Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Mai Irinel, tu chiar pui "botul" la toti ce spun altii...? :lol: Deja e distractiv... dar vedeti ca suntem offtopic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost contatctat si de Drapar pe private si mi-a zis la fel ceva de genul ca o am la vanzare .

Daca tot postezi discuti de pe mess, fii mai atent ! Doar TE-AM INTREBAT daca o ai la Weltauto la vanzare ca sa nu poluez topicul si sa generez alt flame ! Din partea mea, poti sa o vinzi sau nu. La urma urmei, e masina ta si faci ce vrei cu ea.

Sorry de off-topic !

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Irinel, n-ai spus ca te-ai dus cu ea la Welt Auto pentru un pret estimativ, si ca ti-a dat la prima strigare 11000 plus Euro??? Chiar vrei sa caut si sa postez pe forum??? Te-ai dus de multumit ce esti!!! Sau vrei sa stii in permanenta ce valoare are calul tau naravas??? Nu mai fa pe fecioara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am intors din service! Operatiune 24W6 trecuta in carte. Fisa semnata cum ca nu ai facut tuning la motor si nu vei face!Un stiker lipit langa roata de rezerva care sa confirme operatiunea facuta!

Operatiune: montare distantier actuator de 2 mmm si update soft motor de la 9163 la 9680!

Imbunatatiri nu pot spune deocamdata nimic, parca, parca,,,,parca in vitezele 2, si 3 ar fi mai nervoasa! Va tin la curent cu pornirile, si deocamdata atat, drumuri lungi poate sambata duminica!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiune: montare distantier actuator de 2 mmm si update soft motor de la 9163 la 9680!

Aveam impresia ca s-a mai discutat despre update 9680 si am cautat.

Am gasit -

Deci "minunea" asta vine de ceva timp pe masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil! Acum cine stie daca acea masina avea si saiba pusa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BOgdan pot sa adaug ceva daca imi permiti... LA Nervoasa in treptele 2si 3 senzatia e ca treptele sunt mai legate intre ele nu ? Ai putea spune asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca aceea "saiba" sa scurteze putin cursa wastegate-ului, iar asta inseamna spool-up mai repede pentru turbina, adica turbina atinge presiunea ceruta de calculator mai repede. Legate intre ele, cam la asta ma duce cu gandul, daca erau sa o puna spre deschis, sigur nu era acesta efectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BOgdan pot sa adaug ceva daca imi permiti... LA Nervoasa in treptele 2si 3 senzatia e ca treptele sunt mai legate intre ele nu ? Ai putea spune asa ?

Nu-ti permit! :lol:

Da, se poate spune ca accelerarea din treapta 2 catre trei e fara lag! Adica mai legate intre ele!

Dar altceva se pare in urma unui drum prin oras! Masina parca e mai zgomotoasa! Bine doar 4 km facuti, dar asta e prima impresie!

Si o veste mai proasta! La cca 4000 de km de la schimbarea lantului urechea mea muzicala a inceput sa auda un nou zgomot! La unele porniri cu motorul semicald(la cateva minute dupa pornire, oprit si iar pornit dupa cateva minute) masina prezinta un zornait infundat, fara a fi de o tonalitate foarte ridicata sau de durata mare. Nu se aseamana foarte mult cu zornaitul de lant, nici macar cu prima simptoma constatat de mine in decembrie 2010, dar e totusi ceva anormal. Cineva de aici de pe forum, drag mie de altfel, a spus ceva de un zornait controlat! Acel zgomot exista! Si nu il am de la inceput dupa schimbarea distributiei!Sper sa fie totusi ceva normal, asa ca un rodaj al lantului! sau asa ca o uzura a uleiului castrol la cca 12500 km de la revizie!Ca altfel!?

In rest ma pot astepta de la orice de la cehi! Daca ar fi testat barem 100000 de km motorul asta sigur ar fi picat si turbine, ar fi zornait lanturi, ar fi observat softuri neperformante, etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat duce o toba la masinile astea ? Am vazut toba la diesel cu 300.000 de km ca noua in 4 ani si toba de benzina cu 250.000 in 10 ani, care era pe duca, ambele firme de calitate. Cam dupa cati ani/ kilometri e estimat ca un posesor de TSI / TDI sa ii faca zgomot intern toba /catalizatorul de la uzura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr Polotsi- la skoda, vw e pozibil si dupa un an! :lol:

Azi dimineata pornire la -1 grad. Pornirea nu s-a modificat cu nimic! In schimb la pornirea de pe loc si schimbatul vitezelor nu se simte deloc faptul ca motorul este rece! Se accelereaza parca mai usor! Mai tinem legatura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra , sigur nu ti-au facut si tie un "update" si ai inceput sa iti reconsideri parerea proasta despre 1.2 tsi ? :))

glumesc, astept sa vad daca ma cheama si pe mine pentru update la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat duce o toba la masinile astea ? Am vazut toba la diesel cu 300.000 de km ca noua in 4 ani si toba de benzina cu 250.000 in 10 ani, care era pe duca, ambele firme de calitate. Cam dupa cati ani/ kilometri e estimat ca un posesor de TSI / TDI sa ii faca zgomot intern toba /catalizatorul de la uzura ?

Salut, desi e offtopic, iti raspund: este un lucru atotstiut ca tobele la diesele tin aproape cat tine motorul dar oricum de 2-3ori mai mult ca si la benzinare.

In primul rand la benzinare se incing mult mai tare si efectiv se ard dupa un timp.(componentele interioare)

In al doilea rand mai ales la benzinarele folosite mult in oras daca te uiti bine vezi ca nu de putine ori curge din ele apa de condens care daca ramane acolo(ajuns la destinatie nu a avut timp sa se evapore) este ceva foarte acid si mamanca toba mult mai repede. La diesel nu se intampla asa...Chiar ma mir ca ai vazut benzinara cu 250 000km si toba originala.

Iar in al treilea rand depinde foarte mult unde este folosit acea masina, la una care fuge mai mult extraurban ii va tine de min. 2 ori mai mult decat la una care face drumuri scurte prin localitati...

OFFTOPIC TERMINAT

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - la 1.2 TSI se poate sa zornaie tija de la actuator. Vezi daca nu e cazul la tine. Am vazut problema asta raportata de multi pe un formul VW din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - la 1.2 TSI se poate sa zornaie tija de la actuator. Vezi daca nu e cazul la tine. Am vazut problema asta raportata de multi pe un formul VW din germania.

La ce zgomot te referi in acest caz! La ce am scris mai inainte de pornirile la semicald??? Cum se manifesta acel zornait de tija? Cum se remediaza?? Prin fixarea acelei saibe nu se fixeaza si tija mai bine??(sincer parca ai mai scris undeva de acest lucru dar nu am studiat f bine fenomenul!) daca poti sa mai intervii detaliaza te rog!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - atat stiu doar ca tija de la actuator e o sursa de zornait la 1.2 . Trebuie sa vezi daca e chiar aia. Ca remediere tin minte ca la VW exista un TPI (technical product information). Nu mai tin minte alte detalii, asta le urmaream anul trecut. Daca doresti si ai rabdare poti sa cauti aici la sectiunea Golf V, Golf VI, Polo V - http://www.motor-talk.de/forum/volkswagen-b22.html

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la Open service Iasi , am facut upgrade la soft de la 8640 la 9620 ,au montat o saiba distantier la acuator si asteptam distributia.Ca prime impresii in 10 km motorul pare mai liniar in turatii pleaca mai usor de pe loc nu mai are acel zgomot strident de masina de cusut ci mai infundat pare sa traga mai bine, nu mai are trepidatii, intreruperi , in relanti per ansamblu e mai bine nu ca mas fi plins si inainte. ramine sa mai vedem dupa mai multi km. p.s. multumiri lui irinel ca a deschis topicul si lui bogdan ca la mentinut in atentie stiti voi la ce ma refer . salutari

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am gresit cu denumirile la softuri sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am efectuat azi actiunea saiba si softu'.

Prima impresie in 4-5 km, treapta 1 si 2 mai bine legate, dar mai sus nu mai are zvincu ce dinainte( eu am avut softul original di fabrica 6xxx)

La pornire nu am sesizat acum nimic motorul fiind cald la 90 grade.

Acum astept alte probleme, vorba aia cu Skoda nu te plictisesti niciodata :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum astept alte probleme, vorba aia cu Skoda nu te plictisesti niciodata :biggrin:

Si tu, Brutus!? :emthup:

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut posesori de 1.2tsi

Bogdan am vazut ca ai facut si tu update la 9680. Deci exista.

Comportament masina:

1.Cum ai spus si tu porneste frumos de pe loc cand motorul este rece si schimba treptele 1,2,3 ok.

2. Pornirea la rece fata de softul original este mai bine adica fara tremuraturi dar dureaza mai mult un pic ca la sotul original(3 sfert+)

Porneste la rece cum a descris vizitator pe forum adica temp < 5 grade la 1200 de ture si apoi timp de 2 minute coboara incet spre 800 si consumul instantaneu ajunge la 0.8 l/h.

3 Parca e un pic mai zgomotoasa cum ai spus si tu.

4 Am impresia ca trebuie apasat un pic mai tare acceleratia fata de softul original pentru a creste viteza si implicit si consumul instantaneu e mai mare.

Saiba nu stiu daca au pus dar eu cred ca da. Ei nu au recunoscut nici ca au facut update.

Va rog verificati pct4 si spuneti-mi ce consum instantaneu aveti cand accelerati si schimbati treptele 3,4,5 la 2400 rpm

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Am fost acum la service sa las masina si mi-au spus ca-mi monteaza si mie vestita saiba si mi-au si aratat unde vine pusa. M-au intrebat daca lantul face zgomot la rece si au zis ca daca am problema asta se schimba pe garantie distributia. Si ca in functie de seria turbinei se face sau nu o resoftare.

Eu nu i-am intrebat nimic doar i-am lasat sa vorbeasca, din proprie initiativa. Toate astea le-am aflat cand am fost in service sa faca verificarea aia standard de fata cu mine, au ridicat-o pe stand, verificat lichide, cauciucuri, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am "bagat" si eu actiunea 24W6 (distantier actuator + resoftare). Impresiile (dupa aprox. 20 km):

- pornirea e ceva mai rapida si mersul in ralanti e fara trepidatii; turatia dupa pornire 900-950 rpm (la 7C);

- in mers, accelerarea si decelerarea (frana de motor), sunt mai liniare; se simte zvac/putere de pe la 1600 rpm dar parca se plafoneaza la peste 2500 rpm (dupa ce apare indicatia de schimbare a treptei);

- consumul pare nemodificat (motor cald, in ralanti - 650-700 rpm, consum instantaneu 0,5 l/h).

Per ansamblu, pare o imbunatatire.

@bogdanpiatra - la 1.2 TSI se poate sa zornaie tija de la actuator. Vezi daca nu e cazul la tine. Am vazut problema asta raportata de multi pe un formul VW din germania.

Pentru zornaitul ala s-a gasit vreo rezolvare ?

M-au intrebat daca lantul face zgomot la rece si au zis ca daca am problema asta se schimba pe garantie distributia.

Pentru lant exista vreo actiune (pe anumite VIN-uri) ca si in cazul distantierului de la actuator ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Gata am luat masina acum de la PBN si se vede unde au montat distantierul.

Nu am observat nimic f diferit decat la prima pornire chiar in parcarea PBN parca s-a auzit un zornait scurt.... Poate e pt ca i-au schimbat uleiul si nu a apucat sa se unga bine lantul, sa vad ce se intampla in zilele urmatoare.

Schimbari nu am observat decat parca trage o idee mai bine in 1-a intre 4000 si 5000 dar mai mult ca sigur e placebo masina merge ca si inainte, cu avantajele uleiului nou.

Din ce au vorbit ziceau ca nu e nimic special legat de lant decat daca se duce il schimba pe garantie in rest ura si la gara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este actiune oficiala pe serii VIN dar se schimba pe garantie.

Atentie! am vazut in service primul motor "crapat" din cauza lantului de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!