Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

cred ca a vazut si el ca este " extraordinara" masina Bogdan . Eu asta am inteles...

1.2 tsi problemele comune cu altii si spuse se transforma in probleme rezolvate .

Ma, iar vrajeli. Eu am intrebat care e diferenta intre a ta si a lui.PUNCT. Si pe el l-am intrebat. De ce a lui Irinel este "mai extraordinara" ca a lui umeras??? Ce mama ei de treaba, e asa greu???

@bogdan: Eu am inteles ! La Iasi o masina e "mai extraordinara" decat cealalta care e "doar extraordinara" :D

In rest sunt doar masini "ordinare" :))

LE: Cred ca si masina lui Dorel este intre "extraordinar" si "mai extraordinar"...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta am vrut sa aud.Deci doua masini gemene! S-ar putea sa fie gemene si cu a mea! Dar eu as dori acum(dupa rezolvarea distributiei) sa porneasca la sfert(nu la trei sferturi) si sa dispara acel zgomot intre 2400-2800 rot/min( dupa ce a fost negat si de irinel el a venit si mi-a pus intrebarea pe mess (deci???)daca nu e zgomotul turbinei. Nu stiu, dar cu softul initial si cu cel 8620 nu il aveam, mi-a aparut in primele sute de metri cu softul 9163, zgomot pe care il confirma candva si holo).

Iar cu Irinel abia acum m-am lamurit. :icon_bounce: Orice problema aparuta e tratata cu indulgenta de parca banii nu ar fi fost munciti.Intratul in service e o placere, nu timp pierdut, Din cand in cand, cand nu mai poate suporta tensiunea, plange si spune ca o vinde(cum a facut si cu loganul).

De romani falnici avem nevoie.Sa stea drepti in fata erorilor(experimentarilor, batailor de joc) germane! La multi ani dragi romani si priteni forumisti si dragi skodisti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori ca umeras sa vorbeasca si despre acel zgomot din camera de detenta ca sa te lamureasca Bogdan. Mia facut o deosebita placere sa discut cu Robert pentru ca asta este numele colegului Umeras si mi-am dat seama ca nu toti suntem la fel si aici nu ma refer la el.

In ce priveste masinile si motoarele cred ca tu Bogdanele ar trebui sa fii mai atent la ce cumperi data viitoare pentru ca esti diferit de toti de pe forum. Tu nu ai inteles ca extraordinar venea de la tine si ca ironizam de fiecare data putin situatia. Of ... Oricum ar fi sa stii ca a mea si a lui Robert nu sunt lenese in treptele 1 si 2 ... il rog pe Robert sa confirme.

Poate si masina ta este extraordinara dar esti tu prea exigent cu ce ai cumparat. Apropo sa stii ca am facut testul pornirii si la Robert si e la fel ca la mine cu o mica diferenta la rece unde porneste o fractiune mai greu. Cat despre softuri daca la a mea nu este diferenta de a lui Robert nu inteleg cum la tine apar problemele spuse de tine (lenesa 1 ,2 ,ZGOMOT DUPA 2400 ROT/MIN ... SI MAI STIU EU CE .

In fond fiecare isi lauda masina cum spunea Drapar "ordinara " si gata ...

Oricum o sa vin in Piatra si de data asta am numarul tau notat si o sa vad si eu de ce masina aia a ta e asa de chinuita.... Cum draq ale noastre extraordinare si a ta cazan. O sa iti dau si masina mea la test ca sa auzi zgomotele care le face si sa te lamuresti .

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba, cazane ai tu la distrigaz sau unde pana mea lucrezi, falnicule roman. Vezi ca eu am spus si sustin ca performantele masinii sunt altele decat cu softul initial care era aproape perfect. Acolo nu se punea problema de puturosenii si zgomote ciudate( de fapt si tu in final ai spus ceva de zgomotul turbinei, etc...).Spui ca nu e lenesa, robert spune:"nu te lasa masca ".

Toti ceilalti suntem altfel, adica obiectivi.

Tu esti probabil si obiectiv si putin visator. Noapte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact de unde sa incep si sper sa lamurim problema fara violenta electronica :)

Bogdan,

- cand am spus ca "nu m-a lasat masca" m-am referit la diferenta sesizata in comportamentul motorului dupa schimbarea distributiei;

- zgomotele respective de care spui la 2400-2800 din acea camera de detentie eu nu le-am sesizat pana acum,mai da-mi cateva detalii si incerc sa fiu mai atent pe viitor ;

- in privinta demarajului: inainte sa fac un test cu masina lui Irinel ii spuneam cum face a mea in treptele 1-2: in 1 accelereaza bine pana la 4000 unde pleaca mai tare iar la 2 acceleratia devine mai buna peste 2500. Exact la fel a reactionat si masina lui Irinel; sincer nu imi aduc aminte daca inainte sa fac update la 8620 accelera mai bine;

- prima pornire este exact la fel si la mine- 3 sferturi; ai dreptate in privinta primului soft, pornea mai usor prima data DAR cu el se balbaia motorul la ralanti la rece de imi palpaiau becurile iarna trecuta - credeam ca dezapezesc pomul de craciun;

Eu sunt multumit de masina cu toate ca au aparut anumite probleme care m-au deranjat la inceput dar am acceptat ideea ca Eu am ales sa-mi cumpar aceasta masina cu un motor Nou, virgin; poti sa-l compari cu o fata noua daca vrei, ii mai dam putin ragaz sa se acomodeze :)

Pentru un motor de 1.2 pe un sasiu de golf 5 putin mai incarcat mi se pare ca se descurca foarte bine, cutia cu rapoarte scurte iti ofera niste reprize de acceleratie neasteptate as putea spune.

Apreciez efortul pe care l-ai depus pana acum, fara oameni ca tine care sa sesizeze problemele si sa ceara rezolvarea probabil ca nu aveam schimbata distributia; sper sa apara un soft nou de care sa fii multumit si sa te bucuri de masina ta.

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umeras, tu nu ai 9163 deci acele zgomote despre care vorbesc nu ai cum sa le auzi.

referitor la vitezele 1 si 2 daca vei citi in mabele(sau chiar toate trei) forumuri vei vedea ce exceleaza Irinel in a lauda comportamentul masinii in aveste viteze. L-am crezut atata timp cat a avut vechiul soft(care pe mine ma multumea cu exceptia balbaielilor la rece-apropo, daca vei citi tot si pe acestea Irinel le nega cu desavarsire, dadea cateva talpi masinii cu motorul rece, etc,,, scrie pe forum, el nega si lamtul de distributie defect, ca asa trebuie sa fie, ca tine el cheia prea mult, ca e bendixul, etc-TOTUL e scris negru pe alb)

Faptul ca porneste la trei sferturi si acest lucru este negat cu vehementa de Irinel. Ba ca a schimbat filtrul de benzina si porneste si mai la sfert, ba ca , cu noul soft 9163 porneste si mai bine ca inainte, etc.

Acum m-am convins despre ce e vorba si iti multumesc. Nu sunt singurul care a inceput sa-l ia in gluma, vezi ca si altii au facut-o.

In res, acum ca nu mai zornaie, am scris ca s-a schimbat comportamentul masinii dar nu ceva deosebit. A lui Irinel desi mergea fffffffbine, s-a imbunatatit si mai mult.Perceptii diferite, obiectivism diferit, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am facut test drive cu Leon 1.2 TSI. Pot spune ca nici o problema din cele citite in topicul asta nu a aparut la Leon, e a treia masina pe care o conduc pentru cativa km cu aceasta motorizare, dupa Altea si Jetta. Nu a existat tremurar la relanti (credeti-ma, stiu ce inseamna sa tremure masina la relanti, la masina din semnatura se mai intampla uneori, insa nu chiar atat de puternic incat sa devina enervant sau deranjant), la fel, nu am auzit vreun zgomot de lant sau suierat, precum nici un comportament anormal al motorului. SIngurul lucru care mi se pare ciudat e ca desi producatorul spune ca motorizarea are cuplul maxim incepand de la 1500 rpm, acesta nu apare decat dupa 2500 rpm mai viguros, in rest, motorul accelereaza liniar, exact ca un motor pe benzina aspirat.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Cristian, vezi ca majoritatea problemelor au aparut dupa 10000 de km. Ai asistat la pornire la rece??Ai mers cu 140?? Sau te uitai in decolteul consilierei de vanzari.Pai ce facem, postam pareri dupa cativa km???? daca totul e bine cumpar-o!!!!!!!!!!!!!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, daca am facut test-drive, asta inseamna ca m-am uitat la masina, nu la decolteu. Masina era cu motorul rece, avea ceva mii de km si da, am mers cu 120-130. Esti multumit? Oricum, stai linistit, nu am de gand sa-mi cumpar 1.2 TSI, tocmai din cauza problemelor multiple pe care le reclamati voi in topicul asta. Daca tu crezi ca n-am facut altceva decat sa ma bag in seama in topicul asta, nu mai am nimic de spus. Iti recomand s-o lasi mai usor, incepi sa te certi cu toata lumea pentru ca tu esti nemultumit de masina. Nu stiu ce masini ati avut voi pana acum, inainte de Skoda, insa va asigur ca cel putin la Vag, cam toate motorizarile pe benzina au uneori trepidatii la relanti, zgomote ciudate si alte simptome.

PS: Consiliera de vanzari era de fapt un barbat, fara decolteu, nu e genul meu, te asigur.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuati asa si prevad niste sanctiuni...mai ales pt. Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma acum chiar sariti pe mine!!!Isi freaca mainile Irinel :lol: .Eu cand am luat masina consiliera de vanzari avea un decolteu!!!! Mama, mama! Numai de 1.2 tsi nu imi ardea. Dar e clar ca nu pot fi emise pareri dupa cativa km, iar cristian s-a exprimat si de vajaieli la o cu totul alta caroserie. Iar aici sunt probleme octavia 1,2 tsi! :beer:

Si sa stii ca abia astept sanctiunile. Pierd mai putin timp. O zi buna domnilor.

PS: se discuta tot mai putine probleme adevarate despre softuri si lanturi si tremuraturi la rece si vajaieli ale caroseriei si zgomote scoase de centura pasager dreapta, si greierasi in born si alte parti si se inchina osanale skodei.

Iar cristian daca motorul asta nu te-a convins sa-l cumperi datorita problemelor aparute ce-i vrut sa spui prin postarea ta??? Adica noi discutam aici despre vrute si nevrute dar ai facut tu 10 km cu acest motor si e super ok. Noi care pornim la -20 grade, cu diferite tipuri de benzina, pe diferite temperaturi, ploi, vant, etc, schimbam distributii, facem scrisori la skoda, scriem petitii, schimbam softuri, reglam portiere si vii tu si spui ca e ok, dupa 10-20 de km facuti cu o cu totul alta masina.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Cristian, ...

Forma de exprimare, zeflemista, deranjeaza. Ca atare raspunsul de mai jos.

Prietene...

Mai oameni buni, incepem iar?

1. problema pornire rezolvata cu soft! Ce vreti fratilor, cum vreti sa porneasca masinile la -20grade? La sfert?

2. problema zgomot rezolvata - inlocuit kit lant

3. problema turbo rezolvata- la unii cu inlocuire turbo, mai nou se rezolva prin acel distantier montat la actuatorul turbinei (daca nici ala nu rezolva, atunci se schimba turbo)

4. problema atitudine/pregatire service fata de client - NEREZOLVATA. In unele cazuri v-am rugat sa schimbati service, n-ati facut-o chiar daca in localitatile voastre erau prezente 2 reprezentante Skoda.

Si-atunci pentru ce mai discutam aici amanunte care n-au nicio legatura cu tehnica? Ce-aveti frate? Iar o dam in diverse ca loganul si ca batman-ninja? Apai daca iar ajungem aici, o sa va urez de pe-acum: SCHIMBATI OAMENI BUNI MARCA/MODELUL/MOTORIZAREA! Pentru ce va tocati nervii (si pe-ai altora) de pomana cu un producator lipsit de orientare catre client?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Mai" ii spun si lui nevasta-mea, la noi la Moldova. "Ba", ar fi fost zeflemista.Parerea mea!

Blitz, esti printre putinii(nu sariti pe mine) cu care se poate discuta si care aduci intr-adevar solutii la probleme. Detaliza te rog punctul nr 3: e o rechemare sau iarasi tacit se face acest lucru, si ce sa intelegem cu distantierul acela:"daca nici ala nu rezolva atunci se schimba turbo". Ce ar trebui sa rezolve acel distantier atata timp cat inca nu a picat turbo si nici nu sunt semne??? Se imbunatateste dinamica masinii, functionarea actuatorului!!!????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu man. Problema se manifesta prin aprinderea martorului check-engine pe bord si lipsa de putere a masinii.

Este un user din Bucuresti aici pe forum care a patit-o asa. S-a dus la service Skoda in Brasov, i-au spus ca ii trebuie turbina noua. N-a putut omul sa lase masina acolo pana vine turbo, s-a dus in bucuresti si i-au schimbat-0 in Bucuresti. Nu stiu exact cine e userul dar chiar el a postat.

Problema este cu jocul care se creaza in angrenajul mecanic al actionarii supapei wastegate turbo. Un joc maricel (max 1mm) care determina o eroare electrica in actuatorul care controleaza acel angrenaj mecanic. Solutia era inlocuirea turbo insa acum au facut un distantier care sa ia acel joc mecanic astfel incat sa nu mai creeze acea eroare electrica in actuator. Sub nicio forma nu s-a modificat vreun parametru de functionare al turbinei.

Repet: acel joc determina o eroare electrica pe actuator, moment in care calculatorul de motor intra in regim de avarie.

Asta este ce am inteles eu din chestia aia ruseasca ce ati pus-o dupa care am facut sapaturi mai avansate pe net.

Ce trebuie sa stii din toata treaba asta: DACA!!! cumva apare problema, se va remedia fara niciun fel de costuri pentru tine la orice service Skoda. Chiar si in afara garantiei. Trebuie dar sa ai grija sa continui sa iti faci service-ul la timp/km intr-o reprezentanta Skoda chair si dupa ce masina a iesit din garantie. Sunt multe situatii pe forum cand au aparut tot felul de probleme post-garantie, probleme care au fost rezolvate GRATIS doar pentru ca posesorul a ramas fidel retelei de dealeri. Nu le gasesc acum exemplele dar sunt; stiu cateva pe la fabia si din ce-am discutat PM cu userii asta mi-au spus, ca au fost ajutati cu problemele pentru ca au avut inspectiile facute la timp intr-o reprezentanta.

Daca aveti vreun necaz vis-a-vis de cele de mai sus va rog sa scrieti aici.

Lafel va mai rog inca odata sa incetati cu vorbitul in plus, scandaluri, atacuri la persoana. Mie personal nu imi fac placere. Mi-ar placea sa discutam concret niste probleme si atat. Datul cu parerea nu ajuta pe nimeni.

Sunt aici si aveti suportul meu atat cat pot sa vi-l ofer si cat imi permite si timpul. O fac din pasine pentru marca Skoda si atat! Insa voi inceta sa o fac la un moment dat pentru ca nu-mi place vorbitul mult si degeaba (care inevitatabil degenereaza si in atacuri la persoana etc). Asta este, daca vrei, si motivul pentru care am renuntat sa mai scriu pe forumul ala Skoda, stii tu care (ai vazut ca am user si acolo).

No, asta este sfatul meu. Daca vreti sa mi-l ascultati atunci cred ca e bine.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Departe de mine da a fi lingusitor, dar postul anterior al lui BLITZ este unul din motivele pentru care continui sa citesc acest forum, titlul de moderator respectandu-l inclusiv ca sens si etimologie a cuvantului.

O zi buna in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca problema actuatorului se rezolva acum cu acea saiba!? Si doar in cazul in care dupa montarea piesei problema persista sau saiba deja exista, abia atunci se schimba turbina?! Ma intreb de ce nu putem face o verificare in service fara a mai astepta sa se aprinda martorul EPC si scaderea puterii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Stef. Problema este ca la unele modele poate aparea, la altele nu, in timp. E vorba de un mic joc mecanic in acel "linkage" care coordoneaza deschiderea wastegate-ului.

Cum ziceam, jocul este posibil sa apara in timp. Nu poti sa prevezi cand apare dar nici sa anticipezi aparitia lui prin montarea provizorie a acelui distantier. Din pacate. Pentru ca daca acum jocul nu e acolo, prin montarea preventiva a distantierului nu faci altceva decat sa tragi efectiv de acel "linkage" si inevitabil vei deschide wastegate-ul. Nu mult, foarte putin dar suficient cat sa creezi alte probleme. Si crede-ma, o problema de wastegate care nu mai inchide corespunzator este al dracului de greu de diagnosticat.

Este bine totusi ca au gasit aceasta solutie, in fond si la urma urmei schimbarea turbo era chiar o treaba tampita, turbo ala chiar n-are nimic fizic.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am auzit de la Robert (Umeras) acum turbo vine pe comanda separata de la furnizori deci daca o sa fie probleme cu wastegate-ul o sa fie schimbat separat. As fi recunoscator daca ar interveni si el sa ne spuna ce i-au spus cei din service din Suceava.

In ce poriveste piesa aia de care vorbeam eu la schimb de distributie - am inteles ca acea chestie poate fi instrumentul pentru masurat intinderea lantului, ori piesa ce se monteaza in partea opusa motorului pentru al fixa in timpul schimbului de lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaaaaaaaaaaa, da!!!!! Stiu ce e dragule chestia aia! Este cala cu care se blocheaza arborele cotit in pozitia de cilindrul 1 la punctul mort superior :))

Ce idiot sunt ca nu mi-am dat seama.

Da, cand se umbla la distributie se blocheaza arborele cotit si axa cu came intr-o pozitie :P

LE: n-ar fi rau sa vina actuatorul ala separat (actuatorul, nu wastegate-ul). Va ramane problema efectuarii corecte a reglajului pe acea tija; reglajul mecanic. Dar, n-ar fi nici prima si nici ultima problema la care se gaseste in cele din urma o solutie buna pentru toti.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu sunt cel cu turbina si plimbarea brasov-bucuresti.am mai intrat pe forum si am urmarit discutiile insa am incetat sa mai fac comentarii,nu pt ca ttul ar fi roz.intr`adevar turbina e schimbata insa am probleme cu lantul care fac zgomot la pornire si cu tremurtul la ralanti.nu tiu ce are...ramane sa merg cu ea la service:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Deci nu au montat-o, lasat acolo 7 zile si au scos-o?? :emthup:

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nifelheim, mergi cu ea la service. Intinderea lantului poate avea o legatura cu scuturatul: intinderea lantului => dereglarea timingului distributiei => mers neregulat la turatia de mers incet in gol (ralanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la Irinel s-a intamplat altceva, i-au schimbat distributia dar au lasat intinzatorul vechi iar dupa doua saptamani l-au verificat si l-au inlocuit dar nu inteleg de ce.. intinzatorul hidraulic e un surub gros in care intra ulei cu un piston in capat care preseaza pe patina si intinde lantul; e singura piesa care seamana cu descrierea, cala nu putea fi lasata acolo - ea impreuna cu doua suruburi blocheaza motorul pe parcursul interventiei. Kit-ul de distribuite contine tot ce trebuie, pana si alte suruburi pentru capace.

Cei de la Adria Suceava nu au mai schimbat distributia nimanui pana acum in schimb au inlocuit cateva turbine; mecanicul de acolo care e profi din punctul meu de vedere mi-a spus ca a vazut o informare cum ca acum se schimba doar actuatorul; din cate am inteles pt turbine exista anumite serii care fac probleme.

Blitz m-ai linistit cumva privind problemele postgarantie, ma gandeam sa nu o patesc cu turbo dupa ce iese si sa imi arda portofelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz si nifelhaim

Dupa schimbarea distributiei motorul tot tremura in relanti, mai ales la temperaturi scazute. Nu grozav, dar tremuraturi mai sunt. Eu zic ca este caracteristica softului 9163. De fapt cam toate softurile 1.2 tsi nu aveau un relanti perfect. E dat cred si de reglajul ciudat al turatiei la rece.Scade destul de repede la aproape turatia de relanti inainte de a se incalzi motorul. Compar cu un ford fiesta 1.4 benzina, porniri paralele. La fiesta turatia de relanti se atinge mai greu, pe masura incalzirii motorului(dar care se incalzeste repede). Turatia de relanti la skoda se atinge rapid, dar motorul se incalzeste greu spre foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

umeras, nu exista asa ceva. In kit vine inclusiv intinzatorul, nu au avut niciun motiv pe lumea asta sa nu il schimbe de la inceput.

Eu cred totusi ca au uitat cala de la arborele cotit acolo, insurubata pe blocul motor.

Bogdan, Niefelheim:

Am mai explicat. Motoarele functioneaza la turatia de mers incet in gol dar functioneaza dezechilibrat. E un echilibru extrem de precar acolo iar orice factor il poate influenta: un carburant prost, o mica deviatie de la timingul distributiei, un filtru putin infundat, o clapeta de acceleratie murdara, o bujie care e aproape de sfarsitul vietii (apropos, grija cu bujiile, se schimba la 60k, recomand cu caldura inlocuirea. Plus ca nu costa mult cele originale, maxim 30ron/buc), o benzina proasta care a facut depuneri pe scaunul supapei si aceasta nu mai inchide corect/complet, orice poate influenta acel echilibru precar. Singurul moment in care motorul functioneaza PLIN, este in plaja de cuplu maxim. Acolo toate sunt absolut in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!