Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

M-am exprimat eu anapoda! Adica e foarte aproape de limita de sus! Da, lipsesc poate 100-200 ml, adica conform cartii e ok( "se poate completa cu ulei"). Si asa e de cand a fost distributia facuta si nu a carait! masina verificata cam la 2 ore de la oprirea motorului! Cand caraia inainte era la nivelul superior, si???

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai .........partea buna este ca putem intuii ce urmeaza in materie de upgrade la turbine.Saiba de 3mm.Eu o sa ma apuc de pe acum sa o fac una , eventual cand o sa apara o noua actiune , fac economie la benzina si o montez singur! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si lantul de la DHS lui fii-miu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca VW se va da de batut dupa un timp si va introduce la mentenanta generala si schimbul de lant dsitributie si saiba turbina la fiecare 15 000km eventual 30 000, asa o sa fie un motor fiabil...chiar nu vreau sa fiu rau, dar este patetic cum bajbaie in intuneric si nici cum nu gasesc solutia optima sa se termina odata sarada cu aceasta supermotorizare a lor...si si asa majoritatea au incredere, ca doar este VW si ei stiu ce fac...si cumpara, cumpara si iarasi cumpara aceasta motorizare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BKD a durat cred ca aprox 5 ani pana VW a recunoscut ca a facut o greseala majora , in timp ce oamenii care au facut greseala sa cumpere passat-uri au fost nevoiti sa cumepre pe cheltuaiala lor injectoare de parca erau acadele .Spre deosebire de noi ei par sa fie inarmati cu ceva rabdare.Clar... singura solutie este sa ne postam masinile in fata sediului ... eu sunt pro

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o rugaminte: nu gasesc adresa de mail unde trebuie trimisa solicitarea pentru garantie si eventual mesajul trimis de voi ca sa nu omit nimic. Multumesc

Referitor la pretul pentru distributie: cand mi-a fost schimbata l-am intrebat pe reprezentantul de la garantii cat ajunge in mod normal si mi-a spus ca e aprox 1000-1200 lei cu manopera cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pagina 66, postul 1306.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Am refacut nivelul la ulei, au intrat cca 80-100 ml de ulei(desi fac revizia Sambata am facut-o de dragul lui Irinel). Nu s-a modificat nimic in mersul masinii. La mine zornaiturile sunt aproape mereu prezente la pornirile cu motorul cald efectuate la intervale mici, de pana la 25-30 de minute! In mod cert este zornaitul de lant! Acum este la faza de inceput, cand nu se aude asa de pronuntat, si ma tem ca daca las masina la service pentru constatatri nu se va gasi nimic( de altfel eu am sesizat zgomotul in Decembrie 2010 si distributia s-a schimbat in Octombrie 2011 dupa numeroase interventii pe la service, dupa inregistrarea personala a zgomotului, etc). Mentionez ca si prima data zornaitul era frecvent la pornirile dese cu motorul cald, abia ulterior , dupa cateva luni, a aparut acelasi zgomot la pornirile la rece! Si mai am trei luni de garantie!!!!!!!!!!!

Deci, cu certitudine zgomotul reapare! O sa spune-ti ca sunt paranoia. Ma astept! Cand l-am sesizat prima data multi ati sarit pe mine ca e normal, ca e bendix, tacheti, zgomote normale la rece etc. Ei bine nu a fost si am avut dreptate! de aceea va sfatuiesc pe toti care ati schimbat distributia sa fiti foarte atenti la pornirile dese la cald( si Irinel si umeras au facut referiere la un fel de zornait "controlat" dar care a aparut mai tarziu, dupa mai mult de 1000 de km de la schimbarea distributiei). Cei care mergeti cu masina la serviciu si o porniti apoi dupa 8 ore nu veti auzi nimic! Lantul incepe sa zornaie la cald mai intai!

Azi am primit un pm de la cineva de pe forum( imi cer scuze ca spun povestea dar nu mi s-a mentionat sa o tin secreta, nu voi pronunta nume totusi), care la randul lui are informatia de la un posesor de 1,2 tsi care si-a spus parerea si necazul pe un alt forum. Deci, acest posesor de 1,2 tsi(de altfel printre primii) la aproximativ 35000 de km a avut turbina si lantul picate( nu a mentionat nimic de zornaieli, poate zornaia si nu si-a dat seama, sau poate nu a mentionat pur si simplu). Lui i-a transmis prietenul nostru Vladimir Kutnar ca pentru lant s-a facut o inovatie care sa duca la inlaturarea acestot neplaceri. Bun, astazi are aproximativ 60000 de km si lantul iarasi zornaie( nu a mentionat la cati km de la schimb a inceput). si, din pacate, a iesit din garantie.DECI INCA O DOVADA CA LANTURILE PUSE SUNT LA FEL, IN TIMP AJUNGANDU-SE LA ZORNAIT.

In acest caz, cei care vor sa trimita cerere de garantie catre Porsche sa o faca, oarecum urgent! Vineri incerc sa dau telefonic de dl Radu Petrica( se fac 10 zile de la trimiterea mail-ului, fara nici un raspuns). Maine retrimit scrisorica la Skoda Cehia, de unde de asemenea inca nu am nici un raspuns din data de 19.03.

In urma raspunsurilor primite vom vedea ce vom face! Bineinteles daca vreti sa o facem impreuna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la Seat si am discutat despre 1.2 TSI. Au si ei actiunea saiba dar despre lant au spus ca nu stiu nimic, ca nu au avut cazuri si nici o turbina cazuta.Discutiile le-am avut cu baiatul de la vinzari, cu cel de la tehnic si cu patronul.Au fost destul de deschisi si sinceri dupa parerea mea, mi-au mai spus ca motorul de pe seat are alt cod adica al nostru e CBZB la Seat CBZD sau ceva de genul asta si poate de asta nu au avut probl. Eu m-am uitat cu atentie si nu am vazut pe deasupra nici o deosebire.

Am mai discutat si despre update de soft si performante si totul s-a incheiat cu un drive test cu un Leon cu 1.2 tsi fara saiba si update.

Concluzia este ca merge la fel ca Skoda mea deci m-am mai linistit. Am sa incerc sa mai fac si cu octavia un drive test dar se pare ca parerile referitoare la update si saiba sint destul de subiective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari dragi colegi de suferinta :) revin dupa o perioada de pauza.

Nu am fost sa schimb lantul deoarece am vazut la Bogdan ca o fac degeaba, si nu are rost sa ma complic si sa pierd vremea iar in service, sunt satul de asta.

De auzit se aude rar, si foarte scurt, dar e acolo si este suparator.

In momentul de fata am 15600KM si masina se misca si trage bine, nu am ce sa-i reprosez.

In 2 luni ma duc la revizie si vad ce se mai aude prin service de lant, saibe, soft, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata raspunsul primit de la Skoda Cehia, dupa ce azi am mai trimis inca o data scrisoarea din data de 19.03(intre noi fie vorba desi am dovada ca l-am trimis in data de 19.03.2012 el sustine ca l-a primit in 21.03.2012-greu merge netul din Romania in Cehia)

"Dear Mr.

On the 21st of March 2012, we have received your email, where you have expressed your dissatisfaction with the condition of your

engine 1,2 TSI of your ŠKODA Octavia , where the timing chain with tensioner was changed.

We are really sorry to hear that you have such difficulties with a product of our company and we apologize on behalf of the

manufacturer. We would like to kindly ask you to cooperate again with our representation in Romania, who is entitled to respond

to all queries, comments, claims / complaints of customers in accordance with current legislation of your country and warranty

and claim conditions as well as with the approved repair technology. Our role as the manufacturer is to support the importer

organization in problem solving process from the technical point of view. In case of any troubles, each authorized dealer or

importer has the option to use the internal communication channel to ask our specialist from technical service department for

help. Next steps in solving of your problem will be coordinated by the importer organization.

We hope that within this procedure the case will be resolved to your full satisfaction and you will continue to favour the brand

ŠKODA.

Best regards,

Ing. Jaromír Tesař, PST - Péče o zákazníka, Customer Care, Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s., V. Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic

Jaromir.Tesar@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com"

Deci Porsche e taticul si mamica!Ceea ce ma asteptam de altfel!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vreun raspuns de la PoRo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu, daca pana vineri nu primesc il sun pe dl Radu Petrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost destul de deschisi si sinceri dupa parerea mea, mi-au mai spus ca motorul de pe seat are alt cod adica al nostru e CBZB la Seat CBZD sau ceva de genul asta si poate de asta nu au avut probl.

Exista CBZA, CBZB si CBZC - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.2_R4_TSI.2FTFSI_63-77kW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si golful meu are cod cbzb cumparat in august 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Bogdan, faza cu garantia e cu dus si intors;

Ca sa se recunoasca de catre fabrica ca este mai mult decat o problema care afecteaza "doar" cateva masini, este muuult pana departe;

Gandeste-te ca nu au schimbat ei injectoarele de pe PD 2.0 TDI decat foarte tarziu..

Trebuie sa se intample ceva grav cu un astfel de motor ca sa se ajunga la modificari de garantii...etc!

La skoda garantia este data de clienti! clienti mai cu bani care nu indraznesc sa se ia la harta cu responsabilul de garantii! Ti se dau 2 foi trase la xerox care aia e cartea de garantie! Bucsele nu intra, bratele nu intra etc!

Cum mama ei de treaba la logane si renault se schimba pivoti, bucse, injectoare, pompe de motorina cand masina are 90000 de km dar inca 1 luna de garantie!??? Mai sunt cazuri de malpraxis si acolo ale personalului de la garantii dar in final se rezolva!

Renault a incercat abureala cu calitatea motorinei, la schimbatul injectoarelor dar atata timp cat aratai bon de peco nimeni nu mai spunea nimic!

Clientii skoda cu 2.0 tdi bagau prea usor mana in buzunar pentru injectoare in garantie! daca motorina in Romania este proasta vinde masina fara garantie si spune-i asta clientului.

Confirm ca garantia la Skoda e un fel de "hai sa aruncam cuvinte fara noima pe o hartie". Dar vreau sa va spun ca si VW lucrurile stau la fel...

Citind certificatul de garantie de la Touareg, ajungi la concluzia (eliminand excluderile) ca ti-e garantat doar blocul motor. N-am avut de lucru cu garantia, sa bat in lemn, masina merge ca noua desi a iesit din garantie de un an de zile...dar nu stiu la ce m-ar fi ajutat certificatul de garantie la ce clauze sunt inscrise in el...

Scuze de offtopic si succes in demersurile de rezolvare a problemelor voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si au actiunea de montare saiba si resoftare acum 2 saptamani.

Ciudat este ca zgomotul de la lantul de distributie a disparut complet (cel putin in 30 porniri cat am facut in acest interval).

In schimb a aparut un zgomot mai "infundat" la pornirea la rece a vehiculului (2 cazuri ).

Mai am 2 luni de garantie si nu stiu daca merita sa insist la ei schimbe lantul in conditiile in care si noul lant incepe se aiba probleme asemantoare.

In plus am schimbat si computer bord care pur si simplu s-a defectat acum 1 luna.

Dupa cateva secunde de la pornire se stingea tot bordul cu toate ca vehiculul era pornit si functiona aparent normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saiba si softul nu au treaba cu zgomotul lantului.Poate fi o simpla intamplare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi l-am sunat pe domnul Radu Petrica. A spus ca nu ne-a uitat, a confirmat ca a primit mai multe cereri de garantie extinsa, si ca solicitarile noastre au fost trimise catre fabrica din Cehia, si cel tarziu la sfarsitul saptamanii viitoare vom primi raspuns in acest sens!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ce raspuns vom primi ? :icon_idea:

LE: A mea mai are garantie 2 luni si jumatate.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

imi doresc sa aveti noroc sa va prelungeasca garantia si sa se gaseasca remediu definitiv la aceste proleme de pe 1.2 TSI si sa nu mai faca cei din industria auto teste pe masinile clientilor care platesc mii de euro....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Nu o sa acorde extinderea de 2 ani gratuit la toata masina, dar e posibil sa ofere sa schimbe distibutia pe garantie inca 2 ani, in limita a 12k km.

Pe mine nu ma intereseaza, nu stiu cat timp va mai ramane stock masina mea, tentatia e f mare sa o resoftez. Distributia cat tine, tine. Sunt 100% sigur ca in cca 1 an vor rezolva si problema asta si dupa nu o sa ne mai doara capul.

Asta e riscul sa cumparam masini cu motoare noi, avansate tehnologic si facute cu economia in minte. Testele facute de fabrica nu se compara modul de utilizare in viata reala a zeci si sute de mii de soferi. De aia exista recall-uri la toate companiile care se respecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e riscul sa cumparam masini cu motoare noi, avansate tehnologic si facute cu economia in minte. Testele facute de fabrica nu se compara modul de utilizare in viata reala a zeci si sute de mii de soferi. De aia exista recall-uri la toate companiile care se respecta.

Pentru gandiri de genul asta toti romanii isi merita soarta. Cum adica modul de testare nu se compara cu viata reala????

S-au vazut masini noi acoperite cu folii care mergeau in trafic obisnuit. Inainte de lansare au aparut poze cu duster si lodgy pe Transfagarasan sau pe fele de fel de sosele din tara.

Deci la lansarea unui motor inainte se iau 5 soferi cu 5 masini( cifra e aleatorie) si merg in toate conditiile, deal, munte, cald, frig , zeci sau sute de mii de km, in tari diferite, etc. Asa se testeaza un motor, o masina etc! Lucru pe care de altfel multi il fac! Dacia lodgy a fost tetata in Finlanda, suedia, etc au aparut poze pe net din acele locuri!

Si daca eu nu am dreptate oare cum se testeaza un motor!????

daca toti cei care stau acum prin service cu masina ar da in judecata VW sau Skoda singur ar castiga, datorita nemultumirilor ivite!

Si iti spun eu ca daca ai fi ramas in excursie, in Austria , noaptea la ora 2 pe autostrada, cu masina plina de bagaje, cu un copil sau 2 de sa zicem 6-10 ani cu turbina blocata din cauza ca Vw(sau skoda) nu au testat motorul si au pus saibe ba de 1 sau 2 mm, etc , nu mai priveai asa simplist lucrurile! E o situatie ipotetica, dar oricand posibila!

Accept o defectiune a motorului la 70-80000 de km din motive oarecare, are ceva km facuti, dar defectiuni de genul lant, turbina, etc din cauza netestarii nu cred ca sunt prea de acceptat!

Am fost 2 ani la rand in strainatate cu o masina autohtona(nici nu vreau sa-i mai pronunt numele ca jignesc skoda), am scos untul din ea pe autostrazi 10000 de km, SI ULTIMA MEA GRIJA A FOST MASINA! adica benzina, lichid de parbriz si atat!

acum , daca voi avea curaj sa plec cu skoda cred ca masina va fi prima grija: oare lantul, oare turbo, oare saiba lui peste, etc!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Tu vrei masina / motor care sa nu pice in 7-80000 km nu exista si nici nu va exista motor otto produs in serie si la pret de vanzare decent. Testele sunt teste, se fac in baza unor studii si sunt facute cu o marja de eroare, nu toate masinile sunt testate ci numai un procent, considerat relevant... In lumea reala nu exista procente si alte prosti ci simplu merge sau nu, in cazul nostru defectiunile astea au cazut pe langa sita si atata timp cat producatorul se comporta corect si remediaza problema pe garantie nu prea ai ce sa-i faci. Cand ai cumparat Skoda ai fost de acord cu termenii si conditiile garantiei. Si ai stiut ca exista un risc ca masina sa aibe probleme, ca doar de aia masina are garantie PT CA E DEPARTE DE PERFECTIUNE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!