Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

@drapar - nu mai stiu care era rezolvarea pentru ca se facea referire la un TPI pe care nu l-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Chestia cu distributia e clara daca zornaie trebuie sa mergi la service, numai un ignorant ar merge cu ea asa pana "crapa".

Ce inseamna crapat? Adica lant rupt care a dus la valve indoite si pistoni gauriti....? Ca doar nu crapa blocul motor de la distributie sarita.

Mai jos o poza cu distantierul montat, in poza a doua l-am colorat in rosu ca sa vedeti clar.

2012_03_16_12_23_17.jpg distantier.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da saiba acolo este montata dar ... un mare dar... nu stiu ce imbunatatiri a adus ultima interventie la masina pentru altii dar mie nu imi place .

Da treptele sunt parca mai legate intre ele dar treapta 1 nu mai are vlaga asa cum avea . nu stiu ce naiba poate sunt eu nebun dar asta simt. Inainte nu aveam aceastas problema si eram multumit de felul cum reactiona masina la accelerare. Mai fac cativa km sirevin cu impresii.

oricum este un minus de aceasta data modificarea facuta.

Dupa modificare nu am schimbat nici macar benzina folosita asta sa pot vedea exact cum reactioneaza masina (EVO MOL ). Chiar astazi am mai facut un plin ochi cu aceasta benzina . poate e ceva doar in capul meu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

foarte rau s a ajuns ca producatorii auto(nu numai grupul VAG) sa testeze autoturismele pe clienti, nu e deloc normal sa cumperi lucru nou la aproape 20 mii euro si sa o tii numai prin service, cu update uri de soft ,saibe si tot felul de kkturi, normal minim 100 mii km nici nu ar trebui sa te uiti sub capota, exceptie facand filtre, ulei. mare pacat... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre soft si saiba revin maine cu ceva impresii dupa un drum la Toplita pe care intentionez sa-l fac.(daca plec maine la ski cu feciorul e al saselea drum pe care il fac si dupa 5 drumuri facute saptamanal cu softul vechi si inclusiv probleme de putere, consum, etc va voi informa)

Altceva incep sa scriu acum CU TRISTETE: dupa numai 4000 de km de la schimb distributie pot spune aproape cu certitudine ca zgomotul de lant isi face aparitia. Da, domnilor, asta-i! Cam de 500 de km ma incearca acest sentiment si astazi in urma unor drumuri ceva mai dese prin oras si porniri la intervale de 7-8-10-20 de minute aleatoriu, zgomotul de lant si-a facut aparitia! Nu e la fel de pregnant si de ascutit(e mai infundat asa ca si sunet) ca inainte( la primele aparitii) dar este!

Poate daca s-ar opri aici ar mai fi ceva, dar cine stie!!??

Cand masina era noua zgomotul de lant a aparut la 10500 de km! Acum dupa schimb distributie dupa 3500 km! Din ce in ce mai bine! Aproape ca nu mai am cuvinte, credeam ca problemele se vor rezolva! Nu pot sa spun decat BRAVO sKODA!(cu s mic, nu-i greseala de tipar!)

Urmarim fenomenul si tinem legatura!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la lant si la mine zornaia intro perioada destul de des dar in ultima vreme se pare ca a cam disparut deci se pare ca zgomotul e aleatoriu dar eu cred ca zornaie pentru ca se dezamorseaza presiunea de la intinzator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa se dezamorseze presiunea? Intinzatorul ala e hidraulic??? In plus zgomotul apare cu motorul cald, dupa o stationare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa inteleg nici eu . cum se intampla asta? are cadere de presiune la oprire sau ce? ...

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scriem si noi despre soft si saiba, azi dupa un drum de 250 de km(Piatra Neamt-Toplita-Piatra Neamt) prin Cheile Bicazului.Cine stie drumul, stie ca este un drum cu pante si rampe mari, cu multe curbe, si ceva posibilitati de talpa! S-a mers deci cam in toate conditiile. Amintesc ca acest drum l-am facut 5 saptamani la rand cu softul 9163, acum cu 9680. Benzina folosita: Petrom 99+, luata de la aceeasi pompa din Piatra in week-end(promotii- :lol: )Prin urmare:

1.Softul prezent nu se aproprie de cel cu care am cumparat masina(6xxx), avand inca multe de recuperat!

2.Pornirea a ramas la fel de greoaie, ba chiar pot sa zic ca mai invarte o tura doua in plus!

3.Per ansamblu masina este putin mai zgomotoasa fata de softul vechi, dar nu cu mult!

4.In sfarsit pot sa zic ca motorul si-a capatat ceva din elasticitatea care caracteriza softul 6xxx. Se pot obtine accelerari destul de viguroase chiar de la turatia de cuplu fara sa retrogradezi, viteza a 5 si-a recapatat rolul, reprizele sunt ok, e acceptabil. E softul care in acest sens se aproprie destul de mult de original.

5.Zgomotul pe care eu il reclamam( si altii pe aici pe forum) intre 2400-2800 rot/min nu a disparut! In schimb s-a redus ca si plaja de turatii, adica intre 2400-2550-2600 maxim, de unde dispare, daca accelerezi in continuare, de parca te anunta dupa disparitia lui ca ar cam trebui sa schimbi viteza( cum o fac eu cam la 2800). Plaja aceea e observabila, dar tocmai cand te supara ca auzi motorul, dispare, e ca un prag fonic, sa zic asa! Pentru mine e o imbunatatire in acest sens!

6. Consumul e cel normal la aceasta masina, nu vad ceva spectaculos nici in minus nici in plus! In celelalte 5 drumuri am obtinut intre 6.5%( dimineata -18 grade, gheata, zapada prin chei, ninsoare, la dus si la intors, temperaturi negative si la intoarcere, etc) si 6.1%(ceva zapada prin chei, lapovita la intoarcere, etc). Azi am obtinut 6.2% dar am probat softul :icon_thumleft: . Unde am putut am tras de ea cat a dus. Am avut si cateva varfuri de 130, in chei atat la dus cat si la intors am tras de ea, am cam depasit tot ce se putea pe serpentine! Radeam in mine cand am aprins beculetul de la ASR in viteza a treia, in rampa, in aliniament!

Parerea mea e ca , cu acest soft se poate supravietui! Daca ai fi cumparat masina cu acest soft( si nu cu 6xxx) probabil ca te-ai fi multumit!

Pacat ca stam cu ghilotina deasupra faptului(din nou posibilitatea zornaitului de lant)!!!

Vorba aia :

snapback.pngtvirgil, on 14.03.2012 @ 11:42, said:

Acum astept alte probleme, vorba aia cu Skoda nu te plictisesti niciodata :biggrin:

Ptr irinel: tu oare cu ce soft compari??? Pentru mine fata de 9163 e o imbunatatire! Tu spuneai ca ai trecut la 9163??( desi eu sustineam ca esti sado maso atunci)??? Esti sigur ca ai trecut la acest soft?? Ai vazut scris? La Uniservice si Cybernet(unde am trecut la 9163) de fiecare data mi-au aratat fisa de service cu tiparirea la imprimanta a datelor masinii, nr softului vechi, nr softului nou, orele l-a care s-au facut aceste operatiuni, etc! Tu ai vazut aceste date??? Cand s-a introdus 9163 acesta nu s-a putut implementa decat daca computerul lor la service avea o anumita aplicatie. La uniservice au incercat de doua ori si nu au reusit, trimitand ulterior PC la Bucuresti pentru updatare. E posibil ca la tine de fapt sa nu fii trecut la 9163 si sa te fi aburit meseriasii de la Open ( in acea perioada multi s-au plans ca au fost de cel putin doua ori pentru operatia asta) si de fapt tu sa faci comparatia cu softul initial, de aia si erai multumit in continuare!!! Tot ce e posibil!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au zis nimic de nici o problema cu softul stii prea bine ca l-am solicitat eu intentionat . Nu stiu ce sa zic , daca m-au aburit sa le stea in gat, oricum , acum nu am cum sa am alt soft fata de voi cu saiba noua pentru ca updateul de soft este doar pentru schimbarea de saiba.

Sa stii ca la mine treapta I nu mai trage asa cum o stiam eu infipt intelegi ... parca am motor aspirat si trebuie sa o turez un pic.

In fine o sa merg la astiasa vad ce soft mi-au scris ... desi cred ca e ultimul... Nu are cum sa nu fie ultimul, nu am vazut scris dar stiu ca nu are cum din ce informatii am primit.

Revin cu impresii dupa ce mai merg pentru ca azi nu am mai scos masina /....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, treapta I nu mai trage la fel fata de softul initial 6xxx. Fata de softul 9163 trage mai bine.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa sun luni si sigur aflu ce versiune de soft am.

Bogdan inseamna ca am schimbat rolurile ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai 9680 pus pentru problema cu saiba! Problema e ce ai avut inainte!?? Oare ce soft??? Aici e intrebarea???

Rolurile nu le-am schimbat! Nemultumirea exista acum si din cauza unui posibil nou zornait! Nu mai spun nimic ca iar jignesc skoda si deranjez neamurile! O seara placuta si un week-end placut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane ai acelasi sunet ca si inainte de schimbare distributiei? La fel de accentuat? Eu inca nu am schimbat lantul, dar pe langa faptul ca porneste foarte zgomotos aproximativ 1-2 min dupa aceea motorul face ca un tractor....foooarte galagios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu acelasi sunet, dar aproximativ! Deci acum nu zornaie, dar se apropie destul de mult de primele simptome( atunci la primele simptome de zornaiala nu era ceva foarte accentuat, multi veneati cu argumentul ca e bendixul sau tachetii sau zgomot datorita frigului, etc). Am ureche fina( :lol: ), si atunci mi-am dat seama ca e anormal! Daca timp de 3500 de km dupa schimbarea distributiei nu am avut acest zgomot, de ce a aparut acum, in afara de cazul in care e anormal????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra tu esti ça un fel de martir, nimeni nu te credea la inceput, multimea nestiutoare si aroganta dadea cu pietre in tine si iata ca ai avut dreptate pana la urma. Eu zic de acuma sa ai grija ce zici ca s-ar putea cei de la VW sa te caute acasa..... :lol:

p.s sunt curios de individa aia priceputa Elena sau cum o fi chemand-o dece nu mai frecventeaza forumul.....

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De luni masina a stat in parcare, ieri si azi am facut niste drumuri prin oras si am mai testat putin tuning-ul (saiba+soft) recent. Ieri erau vreo 12-13 grade afara, azi BC arata 21.5. La mers frumos, cu schimbat vitezele 1,2,3 la 2500, max 2800 rpm, merge bine, e putin mai vioaie. Dar la sprint-uri mai serioase, cu schimbat dupa 3500, catre 4000 nu prea imi place. Inainte, tragea frumos cand o turai, acum parca pleaca mai violent dar se 'taie' mult mai repede. Poate mi se pare doar mie, poate e de vina si caldura...in fine, a aparut alta problema cred 17.gif Incep sa aud sunete...azi la pornire, motor rece, se auzea ceva bataie ciudata. Nu am avut nervi sa stau, sa deschid capota si sa ascult, am pus centura si am plecat. Poate o fi iar ceva conducta. Oricum, daca e ceva, o sa o mai aud...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit din nou si ca sa raspund la problema lantului eu din cate stiu are intinzator hidraulic si cred ca uneori cade presiunea .Si de regula zgomotul apare dupa o functionare de timp mai scurta a motorului urmata de o oprire de 5-10-15 minute si apoi la pornire se aude acel zgomot.Deci lantul zornaie daca se fac opriri si porniri repetate.Parerea mea este ca uneori dupa oprire presiunea de la intinzator se pierde si lantul se slabeste iar la urmatoarea pornire face zgomot pana ce se restabileste presiunea de la intinzator si intinde lantul.Cred ca pe circuit este o supapa de sens care scapa presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare hidraulic intinzatorul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Nu pare, intinzatorul lantului de distributie este hidraulic. :P Se poate vedea foarte clar in SSP 443 la pagina 8 scrie "hydraulischer Kettenspanner" - Intinzator hidraulic. La fel este si pe 1.4 TSI. PDF-ul l-am gasit via http://www.briskoda....ide-in-english/ . Apropo are cineva acest SSP in engleza ?

O chestie ciudata este ca cel de-al doilea lant dintre arborele cotit si pompa de ulei nu pare sa aiba intinzator. Al naibii lant, chiar asa de bine o fi el intins si chiar asa tehnologie buna au astia de-l pot intinde atat de bine ? :D Spre exemplu 1.4 TSI (ambele variante, atat twincharged cat si turbocharged) are intinzator mecanic pe acest al doilea lant.

Apropo, voua care din lanturi v-au schimbat, stie cineva ?

O alta curiozitate mi-a starnit-o noul motor de la VW 1.4 TSI ACT, si anume ca aici a fost inlocuit lantul cu o curea de distributie. Iarasi VW zice ca este o "maintenance free timing belt". Vom vedea ... Se poate observa din prezentarea motorului

Interesant este, de ce s-a renuntat la batranul lant ? Toate motoarele noi turbo pe benzina au trecut pe lant (cei de la Opel, Renault cu ale lor Tce-uri, Ford cu ale lor EcoBoost-uri si cei de la Fiat cu ale lor T-Jet-uri si TwinAir-uri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scrie! Dar m-am uitat in pagina 8, dar cum se alimenteaza acest intinzator? Ca de inotat in ulei nu poate fi vorba!? O alta ciudatenie este amplasarea filtrului de ulei sus, majoritatea masinilor avandu-l in partea de jos a motorului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap !Ma bifez si eu pe lista intinzatoarelor picate...

O sa incerc sa ma programez maine.Are cinve idee daca exista o actiune pe tema asta?Vreau sa le dau mura in gura , ca m-am saturat sa stea masina la ei si pe urma sa imi zica ca ei nu au auzit/nu stiu/nu aud/nu vad ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista actiune oficiala! Sa citeasca forumul skoda! :lol: Au informatii mai multe decat cele primite de la fabrica mama!

sau daca exista actiune oficiala o tin ascunsa, ca si updatarea de soft si saiba! te duci la revizie si iti spun atunci! dar in schimb la reclamarea pe garantie si eventual la ceva filmulete(cazul meu) au compilat!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugat pe cineva sa se uite pe seria mea si mi-a confirmat ca trebuie sa merg in service sa se monteze saiba "vesela" , dar pe de alta parte am fost sa repar cablajul senzorului de ulei la masina saptamanile trecute, am intrebat de sasiba si mi-au spus ca se monteaza doar cand pica actuatorul.Cred ca toata lumea fuge de orice reparatie pe garantie ca de draq.

Ramane sa ma duc sa mai imi fac putini nervi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au de ce sa fuga reprezentantele de nici o reparatie pe garantie - orice operatie efectuata in garantie este decontata de catre importator (Porsche Romania).

Referitor la operatiunea "saiba" am sunat la AutoAdria Suceava si mi-au confirmat ca ma incadrez - ramane ca luna viitoare sa ajung la ei si sa o monteze/resofteze/etc.

Eu am 3500 km de la schimbarea lantului si am avut o pornire zgomotoasa (exact cum a fost descrisa de Bogdan - zgomot mai infundat, etc).. ce-i drept masina era in panta, mai revin cu impresii luna viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!