare si ca roata sa se invarta se fac concesii de aici si calitatea scade. Ma sustii cand vine vorba de teste, eu zicem ca modelele pre serie cu alte caroserii etc care se testeaza sunt alte masini fata de ce cumparam noi azi. Pana nu pui produsul pe piata nu poti sti cum reactioneaza.

Imi place ca expui problema dpdv pur ingineresc dar masina asta e un obiect cu o valoare de piata data de niste circumstante socio-economice bla bla. Daca se poate face mult mai buna se poate si mult mai scumpa si asta parca nu ne convine! Nu mai laudati 1.9tdi, e un motor prost (si ma refer la primul), din punctul meu de vedere, extrem de zgomotos, care polua, dadea puterea intr-un mod ciudat avea mult lag etc. Da sunt puncte de vedere subiective, pt ca nu toti cautam "cuplul de diesel" sau fiabilitate sau consum f mic.

Si back on topic masina mea merge f bine, cu tot cu saiba de 2mm si soft. Nu am mai auzit nici lantul in ultima saptamana. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul si cutia si trenul de rulare sunt suta la suta ingineresti! Si aici nu e loc de facut rabat! Si sa nu credeti ca un motor nou, la costuri de fabricatie este cu mult mai scump decat unul clasic! desi se folosesc materiale mai scumpe, blocurile motoare sunt mai mici, etc, etc, diagrama fier-carbon este aceeasi, etc! Costurilunui motor sunt date tocmai de costurile de proiectare si testare! Si hai s-o lasam balta! Voi aveti intotdeauna dreptate! Traiasca skoda si VW care noua posesorilor de 1,2 tsi ne-au adus numai bucurii si satisfactii!

Si a mea merge bine acum, cu saiba si soft numai ca al doilea lant incepe sa faca figuri! Maine fac revizia si schimb uleiul! Vad cum se comporta dupa!Oare sa pun altceva decat Castrol??? :icon_thumleft: pe care l-am pus la prima revizie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima data am stat la revizia de 45000 de km am stat 40 de minute la coada sa platesc si era sa innebunesc. Pai cum sa nu fii nemultumit cand trebuie sa mergi de atatea ori DIN TIMPUL tau mai ales ca tocmai de aceea ai luat masina noua ca sa nu iti pierzi vremea. Mi se pare inacceptabil DAR personal cand am optat pentru grupul VAG stiam ca nu sunt renumiti pentru fiabilitatea bine nici chiar asa....( stiam de la golful meu 4 1,6 mpi cate probleme cu electrica am avut ), in schimb stiam ca ofera multe pe latura confort si lux sa zicem asa si practic acesta a fost motivul pentru care am ales asa , altfel luam toyota( care intre timp o ia pe urmele VW).

bogdanpiatra este foarte corect tot cea ce zici!

In alt oridine de idei , intreb si eu, ce s-ar intampla daca ati ignora pur si simplu acel zgomot....poate nu are efecte mecanice evidente chiar asa in timp si e doar sunetul?

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut corect si pertinent postul lui Alexxb si chiar daca unora nu le place, trebuie sa ii iau partea lui bogdanpiatra fiindca si in ochii mei are absolut dreptate si pune foarte bine problema in aceasta tema! De asemenea sunt foarte corecte asteptarile lui de la omasina, de la o marca, de la un model mai ales fata de o marca consacrata cum este VW(Skoda). Iar situatiile(posibile) descrise de el sunt absolut reale...chiar si eu le-am pomenit vara trecuta si nu cred ca nimeni nu ar fi foarte suparat daca i-ar fi distrusa vacanta de exemplu...o vacanta pentru care a muncit un an, doi, trei...fiecare dupa posibilitatile lui financiare. Acest motor deocamdata este lipsit de orice fiabilitate si prezinta cea mai clara imagine al unui produs netestat sau testat foarte putin(mai mult in conditii de laborator sau ceva programe de calculator). Sunt pline nemultumirile legate de motorizarile TSI (foarte multe despre - 50%- 1.2TSI) in Germania, tara mama al marcii VW, deci este clara situatia. Bineinteles are si motorizari foarte fiabile marca(desi acelea nici nu se mai fabrica), sa nu mai pomenim de alte probleme deja tipce marcii(compresoarele de clima care se pare ca nu tin la nici o masina din concernul VW mai mult de 4-5 ani si care costa enorm dupa mine) etc.

Am zis acestea desi inca nu am avut probleme mari cu masina actuala(probleme tehnice deloc), dar stiind persoana mea, as fi si mai suparat ca si Bogdan daca as fi trecut prin ce a trecut el sau ceilalti cu aceste motorizari. Si spun inca o data: 1.2TSI ar putea fi un motor foarte reusit daca ar fi fost pus pe piata numai si numai dupa teste anevoioase. Asa pare mai mult o batjocura la adresa clientilor, ei(clientii) respectand cu strictete obligatiile lor, platesc bani grei la cumparare( platesc la fel si daca cumpara un motor fiabil consacrat si daca cumpara una mai noua...)...dar cum unii dintre voi nu o sa recunoasteti niciodata ca si mai marii pot face produse foarte slabe(cel putin in Romania nu) va las sa tineti partea Zmeului nesatul si avid de a fi World Number 1. O seara si un weekend placut tuturor!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor moderatori am o curiozitate, puteti sa verificati cate persoane au aplicat la acest topic in cele 1400 de postari ?

Sunt curios cate persoane sunt pe forum cu probleme la 1.2 tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alt oridine de idei , intreb si eu, ce s-ar intampla daca ati ignora pur si simplu acel zgomot....poate nu are efecte mecanice evidente chiar asa in timp si e doar sunetul?

Bucuros as trata acest zgomot ca un "zgomot tehnologic"( cum spun specialistii de la Renault cand e cazul :lol: ), desi nu e ( ar fi trebuit sa apara de noua) dar cine imi garanteaza ca la un moment dat nu o sa crape motorul!? Asta-i intrebarea! Si chiar in garantie sa fii, iti vor spune ca nu te-ai prezentat cu problema zgomotului din timp si din cauza ta s-a intamplat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei masina / motor care sa nu pice in 7-80000 km nu exista si nici nu va exista motor otto produs in serie si la pret de vanzare decent. ...

Mosule crezi ca numai dieselul poate depasi 100k fara probleme ?

Sint o caruta de benzinare care trec de 100-150k fara sa schimbi altceva decit consumabilele...adica fara sa se umble la motor...

Eu am vindut una la 197k fara sa desfac/umblu motorul...si era la prima tinerete...acelasi model a ajuns si la 500-700k fara sa desfaci motorul...

Inclusiv tigaia de Logan e in stare sa ajunga la 100k fara sa schimbi altceva decit filtre, ulei , bujii, fise...ma refer la motor...

Am Skoda benzinara si a trecut de 160k...nu s-a umblat la motor...mint, "burlanul" de la filtrul de aer-clapeta l-am schimbat :)

Intradevar multe marci au probleme cu noile motorizari...dar asta e "trendul"...din ce in ce mai multe produse netestate indeajuns iesite pe piata, fara suport tehnic bazat, etc...si nu numai la masini...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

@ moog: Eu ma refeream la motor care sa fie garantat ca nu poate sa pice (adica sa nu necesite alte interventii in afara de consumabile si reviziile programate). Ca sunt multe benzinare cu 200k+ asta e alta treaba. Motoarele mici si f mici "turbate" sunt relaiv noi in europa si o sa mai dureze pana se obisnuiesc si producatorii cu ele. In Japonia exista multe masini mici cu cca 600cc turbo 4x4 si alte tembelisme. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca erau multe oferte de garantie gen "2ani sau 100.000km"...

In alte vremuri erau unii care dadeau garantie pe viata...in fine in limita la 1.000.000km :)

Dar deja intra la capitolul istorie ...in zilele noastre te intrebi cite luni vei sta in service in timpul garantiei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut azi revizia(am scris acolo). S-a pus Castrol Magnatec OE 5W40 Professional. Avea initialele OE in fata ( original equipment), motorul este mai silentios( nu doar datorita uleiului proaspat, in acest caz diferentele sunt destul de mici zic eu, dar poate e o alta calitate. Un ulei cam verzuliu.)

Am ridicat problema chederului, in vederea incercarii inlaturarii fasaitului! Nu e nici o sansa de schimbat asa ceva la Skoda pe garantie, iar cost = 140 lei! plimbandu-ma prin show room, am vizionat si pipait 2 octavii, un fl si un tour 2. Calitatea chederelor este mai buna, sunt mai moi! Diferente intre ale mele din 2010(chiar de noi stiu cum erau) fata de astea 2012! Acum inteleg ce spunea fixpixu, care a schimbat masina si motorizarea in 2011!

Legat de lantul de distributie voi merge sa las masina acolo intr-o zi (deocamdata am treaba zilele astea si nu pot).

Partea ciudata e ca mi-au pus cam 3,85 litri de ulei desi in carte scrie 3.6 litri, spun ca asta e nivelul normal la 1.2 tsi. Urmaresc nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-au pus si mie in loc de 4l 4,1 litrii, cand m-am uitat pe joja era fix dar FIX la limita superioara....daca depasea era rau, au pus mai mult in ideea ca, consuma ulei fiind diesel.

Legat de chedere e posibil sa fie o diferenta intre business si altele, personal nu am probleme cu chederele (masina e 2010), nu cred sa fi schimbat calitatea cauciucului, cred ca din 2004 pana in prezent sunt aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un fel trebuia sa va dea de gandit problema injectoarelor de pe Passat B6 2.0 TDI pentru ca la motorul asta, care a fost destul de fiabil inainte, s-a schimbat decat partea de injectie, mai exact injectoarele cu solenoid au fost inlocuite cu injectoare cu cristal piezoelectric => control mai bun al injectie bla bla ... Toate bune si frumoase in teorie (la fel ca si la 1.2 TSI), dar in realiatate ati vazut si voi ce se intamplat. Daca la o mica modificare s-au intamplat astfel de lucruri pai e foarte usor de ghicit ce se intampla cand VW se apuca sa proiecteze un motor de la zero. Tot de la problema injetoarelor de pe Passat trebuia sa va dati sema cat de jegosi sunt astia de la VW cu privire la remediarea defectelor cu care masina vine din fabrica. Toate astea sunt spuse degeaba acum pentru cei care au cumparat deja masini echipatele cu motoarele astea ... Dar dupa cum s-a mai spus cei care cumpara masini cu motoare recent introduse nu trebuie sa fie surprinsi daca intalnesc astfel de probleme. Bineinteles ca nu e vina cumparatorului, vina este clar a fabricantului (pentru testarea insuficineta si/sau refuz de a rezolva problemele aparute), dar cu ce te ajuta ca mori cu dreptate in mana ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de chedere e posibil sa fie o diferenta intre business si altele, personal nu am probleme cu chederele (masina e 2010), nu cred sa fi schimbat calitatea cauciucului, cred ca din 2004 pana in prezent sunt aceleasi.

Una din masini era drive diesel iar cealalta cea mai ieftina varianta de tour 2, cheala! Chederele la ele erau la fel! de calitate mai buna ca la a mea din 2010, fiind mult mai moi! Iar creez un motiv de cearta si controverse! Eu am fost si am verificat, am comparat masinile chiar acolo, fixpixu in 2011 spunea ceva cam acolo, si tu vii sa spui ca, "cred ca". Cred ca inseamna ca nu esti sigur! Toate bune, ai dreptate! Nici o diferenta!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok :somnmare:

Partea ciudata e ca mi-au pus cam 3,85 litri de ulei desi in carte scrie 3.6 litri, spun ca asta e nivelul normal la 1.2 tsi. Urmaresc nivelul.

la mine au intrat 3,7 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la revizia de 30000 km si am aflat ca si masina mea este implicata in actiune servis referitor la saiba de la turbina si resoftare cea ce sa si executat.Am adus in discutie problema lantului si chiar s-a auzit zgomotul cand a fost pornita de ei .Se pare ca recunosc ca este o problema asa ca o sa comande chitul de distributie iar vineri sunt programat pt schimbare.In schimb ei zic ca pe partea de turbo sunt doar probleme izolate si rare si ca la ei in servis (autec Craiova)nu s-a schimbat nici o turbina pe 1.2 tsi si ca cele de 1.4 tsi au probleme cu turbo si ca ei au schimbat cateva la acest motor.

Ce am mai observat este ca pe corpul turbo in partea cu aparatoarea de tabla este afumata si as vrea sa va uitati sa vedeti daca si la voi este asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua videoclipuri despre lant.

Ce frumos suna motorul dupa reparatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, Liviu cat a costat revizia?

Vezi in topicul dedicat! Ma sanctioneaza!!! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va grabiti cu reviziile ... cand se inlocuieste lantul de distributie se inlocuieste si uleiul + filtru .Mai ramane sa cumparati voi filtrul de aer si acela de polen ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va grabiti cu reviziile ... cand se inlocuieste lantul de distributie se inlocuieste si uleiul + filtru .Mai ramane sa cumparati voi filtrul de aer si acela de polen ...

Da, la VW. La skoda nu prea! E skoda! La nici unul dintre noi nu s-a inlocuit si uleiul si filtrul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!