Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Astazi am fost contactat de o doamna din Pitest, care mi-a luat numarul de telefon din scrisoarea intocmita, pur si simplu vrea sa o ajutam cu reclamatia la OPC pe care a facut-o, fiind nemultumita de masina 1,2 tsi pe care o detine din luna Martie 2010.Areb in jur de 23000 de km. La 15000 a schimbat turbina, de atunci EPC se aprinde periodic, fara a se depista cauza. A schimbat acum doua zile distributia si acum i-a aparut un zgomot la motor. I-a picat si cutia de viteze.Azi a depus plangere la OPC.I-am dat prin mail scrisoarea semnata de noi cu toti semnatarii pentru a o arata si celor de acolo vizavi de nemultumirile posesorilor de 1.2 tsi.

De la autec i-au spus ca i-au schimbat turbina asa, din respect pentru ea, ca de fapt din cauza ei ca este femeie si nu stie sa conduca. Fara comentarii.

PS: a fost singura data in care doamna respectiva a intrat pe net in legatura cu problemele ei la 1'2 tsi. Asta vizavi ca sunt reduse ca nr, cazuri singulare. Sunt o multime de oameni care nu au internet, sau care nu intra pe net, dar au 1.2 tsi cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Bogdan , tu inca mai ai probleme cu masina?

Dupa schimbul de lant la mine pare ca totul este ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa mai intru in polemici cu tine. La tine si inainte totul era excelent,,,,,,,,,dar ma abtin la comentarii. Asa bine am trait fara necesitatea SI OBLIGATIA DE FORUMIST dde a le face!!!!!

Masina merge binisor! Dar pornirile sunt la trei sferturi, uneori porneste la -7 grade mai bine ca la -2, sau +2 grade, zgomotul despre care au vorbit cativa dintre noi intre 2400-2800 rot/min specific softului 9163 este acolo, etc. Cred ca un soft mai bun ar multumi multa lume.

Si daca vrei sa afli oameni nefericiti suna la 0766011048

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudatenii 1.2 tsi. Masina porneste superb la -12 grade C, lucru care l-am observat si anul trecut. Asta nu e din soft ?? Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am sa trec prin Piatra, am sa te contactez sa imi testezi Octavia mea cu acceasi motorizare fiindca nu prea am dezvoltat auzul mecanic. La -24 grade C a pornit f bine spre deosebire de vecinii mei care se chinuiau in parcare. Ce-i drept, trepideaza apoi putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornit la - 22 grade bine, apoi balbaielele de rigoare. Soft original.Motorul nu se opreste.

17000 Km, lantul isi face de cap din ce in ce mai des, curios daca pot spune la temp. joase nu zornaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Astazi -23 grade C pornit ok , doar ca socul a tinut masina pret de cateva secunde accelerat la aproape 1800 rot /min apoi a cazut la 1000 rot/min. Nu am ce sa reprosez masinii in ce priveste pornirea la rece , in schimb astazi la temperaturile alea scazute dupa ce am mers vreo 5 minute pe acelasi drum pe care il fac zilnic la schimbarea din 2 >3 ma "smucit" de vreo 2 ori scurt pe accelerare.

Nu stiu ce o fi insemnand asta(benzina proasta cu apa nu poate fi ca am bagat EVO de la Mol ultimele 5 plinuri, turbina sa dea rateuri la rece?.... sau sa fie de la ambreiaj o mica rupere de aderenta pe disc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca de data asta suntem de acord! Am avut si eu in doua zile acele smucituri din a doua in a treia. Am pus-o mai intai pe baza carosabilului alunecos, in Piatra Neamt nefiind gospodari care sa curete soselele, ramanand un adevarat ghetus. Dar la tine in Iasi e supercurat, azi am fost. Benzina am acum in amestec 99 de la petrom si 95 de la rompetrol. Poate ceva apa in benzina, filtru infundat, inghetat??? Tu parca totusi l-ai schimbat, parca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da filtrul este de cateva luni , si nu cred ca a avut timp sa se infunde. O sa vedem care este treaba cu acele smucituri. Oricum nici vorba de alunecare caci sunt foarte atent la bord si vad cum intra ASR la demaraj pe gheata de exemplu, dar in cazul asta nu a licarit.

Vorba prietenului meu din Timisoara Dorel - mai Irinele sa iti cada turbina cat esti pe garantie frate .... doar la asta magandesc .

Astazi am solicitat o evaluare si am primit 11200 in Iasi pe ea - sau posibilitate sa o scot la Weltauto cu poze la vanzare .

La prima abatere o scot de la sufletul meu. Daca imi cade turbina in primii 3 ani am sa fiu dezamagit . Daca imi face figuri dupa 3 ani buni o sa zic ca este normal... si o sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie normal sa-ti pice turbina la 3 ani si 2 luni (adicatelea dupa 3 ani) coane ?

Pai daca am gindi toti asa s-ar cumpara numai masini noi iar dupa 3-4 ani la REMAT cu ele, deoarece nimeni nu ar cumpara o masina la care tre'' sa schimbi turbina si alte chestii costisitoare...

Si ar trebui sa coste pina in 8000 de noua :)

Adevarul e ca motorizarea asta e o "afacere" : faci economie de citeva sute euro /an pe care le cheltui dupa 3ani / ~50.000km sa o repari...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca de obicei la cei care le-au picat turbinele nu a picat partea mecanica din cate stiu eu ci partea aia cu actuatorul. Am inteles pana acum juma de an veneau in ansamblu si costau cam 4500 ron dar cica acum partea cu axul rotativ poate fi adusa aparte fata de chestia aia cu actuator... asa ca pretul de reparatie mai scade.

Oricum eu m-am referit la cazutul turbinei dpdv fizic a axului cu paleti. Dpdv tehnic e normala o durata de viata cam de 4 ani ,timp dupa care mai poti face cam doua remedieri ce vor prelungi viata turbinei cam cu 3 pana la 6 ani .

in ce privesteactuatorul si restul firelor alora nu poti sti cand se pot topi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te exprimi gresit...orice piesa in miscare , teoretic, e facuta sa reziste x ore de functionare... care timp poate fi tot teoretic transformat in distanta parcursa...

In 4 ani poti face sub 40.000km sau peste 150.000km, nu e acelasi lucru...

Oricum ar fi se pare ca nu mai e ok sa iei o masina cu 4-5 ani vechime...la astea "cu tehnologie noua" produse dupa 2009-2010...

Urmaresc topicul asta deoarece era o optiune peste citiva ani sa inlocuiesc "bunicuta" cu una mai noua...

Dar se pare ca daca nu da "reumatismul"/rugina in ea merita intretinuta/reparata inca multi ani deacum incolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Irinele, ce zile ai ajuns!!!!!!! Sa scoti Skoda de la inima ta????!!!!!!!!!!!

In alta ordine de idei exista informatia ca skoda ar introduce si ei garantie suplimentara de 2 ani contra cost pentru masinile din 2010.

De asemenea, cred ca nu este turbina. Cred ca e ceva de la alimentare, poate din cauza frigului, benzina mai proasta, etc. Si Irinel, ASR-ul nu intra la fiecare patinare, crede-ma. Experimentez asta zilnic acum in Piatra Neamt(traiasca primarul).ASR-ul intra la limita pierderii aderentei, deci s-ar putea sa fie si asa ceva. In fond acum chiar astfaltul curat poate fi putin umed datorita condensului.

Sa vedem. De aemenea eu nu sunt dispus sa o vand, m-am saturat sa fie o loterie si masinile noi! Sa iau ce? 1.4 tsi, a se vedea pe softpedia 1,4 tsi cu cutie de viteze picata, etc. Daca ai tu norocul ala??? Masinile noi acum se pare ca s-au imbolnavit de microbul Dacia: trebuie sa ai noroc dom-le!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai acuma ca ziceti parca si eu din viteza 2 in 3 parca am avut ca un fel de smucitura si si eu am pus-o pe seama ghetii, poate o fi ceva de la sistemel antiderapaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu o smucitura cand schimb din 2 in 3 ca si cum ar intrerupe pe aprindere .Oare ce surpriza ne mai pregateste tsi-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o problema! skoda vegheaza! :icon_bounce:

Sa speram ca este asr-ul! Pe mine chiar nu ma sperie deocamdata asta!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta am 2 ore de cand am ajuns acasa de la drum lung si sa stiti ca masina s-a comportat exemplar pe drumurile astea pline de zapada. ASR-ul sa stiti ca lucreaza foarte bine si pe urcarea de rampe pline cu zapada.

Nu cred ca este ASR-ul la smucitura. La drum lung nu am simtit deloc acel fenomen.

In schimb am facut o figura frumoasa pe acelasi deal cu care ma laudam si anul trecut pe nu mai stiu care din forumuri. Am urcat acolo unde toti rupeau lanturile fara sa echipez masina cu lant. Am tras de ASR la propriu si sa stiti ca am ramas surprins ce poate face.

Bogdan nu sunt speriat deloc, doar ca in momentul in care imi pica ceva trebuie sa stau prin service cu ea si asta ma roade cel mai tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati remarcat la ce temperaturi apar smuciturile ? Cumva intre -15 - -20C ?

Saptamana trecuta am simtit si eu ceva de genul asta, dar mi-am zis ca poate am eliberat ambreiajul prea brusc.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa la temperaturile alea ... nu stiu ce o fi . Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca totusi smuciturile alea sunt din eliberarea ceva mai brusca a ambreiajului, precum si datorita faptului ca starea drumului este cum este nu se tureaza indeajuns motorul si la trecerea in viteza a treia este putin subturat( masina mai patineaza, etc).

Cat despre ASR e bun atata timp cat una din roti gaseste aderenta. Deci daca ai un deal in care sunt sanse ca aderenta sa fie cat de cat e bine sa mergi cu el activat. La un deal cu zapada abundenta la pierderea aderentei se opreste motorul, efectiv nu mai ai ce face. In cazul acesta e mai bine sa fie dezactivat, masina trage normal.

O alta chestie la ASR parca ma fura putin in lateral cateodata cand patineaza si brusc prinde aderenta, la voi nu observati asta ??

Irinel, faptul ca unii rupeau lanturile si tu ai urcat depinde de masina, cauciucuri, cuplul motor, etc, si BINEINTELES de piesa din spatele volanului! :emthup:

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smuciturile de care ziceti voi le-am avut si eu in iarna 2010-2011 la fostul 1.2 TSI. Le-am pus pe seama acumularii de gheata in benzina. Cum s-a mai incalzit vremea nu le-am mai avut. Ele apareau in treapta 2 si 3 si apareau de pe la 1800 rpm in sus la accelerari mai bruste. Am facut chiar si un test atunci si am accelerat pana la 5000 rpm si tot smucea un pic.

Totusi la asta noua 1.4 TSI, desi alimentez de la aceeasi statie (petrom, 95) si in acelasi mod nu am avut smucituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

S-a reanimat discutia odata cu sosirea zapezii, foarte frumos.

Subscriu la "smuncituri" - le-am simtit in treptele 2-3, uneori si 4, incepand de la 1600 pana la ~2000-2200. Le-am dat pe seama benzinei initial desi pun Omv 100 scumpa in sfinti - trec pe 99+ de la petrom. Din cate vad toti avem aceleasi simptome deci e de la soft din nou: un amestec necorespunzator raportat la temperatura exterioara si a motorului sa spunem. Eu ma speriasem sa nu fie "un inceput de sfarsit" al turbinei.

Referitor la ASR: Iasi-ul de 2 zile ALB la propriu si fara asr ramaneam blocat de multe ori, depinde de situatie bineinteles dar la final : palaria jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smuciturile de care ziceti voi le-am avut si eu in iarna 2010-2011 la fostul 1.2 TSI. Le-am pus pe seama acumularii de gheata in benzina. Cum s-a mai incalzit vremea nu le-am mai avut. Ele apareau in treapta 2 si 3 si apareau de pe la 1800 rpm in sus la accelerari mai bruste. Am facut chiar si un test atunci si am accelerat pana la 5000 rpm si tot smucea un pic.

Totusi la asta noua 1.4 TSI, desi alimentez de la aceeasi statie (petrom, 95) si in acelasi mod nu am avut smucituri.

E gatul mai larg!

Salut,

S-a reanimat discutia odata cu sosirea zapezii, foarte frumos.

Subscriu la "smuncituri" - le-am simtit in treptele 2-3, uneori si 4, incepand de la 1600 pana la ~2000-2200. Le-am dat pe seama benzinei initial desi pun Omv 100 scumpa in sfinti - trec pe 99+ de la petrom. Din cate vad toti avem aceleasi simptome deci e de la soft din nou: un amestec necorespunzator raportat la temperatura exterioara si a motorului sa spunem. Eu ma speriasem sa nu fie "un inceput de sfarsit" al turbinei.

Referitor la ASR: Iasi-ul de 2 zile ALB la propriu si fara asr ramaneam blocat de multe ori, depinde de situatie bineinteles dar la final : palaria jos.

Frate, n-am ramas eu blocat in zapezi cu loganul de 1.4( ca ala diesel de 85 cp si 200 NM aram cu el)si sa ramai cu skoda de 105 cp si 175 NM???? Meritul ASR este variatia cuplului motor de pe o roata pe alta, dar doar in conditii diferite de aderenta, de la o roata la alta.

Am facut proba cu masina pe un deal cu zapada abundenta. Cu ASR cuplat am urcat aproape de varful dealului unde la pierderea aderentei motorul s-a oprit. . dat masina inapoi, aceleasi conditii(nu am urcat pe urmele vechi-zapada era virgina), ASR dezactivat, am urcat dealul. deci depinde.

Idem la iesire din curte la tata, cand zapada este abundenta si locul necuratat cu ASR cuplat nu pot iesi.

Interesant este ce a spus umeras, vizavi de soft. Toti avem 9163??? Din punctul meu de vedere cu softul initial si cu 8620 nu am avut aceste probleme(la mine fiind a doua iarna). 9163 l-am pus prin februarie 2011 si frig foarte tare nu prea a mai fost atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ASR: Iasi-ul de 2 zile ALB la propriu si fara asr ramaneam blocat de multe ori, depinde de situatie bineinteles dar la final : palaria jos.

ASR-ul te ajuta decat daca ai piciorul din lemn in rest e chiar o frectie la piciorul de lemn, pot spune cu mana pe inima ca in 7 ani si ceva de cand am masina nu mi-a folosit la nimic. Si vad ca unii nici nu prea stiu cum functioneaza sistemul (aka bogdanpiatra). ASR-ul decat reduce cuplul motor (ceea ce evident poti face si tu din accelratie si ambreiaj) nu pote varia cuplul diferntial (adica sa trimita mai mult la o roata decat la alta). Bogdanpiatra descrie in postul lui EDL-ul (Electronic Differential Lock) care face parte din ESP si care este capabil sa franeze roata care patineaza si sa trmita mai mult cuplu catre aia cu aderenta mai mare. Oricum nici asta nu face minuni, minuni fac cauciucurile de iarna + un sofer care nu are o bucata de lemn in loc de picior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!