Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

salut

de exemplu daca vrei un polo highline pe benzina singura varianta e 1.2 tsi.Deci sa inteleg ca daca vrei un polo "dotat" trebuie sa-l cumperi cu prbleme la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact :) eu nu am avut alta optiune, desi in germania se vinde 1.4 MPI.

fie iei 1.2 aspirat...ca cea mai slaba motorizare (3 cilindrii, si cam sub-motorizata), fie GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si toate astea fiind spuse Daca iti cumperi polo mai puternic iti cumperi probleme.Mie imi vine greu sa cred chestia asta.Adica daca sunt atatea probleme cu aceste motoare precum se spune de ce se monteaza o gramada pe polo si nu numai si ma refer la varianta ff bine echipate care de multe ori depasesc la pret o octavia mai slabut echipata dar cu acelasi motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu e o problema grava cum ai putea crede din posturile care umplu acest topic, adica inca astept sa vad un motor distrus de la distributie, poze nu povesti.

Hai du-te!

Cred ca toti aceia care se plang pe forum de motoare schimbate, sau reparatii de 2000 de E sunt niste mincinosi??)( fie ei romani sau straini)

Oare informatiile pe care le avem din interior(dealer skoda sau vw ) sunt minciuni?? Adica asa pe neve iit spune unul ca motoarele sunt proaste??

Si cum pare sa afecteze mai mult Octaviile e posibil sa existe niste diferente intre caroseria de Golf si cea de Octavia care sa inrautateasca situatia. Asta e cam exagerat dar alfel nu-mi explic cum problema se manifesta as des la Octavia si mult mai putin la Golf, Leon si A3.

Problema ca octaviile se vand mai ieftin si implicit sunt mai multe! Cand am luat Octavia am facut o aceeasi configurare pe vw golf break acelasi motor! daca ii mai puneam si scut motor ajungeam la o diferenta de 1300 E!

Iar la vw daca vei cauta vei vedea ca in general se cumpara motoare mai mari(eventual diesel) iar polo era vandut in veselie cu 1,2 htp( exact diferenta dintre anumite paturi sociale, care aspira mai sus dar nu pot financiar-dar trecem la alte materii de facultate acum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai du-te!

Cred ca toti aceia care se plang pe forum de motoare schimbate, sau reparatii de 2000 de E sunt niste mincinosi??)( fie ei romani sau straini)

Oare informatiile pe care le avem din interior(dealer skoda sau vw ) sunt minciuni?? Adica asa pe neve iit spune unul ca motoarele sunt proaste??

Poti sa raspuzi la o intrebare simpla? Gen: Ce inseamna motor prost?

La mine motor prost inseamna unul care ma lasa in drum, consuma mult, e zgomotos, si peste astea consuma mult pt cilindreea si puterea lui.

Motorul pe care il am eu 1.2tsi CBZB: consuma putin (pt un benzinar turbo de cilindree mica si cu 105cp pe carosria de Golf), are reprize decente pana in 100km/h, e silentios (chiar si cu evacuarea schimbata), pana acum, in aproape 2 ani si 25k km in care a fost forjat cu fiecare ocazie nu m-a dezamagit si chiar daca i-am dat cea mai ieftina benzina. Evident nu m-a last pana acum in drum si nici nu o va face, cat timp o sa-l . Mi se rupe ca se aude lantul uneori la pornire. Promit sa fac poze cu motorul cand o sa se rupa lantul si motorul se va face praf. :)) Inainte sa iasa din garantie o sa-i schimb distributia pe garantie si nu ma supara ca peste alti 30 k km sa-i schimb din nou distributia pe banii mei, o sa trec si asta la intretinere, nu e un capat de tara.

Si deci Octaviile sunt ieftine si proaste, daca da atunci vinde masina proasta si ia una buna Punct. Si da-i incolo pe astia din grupul vag care fac masini proaste, ia o coreana ca cica sunt ieftine si bune, ca sa nu mai vorbesc ca au suspensia independenta pe spate la toate motorizarile. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat, ceea ce spui tu ai dreptate...

Pt cei care fac 100.000km pina la pensie, sau cei care schimba masinile odata la 3-4 ani ( si 10-12.000km/an) pierzind cel putin 2000euro/an de utilizare este o masina decenta...

Daca ai sti ca distributia tine cei 30.000km ar mai fi o treaba...pui ulei longlife si schimbi distributia odata cu uleiul...

Dar din pacate nici macar asta nu stii...era cineva pe aici care a avut lantul rupt la ~60.000km, altii au schimbat turbine pina la suma asta...

Vorba lui Bogdan, poate nu ai sa ai norocul sa te lase, prin concediu, eventual prin strainatate, pe Transalpina, la Sarmisegetusa (~30km de asfalt prin padure, fara semnal GSM :) ) etc...

Mai ales cu familia/copii in masina...

Macar daca nu s-ar pocni motorul... ai umbla cu sculele si un kit de distributie dupa tine ca la Dacia 1300 :)

GRESESTI cind spui ca Octaviile sint proaste...am vazut Octavie la ~300.000km/ 2009 /1.6l aspirat...motorul mergea superok fara sa se fi umblat la el...cine nu stia masina zicea ca intradevar are 50.000km (cit arata bordul :) ).

Skoda cu motorizarea asta e foarte vinduta, spre deosebire de VW, SEAT, AUDI cu aceeasi motorizare...

Cine are bani se duce spre cilindree mai mare, dar majoritatea se gindesc la impozite,RCA, consum etc...

Daca ai curiozitatea sa cauti ai sa gasesti aceeasi problema la toate marcile...

Revenind din presupuneri/aberatii , e cam de porc sa schimbi distributia la 20-30.000km (asta in cazul cind rezista atit)...la un motor cica tehnologie noua...la motoarele generatie veche prima schimbare e la 90.000km si verificare din 30 in 30k...cel putin asa cica s-ar face prin Germania...

Azi vorbeam cu cineva care face cam 50.000km/an ...asta ce face schimba distributia odata cu cauciucurile vara/iarna ?? Eventual si cite o turbina pe an ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit de lant rupt pr tot topicul asta ...si sincer la 60.000 km am vazut a fi intr-o stare foarte buna lantul atata doar ca era alungit si intinzatorul mai bleg. Maj dar nu avea joc in zale deci slabe sanse sa se rupa. Asta este, s-a intins atat de mult incat compresia era desincronizata dar repet NU S-A bulit motorul.

De asemenea am verificat si jocul la axul turbinei ....era ca noua si respectivul om a avut probleme cu turbo pana i-au montat saiba+soft.

post-21020-1359581875714_thumb.jpg

Asa arata 1.2 TSI intr-un proces de desfacere pana la chiulasa. Respectivii mecanici au suspectat si supapele a fi atinse insa nu au fost. Cu ocazia asta am vazut si injectoarele dupa 60.000 km de mers majoritar cu Efix. Hmmm ...reclama cu "poti sa canti la ele" nu e chiar asa, aveau ceva calaamina la diusele alea ...

Deci pana la urma tot nu a crapat motorul la 60.000 insa avand in vedere ca teoretic lantul ar fi mai rezistent decat cureaua nu ne asteptam la asemenea nr mic de km pana la surubareala prin el ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce aceste probleme cu distributia o au mai mult skoda decat vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi proprietari de vw sunt din alte paturi sociale si nu stau ei pe forum!

De 1.2 TSI ? :) Am citit pe aici unii care si-au cumparat Porsche, A8, R-uri noi etc ... Mai plauzibil ar fi ca e un motor ales de persoane mai in varsta care nu au a mai deschide vwforum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce aceste probleme cu distributia o au mai mult skoda decat vw?

Pentru ca posesorii de VW daca aud zgomote ciudate la masina se duc imediat in service.

Pentru ca daca e ceva de schimbat, atunci schimba acel lucru astfel incat masina sa nu faca probleme grave.

Pentru ca nu asteapta sa sara distributia de la punct si sa ramana fara motor.

Pentru ca nu stau sa se planga pe forumuri cat a decazut Volkswagen Audi Group ca au pus o tabla la turbina si astfel acestea nu mai pica.

Pentru ca nu stau sa se planga pe forumuri asteptand sa le sara distributia de la punct ca sa poata spune "Uite! Am zis eu ca e o problema!"

Se stie ca turbinele, de exemplu, la diesel pica pe la 100.000 Km. Ce facem? Le pastram stricate pe masina si ne plangem ca VAG e de kkt ca nu le schimba ei sau le schimbam si mergem mai departe?

Se stie ca injectoarele la BKP picau si ramanea masina in drum. Ce faceam (inainte sa le schimbe ei gratuit) ? Le pastram pe masina si ne plangem ca VAG e de kkt ca nu le schimba ei sau le schimbam si mergem mai departe?

Pot sa continui exemplele de ma plictisesc. O groaza de motoare au avut si au in continuare probleme. Bobine la 1.8T, diverter valve la 2.0 tfsi, chiulase la 2.0 tdi etc. Toate astea duceau la craparea motorului daca nu erau schimbate la timp.

Cand iti cumperi o masina trebuie sa te asiguri ca iti permiti aceea masina. Sa iti permiti o masina nu insemna doar sa ai bani sa o cumperi, insemna si sa ai bani sa o repari daca se strica. O masina odata iesita din garantie pica in grija posesorului sa o repare, mereu, indiferent de ce se strica la ea.

Masina face zgomot si stiti ca zgomotul vine de la lant? Schimbati oameni buni lantul inainte sa sara de la punct si sa ramaneti fara motor!! Pentru ca atunci in loc de o reparatie de 1.000 de euro o sa aveti pe cap una de 5.000 si degeaba o sa va strigati dreptatea pe la usi sau porti de PBN. O sa ramaneti tot cu o masina stricata si multi bani de dat.

Posesorii de 1.8T mergeau cu bobine in portbagaj "in caz ca". VW a inceput sa ofere schimbul bobinelor anul trecut, la vreo 12?? ani de cand a aparut motorul... Pana se hotaraste VW sa ofere schimbul lantului sau orice alta reparatie trebuie sa ne intretinem singuri masinile. Si asta inseamna sa avem grija singuri sa nu ne ramana masinile in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles dar cu toate aceste probleme aceste motoare se fabrica in continuare vezi polo,care e explicatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca intotdeauna, Rave pune punctul pe i si virgula sub t, numai ca le pui la distanta prietene! Da-le putin mai aproape!

Cand fac schimbul de lant! Odata cu uleiul la 12500-13000 km(eu asa fac reviziile)???

Odata cu primul zornait??? Care arata ca incep problemele.

Ok-la mine reapare la 4000 de la schimbare!

La mariuss_g parca deja al treilea lant reapare la 2000 km de la schimbare!

Tu crezi ca eu am sa astept sa-mi cada motorul daca observ ca lor nu le pasa? Nu, dar tare as dori sa se rezolve asta! da-mi frate vw un termen de schimb! da-mi frate o solutie viabila! spune-mi ceva , marite vw nu sta cu capul in rahat si zici ca-s trandafiri!

Iar despre posesorii de vw, cu mersul lor la service sau cu schimburile lor sau cu plangerile lor am vazut pe fostul lor topic cu 1,2 tsi! erau chiar vajnici viteji" noi cu pieptul inainte schimbam distributii, dam banuti, ca nu-i muncim, laudam vw ca de aiai ne-am luat-o, etc"

Scuze de off, dar topicul incepe sa devina fara obiect!

de ce nu schimbam??De ce scrie pe forum? Pentru ca sunt si eu un consumator care vreau sa fiu respectat! Ca nu am comentat daca skoda mi-a cerut 16500 E pe masina! ca traiesc intr-o tara asa cum e si totusi as vrea sa incep sa gandesc si eu ca neamtul! Sa merg in service(cum a mers Bwwlan in Germania) si fara sa am ceva grav la masina sa imi spuna ca din analiza hartilor de functionare a motorului trebuie sa imi schimbe lantul ca primul model a dat gres>.........etc, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine zgomotul a inceput sa se manifeste pe la 25.000 km. a fost decent, finut pana pe la 30.000 km cand a facut urat rau odata. Atunci m-am hotarat sa-l schimb si am si facut lucrul asta.

Daca apare peste alti 25.000 si-l schimb peste alti 5.000 km, cum am facut prima data, o sa ma declar multumit.

Asta ar insemna o cheltuiala de 1.000 de euro odata la 30.000 km si 2 ani. E mult mai bine decat o groaza de alte masini.

Nu se mai fac masini care sa mearga 10 ani fara sa bagi bani in ele, 500 de euro pe an e o suma decenta, din punctul meu de vedere. Deoarece am toate reviziile la timp si doar la reprezentanta o sa beneficiez si de culanta, deci suma scade. E ok!

Daca VW o sa ofere vreodata schimbul gratuit sau alta solutie o sa ma bucur. Pana atunci insa o sa ma descurc singur.

Sent via RCD 510

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave...din respect pt cei ce au cumparat o masina noua si care stau cu turbina si lantul in portbagaj , te rog sa-ti vezi de treaba ta si sa practici in liniste acest ritual.Pt ca am cumparat o masina noua ma astept ca si piesele sa functioneze ca atare. Daca o distributie pe care o cumpar din magazinul auto are garantie 120.000 km ma astept ca o piesa noua sa aiba cel putin aceeasi garantie, nu sa o schimb pe banii mei.

Alte discutii sunt inutile atata vreme cat probabil esti satisfacut de gropile din sosele, de traficul din bucuresti, de nesimtirea unor functionari de la ghisee si de politicienii nostri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cumparat masina noua. Si nu, nu sunt multumit de comportamentul ei!

Dar asta nu inseamna ca o sa stau sa ma plang in stanga si dreapta degeaba. Daca trebuie sa schimb pe banii mei distributia ca sa ma pot folosi de masina in conditii optime, atunci asta voi face.

Dupa cum am enumerat mai sus, istoria nu da semne ca acest lucru se va rezolva asa cum vor cei care frecventeaza acest thread asa ca pana se va lua o decizie sau va aparea o solutie o sa ma descurc singur.

Acelasi lucru ar trebui sa-l faca toata lumea pana nu se transforma zgomotul lantului in distributie sarita sau altele.

Acest thread nu este "E corect ca VW sa nu ofere schimbul lantului in garantie?" ci este despre zgomote, cauze si rezolvarea lor. Zgomotul e despre lant, cauza este intinzatorul si lantul in sine si rezolvarea este schimbul lui. Despre atitudinea fabricii fata de aceasta problema sau modalitati de a-i convinge sa ia o decizie privitoare la aceasta problema se poate deschide un thread nou la "Social".

Si sincer as aprecia daca mi-ai respecta decizia si punctul de vedere indiferent daca sunt de acord cu tine sau nu.

Sent via RCD 510

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ce sa mai zic, nu are rost sa ma contrazic aiurea. Problema voastra e mai mult cu vag ca nu rezolva problema tehnica, pt ca pana acum vag a aschimbat pe garantie distributiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Asta ar insemna o cheltuiala de 1.000 de euro odata la 30.000 km si 2 ani. E mult mai bine decat o groaza de alte masini.

My friend, suma este foarte mare pentru o masina cu un motor care nu ofera cine stie ce...

Mi se pare normal sa bagi 1000-2000 EUR in o masina care depaseste 120.000 km fara probleme, nu la fiecare 30.000 km sa stai cu ea prin service-uri si sa ai costuri de exploatare de 1000 EUR..

Este o greseala VW care este nesimit la faza asta, cum a fost si cu injectoarele BKP.

Privind altfel raport pret / exploatare pana la 120.000 km este 4000 EUR, daca este sa luam in calcul ciclicitatea defectului.

Deci...da-l dracu de motor...

...

Deoarece am toate reviziile la timp si doar la reprezentanta o sa beneficiez si de culanta, deci suma scade. E ok!

Kulanza se acord in functie de mai multi factori printre care mentionez: 4 ani sau 100.000 km!

So...e cam cu dus si intors faza asta!

Ii dau dreptate lui Bogdan, desi nu i-am impartasit opiniile in totalitate: "..Pentru ca sunt si eu un consumator care vreau sa fiu respectat! Ca nu am comentat daca skoda mi-a cerut 16500 E pe masina! ca traiesc intr-o tara asa cum e si totusi as vrea sa incep sa gandesc si eu ca neamtul! Sa merg in service(cum a mers Bwwlan in Germania) si fara sa am ceva grav la masina sa imi spuna ca din analiza hartilor de functionare a motorului trebuie sa imi schimbe lantul ca primul model a dat gres>.........etc, etc."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin minte cand mi-am cumparat masina cat se lauda faptul ca masina are distributie pe lant si nu trebuie schimabat la 80.000 sau 4 ani. "ca trebuie schimbat din 2000 in 2000 km"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave - daca adunam costurile o data la 30.000 km (2 revizii + 1 distributie) rezulta:

1. revizie mica ~ 350 RON

2. revizie mare ~700 RON

3. distributie ~4.000 RON

TOTAL: 5050 RON

Daca imparti la 2 revizii (ca cica s-ar considera distributia la consumabile) atunci avem 2.500 RON revizia ......da-o incolo ca nu e TOUAREG !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RAve, iti respect parerea insa cu regret realizez ca astfel de opinii/atitudini si lipsa de reactie au condus la starea asta generala din romania. Pe de alta parte asta e democratia .Pana si Lapusneanu a inteles :" prosti,dar multi,raspunse Lapusneanul cu sange rece; sa omor o multime de oameni pentru un om,nu ar fi pacat?"

Carvasazica, daca altii se multumesc cu putin, eu de ce dracu sa cer mai mult.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai inteles...

Eu spun doar ca am nevoie de o masina functionala 100% mereu. Nu am timp sa stau sa ma cert cu VW Romania si nici nu-mi permit sa pastrez masina ne-reparata (in caz ca trebuie reparata) asa ca o sa fac singurul lucru pe care il pot face ca sa ma pot folosi de masina.

Si asta este sa repar masina pe banii mei. Simplu!

Cine are timp sa stea sa se certe si sa stea sa astepte cu masina pe bara pana ia VW Romania o decizie... nu are decat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!