Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Cred ca garantia si prelungirea ei este decisa la nivelul fabricantului, decizie care abia apoi poate fi oficializata de importator.

Altfel nu-mi explic de ce VW si Seat au trecut DEJA la garantia standard de 4 ani si au facilitatea prelungirii (contracost) a garantiilor de 2 ani la TOATE masinile fabricate din 2010 incoace, in timp ce la Skoda INCA este 2 ani si poti avea 4 ani doar daca se comanda la cumpararea masinii.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Bogdan, faza cu garantia e cu dus si intors;

Ca sa se recunoasca de catre fabrica ca este mai mult decat o problema care afecteaza "doar" cateva masini, este muuult pana departe;

Gandeste-te ca nu au schimbat ei injectoarele de pe PD 2.0 TDI decat foarte tarziu..

Trebuie sa se intample ceva grav cu un astfel de motor ca sa se ajunga la modificari de garantii...etc!

La skoda garantia este data de clienti! clienti mai cu bani care nu indraznesc sa se ia la harta cu responsabilul de garantii! Ti se dau 2 foi trase la xerox care aia e cartea de garantie! Bucsele nu intra, bratele nu intra etc!

Cum mama ei de treaba la logane si renault se schimba pivoti, bucse, injectoare, pompe de motorina cand masina are 90000 de km dar inca 1 luna de garantie!??? Mai sunt cazuri de malpraxis si acolo ale personalului de la garantii dar in final se rezolva!

Renault a incercat abureala cu calitatea motorinei, la schimbatul injectoarelor dar atata timp cat aratai bon de peco nimeni nu mai spunea nimic!

Clientii skoda cu 2.0 tdi bagau prea usor mana in buzunar pentru injectoare in garantie! daca motorina in Romania este proasta vinde masina fara garantie si spune-i asta clientului.

Prefer sa obtin un contract de garantie suplimentara! Pe urma vedem noi! Un contract e un contract , e ceva opozabil in instanta! Clientii skoda cu probleme nu sunt uniti! Ca atunci treaba ar fi altfel! In tara asta sunt si legi europene( de exemplu revizii efectuate in alt service, consumabile aduse de tine, etc). Dar nu vrem sa le aplicam! ca ti-a picat motorul din cauza calitatii proaste a uleiului trebuie demonstrat, nu e cauza ca nu ai facut reviizia acolo! Noi ne lasam calcati in picioare, si ei profita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 pentru a ne expune masinile in fata porsche romania.

Review post distributie + saiba + schimb ulei:

In prima faza am avut senzatia ca zgomotul este identic .Am vorbit cu receptionerul (care s-a dovedit foarte ok) si a mai adus o masina doar cu saiba schimbata (sunet identic) , a mai adus inca o masina noua fara saiba , fara distributie schimbata (sunet identic).In mers masina o gasesc mai lenesa , inainte avea o accelerare putin mai brusca si parca simteai cand intra turbo-ul.Acum totul se intampla mult mai linear.Sunt putin dezamagit din punctul asta de vedere.Un aspect pe care il consider un avantaj este urmatorul: motorul undeva intre 1500-1800 de RPM era usor subturat si la o accelerare in treapta 3 sau 4 tremura usor , acum aceasta plaja de turatii a fost acoperita masina chiar poate fi condusa fara probleme.Am simtit si o usoara modificare a consumului.Pe traseul acasa - munca 15Km trafic specific orei 8 prin buc (cu 5 km parcursi in afara bucurestiului + razoare + pod basarab) in care am incercat pe cat posibil sa folosesc plaja asta de turatii (1500-1800) , dar si cu un mers mai sustinut. Am scos un 8.3L/100Km , in conditiile in care inainte aveam cu 8.7. Nu am apucat sa folosesc inca treapta 6 .Stiu doar ca inainte la 90km/h motorul in treapta 6 era subturat.Am incercat sa analizez tot ce am spus mai sus cat se poate de obiectiv si sper ca postul meu sa nu fie interperetat gresit ..............poate chiar ...... ca si o ........ "dezinformare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-a 6a la 1500 rpm nu e subturat deloc. Deci se poate merge cu a 6a de la 75 in sus. Calculatorul recomanda chiar mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca diferente de genul 8,3...8,7 pot fi date si de schimbarea papucilor! Nu se poate trage deja concluzia ca, consuma mai putin! Pe acelasi traseu in aproape aceleasi conditii ai consumuri diferite in zile diferite( o data adie vantul din spate, o data bate din fata, masina mai murdara sau nu -conteaza si asta daca va intereseaza, etc).

Intr-a 6a la 1500 rpm nu e subturat deloc. Deci se poate merge cu a 6a de la 75 in sus. Calculatorul recomanda chiar mai devreme.

E chiar sanatos pentru turbine ce spui tu! De asta scoateti voi 7l/100 in oras. Mergeti cu a 5 la 50 km/h.Tot asa sa mergeti!

Ciudat, la mine pot spune ca dupa 100 ar cam merge a 6, si aia pe loc drept, desi calculatorul arata si de la 60.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu voi ! La 100Km/h schimb a-VI-a , dar mai devreme de atat simt masina subturata si la accelerare nu raspunde prompt.Eu doar am spus ca la 90km/h motorul este subturat... Sunt curios daca acum la 90km/h mai am aceeasi senzatie.Am sa incerc in seara aceasta...

Este adevarat ca sunt multe criterii ce pot influenta consumul , dar de obicei cand ma bucur de un consum de 8.7 nu merg sustinut.De aici diferenta... parerea mea

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Eu am mers cu masina cu saiba si fara soft de joi pana marti cand si-au adus aminte ca-mi trebuie si soft, cand m-au sunta m-au rugat sa trec cat mai repede pe la ei pt soft :)) . Si sincer nu am observat mari diferente, dar eu am facut multe schimbari in week-end (filtru sport si jante pe 18) asa ca nu sunt cel mai bun exemplu. Eu momentan sunt multumit de motor acum dar traiesc cu frica si pornesc motorul cu urechea ciulita la zgomotul de lant.

Stilul meu de condus este ciudat si fie merg super eco, cu schimbari la 1500-2000 sau blana cu schimbari pe la 5500+ zilinic e o combinatie intre cele doua asa ca in oras, consumul mediu e cca 10 si acum si inainte dar nu e un stil echilibrat sau comparabil.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar sanatos pentru turbine ce spui tu! De asta scoateti voi 7l/100 in oras. Mergeti cu a 5 la 50 km/h.Tot asa sa mergeti!

Bun, Bogdan, si atunci, eu ce ar trebui sa fac daca mie in oras, cutia la 56 km/h imi schimba a 7-a? Sa merg in S, sau sa schimb manual vitezele? ...ca, pana acum, eu am consum mixt pe 11.400 km. (de cand am luat-o) de 6,9% (80% urban, 20% extra~)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Faza cu ne e sanatos pt turbina e bs n-are nimic daca turbina nu produce boost.

La mine e chiar fun la 1500-2500 ca se aude f bine dv cu filtrul sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar sanatos pentru turbine ce spui tu! De asta scoateti voi 7l/100 in oras. Mergeti cu a 5 la 50 km/h.Tot asa sa mergeti!

Bun, Bogdan, si atunci, eu ce ar trebui sa fac daca mie in oras, cutia la 56 km/h imi schimba a 7-a? Sa merg in S, sau sa schimb manual vitezele? ...ca, pana acum, eu am consum mixt pe 11.400 km. (de cand am luat-o) de 6,9% (80% urban, 20% extra~)

DSG e cu totul altceva! Alte rapoarte, alte turatii alta gestionare a carburantului! Nu compara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG foloseste turatii joase(adica tine in acele trepte) numai si numai cat timp este pentru a tine o viteza pe un drum drept sau in coborare. Cum apesi un pic acceleratia, cum schimba si el un-doua sau mai multe trepte dintr-o data. Insa omul de rand cu o cutie manuala are tendinta sa nu schimbe la timp in cazul unei accelerari si chinuie si turbina si motorul, si spune cu mandrie, uite ce motor fain am ca duce, vezi ca duce si de la 1500 rpm. Asta este marea diferenta: DSG are mult mai mare grija de tehnica decat omul din spatele volanului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! DSG nu forteaza turbina, ba chiar o protejeaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e manatee totul este mai linear. Eu as vrea pornirile la rece si treapta 1 si 2 de la softul 9680 si restul de la softul original 6xxx. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

DSG foloseste turatii joase(adica tine in acele trepte) numai si numai cat timp este pentru a tine o viteza pe un drum drept sau in coborare. Cum apesi un pic acceleratia, cum schimba si el un-doua sau mai multe trepte dintr-o data. Insa omul de rand cu o cutie manuala are tendinta sa nu schimbe la timp in cazul unei accelerari si chinuie si turbina si motorul, si spune cu mandrie, uite ce motor fain am ca duce, vezi ca duce si de la 1500 rpm. Asta este marea diferenta: DSG are mult mai mare grija de tehnica decat omul din spatele volanului....

Nu sunt expert in mecanica dar am o oarecare idee ce se intampla in motor. Te rog sa-mi explici ce e rau daca in treapta a 6 dau talpa la 1500 ture mai exact cu ce afecteaza asta turbina?

Dupa parerea mea de profan nu afecteaza cu nimic turbina, motorul incepe sa accelereze incet si pe masura ce motorul creste in ture intra si turbina, presiunea in evacuare crescand chiar f incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master -Blaster --- Dsg in opinia mea la accelerari bruste retrogradeaza si nu face ce iti explica tie Andrei80. Doar la mers linistit este un bun manager al timpilor de schimbat treapta. Cund bruschezi pedala la DSG ai sa vezi ca se duce in 3 din 6 si accelereaza in functie de fermitatea apasarii pana la zona rosie apoi creste si treapta - tinde spre cuplul maxim ......

Faptul ca esti la 1500 de ture nu este o problema la accelerat .... motorul face ceea ce ai spus tu ..... dar daca esti la 1200 sub limita de intrat a turbinei atunci esti subturat si se poate distruge turbina in timp. Indicat este sa nu fortezi pedala pana peste limita aia de bun simt a turbinei adica 1550 la noi astia cu 1.2 TSI. E mai complicat de explicat ce se intamplla acolo cu presiunile si cu amestecul din cilindri si necesita cunostinte mai vaste ca sa fie bine inteles fenomenul ce se intampla acolo la turbina.

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,se mai organizeaza ceva manifestatii in fata skoda?vin si eu.am tot urmarit discutiile de pe forum insa lipsa de timp m -a impiedicat sa ma mai implic.daca faceti ceva dati un semn.cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,se mai organizeaza ceva manifestatii in fata skoda?vin si eu.am tot urmarit discutiile de pe forum insa lipsa de timp m -a impiedicat sa ma mai implic.daca faceti ceva dati un semn.cheers

Asteptam raspunsul de la Porsche. Pana atunci incerca si tu sa faci o cerere de garantie extinsa gratuit mentionand problemele avute cu acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am intalnit cu un taximetrist cu 1.2 TSI. Are 30.000 km si zgomotul lantului este prezent la fiecare pornire si cateodata ramane prezent si in timpul functionarii. El s-a plans si de turbina ca a avut probleme cu actuatorul si ca dupa ce i-au pus tija metalica si-a mai revenit .......in fine .....la el GARANTIA nu mai exista ( nu a facut revizia la timp la 15000 km ). Cert este ca acum ii functioneaza turbo insa zgomotul lantului este nelipsit.

Oare nu reuseste fabricantul sa gaseasca solutia salvatoare ca acest lant sa dureze cat este prevazut tehnic???

PS: Nici un raspuns la mail. Mai asteptam ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG foloseste turatii joase(adica tine in acele trepte) numai si numai cat timp este pentru a tine o viteza pe un drum drept sau in coborare. Cum apesi un pic acceleratia, cum schimba si el un-doua sau mai multe trepte dintr-o data. Insa omul de rand cu o cutie manuala are tendinta sa nu schimbe la timp in cazul unei accelerari si chinuie si turbina si motorul, si spune cu mandrie, uite ce motor fain am ca duce, vezi ca duce si de la 1500 rpm. Asta este marea diferenta: DSG are mult mai mare grija de tehnica decat omul din spatele volanului....

Poate... dar apare si intrebarea "cat de fiabil este DSG-ul ?"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A observat cineva dupa update+saiba un sunet la TURBO ??? Adica dupa ce iei piciorul de pe acceleratie, se aude ca si cum s-ar "descarca" turbo (impropriu spus ar fi ca sunetul de BLOW-OFF). Oare asa trebuie sa functioneze sau nu e bine !?!??!

Apropo, la cei care ati avut probleme cu TURBINA, a dat semne inainte ca ar cadea?!?! Gen fum ca la DIESEL sau pur si simplu a cazut fara semne !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Stiu ca toata lumea este suparata si enervata de toata istoria cu problema la motorasul 1.2 Tsi dar astazi m-am convins ca nimic din ce au facut nou nu este fara sens.

Sa va explic. Am avut ocazia sa testez masina unui amic din Iasi care din ce spune el are softul original si nu are saiba.

-Vreau sa spun ca sunt diferente vizibile la accelerare in treapta I chiar daca mie mi se pare ca nu mai are aceeasi vlaga. Softul meu este peste cel vechi.

-Lantul nu este schimbat si zornaie asa cum se auzea al meu inainte sa o ia razna de tot. Sa dea D-zeu sa nu-i pice. Dar cred ca noile modificari au adus un plus fata de reglajele initiale.

-Turbina este fara saiba si nu a avut probleme niciodata...- Am fost intrebat daca trebuie sa puna saiba si l-am sfatuit sa faca verificare dupa VIN.

-In rest totul este identic la ambele - chiar si pornirea nu difera cu nimic.

Parerea mea este ca nu trebuie nimeni sa fie nostalgic dupa vechiul soft. Daca nu ar fi fost atatea probleme mecanice poate ca softul ar fi fost privit chiar asa cum ar fi trebuit (imbunatatire).

Astazi am verifiat cati KM am exact de cand am schijmbat lantul (18890) iar acum am 23900 adica 5000 KM. Continui sa sustin idea ca zgomotul fata de cum facea inainte sa imi schimbe lantul este controlat . Diferentele le-am depistat tot astazi. A si o chestie care nu mia placut dar am sesizat-o.... masinile cu capotele deschise , motoarele pornite si lasate la relanti , motorul meu mergea linistit pe cand al amicului meu avea cam odata la cateva cicluri un fel de tremuratura sesizabila chiar cu ochiul liber la vibratiile motorului.

Nu stiu ce sa mai zic .... Sper sa nu mai am probleme cu motorul asta ... Am facut o cerere de oferta la un mare producator de piese OEM si mi s-a spus ca Kitul de distribuite costa 500 RON. Daca mai face urat intentionez sa nu mai fac nimic la reprezentanta la ei .

Referitor la actiunea cu masinile in fata la Porsche cred ca ar trebui scoasa si o autorizatie de miting in fata reprezentantei caci altfel o sa primeasca toti amenzi pentru tulburarea linistii publice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continui sa sustin idea ca zgomotul fata de cum facea inainte sa imi schimbe lantul este controlat . Diferentele le-am depistat tot astazi. ...

Una zicem, alta scriem! Pai nu fu vorba ca totusi acest zgomot controlat de care vorbesti ti-a aparut ulterior (si nu sa zicem la 1000 de km de la schimbarea distributiei??). Si daca a aprut cam la 4000 de km asa de controlat cum e el care e motivul ca a aparut acum?? De ce nu l-am avut de la inceput??? Si acest zgomot controlat a facut ca la mine sa duca in final de cateva ori la un zgomot foarte asemanator cu cel de dinainte.

... Sper sa nu mai am probleme cu motorul asta ...

Iar speri!? De cand esti pe forumul asta tot speri! Eu speram la Dacia veche sa nu se intample, la skoda vreau sa fiu sigur!

... Am facut o cerere de oferta la un mare producator de piese OEM si mi s-a spus ca Kitul de distribuite costa 500 RON. Daca mai face urat intentionez sa nu mai fac nimic la reprezentanta la ei .

Ma cam indoiesc ca asta ar fi pretul! Dar daca spui tu inclin sa cred! Numai sa nu fie EURO!

Referitor la actiunea cu masinile in fata la Porsche cred ca ar trebui scoasa si o autorizatie de miting in fata reprezentantei caci altfel o sa primeasca toti amenzi pentru tulburarea linistii publice.

Daca ne vom hotara nu e miting! E pur si simplu un protest, fara pancarte , fara defilari, fara urlete, fara claxoane!Nu se ocupa spatiul public, SE VINE LA PORSCHE CA LA O REVIZIE.EVENTUAL NE SI PROGRAMAM. :lol: SE VINE PENTRU FUNCTIONAREA NECORESPUNZATOARE A MOTOARELOR! VREAU SA VAD CUM REPREZENTANTII PORSCHE CHEAMA JANDARMII DE FATA CU TELEVIZIUNILE!

NU MAI SPERIA LUMEA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da zgomotul nu a fost la inceput , asa este , dar .... e controlat . Mai astept sa vad ce o mai fi

post-67231-0-23044400-1332619070_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu vreau sa par instigator dar la cate probleme sunt la Octaviile 1.2 TSI si la cum se comporta Porsche in calitate de importator de ce nu va adunati 100 de posesori si blocati sediul Porsche cu masinile de dimineata pana seara, chemati si televiziunile si poate se rezolva problemele

Modificat de razraz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sperii pe nimeni ... doar am atras atentia ca orice forma de manifestare poate fi sanctionata daca are loc in spatiu public fara autorizatie iar in spatiul privar (reprezentanta parcare ) putem fi maruncati in strada repede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!