Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Sambata am urcat Cheile Bicazului pe drum cu zapada fainoasa iar sub ea gheata, ninsoare abundenta, dimineata la ora 9.00.La urcare masina s-a comportat bine, fara probleme, ASR cuplat dar cand am ajuns in varful muntelui am oprit pentru admirarea peisajului si am simtit miros de placute incinse.Acum probabil ca nu era chiar la limita, caci poate l-ar fi decuplat masina.

Placute incinse la urcare? Poate ai vrut sa zici discul de ambreiaj...

Citeste ce a zis mai jos colegul de forum. Da, placute incinse!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios oare cum dracu isi "da seama" modulul ABS (sau esp) cand se incing franele? Cred ca mai degraba cand se incalzeste excesiv unitatea ABS.... marog, doar speculez pentru ca nu am idee cum isi da seama ABS ca s-au incins franele.

Bogdane, apropos de functionarea ESP-ului in conditiile descrise de tine. Sa stii ca cauciucurile de iarna is cam degeaba pe zapada fainoasa cu gheata dedesubt pentru ca se incarca foarte repede cu ...mazga aia (ca nu pot sa-i zic zapada) si is cam gata, nu mai "lucreaza" deloc cum trebuie. Iar gheata sub mazga aia... e fatala.

Iti recomand cu caldura sa NU te astepti prea mult de la ESP in conditiile de mai sus, nici chiar dotat cu tractiune integrala nu poate face mare lucru. Eventual cu un 4x4 permanent sa te scoata o tzar mai bine insa trebuie sa ai prezenta de spirit sa accelerezi in momente critice ori instinctul primar ne spune sa punem frana in cele mai multe cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"In the event of calculated high brake system temperatures (caused by repeated severe EDL operation), the safety circuits within the ABS control module may de-activate EDL control to prevent the brakes from overheating. EDL will become operational again, once the ABS control module recognizes a calculated brake temperature within a specified range."

Deci, pe baza unor estimari cam cat de des a fost folosit in intervalul x ajunge la concluzia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Am inteles acum. As completa eu cu fraza urmatoare: in eventualitatea in care unitatea ABS lucreaza intens de asemenea se supraincalzeste. Pentru a o proteja, aceasta este dotata cu un senzor intern de monitorizare a temperaturii; pe baza temperaturilor inregistrate controllerul acesteia "decide" oprirea anumitor functii, de ex. EDL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil sa aiba senzor de temp...intr-o placuta...ca pe disc putin probabil...

Dar poate "estima" dupa forta folosita la frinare pe care o stie, timpul de frinare cumulat --si pe asta il stie-- ia in calcul un coeficient de frecare standard ca si suprafata de frecare si rezulta "temperatura" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu recomand aceasta motorizare. 1.2 TSI cred ca este inca in faza incipienta. La fel pot zice si de POLO 6R.

Probleme aparute la mine:

- zgomot (tzacanit puternic ) motor atunci cand este pornit la rece primele 3 sec.

- conducta de frana care vibreaza in podeaua masinii la 2000 rot/min.

- conducta apa (furtun) care vibreaza in compartimentul motor la relanti.

- zornait la turbo (cred ca carcasa de tabla a turbo-ului), inca nu stiu ce este ca e la service.

Am uitat sa precizez ca masina are 8300 Km si am efectuat si un schimb de ulei la reprezentanta pana acum .

Masina a fost cumparata august 2011.

Sincer nu recomand. Stiu ca sunt doritori si masina arata super bine dar nu recomand.

Luati masini cu motoare clasice fara turbo-uri sau care au aparut ce ceva vreme pe piata. se pare ca 2 3 ani nu sunt suficienti ca sa remedieze problemele.

Ce ma nemultumeste e ca VAG lasa sa iasa din fabrica masini care au probleme de noi ca cele de mai sus , mai putin prima ca re a aparut la aprox 5000 Km.

Da... dezamagit sunt. Prima mea maisina noua si na...

VW Bora alor mei 1.9 TDI 90 CP super masina. Sau ce putin un motor consacrat.

Eu am spus parerea mea mai departe voi stiti.

Am uitat sa zic:

Atunci cand am fost la schimbul de ulei la 7900 Km ( asa am dorit eu pe banii mei), cat timp am fost in service am vorbit cu dealerul meu ce mi-a recomandat masina si mi-a spus ca el are un 1.2 tsi golf 6 si lui i s-a recomnadat sa i se schimbe distributia in primele mii de Km. si bineinteles ca a facut-o. Cred ca s-a dat din greseala de gol. Masina mea este acum in service cu aceasta problema si manie ma duc sa ad daca mai face asa urat la pornire. Va tin la curent. daca nu mai scriu nimik inseamna ca s-a rezolvat pe garantie tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se schimba distributia. In garantie.

Langa mine la dealerul Tess Sibiu statea un domn care i-a ghiciti.... avea aceeasi problema 1.2 TSI bataie motor pornire la rece.

V-am mai spus ca si dealerul meu si-a schimbat distributia (i-a scapat porumbelul din gura) inainte de 10.000 Km. Deci concluzia mea este sa mergeti cei care mai aveti aceeasi problema la dealer si sa va rezolve problema ca este a lor nu a voastra.

Probleme au din cate am inteles si 1.4 TSi. filme pe youtube sunt o gramada. eu ma bucur ca 1.2 tsi macar are 1 singur ax cu came si chiar daca zornaie sau bate lantul nu e chiar asa de grav asa se intambla si la motocicletele KTM 2008 - . La 1.4 tsi nu stiu cred ca singura problema e sa nu se intinda excesiv lantul de distributie. Oricum ma bucur ca au decis sa schimbe totul ca ar fi pacat sa schimb eu mai tarziu pe banii mei.

in legatura cu zornaitul la turbina cand accelerez ( adica 'socuri' sau cum sa zic la acceleratie) nu se poate rezolva pt ca nu este o stricaciune ci mai debraba o vibratie a unei componente metalice ( tija de la wastegate) care si daca o pun noua va fi la fel. porblemuta asta e de cand e noua. Cel mai mult mi-ar fi placut sa am pe masina asta vechiiul 1.6 clasic sau FSi si eram boier ( ca asta in oras tot 10% ia) si macar ala era consactrat. eventual 1.4 FSi dar l-am testat pe golf 5 si e groaznic de puturos cel putin pt masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru vibratia tijei wastegate mi se pare ca exista un TPI prin care se face ceva sa nu mai sune. Nu sunt totusi 100 % sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...

Mi-au schimbat distributia si este totul ok. Sunt mai impacat acum. A durat de la 8 la 15.

Sunt multumit de serviciile de la TESS sibiu. Au schimbat si uleiul ca asa este procedura cu toate ca era proaspat schimbat de 100 Km deci n-au tras chiulul.

Na cam atat cu patzaniile mele. Sfatul este sa va faceti garantia extinsa eu asa o sa fac pt 200 euro 2 ani si la orice defectiune sau zgomote anormale sa mergeti din timp la service.

Va doresc la toti multi Km fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi-au schimbat uleiul!Nici antigelul! Si am mai intrebat specialistii si mi-au spus ca nu e necesar! Si parca nici la alte skode nu au facut asta! Dar avantajul tau!Numai sa nu fie ulei mai prost decat ai avut!

Mai stie cineva ceva despre garantia extinsa la skode???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice zgomote anormale .. pai tu nu ti-ai luat masina ti-ai luat un stress suplimentar pe cap :) La cate zgomote anormale a facut masina si au trecut de la sine trebuia sa-mi ridic un cort in fata reprezentantei.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa fac o diagnoza la Open service - pe gratis in garantie !!! - si mi-au iesit ceva erori de la acea nereusita de a porni, mi le-a baleiat rapid si sters la fel de rapid fara sa-mi explice prea multe, in final a spus ca a gasit ceva cu pozitionarea clapetei de acceleratie pe care a repozitionat-o, dar nu stie ca daca din acesta cauza nu a fost posibila pornirea.

o parere subiectiva- parca e mai mic lag-ul la acceleratii in treapta I si II- repet subiectiv.

mi-au facut si o informare sevice pentru schimbare lant distributie - astept sa ma sune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T. : Pe mine asta cu "nu stie daca" .. ma amuza cel mai tare (desi ar trebui sa ma intristeze). Astia fac training si "culeg" know-how-ul pe masinile clientilor. Open Service .. am vrut sa cumpar un stergator (mi-l furasera) au vrut sa-l vanda abia dupa ce m-am dat interesat de montarea unei alarme la seful de la piese (se dadeau de ceasul mortii ca n-au cum sa vanda la bucata) .. mistocari, neseriosi. Antipatic motor .. 60 de pagini de forum.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si eu zilele acestea pe la o reprezentanta Skoda unde mi s-a confirmat faptul ca exista o informare cu privire la turbina.Se monteaza un fel de saiba (nu pot sa zic ca am inteles foarte bine unde) ca si rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este daca se monteaza inainte de a avea probleme sau asteptam sa le avem( si sa ramanem in drum pe undeva, eventual vreo tara straina)! Cine stie cand se monteaza acea saiba???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stie cineva ceva despre garantia extinsa la skode???

Nimic nou :(

Si eu sunt curios cand se monteaza acea saiba. La sesizarea clientului sau la diagnoza masinii la reviziile periodice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sfrasitul lui Martie trebuie sa fac a doua revizie. Cred ca am sa intreb atunci daca nu aflam altceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce service faci revizia? la piatra neamt sunt baieti priceputi. Daca e sa stie cineva de prin zona asta, cei de acolo cu siguranta stiu.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma, tu postezi pentru nr de posturi! Am mai povestit care-i treaba si la Piatra Neamt pe doua, trei forumuri! 9(noua) luni pana i-am convins de zornaitul lantului! Ma trimiteau la plimbare de fiecare data, zicand ca sunt client nemultumit doar asa, de dragul nemultumirii! Cu softul ma duceam eu sa le spun ca s-a modificat!Etc, etc!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista informare service cu privire la turbina. Sint 3 variante de erori la care se actioneza diferit. EPC aprins se resofteaza CB si se lasa in trafic. EPC+valoare tensiune pe actuator se monteaza distantier si repozitionare actuator. Actuator blocat se schimba turbina. Turbina se schimba cu tot cu actuator chiar daca turbina practic nu are nimic ci numai in actuator se "barbieresc" pinioanele, pentru ca nu au stand si proceduri de calibrare a actuatorului.

PS. nu au primit nimic despre garantie extinsa dar spun ca se poate face reparatia beneficiind de kulanza( se plateste numai manopera) daca reviziile si interventiile sint facute numai in service autorizate Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles saiba nu se monteaza pentru a prevenii avaria ci doar ulterior acesteia ca si soutie pentru remediere .Eu nu inteleg nonsalanta asta ... cum adica "daca pica turbina se va ........".ACTUATORUL NU TREBUIE SA PICE!!!Din informarile de mai sus nn pot sa trag decat urmatoarea concluzie .VAG nu are nici ce-a mai mica idee de ce pica actuatorul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spune tvirgil, sunt 3 solutii pentru remedierea problemelor (cele din informarea service) si inca nu au nimic pentru prevenirea acestora (eventuala actiune service). Deci Skoda intervine doar in caz de :bom: !

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica te lasa in voia sortii si pe urma vad ei cum te ajuta! Halal! Bravo skoda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre "linistea" mea mi-au spus ca turbinele care au cazut, au fost in primul an de functionare !!!??. In IASI 12 schimbate pina acum!!!!!!. 3 pe o singura masina(taxi)!!!!

Asa ca mergi acasa si cum iti e norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajungi acasa??? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!