Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Nasol...dar oricum, probabil la asta te asteptai. Pana vine turbo-ul nou, poti sa folosesti masina asa? E vreo restrictie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum masina nu mai are nici un simptom. Merge bine. Dar raspunsul PoRo a fost inlocuirea turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, se poate circula in continuare, chiar daca s-a aprins EPC-ul la un moment dat....asta e valabil si in cazul in care esti undeva pe afara (strainatate), si mai ai de facut vreo 1-2000 km pana acasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai e aprins nici un martor pe bord se poate circula.

Dar din cate am citit din postul lui DorinJ am tras concluzia ca lui i se aprindea constant EPC-ul acuma la ultima patanie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti asa am circulat eu la recomandarea mecanicilor.In max 1 saptamana nu mai puteam sa plec de la un semafor fara EPC + limp.Am dus masina pe avarii la service.

Poti agrava conditia masinii!

Asta a fost eroarea mea:

11825 - Charge Pressure Control Actuator: Mechanical Malfunction

P334B 00 [040] - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Ba da ... este codul de blocare al tijei....

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata am plecat dinspre buc inspre bv.la 30 km de bv mi s a aprins epc iar motorul abia tragea.acum sunt la serice skoda in ghimbav.la prima vedere se pare ca e turbina.astept concluzia dupa tester.

masina are fix un an si 36.000 km.mai are un an garantie.nasol,nu?va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci toti avem probleme in DRACI cu schimbatul turbinei :)). Cred ca o sa incerc sa o dereglez iara ca deja stiu cum, nu de alta, dar vreau sa-i distrug pe astia de la Vw. Hai sa facem un protest in masa, toti bruscam cu a doua la 5000-6000 sa le defectam toti odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polotsi - la a cata turbina esti ? Si cat km ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polotsi: tu duci des masina la 4-5000rpm (sau chiar 6000)? E ceva prevedere, ca daca iti pica si a 3-a oara turbina poti cere sa inlocuiasca masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina se strica prin subturarea motorului, nu prin supraturatie. Nu stiu exact despre ce turatii e vorba la benzinare turbo, dar ca sa ma fac inteles, va spun ca la diesel accelerarile bruste (ex. depasire) sub 2000 rpm duc la fenomenul turbo surge care este o rezonanta data de vibratia axului turbinei. Dupa cateva turbo-surgeuri axul turbinei va ceda. Dati si voi un search pe google sau wiki cu "turbo surge".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul.todea mai bine lasi oamenii posesori de 1.2 TSI (sau in tema cu motorul asta) sa isi impartaseasca opiniile cu privire la motoarele lor, daca citeai atent observai ca problema la ei e tija wastegate-ului ... La TDI turbina e cu goemetrie variabila (cu acele vane), la motorul asta e cu wastegate si geometrie fixa. Si ca idee crezi ca turbinei ii place sa stea tot timpul la peste 196 000 rpm, iti spun eu nu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. scuze. nu luati in considerare postul meu de mai sus. nu e gresit ce am scris, dar se pare ca e off-topic.

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am spus ca e gresit ce spui cand faci referire la surge, numai ca dupa cum zici si tu e off-topic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bon.deci e turbina.au facut o diagnoza si e clar.nasol.mi o schimba pe garantie insa tipul de la service a recunoscut ca au o problema cu turbinele de pe 1.2. pe de alta parte mi a spus ca noua turbina e facuta de alt producator si ca nu vor mai fi probleme.nu stiu daca sa ma bucur ca mi s a stricat in garantie sau nu.daca ar fi sa tin cont de ce a spus el probabil ar trebui sa ma bucur ca mi s a stricat in garantie.vedeti si voi cum faceti sa le stricati in garantie.cam asta ar fi concluzia din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, deci dupa ce nu am mai intrat oe forum de ceva timp, am revenit. Scriu dintr-un restaurant, ca am probleme cu netul, schimb operatorul.

Am facut "SUPERBUL" update in data de 18.07 la Cybernet Piatra Neamt.Greu si aici, conectarea cu serverul.

Am in prezent 1700 km cu noul update, drum de Bulgaria(Albena) si 2 zile de Piatra Neamt-Tg Ocna si retur la salina. Am mers pe toate felurile de drumuri, cu 80-120-160 km /h, cu AC si fara, cu masina incarcata si goala, etc. Un bluf, si iata de ce :

-pornirea masinii a ramas la fel de greoaie la rece, deci nici o modificare.( la fel cum zicea si Marius din bacau)( apropo, zgomotul lantului de distributie e tot acolo, atunci cand vrea el-fara sa pot spune in ce situatie apare).

-la relanti mai sunt mici tremuraturi.

-motorul e mai zgomotos la turatii inalte.

-turbo lag aproape absent fara AC, mare cu AC.

-cu AC in treapta I motor foarte lesinat.

-fara AC motorul se comporta bine, cu AC lipsa de elasticititate, utilizare greoaie a masinii.

-cu sau fara AC la schimbarea treptelor de viteza 4, 5, si 6 intre 2400 si 2600 rot/min apare un zgomot pronuntat in camera de detenta, care dispare dupa atingerea turatiei de 2600. Acest zgomot apare de exemplu si daca schimbi treapta a 6 la cca 2300 rot pe min si accelerezi, intre 2400 si 2600 ai acest zgomot.

Deci tinand cont ca nici macar un soft nu sunt in stare sa scoata( este al patrulea, inclusiv cu vel de pe masina), si adaugandu-se problemele cu turbina si lantul de distributie, ce mai asteptam??? sa o luam original in bar...ba!!! Ganditi-va si hai sa ne unim sa luam masuri, macar 2 ani de garantie sa obtinem in plus, macar la motor si cutie. Am 17000 km cu masina si inca 11 luni de garantie si satu cu barda deasupra capului. Hai sa ne unim si sa vedem ce obtinem.Pana pe data de 4.08 nu prea voi fi pe net, dar sper ca dupa acesta data ne vom hotara ce sa facem!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - s-ar putea sa iti lumineze si tie in masina EPC in curand dupa simptomele descrise.

@nifelheim - tu prin noiembrie 2010 ai raportat ca ti s-a aprins EPC si check engine. Ai mers cu problema asta de wastegate de vreo 8 luni bune.

La rusi si la greci e jale cu actuatoarele (cautati pe goagal : epc "1.2 tsi")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand entru aceste probleme o scrisoare sau o plangere scrisa carte: http://www.anpc.ro/anpc/...

Am vazut pe site la ANPC ca sunt multe retrageri de la foarte multe companii auto. Daca intervin baietii de la ANPC cu un control, pe baza unor sesizari scrise , poate sensibilizam mai mult e cei responsabili.

Astfel ar fi obligati sa caute solutii rapide ... Chiar daca nu am probleme va sunt alaturi intr-o eventuala organizare entru depunerea unei plangeri.

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nifelheim : turbina de pe masina ta este IHI , turbina ce urmeaza sa fie livrata este tot IHI.

Asta mi-au spus si mie(cu furnziorul , sincer cred ca au schimbat transportatorul pentru ca livrarea dureaza o eternitate).Pe urma m-am uitat de fata cu ei in ETKA si le-am demonstrat ca turbinele sunt identice (acelasi cod ,acelasi producator) si au dat-o in Fukushima (fara nici o gluma) ca sunt intarzieri datorita cutremurului + exploziilor .....

Turbinele sunt identice , actuatoarele sunt identice , cine se bucura ca a schimbat turbina pe garantie se bucura de pomana , o sa cada din nou.Am intrebat la service care este motivul pentru care cad.Mi-au spus ca este vorba de un defect de fabricatie.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca ei monteaza in continuare aceleasi turbine, deci cu defecte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la proba contrarie da.

Ei in principiu se multumesc sa spuna ca au fost "cateva" turbine cu defecte de fabricatie (actuatoare ....whatever...) si ca acum au fost inlocuite cu unele noi , dar aceastora nu au fost aduse inbuntatiri.Probabil nu vor sa recunoasca ca actuatorul electronic este nefiabil sau prostgandit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nedumerire: am citit, manat de cea mai pura curiozitate, topicul asta, dupa care am ajuns la urmatoarea concluzie: motoarele 1.2 TSI sunt concepute (cel mai probabil, neintentionat) ca sa se defecteze. Buuuuuuuun...

Dupa care am luat la puricat topicul "Polo V, primele defecte" de pe motor-talk.de si, in 145 de pagini, am gasit o singura referire la un wastegate care crea trepidatii; nici poveste despre turbine facute praf sau alte povesti de groaza asemanatoare. Asta m-a pus pe ganduri...

Nu intentionez nicio secunda sa minimizez problemele colegilor cu aceste componente, insa am niste intrebari fara raspuns:

1) de ce majoritar pe Skoda, si in particular, de ce pe Octavia (si nu atat de des/aproape deloc pe Fabia, Polo, Ibiza, Golf, Leon)?

2) de ce in Romania atat de multe si in Germania (o piata unde, proportional, se vand de cel putin 10 ori mai multe unitati din fiecare dintre modelele de mai sus) atat de putine?

Nu stiu daca este cineva pe-aici care m-ar putea lamuri, insa am aruncat si eu intrebarile in piata, poate stie cineva, totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu...asa este.am trecut peste acel eveniment cu usurinta pt ca la vreo 2-3 luni am fost la service pt revizia obligatorie, le-am spus de problema iar dupa verificare ei mi-au spus ca nu am nimic de aceea nu am legat cele 2 evenimente.

Acum am o alta problema...ieri am fost la cta si am avut senzatia ca masina trage nitel dreapta drept urmare am fost la un service care "regleaza directii". Supriza....mi-au spus ca roata din dreapta este deplasa nitel si ca daca in mod normal orice masina din fabrica este facuta sa traga putin stanga a mea nu are aceasta chestie. Scuzati descrierea rudimentara. In afara de clasicele gropi de prin bucuresti nu am luat. Ati mai auzit de asa ceva? Acum imi sta pe creier ca am masina stramba.( de data asta nu cred ca are legatura cu producatorul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate chiar daca ar fi adevarat nu avem cum sa facem diferenta intre unul prost si altul revizuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbosuflanta schimbata. Actuator fabricat in Iunie 2011.

Am vazut hartiuta cu preturile componentelor schimbate (turbosuflanta, garnituri, piulite) - 3500 RON. Manopera nu am mai intrebat ca eram grabit.

Masina acuma trage mai bine decat atunci cand era noua. Daca mai tineti minte ziceam intr-un post anterior ca am facut un test drive cu 1.2 TSI fabricat in 2011 si tragea mult mai bine decat a mea.

Ei.. nu era doar softul.

Cred ca la mine a fost cu probleme turbo de la inceput.

De acum incolo om vedea ce se va intampla.

P.S. ieri am aflat ca au avut in service un 1.4 TSI la care au schimbat turbosuflanta din cauza nu stiu carei valve. Mai multe detalii nu am avut timp sa stau sa aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!