Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

bogdanpiatra

mai am 13 luni garantie, mai astept pareri sincere.In plus dupa cum vedeti eu am astepatri mai mari de la Skoda, si s-ar putea sa fiu subiectiv. Deci, cel putin 2 sapatamani nu am timp, intalniri la facultate(15 ani) la Predeal, etc etc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, iar o dam in diverse si tocmai ce-i facusem observatii lui bogdanpiatra. Elena, hai macar de data asta sa presupunem ca oamenii nu indruga verzi si uscate in service. Uite, eu unul le dau dreptate de data asta.

No, deci Marius e programat marti pentru update. Nu e nimeni mai curand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Aha, am inteles Marius. Dar cititi cu atentie postul meu de mai sus si o sa intelegeti cum trebuie procedat.

Deci nu cerem update-ul, mergem si reclamam niste probleme. Cu semnaturi, tot ce trebuie. Mai departe solutia oferita de service este update-ul. Mi se pare un parcurs cat se poate de normal.

Service-ul unde ma duc eu la Piatra Neamt nu recunoaste nici un fel de probleme("Am mai facut la altcineva si este multumit-... soft 8620).Pun problema pe tester=OK, fumul scos este de la benzina, pierderile de putere sunt pur si simplu pareri, dar nu se urca in masina sa mearga in proba.

Mda, iar o dam in diverse si tocmai ce-i facusem observatii lui bogdanpiatra. Elena, hai macar de data asta sa presupunem ca oamenii nu indruga verzi si uscate in service. Uite, eu unul le dau dreptate de data asta.

No, deci Marius e programat marti pentru update. Nu e nimeni mai curand?

Mai glumim si noi, acum nu te supara BliTZ. Cateodata la bucurie, cateodata la necaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - dubioasa treaba cu service-ul ala din cate povestesti. Poate ar merita reclamat la Porsche Romania.

Mie la compexit mi-au ascultat pasul ca nu am cuplu de la 1500 la 2000, au pus pe tester - nici o problema, mi-au cerut permisiunea sa o ia in proba cu tehnicianul cu testerul - si au facut asta, in plus tehnicianul a tinut-o o jumate de zi in investigatii.

Verdictul a fost ca neaparat trebuie sa faca update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi Bogdane da' eu de cand latru aici ca tampitul sa schimbi service-ul? Ce, vrei sa iti mai spun ca si cybernet P.Nt este autorizat mai nou pe Skoda? Asta ca sa nu zici ca te-am trimis la Bacau :)

Revenind: eu nu stiu care-i treaba cu abur/fumul ala ca de cand povestiti voi aici sa dea dracu ca am ajuns de ma uit la toate benzinarele pe strada si toate scot, cel putin dimineata cand ma duc la munca. DAR reclamatia de lipsa putere mi se pare mult mai serioasa decat fumul.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

@bogdanpiatra - dubioasa treaba cu service-ul ala din cate povestesti. Poate ar merita reclamat la Porsche Romania.

Mie la compexit mi-au ascultat pasul ca nu am cuplu de la 1500 la 2000, au pus pe tester - nici o problema, mi-au cerut permisiunea sa o ia in proba cu tehnicianul cu testerul - si au facut asta, in plus tehnicianul a tinut-o o jumate de zi in investigatii.

Verdictul a fost ca neaparat trebuie sa faca update de soft.

da si ca sa fiu off topic iar,la revizie mi-au facut poza pentru partea de plastic de la haion, care s-a cracanat foarte tare de celelalte 2 bucati, si cica au trimis-o la Skoda Cehia pentru a primi aprobare de inlocuire. Astazi sunt exact 2 luni si nu am primit nici un raspuns. (era 1 Aprilie 2011 :icon_thumright: ).

Treaba cu fumul-da , toate benzinarele, dar inainte de update nu era asa vizibil. L-am sesizat in prima zi de update, cand am dat masina inapoi si au intrat gaze in masina, Inainte nu pateam.

Auzi Bogdane da' eu de cand latru aici ca tampitul sa schimbi service-ul? Ce, vrei sa iti mai spun ca si cybernet P.Nt este autorizat mai nou pe Skoda? Asta ca sa nu zici ca te-am trimis la Bacau :)

Sa traiti , sefu' .Eu continui sa cred in reprezentanta mama. La cybernet mi-au cerut 300 lei pentru o revizie de 15000 km, la Uniservice am facut-o cu 380 lei. Afacerea mea, am zis ca totusi poate au o relatie mai directa cu Skoda.Oricum, i-am trecut de mult pe lista, si probabil ca ii voi vizita.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uauuuuu!!!

a mea, cu pedala la fund nu trece instantaneul mai mult de 27-28%.

se pare ca eu sunt primul programat la update, marti. pana atunci voi face mai multe drumuri numai cu masina aceasta(care este a sotiei, iar eu circul ocazional cu ea) sa pot simti diferntele intre cele 2 softuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea, cu pedala la fund nu trece instantaneul mai mult de 27-28%.

Adica? Si e bine sau rau ca nu-mi dau seama din reactie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai comparativ cu filmuletul eu zic ca este bine la a mea, nu?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, eu am pus un sprint pe linie dreapta. Exact ce-am simtit: motorul trage bine incepand cu 1800-2000rpm pana pe la 4300, pe-acolo. M-am gandit sa filmez ca poate vreunul isi da seama ce si cum dupa cum urca acele. E un Yeti cu 9136.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi merge si eu la service .asta iarna cand am facut reclamatie ca masina nu trage, desi a iesit cu ea prin oras nu a putut verifica performanta motorului pt ca era ud pe afara.

anyway..speram sa vedem un update mai bun.

stiti ce este interesant? am discutat cu cei de la ABT ( din ce am inteles tunerul oficial vw) si mi-au raspuns in felul urmator : pt 1500 euro noi va urcam puterea la 140 hp, o pastram in parametrii de functionare ai producatorului,deci nu va pierdeti garantia si scapati si de problemele pe care le are 12 tsi.

Nu e ciudat ca tunerul oficial sa fie capabil sa livreze un soft fara probleme iar fabricantul,nu?

si apoi...cum iti poti da seama ca masina merge bine si in parametrii producatorului doar conducand`o? nu ar trebui sa existe niste teste mai specializate. cum isi da seama acel inginer ca masina mea merge ca inainte de primul update cand eu ii spun ca nu merge? dupa miros?bataia vantului?

lucrez intr`o companie de telefonie mobila si stiu cate reclamatii sunt cu privire la semnal in unele zone rurale.

ei...imaginati-va ca la un moment un om dintr`un sat putea sa vorbeasca doar daca se urca intr`un copac. el suna la relatii clienti si se plangea ca nu are semnal. va inchipuiti curiozitatea celui din call center : cum nu aveti semnal, ca doar vorbiti cu mine.( nu stia ca tipul e in copac- problema a fost rezolvata deplasandu-se un inginer care a masurat semnalul in zona cu un APARAT de masuratori )

asa si cu verificarea asta de la skoda,cum imi valideaza ei cei 105hp /77 kw etc? am auzit povesti de pe la diversi care au spus ca dupa update masina s-a dus la 90hp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, e greu de verificat. Singura posibilitate e un stand dar e greu sa ai incredere si in ele (pot fi decalibrate etc). Singura varianta e sa faci test inainte/dupa DAR la acelasi stand.

Acum, legat de firmele de tuning la ei e mult mai usor de remediat niste hibe pentru ca ei lucreaza mult mai focusat pe un motor anume pe cand relatia intre fabrica auto si producatorul de electronica motor e mult mai rigida pentru ca e la o scara ... Imensa. Si de banii aia e si normal sa-ti de garanteze lucrarea ca altfel ar da faliment. In fine, discutia e lunga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut BLiTZ,

Am vazut ca ai pomenit de un Yeti cu 9136, banuiesc ca te refereai la versiunea de soft.

Sa inteleg ca a mai aparut o versiune ?

@ nifelheim :

pt 1500 euro noi va urcam puterea la 140 hp

Asta ar fi culmea, motor de 1.2 la 140CP, ma intreb ce cuplu :)

Ooricum, nu cred ca face prea bine acest tuning motorului chiar daca scapam de probleme.

Eu unu as plati daca as stii ca nu prezinta probleme peste 3, 4 ani.

http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/shop/Skoda-Octavia-1Z-Motortechnik_389_131_6/produkt/ABT-power-upgrade-5206/

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a vorbit toata saptamana despre el, irinel_sko l-a si facut, uite aici povesteste.

Yeti asta mi-a zis proprietarul ca tocmai ce fusese de 2 zile in service sa faca ultimul update (am presupus ca e 9136) si i l-am cerut si eu sa vad ce si cum. Nu l-am vazut cand era rece dar cat a fost cald si cu motorul pornit NU a scos niciun pic de abur pe esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa important, dar oricum, nu @irinel sko l-a facut(el e foarte multumit de masina, are softul original), ci @fixpixu. Cateva posturi inainte de linkul dat de @BLiTZ, @fixpixu ne spune primele impresii dupa update. Probabil in curand vin si altele despre 9136-le asta.

@holo, daca te intereseaza update-ul, vorbeste cu @Elena33, am inteles ca la ei se fac fara probleme update-uri (unii dealeri sunt mai reticenti cand aud de update-uri...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, scuzati :D , am incurcat userii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si o confirmare oficiala din partea Skoda Cehia ca numarul de update-uri/rescrieri ECU e nelimitat (deci @Elena33 avea dreptate). Am mai aflat si ce ne-a spus pe aici @BLiTZ, nu se poate face roll-back la o versiune ECU anterioara...si inca o chestie, asta mi-a placut cel mai mult :D .... ei spun ca scaderea de putere la turatii mici nu ar trebui sa apara in versiunea 9136, deoarece aceasta a fost doar o "imperfectiune" in special a variantei 7245. Ma distreaza cuvintele astea, "imperfectiune" :biggrin: Lasand gluma la o parte, eu apreciez macar ca au fost sinceri ;)

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

La Piatra Neamt la service Skoda nu se stie de update. Sunt programat vineri pentru alta problema( superba Skoda a inceput sa vajiie intre 110-140 Km /h- am fost in proba, au auzit zgomotul si spun ca se vor regla portierele).Mi-au promis ca se intereseaza si de update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare deci ei recunosc totusi ca ar fi existat aceasta scadere de putere ..... se pare ca unii aveau dreptate in acest forum legat de aceasta problema si nu erau chia nebuni(adresat domnisoarei @Elena33).

Vezi ca din 1000 de oameni normali sunt suficienti cativa nebuni sa gaseasca solutia corecta a problemei :icon_thumright:

p.s ceea ce mi se pare tragic este ca ei nu recheama in service masinile , eu daca nu conspectam pe net ramaneam cu un motor care functiona dezastruos si care pana la urma probabil as fi vandut masina

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra: oficial, probabil nu au fost anuntati ca exista update. Dar daca pun masina pe tester, si verifica online, sigur vor gasi update-ul

@alexxb: da, asa e, cei care se plangeau de o scadere a puterii, aveau dreptate...Skoda zice ca acea scadere era doar la 7245, si ca la variantele urmatoare (8260 si 9136) a fost remediata problema...deocamdata doar ce a iesit 9136-le...cu siguranta asteapta si ei sa vada feedback-ul de la utilizatori acum...si daca totul va fi ok, poate vor face o rechemare, sau vor sugera ca la revizii, sa fie facut si update-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Skoda nu va face nici o rechemare, rechemarile la ei sunt considerate probabil palme pe obraz.Le-am trimis mail cu nemultumirile a 4 useri de aici de pe forum, cu date complete de identificare si nu am primit inca nici un raspuns

La 8620 nu sunt pierderi de putere??? Probabil eu, Drapar, Nifelheim, si altii sunt nebuni. Probabil fumul aparut si pornirea greoaie sunt simple speculatii. Atunci cum va explicati ca in mai putin de un an Skoda deja scoate alt update, sau inginerii de la Skoda muncesc doar pentru 1.2 tsi. Aveau probabil semnale de nemultumire si de la 8620, altfel nu se grabeau sa scoata alt soft.

( apropo, can au scos loganul Renault le-a rechemat in primele 2 luni pe toate in service pentru update de soft-fusesera cateva care datorita calitatii proaste a benzinei faceau detonatii si sarea locasul filtrului de aer- si pentru schimbarea cricului. Si nu le-a fost rusine, si chiar au fost apreciati pentru asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

dimineata la ora 8 am avut programare la skoda pt update de soft.

au bagat masina in service, au conectat VAS-ul si au factut testare. totul a iesit in regula. a mai conectat electricianul inca un aparat la testerul lor, mi-au pus afise cu atentionari pe masina, pe toate geamurile( de ziceai ca se pregatesc genistii sa dezamorseze bomba:D ), au dat start si au spus sa ma indepartez de masina daca am telefoane la mine, ca daca suna vreunul in timpul operatiei se poate bloca aparatul si distruge calculatorul motorului. am stat de vorba 20 min cu electricianul despre update. stia omul de toate problemele reclamate la 1.2 si stia si de update-uri; mi-a mai spus ce motor minunat este acesta, bla bla bla.

dupa ce s-a terminat operatia ne-am urcat impreuna sa iesim in test. de cum am iesit pe poarta a mers cu ea numai cu acceleratia la podea. din dreapta nu mi se parea mare diferenta intre inainte si dupa. dupa 2-3 km m-a poftit pe mine la volan. ce am remarcat este faptul ca parca urca mai repede in ture, iar turbina parca intra mai repede putin. inainte tragea de pe la 2000 rpm, acum undeva pe la 1700-1800 rpm. cam asta este tot ce pot spune. despre abur nu am ce sa spun, ca este destul de cald afara si oricum nu scotea nici inainte de update, de cand s-a incalzit.

voi urmari sa vad maine dimineata cum porneste. inainte prima pornire era mai lunga, urmatoarele erau la sfert.

p.s. off. - stand langa masina in service, alaturi de mine era o skoda superb 1.8 tsi, careia i s-a schimbat motorul, in garantie, deoarece " a sarit de la punct" . explicatia celor de la service a fost ca soferul forja masina prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pomeneala. Avea alta hiba superbul :)

Vezi maine dimineata dupa pornirea la rece daca si cat fum scoate.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Ca tot se pomenea de Dacia mai sus. Anul acesta au rechemat toate motoarele 1.6 16V dintr-un anume lot pentru "posibile" defectiuni la distributie. Luna trecuta au inceput sa cheme modelele 2010 Duster deoarece vor sa verifice uzura unor subansambluri dintre schimbatorul de viteze si cutie. Cu aceasta ocazie le-au si schimbat. :blink:

Nu sunt fan Dacia iar pe francezi oricum nu-i sufar dar am vrut sa arat ca la altii se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!