Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

BLITZ - SI CU MARTORUL MOTOR APRINS CE MAI ERA ?

Am mai zis ca am fost avertizat ca se va aprinde , deci omul stia ceva ,dar ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu pot sa-mi dau seama de ce au facut ei manevra asta. Ideea e ca masina iti merge bine acum si nu trebuie sa te gandesti ca au facut ei nu stiu ce manevra, arde benzina cu ea si gata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA ai dreptate ... dar mi-ar placea sa am acces la cateava date tehnice in plus in ce priveste aceasta motorizare . In fine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor eu de cand vad ce problème sunt la 1,2 tsi nu mai comentez nimic ca motorul meu este puturos ca un diesel din anii 50, ma multumesc asa si da-i inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am inteles ce vrei sa spui . Te referi la motorul din semnatura ???

Sunt probleme mai grave la dieselul tau ... ?

1.2 tsi stiu ca este foarte apropiat ca performante de acest 1.6 tdi CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta spuneam ca nu sunt probleme mecanice deloc la 1,6 tdi(deocamdata pare foarte fiabil) dar are lag la ture joase si deci in oras ai impresia ca te dai cu trotineta pana ajunge la un cuplu cat de cat ok(are 5 viteze care sunt foarte lungi, aproape ca nu poti da a patra pana la 50 la ora)

p.s si eu am facut deja un update soft care a mai corectat cupful la true joase dar tot nu suficient.....mai asteptam alt update :lol:

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu astept update-ul suprem. Asa, ca sa isi spele rusinea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine atunci sa asteptam impreuna acel suprem update. Nu as fi deranjat daca ar mai adauga si inca vreo 20 de cai si ar consuma mai putin :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi multumit cu caii care ii avea cu softul 6... de cand am luat masina. Si cu NM de atunci.

Si chiar cu oprirea in relanti!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, Bogdan este indreptatit sa fie suparat, ca si mine de altfel pe o masina / producator care nu vrea sa aiba o atitudine tocmai corecta fata de cei care platesc zeci de mii de Euro pe o masina noua cumparata in an de Criza.

Problemele masinii sunt reale, chiar daca pentru unii nu prea suparatoare ( depinde si ce istoric de masini au avut si ce probleme cu ele ).

In condittile in care cumperi masina noua ai pretentia ca eventualele probleme ale masinii sa fie recunoscute , studiate, rezolvate in garantie de producator si nu sa ne milogim ca ciumpalacii la producator, poate ne baga si pe noi in seama.

Atitudinea in general strica foarte multe, fie ea de partea clientului si de partea reprezentantilor Skoda in Romania.

Zgomotul de lant la mine este foarte prezent, am avut ocazia zilele astea sa reproduc conditiile in care el se manifesta si face foarte urat. Se uitau oameniii la masina mea cum Caraie asa urat la pornire, aveau impresia ca tin contactul pus dupa pornire si-mi recomandau sa nu fac asta ca stric demarorul, nestiind ca problema e Lantul de distributie.

Aceste probleme fie ele si mici, strica toata placerea, iar mie chiar imi place sa conduc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holo, evident ca si eu as fi suparat daca produsul pe care am dat banii ar avea o problema.

Insa aici sunt mai multe lucruri care trebuie luate in seama:

-produsul este relativ nou, deci este absolut clar ca are bube ale copilariei. Am mai spus si repet: ORICE produs in primii 1-2 ani de viata (de productie) are diverse probleme pe care producatorul incearca sa le remedieze din mers.

-ca producatorul sa afle de probleme trebuie reclamate la "extensiile" producatorului din piata, adica la service-urile autorizate. Ca service-urile trateaza problemele altfel asta e alta poveste.

Dar se lucreaza in continuare la ele, nu vedeti lucrul asta?

V-am insirat o lista pe pagina trecuta:

1. problema soft... partial rezolvata; au fost 2-3 versiuni de soft care au incercat o remediere. Deci producatorul isi da silinta. Un soft nu se face asa, peste noapte.

2. lantul - se inlocuieste. Deci problema zgomotului a fost abordata de catre producator si a oferit si o solutie tehnica.

3. martorul avarie motor si lipsa de putere: Producatorul are cunostinta de ea si incearca remedierea. S-au schimbat turbine apoi a aparut kitul de reparatie.

Revenind totusi la problemele de fiabilitate din primii ani de viata ale unui produs NOU.... ar trebui sa le stiti cei care ati invatat prin scoli despre ciclul de viata al unui produs (cei care-au terminat o facultate tehnica sigur au studiat materia: Fiabilitate si Terotehnica).

Cei care nu stiu lucrurile astea... v-ati asumat un risc sau v-ati lasat influentati de marketingul din spatele unui produs nou. Imi pare rau ca trebuie sa o spun dar nu cred ca aveti cu ce sa ma combateti.

Iar lucrurile astea sunt exact in aceeasi forma discutate in aria de Fabia 1, la problemele noului motor 1.2 HTP la vremea aparitiei lui pe piata. Culmea, si eu am avut de luat o astfel de decizie: la vremea aparitiei motorului 1.2 HTP am cumparat fabia pe care o detin acum; a fost a parintilor mei. Era tentant pentru ei motorasul 1.2 insa am rumegat mult la lucrurile ce vi le-am povestit mai sus si-am ales SDi-ul. Dupa ce-am luat-o au inceput sa apara necazuri in exploatarea HTP-urilor: lant sarit de la punct din cauza unei patine insuficient de lungi, mers neregulat al motorului la pornirea la 10-15 grade rezolvata dupa 3-4 incercari de soft nou...

Deci...

holo, daca nu arati la niciun service zgomotul de lant ... o sa ramana acolo mult si bine. Mergi degraba si reclama-l la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ce spui tu rezulta ca orice produs nou pe care il cumperi (nou aparut pe piata) sa te astepti sa se strice deoarece nu e suficient testat

Eu personal nu sunt de acord cu parerea ta

De ex cumpara un televizor nou aparut pe piata ( 3D) ->se poate defecta repede ca nu e suficient testat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare tfv dar esti offtopic si faci o comparatie trasa de par.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ii dau dreptate pana la urma lui Blitz, fiindca desi la momentul de fata motorizarea 1.4TSI pare a fi deja fiabila si cu probleme putine(cel putin cele facute dupa 2009) insa si aici au fost probleme destule la inceput (sfarsitul anului 2006 si anii 2007-2008), destule probleme de soft, unele chiar apropiate ca si simptom ca si la 1.2TSI...sau unele piese (acei senzori N249 si mai este unul nu imi vine in minte momentan) care picau relativ repede, dar care se pare ca au fost schimbate dupa 2009 iunie si se pare ca de atunci nu mai sunt surse aproape sigure de defectiune tehnica...

Bineinteles ideal ar fi ca totul sa fie testat/retestat pana in panzele albe si la iesirea unui produs in productie de masa sa fie totul facut ca la carte...dar aceste lucruri au devenit cu incetul vise frumoase, din cauza multor factori bine stiuti de catre noi, pe deasupra VW se afla intr-un razboi aprig pentru a fi Nr. 1 in lume si din aceasta cauza ii trebuie cat mai multe modele(cu si mai multe tipuri de motorizari moderne) ca sa aiba acoperit o arie cat mai mare de posibili cumparatori. Bineinteles timpul alocat acestor testari este de la an la an cat mai mic, cat si costurile alocate acestor teste , astfel mai nou de ne place de nu, de fapt ultimele testari finale la o motorizare se cam fac pe primii cumparatori (prin primii cumparatori trebuie intelesi acei cumparatori care cumpara respectiva motorizare in primii 2-3 ani de productie) Din pacate asta e si nu prea avem ce sa facem impotriva. Singurul lucru posibil sa stam pe picioarele lor si sa nu ne lasam, iar daca apare ceva dubios, fuga imediat la reprezentanta ....Asta este adevarul trist si crunt. Daca iti place o motorizare noua, dai 15-20 000 de euro si poti deveni ne(oficial) un tester adevarat al marcii VW(Skoda-Seat-Audi).

Va spun cu mana pus pe inima ca deocamdata sunt multumit de motorizarea 1.4 TSI si mi se pare ca este inbunatatit dupa 5 ani de productie si a devenit cat de cat fiabil, dar in 2007 nu as fi cumparat aceasta motorizare nici batut cu parul, exact din cauza problemelor posibile al unei motorizari noi pe care testarile nu s-au terminat inca(la vremea respectiva) dar care trebuie introdus pe piata din cauze de marketing si altele....

La fel vad treburile si la 1.2TSI...stiu ca ideal nu asa ar trebui sa fie....dar cate si cate lucruri ar trebui sa fie altfel in viata de zi cu zi....Realitatea lumii de astazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar ai scris un pomelnic,in loc sa fii mai succint!Un obicei prost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e....nu suntem toti la fel :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tfv82, daca vrei continuam polemica pentru ca sunt in directa cunostinta de cauza (ma documentez temeinic pentru un televizor LCD retroiluminat LED).

Ai idee cate televizoare Samsung LED ajung inapoi la garantie cu diverse probleme? Iti spun eu, multe!

Ai idee cate televizoare ajung inapoi la producator cu probleme la softuri? In special softurile din ele care redau continut multimedia sau care au functia DLNA? Iti zic eu: multe!

Si mai concret: a aparut in vara un mediu de stocare externa la Western Digital, se cheama My Book Live. L-am luat fara sa stau pe ganduri, era EXACT ce imi trebuia. N-a trecut mult si-am constatat ca unitatea nu mai intra in sleep mode. S-a plans multa lume pe forumul lor de suport. Au dat un update de firmware care chipurile a rezolvat problema. N-a fost asa. In schimb au stricat partea de remote access. Iar a scris lumea pe forumul de suport. In momentul asta au scos al 4-lea update care cica rezolva atat problema de "sleep mode" cat si cea de remote acces. Om vedea cat tine.

Iata deci cate si cate necazuri. Repet, oricine are habar despre ce-i aia perioada de viata a unui produs poate confirma 100% ce spun eu. Cine nu stie, se poate evident gandi la aceste aspecte. Iar cine nici nu se gandeste atunci este naiv (ca sa folosesc un adjectiv bland; nu vreau sa lezez pe nimeni) si ia de bun tot marketingul din jurul unui produs. Care marketing cred ca avem habar cu totii ca n-are nimic de-aface cu tehnica din spatele produselor in general.

Exemplul oferit de Andrei este si mai relevant in cazul nostru: 1.4 TSi-urile (nuy doar astea de la Skoda, alea de la VW in special) au avut si ele probleme cu soft-urile, cu diferite actuatoare de pe la turbo, cu cuplaje magnetice de la compresoarele mecanice de supraalimentare, cu variatoarele de distributie de pe una din axele cu came si cate si mai cate. Acum 1.4 TSi sunt oarecum la maturitate; VW a cam rezolvat ce era de rezolvat la ele.

P.S. imi cer scuze pentru posturile kilometrice, vreau insa sa intelegem cu totii cat de cat cum stau lucrurile ca sa putem actiona in consecinta.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salitare tuturor

In fine,motorizarea 1.2 tsi echipeaza vw,seat,audi,skoda producandu-se sute de mii de motoare.Intrabarea mea este cum e posibil sa produci in continuare acest motor cu problemele pe care le-a avut inainte ?(de ex aceeasi turbina si actuator se pun si acum pe masini ansambu care a avut mici probleme sau mari depinde cum o luam )

Inca ceva Skoda a fost chemata in service pentru update de soft pentru acest motor de vreo 3 ori, vw din cate stiu eu nu a fost chemat deloc nici seatul.

De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se livreaza in continuare acelasi produs. Turbinele au fost schimbate pe linia de productie de 1 sau 2 ori pana acum. Cele din prezent pare-se ca au problema rezolvata inca din fasa. Solutia oferita de fabrica se refera la cele mai vechi la care apare.

Lafel lantul: de 1 sau 2 ori s-a modificat constructia lantului; motoarele care pleaca acum din fabrica au varianta modificata.

Lafel si cu softul.

Ca nu stii tu de cazuri cu probleme la actuatoarele turbinelor de golf 1.2 tsi, asta nu inseamna ca nu exista.

Ca nu stii de update-uri de soft la VW cu 1.2 tsi asta nu inseamna ca nu exista. Exista bine mersi si acolo aceleasi update-uri. Chiar imi aduc aminte prin vara a fost o polemica aici pe topic cu un user din Mures cu Golf 5 cu 1.2 tsi. Chiar omul a spus ca s-a dus la dealer VW in Brasov si i-au facut un update de soft. Marog, nu imi aduc aminte unde era discutia dar discutia a fost sigur.

Deci sunt si la ei softuri.

Lafel si cu lanturile. Produsele se imbunatatesc continuu, din mers. NIMENI nu are logistica necesara sa testeze pe o perioada indelungata un produs inainte de a-i da drumul in piata. Rezolva din mers problemele, evident asumandu-si nu numai costurile de remediere cat si pierderile de imagine.

Asa se procedeaza peste tot in ziua de azi, lucrurile sunt valabile pentru orice produs.

LE:

Inca ceva Skoda a fost chemata in service pentru update de soft pentru acest motor de vreo 3 ori, vw din cate stiu eu nu a fost chemat deloc nici seatul.

Skoda n-a fost niciodata chemata in service pentru update soft la aceasta motorizare. Softul exista insa se face update-ul doar in cazul existentei unor reclamatii.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU am un prieten cu golf 6 la care a picat turbina la 1,2 tsi si l-au tinut magarii de la cluj o luna fara masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz crede-ma ca stiu ce spui despre tot ce ai vorbit in ultimelepostari.

Tocmai din aceste motive am renuntat la softul original fara motiv si am mers in service cu orice problema a aparut.

Acum stim cu totii ca se fac teste pe spinarea clientului asa ca nu are rost sa te bati cu morile de vant.

Dar pun o intrebare care ar trebui sa si-o puna multi dintre posesorii de 1.2 TSI:

Daca la schimbarea softului nu am primit nici un act sau ceva care sa justifice acea schimbare, ce sanse sunt ca un posesor de 1.2 TSi sa mearga in service pentru o problema oarecare si sa plece cu un soft mai nou?????? :))))))

Eu zic ca 100% sanse, pentru ca atunci cand ei vad problemele pe seria de sasiu - imediat intervin fara sa spuna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce grija ai si tu acum! La tine toate softurile merg bine, deci care-i problema??

Doctorii "Mengele" (inginerii skoda)lucreaza!! Dormim linistiti. Banii noi i-am dat. Ni i-a scos cu forta din buzunar cineva???

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel, cu siguranta oamenii intervin ca sa remedieze o problema, nu ca sa faca rau cuiva. Asa cum eu am informatii ca o noua versiune de soft rezolva niste probleme, asa au cu siguranta si in reteaua Skoda aceste informatii de la fabrica. Nu fac decat sa aplice indicatiile pentru a rezolva o problema.

In ceea ce priveste serviceplanul... Nu e necesara nicio hartie. Calculatorul de motor stocheaza codul dealerului care a facut resoftarile si ultima versiune de soft din el dar si cate resoftari anterioare s-au facut. Iar daca cineva vrea sa afle, poate sa afle exact ce si cum.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TSi & BLITZ..as fi de acord cu afirmatiile voastre ref la fiabilitatea unor produse de noi desi eu mai stiu un lucru: atunci cand scoti un produ spe piata trebuie sa indeplineasca criteriile si caracteristicile de functionare conform unor norme stabilite de producator precum si de anumite autoritati statale. Pe de alta parte...sa spunem ca apar aceste probleme si ca producatorul isi testeaza n primii ani produsele pe banii mei...care e avantajul meu? Am cumparat masina mai ieftin? Stiu ca atunci cand accept sa testez un produs nou sunt platit de producat,nu il finantez eu pe el...

Din doua una...ori produs impecabil conform banilor ori discount considerabil la cumpararea unui produs pe care-l testaza. Sa incetam sa mai fim romani ,macar pe banii nostri. Nu am primit nicio actiune la skoda pt nervii si timpul meu. Am schimbat 3 softuri, am stat prin service sa ma plang ca nu are putere cand nesimtitii imi spuneau ca sunt eu prost, am mers de la bv pana la bucuresti fara turbina doar pt ca nu au fost in stare sa mi-o rezolve. Acum am probleme cu lantul iar turatia la ralanti este atat de neregulata incat la orice semafor imi tremura toat masina.

Cand imi primesc actiunile la skoda si dividende pe investitia mea?!!!! Ce ma intereseaza ca astia din service sunt nesimtiti. Pai cand tu cumperi servicii la vodafone de la un partener pe cine injuri?te intereseaza ca ala e magazin partener?NUU!! Skoda sa-si aleaga partenerii cu grija,nu e vina mea. Pana la urma banii din service urile obligatrii care costa triplu nu se duc la service?!!!

Sa ma mai lasati cu justificarile filosofice si cu teoriile din facultate. Nu am cumparat o masina cu discount pt teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand o sa iasa din garantie sa vezi cum te asteapta service-urile.... cu bratele deschise. Mai trebuie sa platesti piesa defecta, manopera si sa le mai lasi masina vreo saptamana. Ce "satisfactie" .. am skoda cu noul "supermotor".

Sunt complet de acord cu colegul de mai sus... este inacteptabil dupa atatea probleme sa nu primesti nimic, atata timp cat tu ai platit masina la pret intreg ca sa se faca teste pe tine... macar sa iasa skoda si sa spuna , ne cerem scuze pentru problemele aparute si va prelungim garantia GRATIS pe motor inca un an , macar (valabil si pentru 1.6tdi) pentru ca sunt motoare mai noi , cu probleme (mult mai multe la 1.2tsi). Da-l naiba... sa schimbi turbina de mai multe ori, lantul ...si sa-ti mai rada si astia la service in fata... "merge domne` masina"

Modificat de ketex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!