Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Si eu tin minte ca am intrebat care ar fi pretul kitului de distributie si era vorba de cateva sute de RONI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da saiba acolo este montata dar ... un mare dar... nu stiu ce imbunatatiri a adus ultima interventie la masina pentru altii dar mie nu imi place .

Da treptele sunt parca mai legate intre ele dar treapta 1 nu mai are vlaga asa cum avea . nu stiu ce naiba poate sunt eu nebun dar asta simt. Inainte nu aveam aceastas problema si eram multumit de felul cum reactiona masina la accelerare. Mai fac cativa km sirevin cu impresii.

oricum este un minus de aceasta data modificarea facuta.

Dupa modificare nu am schimbat nici macar benzina folosita asta sa pot vedea exact cum reactioneaza masina (EVO MOL ). Chiar astazi am mai facut un plin ochi cu aceasta benzina . poate e ceva doar in capul meu ...

MAI BAIETE, DAR REPEDE TE MAI SCHIMBI! CU ASA OAMENI OBIECTIVI!?? PAREA CA TE-AI SCHIMBAT SI CA PUTEM AVEA INCREDERE IN CONSTATARILE TALE , DAR SE PARE CA M-AM INSELAT!

acum nu vreau sa par instigator dar la cate probleme sunt la Octaviile 1.2 TSI si la cum se comporta Porsche in calitate de importator de ce nu va adunati 100 de posesori si blocati sediul Porsche cu masinile de dimineata pana seara, chemati si televiziunile si poate se rezolva problemele

TE ASTEPTAM SI PE TINE RAZVANE, DACA NE HOTARAM!

Si eu tin minte ca am intrebat care ar fi pretul kitului de distributie si era vorba de cateva sute de RONI.

N-ar fi chiar rau asta, dar??? Sa nu fie lantul 500 lei si intinzatorul 500 E. Ca de fapt cred ca si ala face probleme!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan dar nu am infirmat acest lucru tata . citeste atent ....Ideea era ca , daca mie nu imi place cum e fara vlaga ,,,,, este tot peste vechiul soft

Am pus o poza cu preturile se vede destul de bine ce preturi sunt ..... nu o vedeti ?

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da zgomotul nu a fost la inceput , asa este , dar .... e controlat . Mai astept sa vad ce o mai fi

Pai deci e o modificare! Asa, tu, ca inginer crezi ca modificarea are voie sa apara in asa scurt timp! Una la mana!

doi, asa a aparut si prima data! Si tot asa te dadeai meserias cu bendixul etc, ca e normal, etc! Sa ma duc cu reply de pe celalat forum pentru aduceri aminte!! Orice zgomot la acest motor trebuie tratat cu atentie, asa face orice sofer! Si proprietar pe deasupra!

Preturile alea puse sunt cam ciudate, asa cu 4 cifre dupa virgula!!! Patina doar 28 de lei??? Pai ai vazut ce ditamai patina este acolo?? CIUDAT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai cata rautate in tine ... Las-o mai moale ca nu am zis nimic care sa ma contrazica .... Faza cu bendixul nu este conceputa de mine , am preluat de la altii mai destepti si am facut rau.....Modificare in functionare are o logica oarecare pentru ca lantul trebuia sa se repasuiasca pe dintii rotii dintate , oare nu se leaga un pic treaba asta.

Vin in Piatra de Paste sigur si vreau sa vad si eu masina ta ,,,, e singura care nu am vazuta din toate de pe forumul asta care as fi putut sa le vad.

Ai acolo tot ce iti trebui e sa soliciti si tu o cerere de oferta ...Convingete. Nu cred ca trebuie sa fie mai scumpepentru ca sunt facute prin injectie sub presiune si nu au cum sa aiba un pret de fabricatriwe asa mare

M-am reuitat la poze si patina este doar suprafata de contact pe care trece lantul ... partea neagra este un suport pe care se aseaza patina . analizeaza pozele

post-67231-0-45103200-1332620506_thumb.j

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sperii pe nimeni ... doar am atras atentia ca orice forma de manifestare poate fi sanctionata daca are loc in spatiu public fara autorizatie iar in spatiul privar (reprezentanta parcare ) putem fi maruncati in strada repede....

La cum s-au comportat cu mine referitor la garantie cei de la Porsche, in speta INCOMPETENTUL Radu Petrice am sa ma alatur cu orice, inclusiv cu prezenta pentru orice actiune de protest daca se va organiza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificare in functionare are o logica oarecare pentru ca lantul trebuia sa se repasuiasca pe dintii rotii dintate , oare nu se leaga un pic treaba asta.

Se repasuieste in 4000 de km??? Pai in 20000 se repasuieste de tot! Lantul ala cred ca e facut din savarina! Am facut ceva mecanisme in faculta si rezistenta materialelor, asa ca faza cu repasuirea e cam aceeasi cu bendixul! In general eu zic sa nu ne dam cu presupusul, numai sa fie bine pentru skoda!

De ce pana mea la Ford 2.0 tdci lantul ala se "repasuieste" dupa vreo 2-300000 de km??? Si nici atunci macar!

Iar despre rautate eu o numesc obiectivitate! Dar reluam un razboi pe care credeam ca l-am uitat! Am sabia ascutita, dar te las sa te desfasori! Numai ca si altii de pe forum ar vrea obiectivitate! Dar tu iar ai inceput sa te imbeti cu apa rece! O seara buna!

M-am reuitat la poze si patina este doar suprafata de contact pe care trece lantul ... partea neagra este un suport pe care se aseaza patina . analizeaza pozele

Tu ce crezi, oare patina aia galbena se prinde doar in cleme pe acel suport negru?? Oare nu se schimba cu tot cu suport!? Si oare sunt mai ieftine decat un filtru de polen?? Foarte ciudat! Dar scrisul vorbeste, si e doar 28 de lei!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si tu cum sunt asezate , la ce forte sunt supuse si cum ar trebui sa fie montate ca esti baiat mare. cat despre obiectivitate am scris postul cu pareri despre masina aia caci am avut ocazia sa conduc-testez acea masina. pana si cel care a condus masina mea a zis ca a mea merge mai bine in comparatie cu a lui. Asta este adevarul si la fel ca si povestea cu Dorel din TM voi nu vedeti decat ce va strange de oua.... problema masinii voastre. Dorel e trecut de 60000 km parca si din cate stiu nu a mai avut probleme cu nimic .

daca aveam ceva poze sau film de la schimb de distributie sau alte interventii sigur nu mai zicea nimeni nimuc legat de obiectivitate. ar fi vorbit imaginile, asa sunt doar unul imbataat cu apa chioara.

Succes in tot ce vreti sa faceti legat de acea actiune. Eu oricum ar fi o sa va sustin ...

Tu ce crezi, oare patina aia galbena se prinde doar in cleme pe acel suport negru?? Oare nu se schimba cu tot cu suport!? Si oare sunt mai ieftine decat un filtru de polen?? Foarte ciudat! Dar scrisul vorbeste, si e doar 28 de lei!

Vezi ca patina este doar aia galbena . setul de lant +intinzator este cu pret separat in poza . Deci este foarte relevant pretul.

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a vazut! Mai jos ai pretul la patina! 28,....lei. Deci f.putin.

Dar asta nu impiedica skoda sa faca seppuku cu lantul acestui motor,

Vizavi de 60000 km, depinde, cu zgomot sau fara zgomot! Ce am spus de fapt si o dam in balarii acum, este ca dupa acel zornait controlat de care si tu vorbesti si care a aparut dupa cca 3500 de km am avut cca 1500 de km facuti in forta( traseu Piatra-Neamt-Toplita-Piatra Neamt) facut in conditii destul de grele si atunci cand s-a putut nu s-a menajat masina, evident cu schimbarea de rigoare a treptelor de viteza!

Acum acel zornait controlat este destul de des la pornirile dese la cald si de 3-4 ori s-a auzit clar zornaitul lantului! Asta-i problema, nu cred ca pasuirea de care vorbesti are treaba cu zgomotul!

Si in fond ce ma incalzeste sa zicem pretul, daca in final asa face oricate ai schimba! Eu vreau ca masina mea sa merga cum a mers primii 10000 de km, fara zornait de nici un fel(oare in 10000 de km nu se pasuia lantul, Irinel???)!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da . Raspunsul este da. Vreo 1000 km chiar arfi suficienti. Problema este ca nu au facut o imbunatatire prea mare legat de lant intelegi. Eu raman la parerea ca un intinzator mecanic chiar si suplimentar la cel hidraulic adica sa nu renunte la cel hidraulic care ar strange jocurile sub presiune sa zicem , cel mecanic trebuia sa fie prezent. Nu ar fi facut zgomot decat dupa 100000 KM si atunci lumea ar fi spus- Da este lantul , nu mai este ca cel de alta dat , a tinutnumai 100000km dar trebuie schimbat ----(raul taiat din radacina).

revin la idea mea cu o adaugare...cred ca ar face bine sa recalculeze spatil acolo la carcasa lantului . sa scurteze patina hidraulica si sa adauge in partea de jos patina mecanica. Imi pare rau ca nu am mai multe date despre motor ca l-as reproiecta eu : :)))

Acum daca stasu bine si ma gandesc si eu am auzit lantul dupa un traseu prin tara care a inclus Transfagarasanul. Separe ca masina este pentru oras si autostrada nu pentru drumuri montane asa cum sunt la noi..... Ce trasee faceti cu masina?

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai dau quote ca ar trebui la tot textul!

Am credinta ca noi cei de pe forum suntem utilizatori ai masinii! Irinel, de la a da tu solutii acestui motor care a fost proiectat de spuma inginerilor auto de la VW si skoda, si pana la solutiile existente mai este mai e cava de mers!!! Trimite totusi la skoda sau VW solutia ta, poate cine stie!?? DAR SI SPUNE-LE SA TESTEZE MOTORUL INAINTE MACAR 100000 DE KM! PANA SI DACIA ASA FACE!

Iar din ultima afirmatie cum ca ar fi doar pentru oras si autostrada acest motor de 1.2 tsi , banuiesc ca lipsea acest :lol: ! Ca daca chiar asa crezi e grav! Cehii, nemtii, austriecii nu au munti!? Alpii pe unde or fi?? Muntii Sudeti pe unde! Si ar fi o premiera, cand ajungi la munti impingi masina sau mergi usor, usurel sa nu zbarnaie lantul!

Si daca nu au facut o modificare deosebita la lant(lucru vizibil de altfel) sunt sanse foarte mari sa ajungem de unde am plecat, dar dupa iesirea din garantie! Bun , inlocuim totul pe banii nostri! 500 lei piese + 500 lei manopera= 1000 de lei( un week-end pe Transalpina sa zicem). Dar cu ce inlocuim?? A, cu acelasi tip de lant si intinzator!! Eventual cu primul tip, aflat pe stocuri! Macar ala zornaia dupa 10000 de km!

Facem filozofii! E asa cum spui tu, Irinel!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata veste! Oare nu e vorba de 1.2 tsi!? Parca 1.4 TSI trecuse de aceste simptome, desi pe Youtube se gasesc clipuri cu aceleasi probleme de zornaiala ca la noi!

Imi place de tine , Irinel! Pe de o parte lauzi masina, "baietii" de la skoda care doresc doar binele nostru si muncesc pentru noi, pe de o parte cauti(si din pacate gasesti) argumente contrare!.

Ai mai bagat mortu-n casa si la altii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hopa, trebuie sa intervin aici si eu. Stiu foarte bine despre acel articol al revistei Autobild Germania, am si citit articolul respectiv si vad ca iarasi se preia de catre presa din Romania in felul in care sa faca senzatie o stire. Deci cu revenire la acel articol aparut in Germania, se explica ca acele probleme au aparut in proportie de 90% la motorizarile 1.4TSI de 140CP fabricate in anul 2007 care au si compresor. De altfel nu degeaba aceasta versiune al motorizarii 1.4TSI a fost scos din productie dupa 2008.

Chiar in ultimele 3 saptamani am discutat cu cineva care are un Golf VI 1.4TSI de 122CP si avea 168 000km fara probleme, avea o parere foarte buna despre motor...Nu stiu ce sa zic...daca cineva cu aceasta motorizare ar fi patit-o in Romania precis am fi citit deja despre asa ceva pe careva dintre forumuri...Va doresc o duminica placuta !

PS: mai este un fel de zornaiala la unele motoare, dar care vin precis din acea cutiuta neagra mai mare in fata...care de altfel nici ala nu este o piesa chiar ieftina, dar acel simptom este discutat si rediscutat in multe postari aici pe acest forum la motorul 1.4TSI. Probleme de zornait lant inca nu am auzit sau citi la aceast motor. Chiar nu vreau sa apar motorizarea, de altfel sunt absolut de acord cu Bogdan!!!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum hai sa vorbim serios Bogdan cine este vinovat de problemele noastre ? Vecinul tau de cartier care lucreaza la Skoda ? prietenul meu de o viata care a lucrat la Skoda? Baietii astia de la Skoda care nu sunt instruiti corespunzator?

iti spun eu ca nu au nici o vina si mai mult nu au voie nici sa dea din casa , intelegi? Instruirea lor se face in perioade de timp mult mai mici pentru ca , de , omul trebuie sa munceasca nu sa faca scoala....

Este doar o parere faptul ca le tin partea , dar fii o secunda in locul celui de langa tine .... De ce crezi ca au fost facute interventii diferite pe acelasi tip de masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum hai sa vorbim serios Bogdan cine este vinovat de problemele noastre ?

Pai normal ca skoda, dar porsche si reprezentantele ar trebui sa priveasca altfel problema! O piata pierduta greu se recucereste, mai ales la masini ceva mai scumpute, asa pentru patura de mijloc! Bogatii nu prea iau skode!

De ce crezi ca au fost facute interventii diferite pe acelasi tip de masina?

La ce te referi cand spui de interventii diferite???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai becul ala last aprins la mine si interventia de dupa la reglarea lantului ..... ai uitat ? La masina mea a fost interventia aia . La altii nu au procedat ca la mine. Ce crezi ca nu m-am intrebat si eu de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, cine stie! operatiunea in sine cred ca a fost la fel!Altceva au facut ei acolo! Dar nici macar mecanici care fac asta toata ziua, chiar aflati printre noi pe forum, nu au putut spune ce au facut cei de la Iasi!

De ce nu i-ai intrebat??

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat dar ce mi-au spusam spus deja pe forum .... un reglaj dupa instalare kit nou.

Mai multe de unde.... Am trimis acum pentru revizie la ei mail. Astept sa imi raspunda . Cand o sa ma duc o sa vorbesc cu ei\.,,..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles eu gresit sau pana acum au fost doua actiuni cu "saibe" una de 1mm si una cu 2mm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din cate stiu eu da! Una nereusita, a urmat alta experienta! asa mi-a spus si mie cel care mi-a facut operatiunea 24w6

skoda are o metoda foarte buna de a testa masinile si primesc si bani pentru asta! si anume vanzarea masinilor noi! Macar daca ar asculta feed-back-urile transmise de catre clienti!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum arata kitul . Am trimis mail la cei cu Kitul postat cateva postari mai sus pentru a verifica preturile. Sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus un link, ceva??? Pretul mic nu reflecta si calitatea! daca astazi vreau sa-mi schimb kitul( sigur, suta la suta, la mine zornaie din nou, incet dar probabil urmeaza) ce fel de kit mi se da??? Modelul nou, sau cel vechi! Cel care mi-a schimbat distributia cand l-am sunat zilele trecute mi-a spus ca lui i-a venit kit de reparatie( incluzand toate cele trebuitoare, lanr, intinzator, capac, etc...)!!

Acum sincer nu prea ma incanta sa ma imbat cu apa rece si sa spun ca arunc 1000 de ron, adica putin spuneti voi(probabil ca inclusiv manopera atata costa).Dar , un mare dar, daca faci operatiunea cu kitul comandat de tine skoda nu da garantie decat pe manopera! Iar daca vei comanda la ei probabil ca e mai mult de 500 lei! Si marea problema este cand este fabricat acest kit, nu or fi din cele cu probleme??! Adica dau din lac in put!

Eu fac sambata revizia! Acum am uleiul putin scazut(probabil de la schimb distributie), e la limita de sus, deci nu sunt nici un fel de probleme! Astept sa vad cu noul ulei pus cum se comporta si daca zgomotul se aude(sper poate sa fie de la caliatea uleiului castrol la 13000 km-vrajeala, nu cred, dar sper) ma duc sa o las in service poate reusesc sa inregistreze ei zgomotul! Eu unul m-am cam saturat sa fiu cameraman!

Pacat totusi, ca sunt destul de multumit cum merge masina acum!In schimb te cam ingrozesti ce citesti pe forumurile straine, mai ales din Cehia, unde se pare ca 1,2 tsi chiar a prins la public!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CUM ADICA LA LIMITA DE SUS . CE FEL DE JOJA AI ? LA LIMITA DE SUS TREBUIE SA FIE NIVELUL, LA MINE ASA ESTE .

la limita de sus a minimului? daca da de ce nu completezi ? lipsa aia de 100-200 de ml poate lipseste motorului ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!