Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Baieti, purceaua-i moarta-n cotet! Azi, 19.03.2012 ora 15.40 in urma mai multor drumuri in oras(uleiul fierbinte) la o pornire in parcarea Kaufland din Piatra Neamt intr-o zona in care masina era cu botul in rampa(cine stie zona) A ZORNAIT LANTUL(aproape la fel de puternic ca si la precedenta reclamatie). Acum am certitudinea! si doar 4300 de km de la schimbare!

Totul este o vrajeala! Nu s-a rezolvat nimic! Abureli! Am sunat la service pentru a le povesti, solutia lor este sa ma duc sa las masina acolo, sa incerce pornirea la cald! Deocamdata astept sa se agraveze! Ce sa fac acum??? Sa reincep sa stau cu camera in masina sa filmez pornirile!?

Azi voi trimite o scrisorica catre porsche si skoda Cehia! Sa le aduc la cunostinta faptul ca odata cu schimbarea distributiei nu e nimic rezolvat! Vom mai vedea! Dar rabdarea e undeva la limita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinde-o! S-au strans 60 si ceva de pagini in topicul asta. Eu mi-am fi pierdut rabdarea cu aceasta masina mult mai repede.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic : Subscriu la ce spune iepumare. Stresul acumulat iti va afecta sanatatea mai tare decat munca depusa sa recuperezi diferenta pana la un motor (masina) fara problemele astea. Stiu ce inseamna sa fii stresat de lucrul pe care ai dat bani munciti si la care te asteptai daca nu sa fie perfect macar sa aiba probleme ignorabile (prin cresterea volumului la radio de ex).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sanatatea stau bine! Sincer, nu pun pret pe aceste lucruri! Masina e masina, are loc separat! femeia e femeie! :king: Familia e familie! Copilul copil! serviciul seviciu! Nimic din mersul masinii nu afecteaza viata sociala, sentimentala, s...xuala, etc!

Merg mai departe! Vreu sa vad pana unde merg nesimtitii de producatori de 1.2 tsi! Imposibil ca aceste motoare sa fi fost testate mai mult de laborator! Un minim de 50000 de km facuti cu fiecare masina de test in orice conditii ar fi scos la iveala aceste defectiuni!

Dilema mea este ca vreu sa fac o excursie in Europa in care destinatia finala sa fie Paris! Cu ce sa merg la vara!? Cu skoda??? Am baza?? sau sa ma inghesui in Fordul Fiesta care merge fara probleme??

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia 10 neuroni care-ti mor de fiecare data cand auzi zornaiala aia .. la aia ma refeream :) Las-o sa zornaie .. pana la urma e toata o bucata de tabla. Oricum apreciez perseverenta ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai baietii vor vinde masinile, apoi viitorii proprietari descopera si ei problema la care vor cauta rezolvarea. Cauta pe Google,dau de VW forum,se inscriu pe forum si uite asa povestea continua inca 60 de pagini.

Oricum e trist, omul isi cumpara o masina noua ca sa nu-l doara capul cativa ani , vorba aia, masina noua e masina noua si Skoda face experiente pe banii si nervii lor, pacat. Eu sper sa se gaseasca pana la urma rezolvarea.

STIMA

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW face experimente ...motoarele sunt de la vw. Skoda e doar ce scrie pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane vezi daca parchezi pe spatiul verde :)) iti face masina urat...

Scuze nu rad de tine dar cred ca ar fi binevenita inca o scrisorica catre astia. Stii bine ca o sa va sustin.

La mine se aude asa cum ti-am explicat un zbar mai controlat. Nu a mai facut cum facea inainte si crede-ma ca facea urat tare. Sper sa nu patesc din nou problema asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia 10 neuroni care-ti mor de fiecare data cand auzi zornaiala aia .. la aia ma refeream :) Las-o sa zornaie .. pana la urma e toata o bucata de tabla. Oricum apreciez perseverenta ta.

Zornaiala bucuros as lasa-o acolo! dar asta inseamna ca ceva nu merge bine si nu stii unde si cand te lasa! Imi place in general sa plec la drum linistit! Neuronii ii recuperez in fiecare zi, mai ales acum cand a venit primavara si pietrencele au schimbat garderobele!!!Oau!

Pai baietii vor vinde masinile, apoi viitorii proprietari descopera si ei problema la care vor cauta rezolvarea. Cauta pe Google,dau de VW forum,se inscriu pe forum si uite asa povestea continua inca 60 de pagini.

Oricum e trist, omul isi cumpara o masina noua ca sa nu-l doara capul cativa ani , vorba aia, masina noua e masina noua si Skoda face experiente pe banii si nervii lor, pacat. Eu sper sa se gaseasca pana la urma rezolvarea.

STIMA

Ce rezolvare, daca zornaie din nou!!!??? Eu unul cred ca sunt depasiti de situatie! Asaltati de reclamatiile cu zornaitul au proiectat repede un alt lant si intinzator pe care l-au arucat in service-uri fara testare! iata rezultatul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu juma de ora cand veneam de la serviciu mi s-a aprins EPC intr-o intersectie...mi-a taiat "blana" si pot merge cu max 40 km/h....mai lipsea sa pun melodia de la BUG Mafia si sa las geamul jos....mai mult ca sigur s-a dus turbina. Cred ca spre deosebire de altii ar trebui sa ma consider "norocos" ca m-a lasat in trafic, in oras si nu in vreo depasire.Cu ocazia asta as vrea sa-i stresez sa-mi schimbe si distributia, dar din ce vad ca ne relateaza Bogdan chiar nu stiu ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane vezi daca parchezi pe spatiul verde :)) iti face masina urat...

Scuze nu rad de tine dar cred ca ar fi binevenita inca o scrisorica catre astia. Stii bine ca o sa va sustin.

La mine se aude asa cum ti-am explicat un zbar mai controlat. Nu a mai facut cum facea inainte si crede-ma ca facea urat tare. Sper sa nu patesc din nou problema asta ...

Nu parchez pe spatiul verde, daca stii parcarea de la Kaufland, asa e acolo terenul, in partea dinspre magazinele auto! Nici la mine inca nu face la fel ca inainte, dar fata de acum 2 saptamani camd am discutat in privat( daca tot ai recunoscut ca tu esti persoana cu care am mai discutat) zgomotul astazi s-a apropiat foarte mult de apogeul zornaitului. Pentru cei care pornesc masina mai rar probabil e mai greu de auzit! Zbarul ala mai controlat de care spui nu l-ai avut imediat dupa schimbarea distributiei!!!! deci ceva se modifica si tot in rau!

Am intocmit o scrisoare pe care acum o trimit! Singur! Nu mai vreau polemici pe forum, ca da, ca nu, ca etc! Eu am sesizat prima data zgomotul si am avut dreptate! Eu il sesizez si acum, si vad ca incep si altii cu un zbar mai controlat( irinel si umeras). Pacat de banii nostri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Pai da si tu mai multe detalii, ca doar nu a cedat in liniste maxima turbina, fara fum si toata distractia.... Cati km ai, ceva simptome inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun ca aproape in liniste maxima. Nu am sesizat nici un simptom inainte, eram la un sens giratoriu cand se pornesc mi s-a aprins becul in bord ....si mai mult de 40-50 nu mergea. Km am 26K....din ce am citit pe forum in jurul acestei valori a picat si la restul. Nu stiu altii la care le-a picat turbo daca au sesizat ceva schimbari la masina inainte ca acesta sa se duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situ parcarea. Nu facea asa imediat ce am plecat din service. Eu raman tot la parerea ca se largeste lantul ala . E singura explicatie logica si cred ca dau dreptate cuiva de pe fotum care afirma ca scapa presiune intinzatorul. Referitor la filtrul de ulei nu are nici o legatura cum este amplasat caci el are un singur rol de filtrare si poate este mai bine sa fie in partea superioara sau in lateralul motorului . Cred ca este un capat de linie la galeriile de ungere filtrul si din el uleiul se scurge in baie . Deci exclud discutia despre filtu.

Nu inteleg de ce au facut hidraulic acel intinzator si parca am mai spus odata pe forum ca un intinzator mecanic ar fi fost mult mai eficient chiar si daca intervalul de service al lui ar fi fost mai mic. O patina mecanica cu material antifrictiune impinsa cu un arc ar fi fost foarte eficienta .

Nu stiu ce sa zic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine! Discutia cu filtrul era asa si asa! problema ca uleiul trebuie sa ajunga la cilindri filtrat! Si ca sa-l ridici sus trebuie pompa! si pompa sa fie buna! si lantul sa fie bun! si etc, etc, etc!

pai cand se largeste lantul la bicicleta ii taiem o za! Aplicam solutia copilariei??? :lol:

Ma uit la poza masinii tale(sora geamana cu a mea la culoare)! Pacat de ochii aia langurosi si de culoarea aia super! La o vreme era asa ca o amanta! :lol: acum e ca o soacra! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma gandesc sascot zale la lant , sa stii ca sunt intr-u totul deacord in ce priveste felul cum arata masina . Ba chiar ma gandeam ca poate o sa schimb motorul pe ea daca ma lasa . Imi place tare mult ...si motorul asta e bun asa in general dar are mici hibe .... Ce sa faci daca nu le testeaza calumea astia ... Nu stiu ce sa mai zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel, nu stiu cat de mici or fi hibele astea...in fine, eu de cand am facut operatiunea 24w6, am auzit vreo 3 feluri de zgmote/batai, fiecare in situatii diferite...dupa drum lung, la pornirea la rece (afara destul de frig) si pornire la rece (afara cald bine). Pana acum am pe lista: 2 update-uri de soft, schimb distributie, 2 martori EPC care se pare ca au fost doar evenimente sporadice, schimb semering pentru prierderi de ulei si acum recent saiba+update de soft. Toate astea in 18 luni si 18000 km. Am trecut de mult peste vremea in care ma stresam, acum doar astept cu interes sa vad ce urmeaza :)

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul vostru mi-as cauta un avocat bun care sa va reprezinte si i-as da in judecata inca asa ceva chiar nu am mai auzit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu Alexxb, dar in acelasi timp cred ca ar fi o lupta cu morile de vant....deja vad viitoarele probleme si la acel nou 1.4TSI care se va introduce peste ceva timp in locul motorizarii mele...multumesc dar nu servesc. Imi pare nespus de rau de aceste probleme fara de sfarsit. Niciodata nu as fi imaginat nici prin cele mai negre vise ca VW poate sa faca ceva de asemenea batjocura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offffff si imi iese masina din garantie.Poate era totusi mai bine sa fi luat garantia aia extinsa ....

Ma gandesc cu groaza ca trebuie sa imi umble cineva la distributie cu cateva zile inainte de iesirea din garantie.Ultima oara am plecat cu turbina din reprezentanta legata cu scotch ... ei nu si-au dat seama ca trebuie stranse suruburile la turbo si au crezut ca le-au strans nemtii pentru ei ....

offffffffff

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am trimis scrisorele catre Porsche si skoda Cehia! Asteptam raspunsuri! Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am trimis scrisorele catre Porsche si skoda Cehia! Asteptam raspunsuri! Va tin la curent!

Eu zic ca ar trebui sa contribuim si noi la scrisoarea ta, sa nu te lupti singur pentru ca toti avem nevoie de o solutie - daca te razgandesti anunta-ne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusss_g : Eu la atatea probleme in 18k, fara exagerare cred ca-i dadeam foc in fata reprezentantei. E o bataie de joc.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ar trebui sa contribuim si noi la scrisoarea ta, sa nu te lupti singur pentru ca toti avem nevoie de o solutie - daca te razgandesti anunta-ne.

Sincer eu stiu deja ce raspuns voi primi:

" Draga domnule, bla, bla, bla,,,,, ne pare rau de ...., dar skoda si inginerii sai vegheaza in permanenta.....bla, bla, bla. Adresati-va unui dealer local....

Cu permanenta consideratie, bla, bla, bla!"

cam asta voi primi! Eu doresc sa atrag atentia firmei importatoare si producatoare ca si dupa schimbarea distributiei masina face la fel! se pare ca si la altii va incepe( nu cobesc, dar masina mea nu difera de altele). Important este ca cei care incep sa resimta zgomotul lantului sa faca aceeasi sesizare ca si mine!

DACA TOT VREM SA PORNIM CEVA CRED CA AR CAM TREBUI O EMISIUNE TELEVIZATA, UN PROTEST IN FATA LA PORSCHE, UN AVOCAT, STIU SI EU???

O sa ne raspunda de kulanza, de schimbatul inca odata a distributiei! OK, dar eu am dat 15100 de E pe o masina sa stau prin service si pe forumuri sa urmaresc ce rezolvari mai apar???! Si in urma acestor inteventii nici macar 3 randuri scrise in care sa isi arate respectul, etc! Pana si Dacia isi cerea scuze prin scrisoare cand a chemat loganul la resoftare motor si schimbare cric!La mine Octavia a atins gradul de intrari in service in garantie a Daciei Supernova din 2001( la care am schimbat in garantie tobe, amortizoare, radiator de incalzire, de racire, am etansat parbriz si luneta). Frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Legat de amplasarea filtrului de ulei, dupa cum zicea si irinel sko, nu conteaza amplasarea lui. Unul din avantajele pompelor astea duocentrice este ca produc presiune mare in orice conditii si foarte repede, iar aceasta este pastrata constanta pe tot parcursul functionarii, nu exista fluctuatii de presiune cum era la dacia veche ;) Intinzatorul ala este actionat de un traseu de ulei special creat in blocul motor. Acuma, dupa mine ar putea fi mai multe cauze dar nu-s avizat ca sa se bazeze cineva pe spusele mele:

1. Ar putea fi calitatea uleiului. Chiar daca grupul VAG recomanda Castrol si anume 5W-30 poate nu-i cel mai potrivit pentru acest motor.

2. Poate fi o problema de fabricatie la pompa de ulei, si astfel presiunea necasara pentru a intinde lantul nu este atinsa imediat la pornire.

3. Problema pompei poate fi data si de lantul dintre arborele cotit si aceasta care dupa cum ziceam mai sus nu are intinzator, sau cel putin nu se observa din pozele din SSP si nici din prezentarea motorului. Daca o sa va aruncati un ochi pe SSP-ul 359 (TSI-ul twincharged) la pagina 22 o sa vedeti cum si cel de-al doilea lant are intinzator si de data asta mecanic.

Ne intoarcem putin la SSP 443 al TSI-ului 1.2 la pagina 17 unde se poate observa traseul uleiului catre intinzatorul hidraulic al lantului.

Chiar nu gasim pe nicaieri acest SSP in engleza? Dupa gemana pe care o stiu eu :P pare ca are cateva chestii tari motorul asta.

Apropo de distributie pe lant, noul 1.6 dCI are tot distributie pe lant si tot cu intinzator hidraulic.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!