Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Are cineva idee de numarul codului de informare sau data la care a fost lansat?

Bogdan , ceva tot trebuie facut.......

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca aveti absolut dreptate in afirmatiile voastre dar trebuie sa precizez un lucru: cei care au computerul de bord cel simplu li se reseteaza la 19h:59 sau 1999km iar cei care au cel complex(MaxiDot) cu mai multe functii se reseteaza la 9999km sau 99h:59min. Eu la skoda mea deocamdata sunt la 3800 km la CB2 fara sa se fi resetat si la 68 ore de functionare.....

Ca din ce cauza fac asa diferentiere intre cele doua tipuri de CB, ei asta nu stiu...sau de ce nu ti se comunica inainte de achizitionare masinii??? Probabil din cauza ignorantei sau a proastei pregatiri al agentilor de vanzare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte nu se face diferenta asta, ambele tipuri de afisaje (mini sau maxi dot) se resetau la 9999 km respectiv 99:59 ore. Eu tot nu pot sa cred ca de imbecili pot fi aia de la Skoda respectiv VW incat sa reduca durata la care se resteaza mini dot-ul. Probabil o fatuca blonda de la marketing a venit cu propunerea asta ca, pentru Skoda tot atat costa sa il faca sa se reseteze si la 19 ore si la 99 de ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil o fatuca blonda de la marketing a venit cu propunerea asta ca, pentru Skoda tot atat costa sa il faca sa se reseteze si la 19 ore si la 99 de ore.

Acolo a gandit careva o taiere de costuri ! 9999 km sau 99 ore are mai multe "betigase" decat 1999 km sau 19 ore :D

Resetarea mai devreme de termenul de 1999 / 19 poate fi cauzata de o problema la acel afisaj facut cu un cost mai scazut.

Neinformand clientul ca CB normal se reseteaza mai repede decat maxidot-ul, Skoda de fapt ascunde aceasta meschina taiere de costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi cat costa sa ai niste "betigase" in plus cand vorbim de un display LCD monocromatic. Totusi procesul de productie a LCD-urilor monocromatice a ajuns demult la maturitate si nu cred ca mai sunt probleme si nici chip-urile care se ocupa de afisare efectiva a caracterelor pe ecran nu prea au probleme. Poate tu ai ceva tangente cu domeniul calculatoarelor si ai auzit de practica asta la CPU-uri, dar acolo e cu totul alta macare de peste, complexitatea unui procesor si mai ales dimensiunea unui tranzistor fiind cu totul in alta liga. E clar o gaselnita a celor de la marketing pentru ca oamenii sa cumpere maxi dot ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar o gaselnita a celor de la marketing pentru ca oamenii sa cumpere maxi dot.

Exact. Daca stiam de la inceput as fi luat maxidot(100 E plus TVA) intrucat resetarea cb2 se face chiar la 500 de km in cazul circulatiei prin oras intrucat se atinge valoare de 19.59 ore. Deci CB2 nu este defect dar se atinge primul parametru si anume durata.

In cartea mea ca si valoare de resetare nu se face diferenta intre maxidot si cb normal ca si valoare maxima fiind 9999 km sai 99,59 ore de condus.

JENANT. PENTRU MINE ACEST CB2 ESTE CHIAR INUTIL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu scrie nicaeri ca se reseteaza la 19:59.. ? Si la polo cred ca tot asa se intampla , asa am sesizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scrie, in cartea tehnica scrie altfel, adica 9999/99,59

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bune masini a inceput grupul vag sa faca de la o vreme incoa :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu

dupa o pornire la - 21, de altfel bine, merg 1/4 ora OK, apoi dupa o pauza de 1/2 ora la supermarket la prima cheie ENGINE FAULT WORK...blabla.De fapt nici nu am citit bine ca nu a stat mult pe display. De trei ori ma incercat si nimic. Dupa ce am adus o cheie de 10 cred, sa desfac borna de la baterie sa dau un reset ,am zis sa incerc inca odata , si surpriza a pornit!

Merg inca o perioada de timp, o forjez sa crape naibi ce are de crapat, dar nimic, trage bine dupa 2000 de ture si da semne ca ar avea ceva.

Cred ca acesta avarie o sa o gasesc la scanare si poate am sa aflu care a fost cauza.

Oricum e naspa sa lasi masina in parcare(duminica) si sa vii cu bus-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva, aceasta eroare ramine stocata?

Merita o diagnoza? Pentru ca aici in Iasi, chiar daca este in garantie, trebuie platita diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e aiurea, nu prea ar fi normal sa fie asa. Si eu am avut unele probleme, martor in bord si mesaj si mi-au facut de fiecare data diagnoza (gratis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' crezi ca daca faci o diagnoza in alta parte se cunoaste ? :)

Macar sa vezi erorile fara sa le stergi ...

Daca ai check-ul aprins adica defectiune de reparat pe garantie ce treaba ai cu diagnoza?

Ei sint obligati sa-ti repare masina cu sau fara diagnoza...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce garantie e daca platesti diagnoza? o sa ajunga astia sa te puna sa platesti piesa si manopera in garantie in caz de ti pica ceva :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da ase e unii!?

da poate nu am expl. corect dar nu s-a aprins nici un fel de martor si nu a ramas aprins nimic.

Postez acum traducerea aprox.(destul de buna cred eu) a unui document referitoare la actuator postata de cineva de pe unul din forumuri,vreau sa va faceti o parere. Eu am inteles ca pe diferite tipuri de de turbine sa montat acelasi tip de actuator.

От кого:

tirlea virgil <tvirgil06@yahoo.com>

Кому:

Marciuc Valeriu <protejare05@mail.ru>

6 февраля 2012, 11:21

Появилась еще одна идея,

по поводу того зачем же нужна эта шайба и как она может повлиять на процесс

регулирования наддува.

A mai apărut a versiune în legătură cu necesitatea acestei piulei (şhaybe) şi cît de mult ea ajută la procesul de reglarea a presiunii

Еще раз перечитал данный TPI и понял, что вчера был неправ, в частности, совсем забыл!!!, что внутри серворегулятора MAHLE есть возвратная пружина. Она установлена как раз на штоке, с внутренней его стороны.

Am mai citit o dată TPI şi am înţeles, că ieri am fost incorect în legătură cu faptul că în interiorul regulatorului - server MAHLE este un arc, Acest arc este instalat exact pe interior.

Если поставить распорную шайбу перед серворегулятором, то эта пружина сработает, поджав внутренний рычаг с магнитами как раз на величину ширины данной шайбы, таким образом, что магниты будут ближе к датчику Холла. (см. вложение)

Dacă de adăugat o piulă înaintea regulatorului - server MAHLE, atunci acest arc va acţiona presând pe interior la dimensiunea acestei piule (şhaybe) montate în aşa fel că magneţii se vor afla mai aproape de senzor (unealta de pornire).

Таким образом, «проблем с перенапряженим в самом механизме привода препускного клапана турбины, а также "пережатия" этого клапана в закрытом положении» не будет. Останется только вопрос с тем, что с данной шайбой наш препускной клапан в открытом положении не будет открыт на прежний (больший) угол, но эта величина достаточно мала по факту того, что шайба примерно 2 мм толщиной (как понял из фото).

În a aşa fel „problemele tensiunea supraîncărcată în mecanismul de pornirea supapei turbinei şi „supra - închiderea instantaneu” acestei supape în regimul de închidere” va dispărea. Va rămâne întrebarea că piulă instalată pe supapă, în momentul deschiderii nu va fi sub acelaş unghi, dar aceasta nu este o problemă, fiindcă piulă este doar de 2 mm.

Теперь предположение, за чем же все это.

С учетом того, что данное TPI по всей видимости аффектит группу движков, на которых могут быть установлены турбины разного типа, но с одним и тем же серворегулятором MAHLE, а также то, что ошибки (11825 P334B00…) указывают на сам серворегулятор и, что важно, финальный критерий для принятия решения по установке распорной шайбы основывается на считывании и анализе величин «Датчика положения серворегулятора» (датчик Холла), можно предположить, что цель предпринятого workaround’а с шайбой сам серворегулятор, а точнее его «датчик положения».

În fine să presupunem, pentru ce este necesar totul ce sa vorbit mai sus.

Luând în consideraţie, datele TPI se presupune că defectele motoarelor din acest grup pe care sunt montate turbine de diferite modele dar cu acelaş regulatorului - server MAHLE, şi faptul că greşeala (11825 P334B00…) indică nemijlocit la senzorul regulatorului – server, este important, că hotărârea finală de a monta această piulă (şhaybe) de 2 mm la citirea şi analiza mărimii (distanţei de întredeschidere a supapei – aşa am înţeles eu), se poate de constatat faptul montării piulei (şhaybe) menţionat va fi în final de folos.

Как сейчас становится ясно, установка распорной шайбы по сути уменьшает «длину хода» внутреннего рычага с магнитами, делая так чтобы магниты «ходили» ближе к центру датчика Холла и с меньшей амплитудой. Данное действие по всей видимости позволяет получать выходной сигнал с датчика с «корректной» величиной, не выходящей за установленные пределы.

Se face din ce în ce mai clar, că montarea acestei piule (şhaybe) pentru delatarea (mărirea) spatului supapei turbinei, de fapt va micşora mărimea distanţei braţului cu magneţi din interior, dând posibilitate ca magneţi să se afle mai aproape de senzor. Aceasta va da posibilitate de a primi impulsul de ieşire cu o mărime ce nu depăşeşte parametrii de uzină.

Если вспомнить «наши» считанные ошибки, то это было так:

Dacă să ne amentim de greşelile citite, atunci aceasta este aşa:

Цитата:

Citată:

11825 - Charge Pressure Control Actuator: Mechanical Malfunction

P334B 00 [036] - верхнее предельное значение превышено – parametrii de sus sunt depăşiţi

Стоп-кадр:

Stop-cadru

Статус неисправности: 00000001

Statutul defecţiunii

Приоритет неисправности: 2

Prioritatea defecţiunii

Частота появления ошибки: 1

Cît de des apare greşeala

Пробег: 20328 km

Parcursul

Дата: 2015.14.07

Data

Время: 12:18:42

Timpul

Как можно заметить, ошибка как раз «говорит», что величина вышла за пределы, т.е. стала больше некоторого значения. А в данном TPI сказано, что «если измеренное значение больше 4.2v, тогда ставим шайбу».

Cum se poate de menţionat, că greşeala ne spune că mărimea (distanţa) a ieşit în afara parametrilor, este mai mare. În datele TPI se spune, că dacă la citire ne dă mai mult de 4.2v, atunci este necesar de a instala piula (şhaybe) menţionată mai sus de 2 mm.

Еще нашел «эту шайбу» (номер детали 03F145371) в доступных каталогах «на покупку».

Dacă aţi găsit această piulă (şhaybe) (numărul de catalog este 03F145371) pentru procurare

Заявленная цена 227.44 руб. (см. вложение)

Comanda costă 227.44 ruble

Но самим ее просто так не поставить, т.к. после установки нужно обязательно переадаптировать датчик положения серворегулятора у дилера или самому с помощью VAG-COM, в виду того что уменьшается «длина хода» датчика. Если этого не сделать, то сервопривод будет пытаться работать в прежнем диапазоне, в связи с чем возможны механические поломки препускного клапана.

De fapt de sine stătător este complicat de a instala acesta piulă (şhaybe), cel mai bine să o faceţi la un servus autorizat, deoarece puteţi să defectaţi alte detalii din acest mecanism.

Изображения

Fotografie

dumb.gif

Процесс работы датчика положения регулятора давления.JPG (92.3 Кб, 71 просмотров)

Procesul de lucru a senzorului regulatorului de presiune JPG

dumb.gif

03F145371 - цена детали.jpg (82.4 Кб, 55 просмотров)

03F145371 – costul detaliului

Virgil – eu am întelesă că este necesar de a monta o piulă de 2 mm pentru a mări spaţiulul sub supa din turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) :)) super tare traducerea....

Ce "piula" sub "supa" din turbina ? :))

Incearca traducerea in engleza e mai putin hazlie decit cea in romana :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ iwolffy: Multumesc mult, dar sa asteptam sa se aleaga o vreme si o sa te conactez eu, nu stiu cum dar am gasesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu diagnoza platita am patit-o si eu la PBN.Masina in garantie si ei imi spun ca daca nu apar erori diagnoza trebuie platita.Daca nu te duci imediat iti spun ca ai mers cu un defect provocand astfel o marire de avarie si daca te duci si nu apare nimic ... platesti.

Eu patesc o treaba urata , la plecarea de pe loc.Se sting pentru o sec luminile interioare (ceasuri de bord , lumini climatizare , lumini in usi , etc...) pe urma se reaprind ca si cum ar avea o pierdere de curent.Pe diagnoza nu a aparut nici o eroare.

Bine inteles ca nu ma crede nimeni ... probabil explicatia lor tehnica ar fi ceva gen "noi credem ca dvs. clipiti la plecarea de pe loc si nu mai vedeti luminitele "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai du-te la un control ftalmologic.

Astia ne fac nebuni pe fata.Am patit si eu de doua ori la skoda ca in mers inapoi la o turare mai mare sa se stinga pentru o fractiune de secunda nartorii in bord, faruru, radio. Am mai spus si altadata. deja pentru asta ma invinuiesc pe mine(fortare motor, accelerare cu stangul, nepricepere totala, etc............). Sunt probabil singurul care regret loganul, dar asta e. Chiar nu imi pasa de nimic si in service Dacia la Piatra Neamt chiar erai luat in seama. Daca ma mai duc si cu problema asta care a aparut de doua ori in 20 de luni imi fac statuie la skoda. De cate ori m-au vazut la fata ma cunosc ca pe un cal breaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, dupa ceva patinaj prin parcare, dupa scoaterea cheii din contact s-a auzit acel sunet de centura nepusa sau de faruri aprinse.Nici un bec aprins pe bord, s-a oprit sunetul dupa introducerea si scoaterea cheii din contact! Ce-o mai fi oare????????

In alta ordine de idei, cei care a-ti schimbat distributia in garantie, dupa ceva km, a-ti mai ascultat motorul???Eu am cam 3000 km de la schimb si de vreo doua zile parca atunci cand motorul este semicald parca mai scoate un zornait, infundat ce-i drept dar parca nu l-am auzit imediat dupa schimbare. Ori sunt eu cam stresat, desi de felul meu sunt extrem de atent. Oricum urmaresc si va tin la curent.Asta ar fi prea de tot!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si eu dupa ce am patinat prin parcare mai mult am auzit acel sunet dar eram cu motorul pornit ! Am vazut ca scrie in manual ca EDL se dezactiveaza la un moment ca sa nu se supraincalzeasca franele......; ma gandesc sa nu fie asta atentionarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si eu dupa ce am patinat prin parcare mai mult am auzit acel sunet dar eram cu motorul pornit ! Am vazut ca scrie in manual ca EDL se dezactiveaza la un moment ca sa nu se supraincalzeasca franele......; ma gandesc sa nu fie asta atentionarea

Scrie asta in manual si nu am vazut eu? daca e asa imi cer scuze pentru prima parte a postarii, referitoare la patinarea masinii! Da, si la mine aveam motorul pornit, dar dupa ce l-am oprit zgomotul a continuat. S-a oprit la reintroducerea cheii in contact.

In alta ordine de idei, la suprafete dubioase cu zapada mare si afanata sau moale, acum cand e topita am constatat ca daca ASR, EDL sunt cuplate masina tinde sa fuga putin in lateral, probabil catre suprafata unde aderenta ar fi mai mare, sau pana mea cine stie de ce , dar cert este ca mai fuge putin. Dezactivand ASR masina trage drept si te ajuta in aceste situatii limita.( repet doar atunci cand zapada este mare, etc )

Sambata am urcat Cheile Bicazului pe drum cu zapada fainoasa iar sub ea gheata, ninsoare abundenta, dimineata la ora 9.00.La urcare masina s-a comportat bine, fara probleme, ASR cuplat dar cand am ajuns in varful muntelui am oprit pentru admirarea peisajului si am simtit miros de placute incinse.Acum probabil ca nu era chiar la limita, caci poate l-ar fi decuplat masina.

La coborare in schimb, acelasi tip de drum masina are un comportament ciudat. Fuge foarte, foarte usor de spate, esp-ul tinde sa te aduca pe traiectorie, dar daca nu esti atent imediat te fura. Nu am vrut sa scriu aceste lucruri dar este a doua iarna cu masina si nu e prima data cand se comporta astfel. la acest drum inclusiv la ducere si la intoarcere la coborare am studiat comportamentul masinii si sincer asta e concluzia mea: un comportament ciudat pe aceste tipuri de drum, ce ma face sa cobor cu viteze extrem de mici si abordarea curbelor cu maxim a doua viteza. As recomanda ceva atentie in acest sens. comparativ dar nu vreau sa deschid polemici pe un drum asemanator, cu masina mult mai modesta dar diesel am fost mult mai putin stresat, sentiment de siguranta, etc.(O nota proasta pentru skoda, inclusiv pe teren uscat o mai da si intrarea extrem de rapida a ABS-ului, lucru studiat in comparatie pe o masina cu ABS Bosch 8.1 cu aceleasi cauciucuri de vara Continental Eco 2 -lucruri studiate vara).

PS: cauciucuri de iarna low cost kormoran snow pro B2 dar noi(adica au acum in a doua iarna cam 9000 km).

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am urcat Cheile Bicazului pe drum cu zapada fainoasa iar sub ea gheata, ninsoare abundenta, dimineata la ora 9.00.La urcare masina s-a comportat bine, fara probleme, ASR cuplat dar cand am ajuns in varful muntelui am oprit pentru admirarea peisajului si am simtit miros de placute incinse.Acum probabil ca nu era chiar la limita, caci poate l-ar fi decuplat masina.

Placute incinse la urcare? Poate ai vrut sa zici discul de ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie nimic de bip ... scrie doar ca se dezactiveaza la o solicitare prea mare

"Supraîncălzirea frânelor

Pentru ca discurile frânelor roţii frânate să nu se încălzească prea tare, la o solicitare prea mare EDS se va deconecta automat. Autovehiculul rămâne în stare de funcţionare şi are aceleaşi proprietăţi ca un autovehicul fără EDS. De îndată ce frânele s-au răcit, EDS se conectează automat."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!