Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Wow, produce ceva nervi bazaitoarea asta de 1.2. O singura data am mers in DE cu un Golf cu acelasi motor din discutia asta si mi-a consumat 30l in 300km pe autobanda. Cei drept schimbat pe la 5-6000 vitezele. Nu ca imi plac turele dar nu se lansa corect. O data lansat e ok, dar dupa o frana, cand accelerezi din nou ai senzatia ca esti cu piciorul tot pe frana. Masina era rental si avea 14000 km. Motorul batea dar nu stiu sa spun daca ceva similar cu discutia in cauza. Insa, era tacanitul specific tachetilor si motoarelor uzate pe benzina, gen Bmw "pisicuta" de patru pistoane. Nu stiu cat de ok este sa se auda asa dar cu siguranta momentul asta de down-sizing nu e benefic cumparatorului, motorasele cu cilindree mica aparand ca pe banda si culmea pe sasiuri de 1,5 tone chiar.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma mai lasati cu justificarile filosofice si cu teoriile din facultate. Nu am cumparat o masina cu discount pt teste.

Nu, n-ai inteles. Eu ti-am oferit partea teoretica a lucrurilor pe care-am probat-o de multe ori in piata. Mai departe este absolut treaba ta ce faci si ce masuri iei de banii tai.

Care e avantajul tau? Da, ai cumparat o masina mai ieftina, ca tot ai intrebat. Imi doresc de multa vreme o O2 si din cand in cand mai iau cate-un pliant din reprezentanta sau mai intru pe net. Nu te supara dar preturile au scazut destul de mult fata de masinile echivalente de acum 3-4 ani. Oare de unde crezi ca s-au redus atat preturile? Din calitate, evident.

Si cu asta eu imi inchei aici expunerea, nu-mi propun nicidecum sa va fiu consilier altfel decat pentru probleme tehnice. Cum si cat o sa platiti mai departe pentru alegerea facuta de voi... mi-e greu sa va spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ ai dreptate la ce zici tu, ca de obicei :) dar eu ma referam la faptul ca e suparator sa stai cu masina in service la doar 1 an, chiar daca motorizarea e noua, ma astept la intelegere si colaborare deplina din partea reprezentantului, nu sa vina cu explicatii stupide si ocolitoare.

Iar faptul ca multi te trateaza cu dorsalul face ca aceasta experienta sa fie daunatoare imaginiii de ansamblu a marcii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, stiu si inteleg acest aspect. Orientarea romanului catre client inca lasa de dorit. In fine... poate usor usor se mai indreapta niste lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ca e suparator sa stai cu masina in service la doar 1 an, chiar daca motorizarea e noua,...

Un an e mult ... sa vezi la citeva luni si nici 3000km sa ti-o ia cu platforma din fata casei ca nu porneste :) ... motivatia a fost cireasa...dop de gheata in rampa :))

Oricum nu e singura marca care are probleme la masinile noi...cu si fara motorizari noi...

Calitatea scade exponential cu preturile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

... motivatia a fost cireasa...dop de gheata in rampa :))

Cumva motorizarea 1.6 tdi cr??

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saracu 1,6 tdi la cat de puturos e (inca odata cel mai puturos din toate 1,6 diesel de la toate firmele din toata lumea :lol: se poate verifica pe ADAC.de), deocamdata pare un motor fiabil, in afara de turbo-lag rar am vazut plangeri legate de mecanica, sa batem in lemn :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar f puturos nu e, nu vreau sa mi laud motorizarea, doar ca tre sa l turezi mai mult, are cuplu mai sus, clar nu are treaba cu sportivitatea, dar din punctul meu de vedere trage ok(parerea mea), are totusi 250 Nm , si cam da, probleme mecanice nu prea am auzit sa aiba....deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Troll sau is singurul care nu vede logica?

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i troll, e :offtopic: . Gata, deschideti topic la generalitati Skoda si va spun acolo cum e cu 1.6 cr si cum se comporta :P

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, deschideti topic la generalitati Skoda si va spun acolo cum e cu 1.6 cr si cum se comporta :P

Pentru 1.6 TDI-CR exista alt topic - :D

Troll sau is singurul care nu vede logica?

Ai ochi de moderator :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa rezolvat cu bataia care se aude in masina de la conducte ? sa comandat vreo piesa sa fie montata acolo sa nu mai aiba joc ?

1,2 tsi soft 8620 turbina inlocuita la 20mii km, merge impecabil, trage f f bine .actualmente 31mii km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu conducta (marog, furtunul) din cate stiu eu nu se mai aude nimic. Dar am vazut ca la modelele mai noi traseul s-a modificat si nu mai ajunge peste vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www. octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=15&t=44625&start=465

puteti cu google translate rezolva problema limbii, sunt foarte multi cu problema eu am dat linkul pe ultima pagina unde este si o poza cu un motor 1,2 tsi al unui forumist cu aproape jumate din el schimbat la 55000 de km norocul lui in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa rezolvat cu bataia care se aude in masina de la conducte ? sa comandat vreo piesa sa fie montata acolo sa nu mai aiba joc ?

1,2 tsi soft 8620 turbina inlocuita la 20mii km, merge impecabil, trage f f bine .actualmente 31mii km .

Bataia de la conducta nu provine neaparat de la vasul de expansiune; traseul lor este prin lonjeron, la mine acolo se loveau; dupa ce scoti capacul de protectie vei observa la mijlocul lonjeronului doua gauri prin care poti trece un clips de plastic cu care sa le fixezi impreuna cu un manson de cauciuc. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut sunt nou pe forum si salut toti posesorii 1.2 tsi.

Un bravo pentru atitudinea lui bogdanpiatra.

Am masina din 06.2010 si 10000 km la bord.

Am auzit si eu acel zornait de lant.

Am fost cu masina luni la service la Timisoara si am lasat-o acolo sa o porneasca de dimineata sa auda si ei zgomotul de lant si inca un zgomot metalic care cred ca venea din partea dreapta fata. M-au sunat marti dupamasa ca au pornit-o si nu se aude nimic. Am fost azi la Timisoara si au pornit-o cu mine de fata si zgmotul metalic nu a mai facut si nici cel de lant parca nu s-a mai auzit. Am pornit si o masina noua din showroom si a pornit aproape la fel doar ca tacanitul motorului era mai frumos. La mine era mai tare si venea cred de la pompa de benzina. A ramas sa mai urmaresc daca mai apare zgomotul de lant. Pentru zgomotul metalic au spus ca au umblat la actuator. Le-am spus ca vreau sa scap de tremuraturile la pornirea la rece si ca am aflat ca ar exista update de soft.

Au spus ca pentru masina mea nu exista actualizari soft. I-am rugat si au pus cu mine de fata masina pe vagcom si intradevar la final scria ceva de genul ca nu este nimic de actualizat.(scria in germana). Am rugat sa-mi arate ce versiune de soft este pe masina si surpiza scria software version 9680. Eu de pe forum stiam de 7xxxx, 8xxxx, 9163. Acum nu stiu ce sa mai zic eu credeam ca am versiunea original adica 6xxx.

Modificat de wale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, poate ti-au schimbat softul cat timp a stat masina la ei.Urmareste acum dupa ce ai plecat de la ei cum se comporta masina!!!!!!Oare sa fi aparut o noua versiune 9680???!!!

wale, incearca sa inregistrezi zgomotul si du-te la ei.Eu cam asa am facut! Pe urma au reusit si ei inregistrarea, dar intai i-am convins eu!

Umeras, daca mai intri pe aici parca spuneai ceva de o piesa ce urma sa fie comandata??? Poate reusesti sa pui un cod!!!

Dupa schimbul de distributie in relkanti incepe uneori dupa ce se incalzeste motorul sa zornaie ceva. Am identificat sursa, sunt conductele de benzina, dar nu alea de plastic care bat in vasul de expansiune, ci partea metalica a lor care pleaca pe sub masina. Daca trag putin de ele in sus zornaiala de la relanti dispare, deci cam ar trebui fixate cumva, si nu stiu daca e normal sa apelez la solutii gen soricei de olastic. In service nu prea am de ce ma duce, decat eventual cu codul piesei care trebuie puse , ca altfel.... e cam greu frate. Mura-n gura si baietii sunt ok. Ca si cu distributia de altfel, ca si cu softurile etc!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce gandeam . Cred ca sunt multi care au mers cu masinile in service si nu stiu ce versiune de soft au pentru ca baietii le aduc la zi de fiecare data cand le leaga la VAGcom. E posibil sa aiba astia un nou soft ce crezi .... Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mers acum de sarbatori prin Mall-uri, Supermarket-uri, deci am facut drumuri scurte cu pauze.

A carait lantul ca la balamuc :)) dar il las asa si raportez problema la revizie in vara, poate pana atunci au astia de la Skoda o alta revelatie in materie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e chiar ok sa il lasi asa, daca (,) caraie....avand in vedere ca se stie de problema, ar trebui sa caraie si in service o data si cred ca ti-l schimba dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ideea este ca a carait, anul trecut la revizie. Le-am spus daca au auzit, si cica-i normal ca doar are transmisia pe lant zise Mecanicul sef :))

Oricum eram plin de nervi de la problema de Soft, am zis ca daca ma tiganesc cu ei si la cea de lant, plec cu politia de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Holo, fa niste inregistrari, eu cam asa i-am convins. In plus acum se cam stie problema si nu ar trebui sa fie nimic de comentat.

Stie cineva, a mai aparut un alt soft????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si eu de 15000 km, si absolut toate problemele semnalate de voi le-am constatat si eu. Problema cu tremuratul la relanti pot spune ca s-a rezolvat cu softul 9163 schimbat la autek craiova, insa de zornaitul de lant la pornire mi-au spus ca sunt primul posesor care semnaleaza acest zgomot si ca se va rezolva odata cu modificarea softului, lucru care nu s-a intamplat. Mai astept putin sa nu fie masina mea cu prima schimbare de kit distributie la Craiova.

Am urmarit cu interes posturile voastre si va doresc un an cu rezolvarea problemelor de la 1,2 TSI!

Modificat de Florian Ionica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot de la Autek Craiova am luat masina(sunt din Filiasi) si am 25000km si la fel zornaie lantul la pornire dar aleatoriu si deobicei cu motorul cald la 20-30 min dupa oprire daca ii dau cheie.O sa merg peste ei sa vad ce zic dar am o parere proasta despre ei pe partea de mecanica .Mai tinem legatura poate mergem impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!