Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Nu, deci va spun cum sta treaba, saiba aceea este acolo pentru a ajuta tija actuatorului sa creeze vacuum mai usor. De aici si raspuns imediat in turatii mici. Eu stiu fiindca pateam exact opusul cand tija era lenesa rau pe turbinele vechi. Softul este doar o adaptare care sa ii spuna actuatorului ca trebuie sa isi reduca cursa cu 1 milimetru.

Este mai mult pentru reducerea lagului si imbunatatirea demarajului decat pentru cresterea fiabilitatii. Fiabilitatea exista deja cu turbinele dupa 2011, si softul 9163.

Legat de lant, imbunatatirea a fost dublarea sa.

Nu stiu cum dar cu softul vechi nu a fost nevoie de saiba si masina era perfecta( cu exceptia balbaielilor la rece).

La ce te referi cand spui de dublarea lantului??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai chestia ast ma enerveaza cel mai mult la forum ca intra toti si spun ce le tuna mintea ...... Ce inseamna dublarea lantului?

carcasa aia in care sta lantul si rotile dintate au niste cote ... Lantul trebuie sa se aseze pe cotele rotilor iar carcasa aia trebuie sa inchida lantul in anumite tolerante.

Cum naiba sa dubleze lantul ......?Ce efect ar fi avut asta daca ar fi fost asa ? daca asta simplu nedublat se largeste e din cauza acelui intinzator si nici decum din faptul ca e lantul prea subtire .... si trebuie ingrosat dublat daca la asta te referi...

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are 2 randuri de zale, care leaga tijele intre ele . am vazut si comparat lanturile , cel nou probabil este mai rezistent la socuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitate bine cate randuri de zale are cel original in prezentare . Esti sigur ca este un alt fel de lant acum ? Pare ca cel original sa aiba 3 randuri de zale .....Ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost ieri si am schimbat si lantul la distributie kit complet (lant ,intinzator ,semering si multe suruburi)am vazut toate piesele ,nu este nici o diferenta fata de cele originale doar intinzatorul avea alt cod.ddupa ce am stat acolo cam 5 ore(sa vad si eu)!!! , la prima pornire a inceput sa bata un tachet ,o tacaiala mi-au spus ca e zgomot tehnologic sa mai merg asa.personal sunt profund dezamagit de lucrare si de cum merge masina, parca dupa update la soft si saiba mergea ca omasina normala dar acum .......... mai vad si mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ma refeream ca sunt cate 2 zale alipite, la cel dinainte stiu ca era mai subtire, nu mai retin exact diferentele (fapt confirmat si de la service, cat si din ce am vazut)

aici am o poza cu lantul nou

post-64235-0-52150600-1332397481_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne gandim serios la o excursie pana la Bucuresti cu masinile in fata la Porsche! SI O TELEVIZIUNE CHEMATA!nu plecam de acolo decat cu 2 ani de garantie suplimentara gratuit acordata! GANDITI-VA SERIOS! PE BUNE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relevanta poza postata de Polotsi dar ,un mare dar nu estenici o mare imbunatatire tehnologica . Este doar un lant facut de un producator si unul facut de un alt producator .

Producatorii diferiti au facut lanturile dupa tehnologia WV tinand cont de latimea rotii, antraxul la dinte si fortele la care ar trebui supuse.

Asa au iesit doua lanturi diferite ca si modalitate de dispunere a zalelor desi , lantul din poza ta polotsi tinde spre clasicul lant de bicicleta. E abureala nu acolo e problema ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trimis mailul catre domnul amintit!

Si eu :)

Si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va spun ca am avut masina!!??

Da, eu am avut softul original si-mi placea cum merge dar acum sint cam dezamagit.

Cum am mai spus treptele 1 si 2 mai bine, balbaielile la pornire au disparut( acum este si cald afara) dar mai sus lipsa de vlaga.Nu, nu au invatat actuatorul cu noua pozitie ci cred ca au umblat si la performante (parerea mea) asa ca acum cred ca am 86 cp si nm mai putin.

Imi pare rau ca nu am pastrat softul original(mi- au spus ca nu se poate salva???) si pe raspunderea mea nu primeam garantie care la urma urmei oricum in iunie se termina :banghead: . Acum nu stiu cine mai are soft 6xxx.

Chestia cu lantul este simpla- este acelasi lant nu dublat, triplat la,la,la ci doar alt producator zic ei dar se pare ceva din proictere nu-i cuşer.

Eu am la toata asistat la toata operatia de schimb si am comparat kitul vechi si cel nou si nici o deosebire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cam asta-i treaba. E mare sansa sa zbarnaie din nou, cum de altfel am si patit! Tind sa cred ca vechiul era mai bun atata timp cat zornaielile au fost la majoritatea dupa 10000 de km si acum la mine au parut dupa 3500 de km.

Ganditi-va bine ce am spus mai sus la postul 1332. ce pierdem??? O zi doua de concediu si benzina de 100 de E?? Dar poate castigam macar liniste sufleteasca cu in ca 2 ani de garantie!

relevanta poza postata de Polotsi dar ,un mare dar nu estenici o mare imbunatatire tehnologica . Este doar un lant facut de un producator si unul facut de un alt producator .

Producatorii diferiti au facut lanturile dupa tehnologia WV tinand cont de latimea rotii, antraxul la dinte si fortele la care ar trebui supuse.

Asa au iesit doua lanturi diferite ca si modalitate de dispunere a zalelor desi , lantul din poza ta polotsi tinde spre clasicul lant de bicicleta. E abureala nu acolo e problema ...

Ei de fapt sustineau ca marea inovatie e la intinzator! Spunea cineva mai sus ca acesta are de altfel si alt cod.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca saiba respectiva impinge cu 1mm tija supapei de presiune asta nu inseamna ca supapa o sa fie tot timpul cu 1mm deschisa ?Ca urmare banuiesc ca se obtine incarcarea turbinei putin mai greu, la accelerare supapa fiind deschisa turbina o sa scape putina presiune pe galerie (in conditia in care fara saiba aceasta ar sta complet inchisa) si astfel rezulta si o presiune maxima mai mica .

Ca si solutie tehnologica este ok pentru scaderea tolerantelor din turbina , dar pentru performante ... cred ca este placebo

Vacum mai bun nu are cum sa faca din moment ce supapa este deschisa cu 1mm

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mantae ce explici tu acolo cu 1 mm si cu vacuum nu are nici olegatura cu ce ar face acea saiba la turbina . Daca nu te pricepi mai bine nu dezinforma . Vacuum se creaza intr-o incinta vidata si la presiuni mai mici decat cea atmosferica , deci nu are nici o legatura cu presiunea de care are nevoie turbina ....Clapeta aia nu se inchidea la timp si de aia pri adaugarea saibei are loc obturarea la momentul x cerut de soft .... Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

irinel daca te uiti la postul meu o sa observi un " ? " spre deosebire de un " ! ".O explicatie nu incepe cu semnul intrebarii.Eu in principiu intrebam la ce foloseste saiba si daca am intuit bine aspectul respectiv

P.S: exemplu de dezinformare : Motorul 1.2 tsi este cel mai fiabil motor existent pe piata !

Deci , saiba are rolul de a apropia supapa nu de a o indeprta ? Intrebare !

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind accelerezi si in functie de sarcina acuatorul inchide si deschide o supapa la turbina pt.a modifica volumul de aer si inplicit turatia turbinei .acuatorul deschidea prea tare, ajungea la capat si se bloca, aici apare saiba sa nu ii mai dea voie sa ajunga in capat.odata cu saiba trebuie si resoftarea pt a incarca noii parameri in calculatorul masinii, de asta se fac amindoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, Facem excursie la București? Eu sunt pentru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok! eu am crezut ca tija impinge direct in supapa , ulteior mi-am dat seama ca ea face parghie undeva si face exact opusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, Facem excursie la București? Eu sunt pentru!

Cu mine, doi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal baieti. Se pare ca si a mea are sindromul lantului galagios. Cat a fost frig afara am dat vina pe vreme de pornirile galagioase dar deja nu isi are nici o justificare. Masina are 8600 km insa el face de pe la ~6000 km. Pana la urma garantie negarantie 2 ani in plus....ideea este....CUM REZOLVAM, de fapt, CE REZOLVARE are problema lantului galagios ca doar nu o sa schimbam vesnic la distributii din ~6000 in 6000 km.

Referitor la saiba si soft, eu nu am gasit nici o diferenta intre softul cu care a venit masina (86xx ca nu mai tin minte) si 9820 parca.

Ma bag si eu la un mail si de ce nu, si o intalnire la o "greva".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria de filmulete realizate de mine incepe:

- masina nepornita de 1 ora si jumatate.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci s-a primit raspunsul de la D-l Radu Petrica exact in termenii si concluzia mai sus aratata.

Nu m-am putut abtine, l-am sunat, i-am povestit 21 de minute despre timpul pierdut in service, despre pierderea increderii fata de aceste motoare, despre faptul ca solutia reparatorie se pare ca nu da rezultate! Despre pierderea imaginii skoda, etc!

In final m-a intrebat ce doresc sa faca. I-am spus despre acordarea suplimentara in mod gratuit a unui an-eventual doi de garantie pentru acesta masina, la care mi-a raspuns sa fac cerere pentru acest lucru! Am prezentata situatia celor de pe forum, i-am spus ca veti face si voi aceeasi cerere.

DECI, DACA DORITI SA FACEM CEVA IMPREUNA INCEPAND CU ACESTA ORA TRIMITETI EMAIL CATRE DOMNUL RADU PETRICA PE ADRESA " Radu.Petrica@porsche.ro " IN CARE SA II MENTIONATI NEPLACERILE PE CARE LE ATI AVUT CU ACESTA MASINA, DESPRE TIMPUL PETRECUT IN SERVICE, DESPRE PIERDEREA INCREDERII, ETC SI DESPRE FAPTUL CA CERETI ACORDAREA SUPLIMENTARA A 2 ANI DE GARANTIE IN MOD GRATUIT IN VEDEREA REZOLVARII TUTUROR ACESTOR PROBLEME!

MI-A PROMIS CA VA INCERCA ACEST LUCRU PENTRU NOI!

HAI SA BATEM FIERUL CAT ESTE CALD!

Nu m-am putut abtine desi nu ma priveste topicul, insa Dl.Radu Petrica de la Porsche este un mare incompetent si la cate discutii fara nici o solutie pentru mine am avut cu dansul am o parere avizata.

Garantia Porsche e fix-pix!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria de filmulete realizate de mine incepe:

- masina nepornita de 1 ora si jumatate.

motoarele astea 1.2 tsi ne face si cameramani!

Ionut, inca nu esti la apogeu! Mai e loc inca! :lol:

Peste inca 3000 de km va fi in deplinatatea fortelor! Zgomotul!

Nu m-am putut abtine desi nu ma priveste topicul, insa Dl.Radu Petrica de la Porsche este un mare incompetent si la cate discutii fara nici o solutie pentru mine am avut cu dansul am o parere avizata.

Garantia Porsche e fix-pix!

Poate cu 10-20 de tsi-uri in fata si protv-ul in preajma iau o masura! Nu Radu Petrica, ci Porsche Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...e cam deranjant zgomotu`

Ioane, se aude cam naspa; eu credeam ca se aude mai usor, insa este cam problema;

Discutam maine la birou, insa trebuie sa facem ceva;

...

Ceea ce incearca toti sa faca, este ok, insa cred ca ar trebui sa veniti si cu ceva expertiza, altfel vorbiti vorbe;

La astia nu este indeajuns sa se auda, trebuie si scris, negru pe alb;

Si garantia nu o da Porsche ci fabrica prin Porsche; insa cel strans de "oua" va trebui sa fie Porsche!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astia nu este indeajuns sa se auda, trebuie si scris, negru pe alb;

Si garantia nu o da Porsche ci fabrica prin Porsche; insa cel strans de "oua" va trebui sa fie Porsche!

Pai daca le schimba in garantie deja au recunoscut! Problema e ca incep si dupa inlocuire sa faca aproape la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios, tehnic vorbind, care este explicatia pentru zgomot...

De ce masa face asa? E prost conceputa? Chiar si dupa ce este inlocuita?

LE: Bogdan, faza cu garantia e cu dus si intors;

Ca sa se recunoasca de catre fabrica ca este mai mult decat o problema care afecteaza "doar" cateva masini, este muuult pana departe;

Gandeste-te ca nu au schimbat ei injectoarele de pe PD 2.0 TDI decat foarte tarziu..

Trebuie sa se intample ceva grav cu un astfel de motor ca sa se ajunga la modificari de garantii...etc!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!