Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Subscriu si eu la problemele mentionate de colegii de forum.

Vehiucul a fost ridicat de la dealerul din Iasi pe 1 iunie 2010

In prezent am 135xx km si m-am lovit de urmatoarele probleme:

- la sosirea anotimpului rece anul trecut motorul a inceput sa "balbaie" cand era frig afara lucru deranjant pentru un vehicul nou (problema a fost sesizata la revizia de un an si mi-au propus update-ul de soft pe care l-am refuzat)

- la aproximativ 10000 km a aparut zornaitul lantului de distributie initial aleatoriu iar acum se manifesta aproape la fiecare pornire(zgomotul este scurt dupa care dispare)

- imediat dupa revizia de un an motorul a devenit putin mai zgomotos decat era inainte

Mentionez ca inca am pe masina softul initial 61xx pe care am ezitat sa il schimb pana acum.

Pe ansamblu masina se comporta ok ca dinamica. Turbo lag ul este foarte greu sesizabil cel putin la varianta de soft pe care o am eu.

1.2 TSI

Sasiu TMBCM21Z0A8041239

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul a devenit mai zgomotos pt ca probabil ti-au schimbat tipul de ulei folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bogdane, gargara face bine la gat.

V-as da raspunsul astora de la AGS ref la problema mea, da mi-e ca o sa va distrati prea bine. :D

aaaa si treaba cu "impecabilul" cred ca difera de la om la om. Probabil ca eu am pretentii mai mici de la masina asta.

Modificat de DenisB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare....

Daca masina mea e produsa in data de 06.06.2011, ce soft am la motor?

Cand am ridicat-o de la Avia, in data de 01.07.2011, am intrebat acolo si mi-au spus ca nu au de facut nici o actualizare... :Driver:

Pai daca eu am facut update de soft la 9163 in 18.07.2011 si de ceva vreme se discuta de 9163, ai mari sanse ca softul sa fie 9163. Dar tinand cont ca se poate ca masina sa fi iesit din fabricatie in luna Mai cine stie?? Ia legatura cu marius_lox, el parca a luat masina mai in primavara, si stiu ca avea 8620 si a facut update, dar nu mai tin minte data la care a a achizitionat-o si nici in petitie nu am scris acest lucru.

sal, eu am ridicat masina pe 3 martie 2011, insa nu stiu ce soft aveam pe ea atunci. insa, prin mai -iunie, cand am facut update mi-au pus 9163.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca, 99% am 9163...

Bogdan si Marius, multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am banuit si eu .

Masina din fabrica a venit cu ulei pentru intervale variabile iar la revizie am pus pentru intervale fixe.

Diferenta era foarte mica si nu m-a deranjat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bogdane, gargara face bine la gat.

V-as da raspunsul astora de la AGS ref la problema mea, da mi-e ca o sa va distrati prea bine. :D

aaaa si treaba cu "impecabilul" cred ca difera de la om la om. Probabil ca eu am pretentii mai mici de la masina asta.

Da-ne raspunsul sa radem impreuna.

Referitor la "impecabil" la skoda ar fi fost sa nu intru 4 ani in service decat pentru revizii(lucru pe care l-am "patit" cu loganul).Fara softuri peste softuri,fara balbaieli in relanti la rece- pe care nu le aveam nici la Dacia cu carburator, fara reglat-dereglat-reglat portiere cu "stricatul" liniei masinii, fara chedere ciudate, etc. Asta inteleg eu prin impecabil, si crede-ma sunt mai mult decat modest.

De fapt sa mearga la fel ca in prima zi macar 4 ani! asta ar fi impecabil!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din fabrica a venit cu ulei pentru intervale variabile iar la revizie am pus pentru intervale fixe.

Asta e politica PoRo ! De ce sa mergem prin service ca lumea civilizata la 2 ani ? Las' ca ne obliga ei sa trecem prin service anual ca sa manance si gura lor o paine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da vina pe PoRo..... Conditiile de exploatare nu sunt aceleasi ca in tarile civilizate. Daca parcurgi 15.000 km in Romania, cu viteza medie de 50km/h , motorul va functiona un timp dublu (ore functionare) fata de acelasi motor care ar parcurge 15.000 km cu viteza medie de 80-100 km/h, pe autostrada. Deci in cei 2 ani de mers in Romania, motorul si uleiul vor suporta stres cat in 4 ani de exploatare in tarile civilizate.

Pentru edificare, in poza de mai jos este un filtru de ulei de la un motor care a functionat in Romania, 2 ani (timp in care a parcurs 50.000 km -langa unul schimbat la 1 an - 15.000 km)

Gandeste-te ca ceea ce vezi pe filtrul acesta a inceput sa se adune de pe la 25.000 - 30.000 km. Iti poti inchipui ce este in acel motor....

Mai vrei sa tii uleiul 2 ani in motor?

post-17228-0-77926500-1315328158_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa mergem prin service ca lumea civilizata la 2 ani ?

Fa odata o proba: mergi cu un filtru de aer 30k si vezi cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa mergem prin service ca lumea civilizata la 2 ani ?

Fa odata o proba: mergi cu un filtru de aer 30k si vezi cum arata.

Voi merge cu el conform indicatiilor din Service Plan: 2 ani sau 60.000 km.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut noul si mult discutatul update.9163.

Comportamentul masinii s-a schimbat . MA declar multumit si revin cu pareri.....

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

http://www.motor-tal...n-t3484144.html

Sper sa nu gresesc cu linkul adaugat si as dori ca moderatorii sa il lase sa poata fi accesat. Pe langa cei cu 1.2 Tsi cu probleme si schimbat de turbo mai sunt si cei cu 1.4 tsi care au probleme similare si conduc in tari cu benzina buna . Postez acest lucru sa nu mai zica lumea ca la 1.2 pica repede turbinele..... CITITI FORUMURILE 1.4 E LA FEL CA 1.2. Cred ca aceste probleme sunt cazuri izolate iar din cate stiu eu si 1.4 Tsi a avut rescriere de soft.

Modificat de irinel sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdaaaa, am incercat sa citesc cu ajutorul Google Translate care de multe ori face niste translatii ca nu intelegi mai nimic din ce iti pune in fata, dar si asa am inteles ca este mai mult o problema de folosire necoraspunzatoare al masinilor, in care in Germania de foarte multe ori intra pe autostrazi cu motorul inca rece si ii dau talpa, sau ca inchid motorul prea repede dupa ce au mers in regim de autostrada (si nemtii o calca ca bezmeticii, lucru confirmat de mine si in Croatia). Sunt mai mult cazuri izolate de multe ori cauzate si de folosirea incorecta al motoarelor. Si pe deasupra in Germania mai toata lumea merge pe schimb de ulei la 30 000 km sau doi ani care zic eu ca este total nesanatos la un motor cu turbina, chiar daca uleiurile din ziua de astazi au evoluat cat de cat. Chiar unul preciza ca avea nu stiu ce toyota cu motorizare turbo si ca acolo era mentionat sa schimbe nu la 15 000 ci la 6000 km uleiul din cauza turbinei. Cam aceste lucruri se discuta pe acolo...

Eu respect cu strictete anumite reguli elementare al motorizarilor turbo si pana acum nu prea am avut probleme. Sper din tot sufletul sa ramana asa, desi cu aceste motorizari niciodata nu poti fi sigur 100%. La 1.2TSI sunt de parere ca tot acel Wastgate senzor este de vina si pana nu inbunatatesc acolo piesa respectiva exista sanse mai mari ca sa cada turbo cu mult inainte fata de normal.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu Goagalul dar dai sa traduca in engleza...romana lui e de tot risul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic update la aprox. 13.000km. Am inceput sa aud tot mai des acel huruit/zornait, de obicei la a doua pornire, dupa ce masina a stat 10-20 minute. Am fost in service, au auzit si ei zgomotul dupa mai multe incercari, l-au si inregistrat, si mi s-a spus ca vor solicita inlocuirea intizatorului si a lantului. Urmeaza sa fiu chemat in service saptamana urmatoare cand sosesc piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei am fost azi in service sa la spun de schimbarea filtrului de benzina de care spunea Irinel. La piatra Neamt cu tot cu manopera ajunge la 190de lei, dar ei nu recomanda schimbarea decat la 60000 de km. Am discutat si problema lantului(din nou , a cata oara) si au spus ca nu stiu nimic, si ca sigur rechemare nu va fi. Doar daca voi lasa intr-o zi masina acolo toata ziua, sa incerce inregistrarea zgomotului, si sa transmita la fabrica. Am sa caut o zi libera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

tocmai ce am trecut si eu de 10000 km cu masina. de acum sa ma astept si eu la zgomotul lantului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a aparut la 10500 km, intai aleatoriu, acum aproape permanent cand merg din aproape in aproape si la intervale scurte de timp(ca taximetristii). Daca uleiul nu s-a scurs inca de tot zgomotul e mai infundat, daca a trecut mai mult timp zgomotul este mai pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati completat pana acum cu antigel? In 20000 de km am completat cu 100 ml. Oare pierde pe undeva???

In comert nu am gasit decat G12 plus, cu care am si completat. In cartea tehnica este scris G12plus-plus intr-un loc si G12 plus in alt loc. Care e diferenta intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te panica si eu am completat . cu vreo 200 ml.....Nu este nimic anormal . Mai auzi zgomote la lant? Nu ai mai zis nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te panica si eu am completat . cu vreo 200 ml.....Nu este nimic anormal . Mai auzi zgomote la lant? Nu ai mai zis nimic

In postul anterior problemei cu antigelul tocmai scrisesem asta(despre lant). Da aud lantul, am auzul foarte bun :lol: . Vezi mai sus ca la Cluj l-a programat pe mariussg la schimbat lant si intinzator.

Despre completat antigel-altii spun ca in 6 ani n-au completat deloc. Si daca tot ai scris, vezi si raspunde la intrebarea mea: ce ai pus G12plus sau G12 plus-plus, si care ar fi diferenta dintre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos, un pic de offtopic: aveti grija cei care v-ati luat masinile anul acesta ca fabrica prepara lichidul de racire pentru -24-25 gr. C si nu -37 cum se crede.Chiar se specifica in cartea tehnica al masinii ca -37 gr. se pune numai pentru tarile nordice, gen Suedia, Norvegia, Finlanda.... Cum eu ma duc destul de des iarna in zona Miercurea Ciuc mi-am intarit antigelul pana la -37-38 gr. C nu mai stiu daca a fost G12+ sau ++. In schimb nu mi-a scazut cu absolut nimic nivelul lichidului de racire.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca au fost totusi cativa forumisti la care li s-a schimbat lantul. As fi curios sa stiu daca acel sunet a disparut dupa schimbarea lantului. As dori sa stiu mai ales ca am luat legatura cu reprezentanta, acestia mai departe cu Porsche Romania si au spus ca nu s-au mai intalnit cu problema asta niciodata...si de fapt nu e o problema daca apare doar la pornire..tare as vrea sa le dau peste nas...niste mincinosi ordinari

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!