Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Se pare ca s-au rezolvat problemele, maine dimineata ma duc sa fac update la 9163. Daca nu apar surprize, revin maine cu un feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan la mine nu se aude lantul dimineata, dar a facut destul de urat cand am fost in service pt. update, le-am spus daca au auzit, au zis ca da si e normal.

Masina se comporta OK, nu am probleme MOMENTAN, dar eu nu depasesc 10.000km pe an, asa ca posibil sa-mi cada turbina mai mult ca sigur dupa ce iese din garantie ! Desi eu sper sa nu patesc acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am fost in service pentru update. La bord 11.999km :D . Update reusit. Primele impresii bune. Cel putin 1-a si a 2-a masina trage muuult mai bine...motorul se simte mai elastic...de la a 3-a in sus nu prea am observat diferente deocamdata, dar nici nu am testat-o prea mult. Nu am mers cu clima, sa vad cum e, dar fara clima nu prea am mai simtit turbo lag.

De obicei sunt foarte bland cu acceleratia, nu trag de masina. Cu atat mai mult, pana nu vad temperatura la ulei (ulei, nu lichid de racire) in jurul la 90 grade. Din ce imi amintesc, ca mai verific ocazional, nu am vazut niciodata valori mai mari de 94-95...de cele mai multe ori, mai ales in oras, sta in jurul la 90. Azi, dupa vizita in service, cand am parcat, aveam 101. E drept, ca dupa ce am vazut ca s-a incalzit motorul, am avut cateva accelerari mai sanatoase, sa vad cum trage masina...sa fie ala motivul? :unsure: Adica, ma gandesc ca ala o fi motivul, dar nu imi amintesc sa fi avut alta data o temperatura de peste 100 grade si ma intrebam daca se poate ca si softul sa aiba vreo influenta aici. Am vazut ceva poze si cu temperaturi la ulei de 104-105grade, la alte motorizari, deci nu cred ca e o problema oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe autostrada am si 110-114...nu-i stress

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, dai peste 2400-2800 de ture in viteza a treia, peste 2400-2800 in a 4, peste 2400-2800 in a cincea si peste 2400-2800 intr-a sasea, se aude puternic zgomotul in toba de esapament??? Si holo sustine acest lucru, si eu! Asteptam reaspuns. Si cum porneste masina dimineata, la sfert, sau invarte de 2-3 ori???

Holo, zgomotul lantului nici la mine nu se aude dimineata decat rareori. Dar se aude cu motorul cald, cand masina stationeaza putin, o durata nedefinita. Nu e zgomot normal, in alt service zu spus ceva de intinzatorul hidraulic!!!Si de ce acest zgomot nu este de cand masina este noua. La un user de pe celalat forum a schimbat lantul de distributie de la acest zgomot, numai ca la el nu se mai oprea zgomotul.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va mai amintiti problema mea cu turbina care s-a defectat la brasov iar cei de acolo au dat verdict schimbare insa la poro bucuresti nu au vrut?

vineri mi s-a dus turbina iar si m-am dus la poro. acum primesc si raspunsul de la skoda.ro urmare a sesizarii pe care am facut`o acum o saptamana si ceva...sa ma bufneasca rasul:

Buna ziua,

"Urmare analizei efectuate asupra cazului semnalat de catre dumneavoastra va transmitem urmatoarele:

Defectiunea inregistrata in calculatorului autoturismului dumneavoastra la verificarea tehnica efecutata de catre dealer-ul Delcar, a fost de tip "sporadic". Acest fapt indica ca modul de functionare, a avut la momentul respectiv o neconformitate. Prin indepartarea erorii inregistrate, autoturismul a revenit la parametrii normali de functionare.

Intrucat eroarea a fost indepartata, la reverificarea autoturismului de catre dealer-ul Porsche Bucuresti Aviatiei, nu a putut fi identificata nici o neconformitate in functionarea autoturismului dumneavoastra.

Ulterior, dupa o reverificare a autotursimului dealer-ul Porsche Bucuresti Aviatiei a putut identifica posibila cauza si a efectuat demersurile necesare in a inlocui factorul generator.

In sitautia de fata pentru detalii cu privire la autoturismul dumneavoastra va rugam sa nu ezitati sa contactati dealer-ul dumneavoastra Skoda.

ce ziceti de alchimistii astia de la skoda?ar fi in stare sa ma acuze pe mine ca nu inteleg profunzimea si spiritualitatea motorului 12 tsi si ca oricum toti suntem facuti din tarana si in tarana ne vom intoarce. s

stiti care e unul din argumentele bisericii cu privire la nemarginirea lui dumnezeu si lipsa oamenilor de a intelege aceasta nemarginire? oamenii prin ratiunea lor limitata nu pot cuprinde netarmurirea si atunci cum poti tu fiinta limitata sa treci de barierele logicii si sa pricepi ce rahat au facut alchimistii de la skoda in laboratoarele lor ceresti?

hahaha....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de update-ul 9163... Au aparut defecte la turbo la cei care au facut acest update ?

Daca varianta 9163 incalzeste motorul mai mult (asa cum spunea marius_g intr-un post anterior), o fi mai bine sau mai rau pentru turbo ?

Masina mea are in prezent 16.500 km si din aprilie 2011 are update-ul 8620. Pana acum nu am trecut la 9163 din motive de "nefunctionare server skoda" si nu stiu daca sa o fac sau nu.

LE: In regim de autobahn (130 km/h - 2.900 rpm) si temperaturi exterioare de 27-30 grade C, motorul meu nu a trecut de 101 grade C.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu avea 9163-ul cand a picat turbo-ul daca tin bine minte. Cu temperatura mai urmaresc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, facuse updateul la 9163 in Mai si a fost nevoit sa schimbe turbina in Iulie. Nu cred ca are legatura una cu cealalta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cum da la revanzare in cartea de service : Turbina schimbata la 22.000km ; Eu cred ca o vand pana nu iese din garantie, chiar daca pierd bani la aceasta operatiune.

Se pare ca daca o schimbi(turbina), dupa alti cativa km iar crapa, ceva e putred ! De exploatarea motorului nu pot spune ca-l forjez pentru ca nu am unde in Bucuresti, iar cand ies pe autostrada nici nu se apropie acul de zona roshie la turometru.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati deschis PDF-ul din postul meu anterior se poate vedea ca sectiunea "Production Change" e goala. De aici eu trag concluzia ca nu s-a facut nici o imbunatatire la acel actuator. Daca stie cineva ca Production Change reprezinta altceva sa ma corecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu: In pdf-ul tau este vorba despre "exhaust manifold with turbocharger" cu reperul 03F 145 701 F (fabricate pana la 31.05.2010) sau G (fabricate dupa 01.06.2010), iar majoritatea avem 03F 145 725 G.

@holo: Actuatorul tau e oarecum frate cu al meu, avand serii apropiate si aceeasi luna de fabricatie, dar difera acel ultim grup de 2 cifre de pe primul rand.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Drapar, sa vedem la care crapa primul :)

BTW, am vazut ca mai multa lume declara temperaturi mari la motoare, la mine nu a sarit niciodata acul de 90 grade, chiar si in cele mai calduroase zile de vara.

Posibil sa fie si din aceasta cauza uzura prematura a turbinelor, desi nu ar trebui, din cate vad ea este racita cu lichid de racire ( vezi conductele din jurul turbinei )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Drapar, sa vedem la care crapa primul :)

BTW, am vazut ca mai multa lume declara temperaturi mari la motoare, la mine nu a sarit niciodata acul de 90 grade, chiar si in cele mai calduroase zile de vara.

Posibil sa fie si din aceasta cauza uzura prematura a turbinelor, desi nu ar trebui, din cate vad ea este racita cu lichid de racire ( vezi conductele din jurul turbinei )

La tine e vorba de temperatura la apa! cei cu maxidot vad si temperatura la ulei, iar 4-5 grade in plus la ulei nu influienteaza vizibil temperatura antigelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati ce scrie pe piesa de la masina mea...care o am din 01.07.2011

70387498 12.05.11 01

EWG0019 0708758 ASYM

KH1 03F145725G

Modificat de Saumakos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am ajuns la concluzia ca "se f@@te" si alea cu ASYM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea pozelor este execrabila la actuatorul vechi , nu disting seria.Concret este ca nu era cu ASYM si masina este fabricata cred decembrie 2009 sau ianuare 2010.

Actuator nou :

70367498 / 22.06.2011 04

EWG0019 0767613 ASYM

KH1 03F 146 726 G

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2-ul meu l-am luat in martie 2010 de pe stoc. Deci clar motorul/actuatorul era facut in 2009 ca si al tau manatee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A primit cineva masina la schimb pe perioada stationarii in service, pana a fost schimbata turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste contractul de reparatie ca acolo specifica dupa cat timp de stationare poti sa primesti masina la schimb. Acuma neoficial mai depinde si de fidelitatea ta ca si client. Teoretic in felul asta poti primi masina din prima zi de stationare in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti in goagal translate treaba asta:

Mai jos cineva intreaba de unde are informatiile astea. Cred ca e un thread de urmarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!