Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Mers astazi mai mult cu masina.

Concluzii in urma schimbarii lantului de distributie(pot sa le pun deoarece am deja cam 80 de km, iar in rest masina nu a avut alte modificari):

1.pornire fara zgomot(zornait)-lucru normal daca se are in vedere ca de fapt pentru asta s-a facut schimbul de distributie. O concluzie in acest sens nu este relevanta, daca tinem cont ca si cu lantul din fabrica zgomotele au aparut dupa 10000 de km.

2.masina mai silentioasa in viteza 1 in special(nu mai silentioasa de cum era de noua cu softul initial, mai silentioasa fata de cum devenise in ultimii 5-6000 de km cand poate ca defectiunea lantului isi spunea cuvantul).

3.putin mai fasneata in vitezele 1 si 2 dar nu asa cum era cu softul initial( sigur nu rupe hamul).Aici imbunatatirea este minora, poate fi datorata aceluiasi schimb de lant, aducand motorul poate in alti parametri.

4.pornirea la rece este la fel, adica la trei sferturi(probabil de acum specifica tsi -asa cum prezenta cineva intr-un material video)-raman la ideile mele ca nu prea e normal, si ca , cu softul initial pornea mai usor.

5.la cald porneste la sfert.

6.zgomotul din camera de detenta intre 2400-2800 rot/min este tot acolo, nu l-a luat nimeni. 21.gif

7.mici tremuraturi in relanti mai exista dar parca (sigur zic eu) cu amplitudine mai mica.

8.consumul acelasi, n-am observat diferente( cred ca cu acest soft 9163 se obtin consumuri mai mari decat cele cu un motor 1.4 tsi, din ce vad la rubrica respectiva).

Cam atat deocamdata. Revin daca mai e ceva de semnalat. Ca si concluzie deocamdata sunt partial multumit, raman la ideea ca softul e cel care da comportarea masinii. Vizitator(un coleg de pe alt forum care aluat masina vara asta) sigur trebuie sa aiba acea inovatie montata deja la lant din fabrica(avand in vedere cand a patit zforis(alt coleg de pe alt forum caruia i-a cazut turbina si lantul de distributie) minunea cu lantul si cand a trimis Kutnar acel mail in care vorbea despre inovatie).

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat azi 4 ore in service pana ce au fost facute reglajele respective. Nu am primit nici o hartie la final.

Pot sa va spun ca au desfacut din nou capacul superior de la distributie si au bagat niste scule ca niste ghiare acolo. A stat baiatul ala din service aplecat peste aripa vreo 20 minute fara sa se miste in timp ce tehnicianul nu stiu ce draq facea acolo dar sigur mesterea la lant. A scos o piesa de acolo de culoare deagra ca o bujie dar cu urechi laterale. Cred ca a avut-o pusa acolo pentru teste ca se uita la ea insistent si apoi a mers la magazia de piese unde a scos o piesa care semana cu aia dar nu mai era de aceeasi culoare (nu era neagra in intregime -sper sa nu gresesc).

A lipit capacul ala dupa interventie si a facut test de strada cu masina. A plecat cateva minute si a venit apoi la tester din nou.

Nu vreau sa va induc in eroare dar cred ca au deja un soft nou.

Dupa ce montasera capacul a pus la diagnoza masina 10 minute. Cand a scos-o de langa elevator a mai legat-o odata vreo 15 minute. Dupa ce a facut test de strada a mai facut 10 minute teste cu ea.

Concluzia : am o masina noua in ce priveste felul cum se aude motorul , cum tine ralantiul, cum porneste.

Stiu ca o sa intervina lumea cu chestii de genul ca poate aveai si nu stiai tepidatii , zgomote ,pornire proasta.

va tin la curent legat de aceasta chestiune si sper ca dupa inca 20000 km sa nu ma duc iar ca imi zornaie lantul.

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am primit raspuns de la Vladimir, majoritatea 1.2tsi-istilor stie probabil despre cine vorbesc...cam asta zice:

I believe, that with the modified timing chain no further problems appears. Recently there is still actual software version of the ECU 9163. Unfortunately, I cannot review the lack of power personally, but it is common that turboengines loose some of the power during hot weather. When it is cold outside, the power is higher because of more agitated air come into the engine. This is charakteristic feature of all turbocharged engines, but in the small engine (like only 1200 cm TSI) can be this effect more expressive.

Deci, soft nou nu a aparut inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Irinel :

Sculele ale cu gheare probabil ca au rolul de ai proteja pe cei care au lucrat acolo sa tina lantul intins cat timp scot piesa aceea. Bujie cu urechi laterale?? Tot incerc sa mi-o inchipui! O fi intinzatorul?? Nu ti-or fi pus oare de prima data intinzatorul original si l-au schimbat ulterior, lasand lantul sa se mai intinda cele 8-9 zile pe intinzatorul vechi??? Nu precizezi daca piesa care au scos-o de la magazie au si inlocuit-o sau doar au comparat-o cu cea scoasa!!!

Ma dispera astia , 5 masini cu lant schimbat si la 4 dintre ele ( a mea, dorel, marius, zforis) fara reglaje, fara bec aprins. Actiunea astora de la Open service pare mai misterioasa, poate fi mai profesionista, pana mea!!!

Intereseaza-te putin de soft, exista sau nu!!

Spui ca masina merge mai bine. Mai bine decat imediat dupa schimbarea lantului, sau mai bine ca inainte de schimbare. Dupa schimbarea lantului ai spus ca merge foarte bine. Reglajul asta(ma rog toata operatiunea) a mai adus o imbunatatire???? Acum nu sunt ironic, e posibil ca actiunea de astazi sa fi avut scopul si de o noua resoftare, si da ar fi posibil ca masina sa mearga mai bine! O fi aparut acel update suprem pe care il asteptam toti???

Eu am obtinut o imbunatatire dupa schimb lant dar nu majora!

Daca poti mai ia legatura cu Open service poate iti dau ceva detalii in legatura cu schimbarea ce au facut( ce anume piesa sau ce reglaj) si daca au pus un soft nou sau nu!!!

Pentru marius: cum pana mea cu softul vechi(6xxx) aceste nemultumiri nu existau.(cine l-a avut stie). Kutnar ne baga povesti, ca intotdeauna. Asta-i viata.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe un forum rusesc ca a aparut un TPI de la VAG legat de actuator.

Din pacate astia au pus doar scan de print in rusa. Dar imaginile sunt graitoare. Cine are acces/cunostinte la vreun service ar putea sa vada continutul textului pt acest TPI 2027485/2.

Vedeti arhiva atasata

TPI 2027485.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti eu sunt mai mult decat convins ca au facut teste pe masina mea.

Ganditi-va putin :

1 kitul schimbat si reglaje ulterioare.

2 Vedeti ca o sa se aprinda becul ala care arata ca un motor - nestiind ca eu cunosc cum se cheama.

3 la reglaje au scos ceva de la masina - ce? ca nu se vede nicaieri la distributie o piesa de forma aia . Am urmarit filmul de prezentare 1.2 TSi de foarte multe ori.

In fine daca au gasit ce cautau sper sa ajute pe multi , pentru ca a fost prima interventie de acest gen la Iasi, iar eu daca nu o sa am probleme mai incolo o sa raman multumit pana cand o voi vinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, poate si pe masina mea au facut teste la fel! Eu le-am lasat-o de luni pana joi, si au mers cu ea 45 de km. Miercuri cand i-am sunat sa-i intreb care-i treaba mi-au spus ca tehnicianul care s-a ocupat de ea e in teste cu masina, cine pana mea stie???

Blitz, nici o informatie pentru noi, muritorii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, n-am fost eu in teste cu ea :))

Tot mi-am batut capul azi cu ce-ar fi puput sa fie chestia neagra, ca o bujie. Irinel, cam cat de groasa era, ti-ai dat seama?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit ceva care tradeaza faptul ca au umblat si la altceva in afara de kitul de distributie.

Am fost la tara la parinti si am studiat mai atent zona motorului acasa in curte. In afara de zona sagetii rosii de la capacele ce ascund distributia , baietii de la Open au mai umblat si in zona drepta in zona sagetilor cu rosu subtiri. Sa va zic si cum am descoperit acest lucru . Traseele respective au urme de maini si in plus au uitat furtunele care in mod normal se sprijina pe cei doi suporti in pozitia celor doua lini groase paralele. Deci acolo au umblat mai mult ca sigur.

Cred ca de acolo era piesa aia ...

In fond masina merge bine acum si chiar daca nu o sa aflu ce au facut , sunt multumit ca nu mai am problemele cu caraiala aia.

Oricum, nu vreau sa starnesc discutii aiurea dar masina mea are o noua dinamica . Chiar si sotia mea care are permis de 1 luna a simtit asta.

offf Bogdan nu am reusit sa dau de tine , chiar daca am trecut pe acolo pe la tine. As fi vrut foarte mult sa ne intalnim. Oricum nu ai raspuns nici la mess nici la mail ca numarul tau nu il mai am . Soryyyy

post-67231-0-24681900-1321802248_thumb.j

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa spun, Irinel. acelasi raspuns ca pe celalat forum. daca vrei cu adevarat poti! Am fost acasa si ti-am dat si 2 PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, nu vreau sa starnesc discutii aiurea dar masina mea are o noua dinamica . Chiar si sotia mea care are permis de 1 luna a simtit asta.

Inseamna ca la tine lantul se intinsese suficient incat, pe langa zgomotul specific, sa deregleze putin si timingul distributiei care se traduce prin lipsa de performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, problema este ca la Irinel masina mergea perfect inainte de schimbarea distributiei(doar zornaia cateodata la pornire). Acuma merge ......."mai perfect" atata tot. Ce e asa de greu de inteles???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place foarte mult ca se discuta despre problemele motoarelor si impresii despre ele(am fost inspirat de forum in alegerea motorului meu), dar nu ma pot abtine sa nu intreb ::::: Iri si Bobo sunteti rude sau iubiti si aveti ceva de impartit si o faceti doar in public???!?

In rest am facut comparatie intre ce am eu si o Octavia 1.2 Tsi , am constatat ca 2 pers in masina si in oras masina este suficient de dinamica, se misca bine, eu astept remedierea problemelor 1.2 Tsi pt o Fabie(imi pare ideal pt nevoiele mele 85cp). Succes posesorilor de 1.2 si km frumosi far' de griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne iubim in taina! :icon_thumleft:

Eu zic sa schimbi optiunea pentru cealalta masina atat ca motorizare cat si ca marca. Parerea mea. sa nu patesti ca un user de pe celalat forum.Daca aveau ceva de rezolvat o rezolvau in 20 de luni de la aparitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, problema este ca la Irinel masina mergea perfect inainte de schimbarea distributiei(doar zornaia cateodata la pornire). Acuma merge ......."mai perfect" atata tot. Ce e asa de greu de inteles???

Nu cunosc termenele astea atat timp cat EU personal nu am testat niciuna dintre ele in conditii similare; iar perceptiile fiecaruia sunt de obicei diferite. In plus nu uita ca suntem pe un forum iar eu personal depun ceva efort intelectual ca sa imi imaginez ce vrea sa exprime fiecare in scris. Trebuie sa citesc si sa analizez mintal si sa compar cu situatii similare sau sa imi imaginez efectiv ce s-ar intampla, cum s-ar manifesta o problema daca ceva n-ar merge bine. Si sunt situatii cand NU am intalnit niciodata live un defect similar, n-am cu ce compara, deci poti sa spui c-am o imaginatie bogata ;)

Asta era o paranteza la fraza aia "ce-i asa greu de inteles" pe care-am luat-o drept ironie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca asa era!

Inainte de schimbarea distributiei masina lui Irinel mergea extraordinar, perfect, nemaipomenit, cu orice soft, etc,etc, ba chiar prin declaratiile lui a reusit sa convinga un posibil cumparator sa achizitioneze o O2 1.2 tsi( care acum cam regreta).

Dupa schimbarea distributiei masina merge si mai bine. Deci trebuie sa spunem "mai perfect", mai extraordinar", mai, mai......

O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Adica pe tine te-a convins? :)) acum intelegem legatura.

Lasa, nu dispera, toate se rezolva, sunt(em) aici ca sa te indrumam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine sa ma convinga, Irinel??? Nu, nu m-a convins.

In ce priveste masina deci nu mai zornaie, parca putin mai nervoasa in vitezele 1 si 2, in rest la fel, adica conform softului 9163.

Eu cred ca am cumparat masina chiar inaintea lui Irinel, daca la asta te refereai. Pe altcineva a reusit el sa convinga chiar in 2011.

Pe mine m-a convins o nevasta de-a mea.Eu vroiam tot un logan diesel 85 CP (ca cel pe care l-a facut dauna totala :icon_redface: ) si 3500 de euro cheltuiti la Paris si alte destinatii din calea catre Paris!N-a fost sa fie!!! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: :coffee_lol: Bogdane ai o bere daca ne intilnim pe 10 :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaaa, vin si io. Da' nush ce sa fac, sa iau horinca-n traista sau ma cinstiti voi? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ati dat-o din 1.2 TSI in bere ! :sly:

Macar daca sa fie bere la 1,2 litri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!