Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

:D de unde man, nu vezi ca nici la 0.5 nu mai e, au facut astia sticlele de 0.33 :)

Ok, gata, terminam cu offtopicul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan si Irinel, dupa interventiile minune mai aveti tremuraturile la pornirea la rece? A mea a inceput iar sa oscileze la ralanti! Oscila si pana acum, dar cu venirea frigului, parca face mai puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, oscileaza putin la rece.Exact ca inainte de schimbarea lantului. Aceste manifestari sunt ale softului si nu au cum sa le rezolve schimbarea lantului. Tu stiu ca ai tot 9163.

Irinel are tot 9163(dupa cum spune) dar la el sigur nu tremura! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 8620 nu tremura la rece. Pana acum, la temperaturi in jur de 0 grade, porneste la 1.200 rpm, dupa 3-4 secunde scade la 1.000 rpm si apoi, ceva mai lent (20-30 secunde) scade treptat spre turatia normala de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa era cu 8620. Sa stiii ca este preferabil 8620 lui 9163. Acceleratiile erau mai constante.Cu 9163 e puturoasa la turatii joase si apoi zvacneste ca nebuna.Pornirile erau la fel, la trei sferturi. Fum(abur) scoate si cu 9163. Diferente notabile nu chiar sunt, adica motive de nemultumire raman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o lectura lunga a acestui topic lung vin si eu cu cateva pareri:

Sunt posesor de Octavia 1.2 tsi de un an, cu care am avut urmatoarele probleme:

- la inceputul anului motorul se balbaia la ralanti cand temp era scazuta - un update soft la 8620 a rezolvat-o

- zgomot la ralanti provenit de la conductele de benzina care se loveau in lonjeron - un clips de plastic si s-a rezolvat

- zornait de lant la pornirea la rece - ieri am schimbat distributia si se pare ca e ok.

Am participat la intreaga operatiune de schimbare a distributiei si daca aveti intrebari sper sa va pot lamuri. Cu toate ca locuiesc in Iasi am preferat sa merg la AutoAdria Suceava, service pe care-l recomand din toate puctele de vedere.

In rest masina se comporta foarte bine si de asta vin cu o intrebare la voi: merita sa fac update la 9163 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos ... in sfarsit un iesean. Ne intalnim si vorbim prietene. Chiar asavea cateva intrebari pentru distributie. 0740622899 este numarul meu si ne intalnim .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest masina se comporta foarte bine si de asta vin cu o intrebare la voi: merita sa fac update la 9163 ?

1.Daca masina se comporta foarte bine, dupa cum spui, ce vrei sa schimbi??? Vrei si tu o masina mai extraordinara?

2.Vizavi de softul 9163 s-au scris multe si dpdv al meu si al altor utilizatori de soft 9163 sunt perfect adevarate.

3.Vorbeste cu Irinel vizavi de alte schimbari. El reuseste sa convinga inclusiv un posibil cumparator sa-si cumpere 1.2 tsi(si acum ...), de ce nu ti-ar da argumente sa faci update la 9163???

O Duminica placuta iti urez!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

umeras - cand citesti topicul te rog sa ma suni caci nu ai telefon in semnatura . O sa vezi tu daca merita sau nu 9163 si daca masina mea este "extraordinara" ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc bogdan , voi pastra 8620 pana apare alta vers noua pe care sa o recomandati sau daca imi face figuri la rece pt ca la service mi s-a spus ca : conform unei serii verificate cu computerul trebuie sa fac update de la 8620 la 9163 pt ca s-au sesizat probleme cu functionarea la rece. Am incercat sa fac update-ul dar primeam erori de conexiune cu serverul skoda; din cate am inteles se schimba soft-ul (interfata) cu care lucreaza dealerii.

Irinel te-am sunat acum 30 min, sper sa nu te fi deranjat. Cand citesti suna-ma si discutam la o cafea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit Iarna, tremurici la motor "este" :) Soft 9163 ( bine macar ca nu-mi moare motorul )

Fenomen observat de mine, e mai zvelta cu Clima pornita decat cu ea oprita. ( teoretic ar trebui sa fie invers, dar pe mine nu ma deranjeaza )

Legat de lant, nu am avut prea multe porniri cu zgomot. Dar stiu ca se manifesta doar daca masina e mai calda ( nu la porniri "la rece" ) fapt care eu nu prea il reproduc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce a spus mai devreme holo,

azi dimineata m-am jucat la stop cu climatronicu, i-am dat ventilatie mai mica (era inca rece in masina),

apoi, dup ce s-a incalzit, i-am dat din nou pe auto si a intrat si AC-ul, nu mi-am dat seama...

Am sesizat un comportament dinamic mai bun si ulterior, cand sa ajung aproape de serviciu, am vazut ca era AC-ul pornit...

am masina de pe 01.07.2011 si cred ca e softul 9136

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul era rece sau apucase sa se incalzeasca? Ce temperatura lichid racire arata pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand i-am ventilatie scazuta, era rece...

apoi cand i-am dat din nou dual, si s-a aprin ledul de la AC, era pe la 70-75 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circulati voi cu AC pana cand motorul ajunge temperatura de regim(si anume la ulei, nu la apa-pt cei care au maxidot) si veti vedea ca e la fel de puturoasa apoi.

Iarna AC nu munceste decat foarte putin.

Si acum care-i treaba cu functionarea mai buna cu AC??? Vreo concluzie ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da. Daca motorul nu e la temperatura de regim atunci calculatorul de motor injecteaza o cantitate mai maricica de carburant functie de sarcinile suplimentare: incarcare mare de la alternator, ac pornit etc. De aici si "performantele".

Si da, evident ca atunci cand ajunge sa functioneze in regim normal "performantele" vor disparea.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu dau drumul la clima decat dupa ce temperatura lichidului depaseste 60 grade. ( oricum nu baga cald pana atunci )

E inutil sa dau drumul de la bun inceput + am observat ca ajunge si mai greu la temperatura de lucru daca stationezi si ai si climatizarea pornita.

Mentionez ca eu stau tot timpul cu AC pe ON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o intalnire cu Irinel vreau sa confirm ca masina lui este extraordinara :) ; ai avut dreptate bogdan, palaria jos.

Privind soft-ul nu mi se pare ceva deosebit intre 9163 si 8620, poate ceva de finete care mi-a scapat.

O zi buna.

Modificat de umeras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o intalnire cu Irinel vreau sa confirm ca masina lui este extraordinara :) ; ai avut dreptate bogdan, palaria jos.

Privind soft-ul nu mi se pare ceva deosebit intre 9163 si 8620, poate ceva de finete care mi-a scapat.

O zi buna.

Pai care e diferenta intre a ta si a lui?? A ta de ce nu este extraordinara???? Si la ce am avut dreptate????

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a vazut si el ca este " extraordinara" masina Bogdan . Eu asta am inteles...

1.2 tsi problemele comune cu altii si spuse se transforma in probleme rezolvate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o intalnire cu Irinel vreau sa confirm ca masina lui este extraordinara :)

Poti sa fii mai exact ?

Daca spui ca pe partea de soft nu e vreun plus (la 9163), ce are "extraordinar" sau ce difera fata de a ta (desi amandoi aveti distributia schimbata) ? :dry:

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a vazut si el ca este " extraordinara" masina Bogdan . Eu asta am inteles...

1.2 tsi problemele comune cu altii si spuse se transforma in probleme rezolvate .

Ma, iar vrajeli. Eu am intrebat care e diferenta intre a ta si a lui.PUNCT. Si pe el l-am intrebat. De ce a lui Irinel este "mai extraordinara" ca a lui umeras??? Ce mama ei de treaba, e asa greu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan : am vrut sa spun ca este "extraordinara" cu ghilimelele de rigoare pe care le folosisei si tu mai sus (acum am observat ca le-am uitat).

Din discutiile cu Irinel am ajuns la concluzia ca masinile au avut doua simptome comune pana acum: acel zgomot la relanti cauzat de conductele de alimentare; singura diferenta a fost localizarea - vas expansiune si lonjeron. A doua a fost problema cu distributia iar in privinta ei avem aceeasi impresie, masina are o dinamica mai buna dupa inlocuire, nu te lasa masca dar e mai bine, e cum ar trebui sa fie.

Am avut placerea sa fac cu test-drive cu masina lui Irinel si vreau sa spun ca se misca foarte bine, mie personal mi se pare ca sunt gemene la comportament; nu am sesizat nici o diferenta palpabila intre cele doua soft-uri. Tin sa precizez ca eu am fost si sunt foarte multumit de masina, a avut acele mici probleme dar important e ca s-au rezolvat.

Imi pare rau pentru confuzia privind calificativul de "extraordinar" dar am avut impresia ca e o gluma intre voi pe care am incercat sa o folosesc fara succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@umeras - unii reclama faptul ca motorul este foarte lenes in primele doua trepte de viteza, mai ales cu ultima varianta de soft. Zici ca nu ai observat nicio diferenta intre felul in care se comporta masina ta si cea a lui Irinel la demaraje, adica se ambele se misca foarte bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!