Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

No numa treburi bune aud fratilor!!

Cand va trageam eu un semnal de alarma citeati si ziceati in sinea voastra -fugi de-aci ca la mine nu se intampla!---eeiii dar a venit vremea si a voastra----sa incepem cu inceputul--

1.de la ultima aparitie cand eram foarte turat masina se comporta tot asa doar ca nu mai am rabdarea necesara sa fac naveta la service si am asteptat cu viu interes softul nou--care se pare ca este bunisor dar ...voi ce parere aveti sa-l modific sau nu am cred cel cu 8...?

2.trebuie sa fac revizia de 15.000 -parerea voastra sa o fac cu consumabile de la ei 650 sau sale cumpar din alta parte

3.Motorul si la mine este cand la pornire face in toti dracii este cand nu----dupa parerea mea de sofer de 20 de ani problema consta in faptul ca dupa mai multi km uleiul se subtiaza si nu mai ramane pompa de ulei amorsata implicit intinzatorul de lant care este pe presiune de ulei si pana cand se face reamorsarea lantul zdrangane ca naiba la pornire----observati cand face -cand masina se afla pe panta si uleiul este fierbinte--in anumite pozitii supapa din pompa pierde presiunea.--acesta apare la cald

4.la voi ati mai auzit zdranganitul acela de pompa de inalta presiune care il facea asta iarna!-daca nu inseamna ca este un zdranganit care apare la frig

5.m-am saturat de aceste mici chichite si de imperfectiuni si de plastice care se distanteaza si se micsoreaza si se dezlipesc(bandoul lateral)-care sunteti tari si hotariti --haideti sa pornim o actiune judecatoreasca in paralel cu un reportaj pe televiziuni!--sau toata lumea se trage pe cur si merge pe ideea hai sa vedem cati fraieri vor mai veni in grupul nostru! Este cineva cu cunostinte juridice care sa ne reprezinte?Este cineva care sa ne contorizeze sa vedem cati suntem-2-3 sau mai multi?

5.daca la 15.000 avem probleme ca la 100.000 de mii atunci la o suta nu mai sta tabla pe tabla?

Deci fratilor in suferinta chibzuiti si hotarati-va eu va aduc accesul pe un post de televiziune tare.-care isi freaca mainile deja.

Acestea fiind zise eu va salut si va doresc la cat mai putine zdranganituri ,suierituri,picuraturi,tremuraturi--si temperaturi nu peste 20 de grade ca sa poata trage motorasul !

ASTEPT FEEDBACK -cum se spune mai nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai prietene, mi-am luat Skoda nu Dacie. Am fost o data la reglat si mi-au strans-o prea tare incat pierduse linia caroseria si se inchidea foarte greu.

Eu ti-am mai zis sa schimbi service-ul. Pana la urma ti-ai luat Skoda, cu service-ul e alta poveste. Nu ai ce sa imi povestesti aici daca zici ca NU sunt in stare sa iti rezolve un rahat de reglaj la usi sau sa iti faca un update de soft. Inseamna ca ii doare in basca de tine si se bucura de cacatul de procent care le-a intrat in buzunar atunci cand ti-au vandut masina. Pentru care motiv crezi ca mai e cazul sa treci pe la ei? Chiar nu pricep!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambitie! Vreau sa-mi recuperez comisionul!!! E mai aproape si de serviciu, adica ma abat destul de putin de la traseu. deocamdata update-ul de soft nu l-am facut, inca mai astept putin!

Iar cu service-ul inca refuz sa cred ca este alta poveste! la alte firme , firma mama verifica periodic reprezentantele inclusiv prin discutii cu clientii. la Skoda!!!????

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@samartean...vezi cum e cu imaculat/inoculat ca le cam balmajesti si nu iese socoteala dupa ce citesti ce ai scris.

pe de alt aparte problemele sunt reale chiar daca in ochiul tau mai putin vigilent ele par minore.iar una peste alta daca iti iei o maisna de 15.000 si nu de 150.000 nu inseamna ca trebuie sa-ti cada usile.

Trecand peste scurtul preambul artistic, eu sunt unul din semnatarii petitiei pe care bogdanpiatra a trimis`o catre skoda cehia si unul dintre cei care a scris la skoda romania despre problemele intampinate.mai astept sa treaca nitel vreama pana sa ma duc la service aviatiei pt update ca sa nu le crap capul celor de acolo care , atunci cand le-am spus ca masina nu mai trage, mi-au plimbat`o prin bucuresti si au zis ca masina nu are nimic fara sa aiba bunul simt sa acorda credibilitate feedbackului primit(pana la urma eu sunt doar un mojic care nu stie nimic despre motoare).

Sunt din ce in ce mai convins ca dincolo de problemele pe care skoda le are cu acest produs, service-urile si reprezentanta din romania ii ajuta pe cei de la skoda sa aiba un rating cat mai mic in fata clientilor. cum? prin nepasare,nesimtire,angajati de 2 bani care mai degraba se cearta cu clientul decat sa-l ajute, etc.

Daca facem o plangere la OPC putem discuta. Eu am discutat deja cu un avocat in momentul in care au aparut problemele si era dispus sa ma ajute.

Ca sa va reamintesc( especially lui samartean):

- interventie neautorizata asupra masinii ( facut update de soft fara sa ma intrebe, fara sa scrie in cartea masinii ca au facut un update, fara sa imi spuna ce specificatii tehnice modifica acest update)

Cati dintre voi aveti scris in cartea masinii ca s-a operat un update?Sunt curios...

Tinem legatura:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu s-a inscris nimic in cartea masinii. Si da, sustin si eu ideea unui memoriu, reclamatie la OPC si apelarea la un avocat. Mai intai insa trebuie sa punem cap la cap toate mailurile primite de la Skoda cehia, toate nemultumirile noastre, sa semnam toti aceste petitii cu date concrete-serie masina, dealer, date din buletin, se semnalizam problemele avute de catre fiecare si toate acestea sa le trimitem la Porche Romania, impreuna cu amenintarea de OPC si avocat. Trebuie foarte bine intocmit acest memoriu, adica tinut cont de inovatia facuta de skoda asupra lantului, de update-urile dese si fara rezultat, de calitatea plasticului, de calitatea dealerilor si etc, etc. Daca Porche Romania nu se implica atunci trebuie OPC, TV, avocat. Daca skoda deja a facut o inovatie referitoare la lantul de distributie atunci inseamna ca ceva e in neregula.Daca zgomotul la pornire apare aleator atunci sigur ceva nu e in regula-un zgomot normal apare aleatoriu.( la mine, la Irinel, la Haiducu, la Zforis de pe alt forum, si la altii poate care inca nu ati facut diferenta-de exemplu daca discuti cu cineva in masina in momentul pornirii poate nu auzi) Da dealerii ajuta skoda, prin neinregistrarea nici unei reclamatii.in plus la acesti dealeri totul e perfect.

Haideti sa ne hotaram ce facem, aici poate ne mai ajuta si cineva care are intrare la Porche. Si ar cam trebui sa ne grabim, eu incepand de pe 25 Iunie am intrat in al doilea an de garantie. Parca mai ieri luasem Skoda si eram fericit. Si apropo, incepand de azi am sa scriu Skoda cu litere mici.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nifelheim - tot ce ai scris in 1000 randuri, am sumarizat eu in penultima propozitie la postul meu precedent

o maisna de 15.000 si nu de 150.000 nu inseamna ca trebuie sa-ti cada usile

din nou - confirmi ce am scris in prima propozitie in postul precedent :) - se exagereaza grosolan de tot, omului ii vajaiau portierele la viteza

"vigilentule"! :lol:

Sa impartasesc o poveste, adevarata, din pacate:

Neamtul isi cumpara masina noua premium, observa la primul drum ca volanul era "offset", la vreo 30 grade din ce am inteles. Merge la service, ii indreapta volanul, iar la nici 10.000km observa ca anvelopa din dreapta era cheala ca Stelea - bine ca a observat la timp si nu s-a intamplat ceva grav. Compara asta cu vajaitul usilor...

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nifelheim - tot ce ai scris in 1000 randuri, am sumarizat eu in penultima propozitie la postul meu precedent

o maisna de 15.000 si nu de 150.000 nu inseamna ca trebuie sa-ti cada usile

din nou - confirmi ce am scris in prima propozitie in postul precedent :) - se exagereaza grosolan de tot, omului ii vajaiau portierele la viteza

"vigilentule"! :lol:

Sa impartasesc o poveste, adevarata, din pacate:

Neamtul isi cumpara masina noua premium, observa la primul drum ca volanul era "offset", la vreo 30 grade din ce am inteles. Merge la service, ii indreapta volanul, iar la nici 10.000km observa ca anvelopa din dreapta era cheala ca Stelea - bine ca a observat la timp si nu s-a intamplat ceva grav. Compara asta cu vajaitul usilor...

1.Tu ce vrei sa spui??? Sa spunem merci si sa tacem chitic ca masina merge drept. Daca s-a intamplat in Germania nu trebuie sau nu este scuzabil sa se intample in Romania!! Si poate ca in Germania acel om a fost intampinat cu plecaciuni in service si cu scuzele de rigoare. Nu cu nesimtire, indolenta, nepasare, etc.

2. Vorbesti din postura unui om care poate inca nu are numic de reprosat masinii! daca ai incepe sa umbli prin service, atunci sa mai spui ceva. Cand am inceput eu cu aceste nemultumiri multi de pe forum erau nepasatori si ma persiflau. Problemele incep sa se acutizeze, si multi incep sa vada in fata ochilor turbine, lanturi si 2000 de E.

3. Multi dintre noi poate au 2000 E lunar, multi dintre noi au 600 E sau mai putin, altii au tatici, bunici, sponsori, etc.Si am cumparat skode, nu dacii, nu gelly, nu hyundai, etc, skode, adica motoare Vw. Apare o problema diferita de a privi defectiunile, daca renunti la un concediu sau chiar doua si repari superba skoda la 37000 km(gen Zforis care din fericire este inca in garantie) sau daca bagi cardul si platesti reparatia fara reticente. Totusi la km acestia, la renumele firmei si la vechimea masinii toti ar trebui sa fim MULTUMITI.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,nu are rost sa intram in polemici fara sfarsit.scuze pt off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambitie! Vreau sa-mi recuperez comisionul!!!

Ok, atunci fa treaba asta pe barba si pe nervii tai, nu pe ai nostri. Ca Uniservice nu e singurul reprezentant Skoda iar daca el a ales sa practice politici amti-client, e treaba lui. Zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"3. Multi dintre noi poate au 2000 E lunar, multi dintre noi au 600 E sau mai putin, altii au tatici, bunici, sponsori, etc.Si am cumparat skode, nu dacii, nu gelly, nu hyundai, etc, skode, adica motoare Vw. Apare o problema diferita de a privi defectiunile, daca renunti la un concediu sau chiar doua si repari superba skoda la 37000 km(gen Zforis care din fericire este inca in garantie) sau daca bagi cardul si platesti reparatia fara reticente. Totusi la km acestia, la renumele firmei si la vechimea masinii toti ar trebui sa fim MULTUMITI. "

Bogdane aici ai spus cel mai mare adevar de pana acum. Asta spun si eu. Momentan nu am de ce sa plang, dar daca imi apare asa o problema dupa ce ies din garantie, dau toti banii stransi prin multa autodisciplina si munca. Si tare rau mi-ar parea sa trebuiasca sa dau acei bani pe ceva care pe deasupra este inacceptabil sa apara sub 100 000km, mai ales daca masina este folosita ca la carte. Daca ar fi vorba de o masina second hand alta mi-ar fi parerea la aceasta treaba....

Poate ca aceste probleme aparute pe forumuri sunt intr-adevar infime, poate ca si eu o sa merg mult si bine fara probleme. Sa dea Dumnezeu sa fie asa. Insa totusi sunt mult mai multi ca unii sa zicem cu motorizari 1.6mpi, daca intelegeti ce vreau sa spun - probleme legate de motorizari si tot ce tine de ea...senzori, turbine, actuatoare etc. Daca vorbim de piese comune de pe orice masina...alta treaba...

Deci si daca o sa radeti de mine sau o sa spuneti ca sunt un alt vesnic nemultumit pe langa bogdanpiatra imi asum asta, dar sa stiti ca bogdan are absolut dreptate!!!! Si asta spune cineva care inca nu a avut nici o problema la masina lui in decurs de un an si 17 000km !!!!! Noapte buna va doresc!!!!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este usor de vorbit cu masina in parcare .Sunt curios daca ai avea masina de 6 saptamani in service in conditiile in care platesti rate , casco , rca , rovinieta , impozit ... ti-ar convenii!?

Un caz izolat in nici un caz nu este , nici in Romania si nici in afara granitelor .Nu vad de unde s-a tras concluzia aceasta.Ia in considerare faptul ca suntem relativ putini posesori de 1.2 tsi pe forum momentan (100 000 masini fabricate cu acest motor).Eu din mail-ul celor de la SKODA nu am inteles decat ca problema cu lantul de distributie ar fi izolata.

Cum am mai zis , sunt curios daca asa au gandit si cei cu 2.0 tdi-urile la inceput , care din cate stiu nu erau acorperite nici de garantie (datorita calitatii motorinei care aparent era sursa problemelor) solutia fiind sa inlocuiesti din banii tai 4 injectoare ...(nu mai intriu in detalii aici).

Parerea mea este ca aceste "cateva" cazuri semnalate aici ar trebuii sa traga un semnal de alarma posesorilor acestor motoare, pentru ca cei din grupul VAG nu o sa faca o rechemare niciodata pentru turbine.

De ce ma tem eu este ca VW/SKODA sa nu caute o solutie ieftina si nu una realista pentru rezolvarea acestei probleme.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[Ok, atunci fa treaba asta pe barba si pe nervii tai, nu pe ai nostri. Ca Uniservice nu e singurul reprezentant Skoda iar daca el a ales sa practice politici amti-client, e treaba lui. Zic eu...

Noi astia cu 1.2 tsi avem nervii tari, chiar foarte tari.In alta ordine de idei pastrez Cybernetul ca rezerva. Daca oamenii si politica de service e aceeasi, adica sa nu deranjam prea mult producatorul???

Reglatul unei portiere sau un update de soft mi se par niste nimicuri care ar trebui sa le faca fara probleme orice service de reprezentanta.

Pastrez Cybernetul poate pentru o rechemare in service a Skodelor pentru inovatia cu lantul de distributie, cine stie??? poate totusi se gandesc si la clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Nu! Nu se gandesc la clienti. Si e valabil pentru majoritatea producatorilor/dealerilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrisorica de la inginerii skoda. Se pare ca am fost singurul care a trimis feedback la ei legat de versiune.

I have received your emails regarding your Fabia (aici a gresit omul) 1,2 TSI. I am very sorry for long delay of my answer. I was out of my office

last week.

I discussed this issue with our TSI engine specialists. The software 9163 is the latest and we have no further negative remarks

to this software version. Definitely, our engineers are still improving the software in order to reach the best possible result.

I our opinion the behavior of your engine is standard. It is a turboengine and generally these engines operate better in the

cold weather/lower temperatures. All turboengines lost a few of power in the hot days (because of less air going into the intake

manifold through the intercooler) and then also the turbo lag is bigger. The turbo lag is more visible in higher speed, because

the power and torque of the engine is needed especially in high speed (for example up to 100 km/h). This behavior does not

depend on fuel or AC, but especially on the temperature of intake air.

With my best regards,

Ing. Vladim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fixpixu tradu si mie ca nu le am cu engleza,te rog!

Am pus softu cu 9..--primele reactii--putere un pic mai mare la viteza a intaia,dar pierde la a doua si a treia(unde aveam parca o explozie mai pronuntata---dar a 4-5-6 parca au un pic de putere mai mare dar se pierde in momentul cand intra un zgomot de supraturare (undeva la 3000 de ture)-------deci tot cum a fost doar ca un pic mai bine---poate peste vreo 2-3 update-uri va fi perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@haiducu In prima fraza omul isi cere scuze pentru intarzierea cu care a raspuns, apoi spune ca a discutat cu specialistii in motoare TSI de la Skoda. Versiunea 9163 este ulitma si pana acum nu au avut vrun feedback negativ ... Inginerii lor lucreaza pentru obtinerea celor mai bune rezultate pentru motorul asta. Dupa toate astea omu spune ca ei considera comportamentul motorului ca fiind standard (normal). Spune ce spuneam si eu acum cateva pagini, un motor turbo (desi e valabil pentru toate motoarele care dispun de MAF indiferent ca sunt trubo sau nu) merge cu atat mai bine cu cat temperatura aerului admis este mai mica, am expicat eu la vremea respectiva de ce se intampla asta. La temperaturi mari ale aerului ambiant creste turbo lag-ul mai ales la viteze mari. La final spune ca, comportamentul asta nu depinde de combustibil sau AC ci doar de temperatura aerului admis.

Cumva 1.2 TSI are intercooler racit cu apa ? Daca are nu stiu daca asta e cea mai buna solutie pentru racirea aerului admis mai ales daca intercoolerul nu are un circuit separat de motor pentru racire. Tind sa cred ca intecoolerul de la diesel este mult mai bun decat asta de la 1.2 TSI, desi e aer - aer e MARE ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca pe skoda forum ca ziceau despre turbinele mele ca le-am schimbat la 5000 si 10.000 km. Nu, as vrea sa lamuresc pe toata lumea, sunt utilizator de Polo, iar cronologia problemelor este urmatoarea: - dupa 2 luni si 5000 de km mi-a crapat oring-ul de la admisie (pierdere presiune)

- dupa inca o luna, la 8000 de km, a re-crapat acelasi oring la admisie

- dupa inca 3 luni, la 17000 km, cedat actuatorul wastegate.

- la 4 zile, repet, 4 zile de la schimbarea turbinei, intr-o depasire, a cedat al doilea waste-gate (nu stiu ce rebut de turbina mi-or fi montat); schimbarea turbinei a avut loc insa dupa 3 luni si 6000 de km.

Mentiuni: Cand spun "cedat" ma refer ca motorul si-a pierdut parametrii de functionare fiindca waste-gate-ul nu mai functiona normal. Cei de la service bineinteles ca au negat totul pana nu s-a aprins de 2 ori consecutiv EPC si motorul a murit. Mica problema a fost ca aprinderea EPC a avut loc la 2000 pentru prima turbina, respectiv 6000!! pentru a doua de la "cedarea" efectiva a waste-gateului. Pot concluziona ca am mers cumulat cam 8000 de km cu 130 Nm si 90 de cai, in conditiile in care nu stiam daca voi beneficia vreodata de vreo schimbare a turbinei (ma rugam sa se aprinda EPC, am dansat rumba a doua oara cand s-a aprins EPC dupa 6000 de km). Intre timp , mi-am cumparat si alta marca de masina nemteasca fiindca m-au socat profund intamplarile. Inainte as fi ales un model Vw cu ochii inchisi, acum am mari suspiciuni la orice noutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesteam de o colega de forum care avea ulei pe tot turbo-ul si chiulasa zilele trecute...Pana la urma s-a dovedit ca era vorba de o garnitura pe la turbo care scapa ulei de toata frumusetea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc adrian001---in mare am inteles si eu dar vroiam sa fiu sigur.

--polotsi-mai multe informatii cum am putea obtine----ce ai facut cu motorul pana la urma---stiai ca la trei reparatii ale aceluiasi defect producatorul este obligat sa schimbe produsul sau sa-ti plateasca valoarea acestuia?

-----Eu nu stiu ce sa fac acum cu zgomotul acela puternic de la pornire!

----Rog sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

-----Eu nu stiu ce sa fac acum cu zgomotul acela puternic de la pornire!

----Rog sfaturi!

cat de des apare la tine?? se pare ca acest zgomot apare de la un anumit numar de kilometri si inca nu se stie care este urmarea sau daca este un zgomot normal. eu il am cateodata, irinel il are(desi zice ca numara pe degete, dar exista), si cred ca sunt mai multi.

La mine apare aleatoriu la rece! Adica destul de rar, cand afara este mai frig. Apare in schimb cand uleiul este cald, si pornesc masina la cateva minute dupa oprire, atunci sunt aparitii mai dese. A fost auzit si de catre mecanicul care facea revizia si de catre consilierul de service. Bineinteles ca au spus imediat ca este zgomot normal, aparut dupa 10000 de km. :vaidecapulmeu: .

eu am reusit sa-l inregistrez de 3 ori dar il am pe o camera Hi8 si nu pot sa-l pun pe net. Inca nu am luat nici o masura, asteptam raspunsul Porsche la scrisoarea lui irinel.

Daca la tine apare zilnic du-te in service, lasi masina si revii dimineata. Si eu as fi facut la fel, dar dupa cum ti-am spus apare aleatoriu si ar fi posibil sa ma duc degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Fost azi in service pentru update de soft. Operatiune nereusita, pacientul mort. se conecteaza la server, se gaseste versiunea de soft disponibila, dar nu se poate face update, "file not found:, etc, etc.

Dupa 2 ore de stat in service, la pornire masina a facut acel zbarnait. Nici un mecanic nu a zis nimic, nic calculatoristul, probabil lor nu li se pare nimic suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan eu zic daca poti sa cumperi inca 2-3 ani de garantie si sa te bucuri de masina. daca crapa, asta e, se schimba in garantie. te vad zilnic aici extrem de suparat. Sfatul meu este: nu lasa masina sa iti strice viata, oricat de mult ai muncit pt ea, oricat de mult tii la ea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

@bogdan eu zic daca poti sa cumperi inca 2-3 ani de garantie si sa te bucuri de masina. daca crapa, asta e, se schimba in garantie. te vad zilnic aici extrem de suparat. Sfatul meu este: nu lasa masina sa iti strice viata, oricat de mult ai muncit pt ea, oricat de mult tii la ea. :icon_thumright:

Am uitat azi sa intreb, se mai poate plati garantie suplimentara???

Viata sigur nu mi-o strica, sunt lucruri mult mai importante!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa stiu ca la cumpararea masinii poti plati inca 2 ani de garantie, nu stiu insa daca se poate plati dupa ce ai cumparat masina, dar merita sa incerci. oricum garantia suplimentara se practica la destule branduri auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat eu la Porsche Romania in legatura cu garantia extinsa (extra 2 ani in limita a 60k km, care daca va uitati e prezenta acum in configuratorul Skoda). Pozitia lor a fost ca nu se poate achizitiona retroactiv, odata ce masina a parasit fabrica. DE TOT RAHATU.

Am scris si la skoda cehia sa-i intreb de treaba asta acu' 2 saptamani... nici un raspuns. Serviciu clienti de tot rahatu.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!