Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

@bogdanpiatra: Mda, deci si la tine...

Acum o sapt., cand am facut revizia la Auto One, era disponibil pe server acest soft, insa nici la mine nu s-a putut instala. Consilierul service i-a contactat pe cei de la PoRo si i s-a spus ca sunt probleme la server. Nu pricep cum s-a putut instala 9163 la colegul de la Bacau si in rest nu se poate !

Am cerut lamuriri la PoRo privind disponibilitatea acestei versiuni dar mi s-a spus sa tin legatura cu service-ul unde s-a inceput diagnoza si procedura de actualizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au ajuns sa se teama de noi, si vor sa fie siguri ca e un lucru bun! :lol:

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Comfirm si eu existenta update-ului 9xxx, dar imposibilitatea de a instala sau de a se conecta la server Skoda. Am incercat de 2 ori la Avia Motors si o data la Porsche Aviatiei(telefonic).

@bogdanpiatra: ti-am lasat un PM, multumesc.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DELCAR Brasov, update soft nu a putut fi instalat pentru ca versiunea de aplicatie cu care fac ei acest lucru nu e la zi, ii trebuie v19, iar ei au v18.

Am inteles ca Porsche Romania trebuie sa le trimita aceasta aplicatie noua, si nu le-a trimis-o, pentru ca cel mai probabil nu e disponibila inca in engleza.... sau ca se misca incet PoRo.

Tipul e o cunostiinta mai veche a mea, si chiar e un om calumea - sincer nu cred ca ma vrajea.

Versiunea mea de soft e 64xx(nu stiu exact) cred ca cea mai veche de la noi din tara(masina s-a livrat in martie 2010), nu ma plang, insa nici nu stiu cum merg altele, ca sa compar... dar ma mananca in fund sa fiu la zi.

Cine are drum prin BV, e invitatul meu sa ne testam reciproc fiarele.

PS: Golf 6, nu Octavia - am uitat sa precizez, insa din ce am inteles, update-urile sunt identice

PSS: corectez, nu PoRo e responsabil cu instiintarea service-urilor, ci fabrica... probabil ca cei din Bacau, au cerut aplicatia in germana si au primit-o mai repede decat ceilalti - nu stiu, zic si eu

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-(eu) Asa mi-ati spus si prima data( la 8620) si dupa ce v-ati conectat cu masina online ati gasit softul.curios, zic, bacaul face.

-Mergeti la Bacau si faceti update.

Pentru treaba asta merita sa trimiti un email in Cehia si la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, eu confirm ca s-a facut update

am fost langa masina cand s-a conectat aparatul la masina, respectiv cu fabrica. dupa ce s-a terminat operatiunea, pe nota de comanda la operatii executate au trecut : update soft de la versiunea 8... la versiunea 9....

cand le-am cerut sa imi scrie si pe carnetul service, au spus ca nu se trec update-urile.

acum nu stiu ce sa spun..... m-ati pus pe ganduri....

daca doar au conectat aparatele alea asa ca sa vad eu si sa spun ca ei si-au facut treaba????? alt lucru important este ca nu mi-au dat o copie dupa nota de comanda pe care s-a trecut operatiunea efectuata, desi cand am dus-o cu problema filtrului de benzina mi-au dat copie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca au spus ca au facut atunci au facut. Nu cred ca se joaca cu asta. Pe nota mea de comanda trasa la imprimanta la sfarsitul operatiunii au aparut softul vechi(8620), cel nou gasit(9163) percum si faptul ca nu s-a reusit updatarea. Pe calculatorul cu care s-a legat la fabrica scria ca operatiunea de update este imposibila deocamdata din cauza conexiunii.

Asa ca asteptam inca impresii. As vrea sa ma duc luni, dar mai astept de la tine ceva pareri.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am facut azi un test ca sa ma edific, legat de cele semnalate de mine intr-un post anterior si anume ca atunci cand e cald afara nu trage asa de bine. Nu stiu daca e vorba de soft sau de hardware.

Ce am facut. Cu motorul cald, 25-30 grade afara (de fapt au fost mai multe test in plaja asta de temperaturi).

Sunt in treapta 2. Incep sa o calc. La 3000-3500-4000 schimb treapta (teste pe plaja asta de turatii).

Cand intra in treapta 3 turatia cade pe rand aprox (din ce am putut sa vad in timp ce mergeam) la 1800-2000-2300. Pedala din nou calcata la fund. In fiecare caz dupa cuplarea ambreiajului desi acceleratia e la fund sta fara sa accelereze liniar (accelereaza foarte lent) cam 2-3 secunde, dupa care isi da drumul si se simte cum zvacneste ca intra turbina.

La fel sa intampla cand trec din 3 in 4 la turatiile alea.

La fel se comporta si daca schimb la 2200-27000.

Mie unu asta nu mi se pare comportament corect si normal pentru ce specificatii dau VAG la acest motor.

Mentionez ca acelasi test l-am facut si cu 8620 pe masina de testdrive (e drept cand erau temperaturi sub 20 de grade) si urca frumos in ture si la accelerari descrise ca mai sus.

Asa efectiv in depasiri incepi sa te rogi de ea sa isi dea drumul ca sa poti face manevra in siguranta.

Astept pareri de la voi daca sunteti amabili.

PS: de data asta am alimentat cu petrom 99+ (si inainte de testul asta am facut 100km ca sa apuce ECU sa se adapteze). Deci benzina nu face de loc diferenta.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, daca te duci du-te de dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine procedura de actualizarea nereusita a decurs exact ca la bogdanpiatra. Si a fost reluata de 6 ori...

Poate ca trebuie initial actualizata aplicatia de instalare (asa cum a scris colegul "samartean") si de-abia apoi transferul noii versiuni de soft ECU. Desi dupa testele facute de colegul "fixpixu" nu mai sunt asa sigur ca mai vreau versiunea 9163 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am facut azi un test ca sa ma edific, legat de cele semnalate de mine intr-un post anterior si anume ca atunci cand e cald afara nu trage asa de bine. Nu stiu daca e vorba de soft sau de hardware.

Ce am facut. Cu motorul cald, 25-30 grade afara (de fapt au fost mai multe test in plaja asta de temperaturi).

Sunt in treapta 2. Incep sa o calc. La 3000-3500-4000 schimb treapta (teste pe plaja asta de turatii).

Cand intra in treapta 3 turatia cade pe rand aprox (din ce am putut sa vad in timp ce mergeam) la 1800-2000-2300. Pedala din nou calcata la fund. In fiecare caz dupa cuplarea ambreiajului desi acceleratia e la fund sta fara sa accelereze liniar (accelereaza foarte lent) cam 2-3 secunde, dupa care isi da drumul si se simte cum zvacneste ca intra turbina.

La fel sa intampla cand trec din 3 in 4 la turatiile alea.

La fel se comporta si daca schimb la 2200-27000.

Mie unu asta nu mi se pare comportament corect si normal pentru ce specificatii dau VAG la acest motor.

Mentionez ca acelasi test l-am facut si cu 8620 pe masina de testdrive (e drept cand erau temperaturi sub 20 de grade) si urca frumos in ture si la accelerari descrise ca mai sus.

Asa efectiv in depasiri incepi sa te rogi de ea sa isi dea drumul ca sa poti face manevra in siguranta.

Astept pareri de la voi daca sunteti amabili.

PS: de data asta am alimentat cu petrom 99+ (si inainte de testul asta am facut 100km ca sa apuce ECU sa se adapteze). Deci benzina nu face de loc diferenta.

Incearca sa faci asta seara sau dimineata cand sunt 18-22 de grade. Orice masina numai trage la fel de bine cand afara e foarte cald....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine procedura de actualizarea nereusita a decurs exact ca la bogdanpiatra. Si a fost reluata de 6 ori...

Poate ca trebuie initial actualizata aplicatia de instalare (asa cum a scris colegul "samartean") si de-abia apoi transferul noii versiuni de soft ECU. Desi dupa testele facute de colegul "fixpixu" nu mai sunt asa sigur ca mai vreau versiunea 9163 :))

Drapar, ce facem, dam merele pe pere???

Fixpixu. tu ce crezi, renteaza sa facem acest update sau nu???, Tu parca aveai 7425 inainte??

(am juns sa stiu pe de rost softurile astora de la Skoda, inainte cand aveam logan scriam un vers doua sotiei, acum de cand am Skoda scriu pe forum- :offtopic: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan - merita, pentru ca la mine cu versiunea 7... tragea prost la ture joase tot timpul. Versiunea asta trage mai bine un pic.

@robi_zed - motoarele sunt facute sa mearga in parametri de la -20 la +40 de grade. Nu este niciunde o nota in manuale sau altundeva ca daca temperatura e peste 22 de gade 1.2TSI trebuie sa aiba lag de 2-3 secunde pana are cuplul care tebuie.

Vreau sa stiu de la voi ceilalti daca si voi patiti asa. Mie mi-e ca la mine sa nu fie problema hardware (poate turbina/wastegate, poate intercoolerul nu raceste cum trebuie).

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vand masina asta la o firma de sh, imi mananca zilele.

Lag este si la 8620, confirmi Drapar??

Fixpixu, comportamentul de care vorbesti(acum cand am citit mai bine) este si la 8620 cand este cald afara. Iar daca mai ai si clima pornita si accelerezi brusc te rogi de ea pana intra turbina. Cu softul cu care a sosit masina initial nu era asa!!!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu: inca mai meditez, mai citesc pe forumuri, dar probabil pana la urma am sa merg sa fac si eu update-ul. Eu inca tot cu 7245 sunt. Daca il fac, ne putem intalni si te las sa-i dai o talpa la a mea, sa vezi daca e vreo diferenta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, daca te duci du-te de dimineata.

Stii de cate ori m-am invoit de la serviciu pentru Skoda asta?? Vinerea trecuta am fost in service pentru reglare portiera si m-a sunat seful, si-o dadeam din colt in colt!!Acum trebuie sa ma duc sa-mi reglez din nou portiera, ca au tras-o prea inauntru. OFFFFFFFF, da, dimineata nu pot sa ma duc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am sosit de la un drum de aprox 200 de km, facuti cu masina, la temperaturi exterioare de 32,5-33 grade(atat arata termometrul). am avut si drum drept si cu serpentine. de cateva ori, cand o acceleram mai puternic simteam un lag de 1-2 sec, insa nu l-am simtit de fiecare data. nu am reusit sa stabilesc un tipar pt acest tip de comportament. astazi am avut un stil de condus mai sportiv, cu multe accelerari bruste, chiar si in treapta 6. lag-ul l-am simtit doar la treptele 3, respectiv 4.

pe cele cateva serpentine masina s-a comportat ok, fara a da semne de oboseala.

exceptand cele 2-3 situatii remarcate, sunt multumit de comportamentul skoditei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata dimineata n-are program niciunul dintre dealerii locali Bogdan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata dimineata n-are program niciunul dintre dealerii locali Bogdan?

Nu, din pacatae sambata chiar mi-au spus ca nu folosesc serverul, si au foarte rar program, ma refer la Uniservice Graitaru. Ma ambitionez sa ma duc acolo desi comportamentul lor fata de client e dubios. Dar vreau totusi ca drepturile mele sa fie luate in seama mai ales ca acolo am lasat 15100 de epuroi si banii la prima revizie.

Cybernetul-care asigura doar garantie si service, il tin ca pe o rezerva, in caz de.... dar mi-e frica sa nu fiu si acolo dezamagit, desi initial la o prima discutie pareau foarte ok.

tocmai ce am sosit de la un drum de aprox 200 de km, facuti cu masina, la temperaturi exterioare de 32,5-33 grade(atat arata termometrul). am avut si drum drept si cu serpentine. de cateva ori, cand o acceleram mai puternic simteam un lag de 1-2 sec, insa nu l-am simtit de fiecare data. nu am reusit sa stabilesc un tipar pt acest tip de comportament. astazi am avut un stil de condus mai sportiv, cu multe accelerari bruste, chiar si in treapta 6. lag-ul l-am simtit doar la treptele 3, respectiv 4.

pe cele cateva serpentine masina s-a comportat ok, fara a da semne de oboseala.

exceptand cele 2-3 situatii remarcate, sunt multumit de comportamentul skoditei.

Esti mai multumit decat inainte, tu care aveai 8620???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primiti va rog,compasiunea mea pentru problemele voastre, asa ca de la un proprietar de Skoda la altul...

Eu am facut un drive-test cu Jetta 2011 1.2 TSI si impresia mea a fost ca tragea doar in turatii inalte (undeva spre 4000rpm) (in reprize).

Sunt curios daca update-urile de soft sunt facute de cei de la Skoda (pentru masinile lor) sau de catre cei de la VW urmand ca apoi sa le " doneze" si celor de la Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra: Eu nu am lag sesizabil sau deranjant la actuala versiune 8620 pe care oricum o consider mai buna decat 7245.

Deocamdata raman in stand-by si astept alte impresii (comparative) intre 9163 si vechile 7245 / 8620. Chiar nu vreau sa am din nou un "motor lesinat" cum era cu 7245.

Poate reusesc colegii clujeni "fixpixu" (9163) si "mariusssg" (7245) sa se intalneasca pentru un comparativ ;)

@diesel: Desi la Skoda au aparut deja 3 versiuni de soft, colegii cu VW 1.2 TSI au avut un singur update.

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 3 saptamani am facut test-drive cu Seat Altea 1.2 TSI. Ca si voi, am avut aceeasi impresie ca motorul are lag la acceleratie, insa doar sub 2000 RPM. Desi producatorul se lauda cu cuplul maxim incepand de la 1550 RPM, feelingul acceleratiei se cam lasa asteptat pana la 2000 RPM, comportamentul fiind asemenanator unui motor pe benzina aspirat de capacitate mica. Totusi peste 2000 RPM masina accelereaza liniar, ceva mai bine decat aceeasi masina cu motor pe benzina aspirat de capacitate mica cu care fac comparatie (masina personala, Seat Ibiza 1.4 75 CP).

Acum 2 luni am facut un test-drive si cu Jetta echipata cu acelasi motor, impresia mea e ca e o diferenta intre cele doua motoare, cel de pe VW Jetta fata de cel de pe Seat Altea fiind parca ceva mai rapid in reprize.

Concluzia mea e ca masina echipata cu acest motor se misca ceva mai bine ca si masina mea, probabil ca as cumpara asa ceva daca as avea nevoie de o masina care sa maximizeze raportul pret/calitate. O vad ca pe o alternativa mult mai buna ca o masina echipata cu 1.4 MPI, insa nu se compara cu 1.4 TFSI 122/125 CP. Probabil ca odata cu optimizarea softurilor pentru motor comportamentul motorului se va schimba, insa in momentul asta cam atat se poate face. N-am avut ocazia sa vad cum porneste motorul la cald, avand in vedere ca motorul era deja cald, temperatura lichidului de racire era la 90 grade cand am pornit-o.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele zise mai sus, am o altea 1.2tsi de vreo luna ~2500km, cind pleci de pe loc tre s-o turezi mai tare, poate si din cauza asistentei la pornirea in rampa pe care o are, dar dupa 1500 se duceee....

Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: 03F-906-070-CBZ.clb

Part No SW: 03F 906 070 CG HW: 03F 906 070 CG

Component: SIMOS10.12H03 8726

Revision: --H03--- Serial number:

Coding: 001900D6232400080000

Shop #: WSC 06402 785 00200

ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070CG 003005

ROD: EV_ECM12TFS02103F906070CG.rod

VCID: 69D2B75239E9

Vad ca sunt versiuni diferite de software decat la skoda si vw, is curios daca se mai poate umbla de la adaptare/coding la modelul asta de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uitam pe datele tehnice ale masinilor echipate cu 1.2 TSI si am constatat o chestie ciudata: desi Leon e mai usor decat Octavia, timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h e mai mic in cazul Octavia, adica 10.8 fata de 10.9 secunde. Acelasi timp in cazul Altea e de 11.3 secunde, iar in cazul Altea XL e 11.6 secunde. In cazul Jetta, accelerarea de la 0 la 100 km/h se fac in 10.9 secunde, iar in cazul Golf 10.6 secunde.

Deci in cazul tau axon003 e oarecum normal sa turezi masina ceva mai mult, avand in vedere ca are masa destul de mare si acceleratia cea mai slaba dintre modelele dotate cu acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acceleratia de la 0 la 100 e oricum afectata de greutate[fizica, acceleratia=Forta/masa, forta este data de cuplu], XL-ul este cel mai greu din lista.

Din cite stiu combinatia motor+ECU+cutie este aceeasi pe toata gama VAG la 1.2TSI.

Ideea ca la modelul meu am ESP+HHC[asistenta la pornire in rampa], cind iau piciorul de pe frana, franele mai raman actionate ~2-3 secunde, nu-mi dau seama daca le elibereaza mai devreme cind iau piciorul de pe ambreiaj sau motorul atinge o anumita turatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!