Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

de la vanzare am un covrig de piele noua ramas, vrea careva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pentru holo, cat ai luat pe masina[ daca vrei sau poti spune]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspund la intrebari off-topic pe privat.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In incheierea testului se spunea ca VW s-a sesizat si a implementat un capac de plastic pentru protectia fiselor de la aprindere

post-19340-0-55145800-1359134593_thumb.j

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu despre capacul ala e vorba! Acela e noul capac de la 1,2 tsi care contrazice tot ce ziceau pe aici mai marii cum ca temperatura mare ar topi capacul! Capacul pentru jderi e in alta parte...

dar hai sa lasam jderii in pace, poate in final mananca lantul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In incheierea testului se spunea ca VW s-a sesizat si a implementat un capac de plastic pentru protectia fiselor de la aprindere

In poza asta nu e motorul de 1.2l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza anterioara este motorul de 1.8.

Capacul de care se vorbea, cel care e pentru protectia fiselor de aprindere se vede aici

2012-Skoda-Rapid-1.2TSi-S-Review-And-Price-Engine-view.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa lasam jderii in pace! Eu am pachet drumuri grele, deci scut metalic motor-cutie si nu prea intra nimic pe acolo!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stef13: Capacul indicat de tine e un dop care inchide/izoleaza o zona expusa la apa/praf. Capacul "anti-jderi" implementat de VW e cel prezentat de The_Ego.

Oricum, alta e problema care cere rezolvare...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra: si eu am scut si crede-ma, desi nu izoleaza complet partea de dedesubt, exista atat de multe alte locuri pe unde pot intra vietuitoarele flexibile (pisici, jderi, sobolani) incat te ingrozesti cand te uiti dedesubtul masinii ridicate pe un elevator.

A, si apropo: orice kkt de instalatie anti-jderi (-pisici, -sobolani, etc.), fie ca e cu ultrasunete, cu placute electrice sau cu orice alta combinatie, e fix apa de ploaie si bani aruncati pe fereastra, indiferent de ce review-uri are pe net. Singurul lucru care ajuta 100% este izolarea completa a compartimentului motor, sau umplerea lui cu un motor (nu cu jumatate, ca la noi :) ) chestie pe care am de gand sa o fac la primavara.

Si da, capacul in cauza este cel din poza postata de colegul The_Ego

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlan, chiar m-am uitat azi la revizie, scutul meu metalic chiar izoleaza ff bine! dar dupa cum stiti(sau nu ) la jder, dihor, etc, trebuie sa ii incapa doar capul , si restul trece usor!

ce ai de gand sa faci in primavara, schimbi masina??

Fost azi la revizia a treia..........ridicat problema zgomotului............S-a auzit zgomotul.......... e de la supapa de la turbina............ ???? .........de ce nu face tot timpul si doar aleator?........se pierde presiunea in timp ???? ...........de ce nu a facut primii 10000 de km cand masina era noua?? 039.gif de ce nu a facut primii 4000 de km de la schimbarea lantului al doilea??? 039.gif ..........oricum, pentru o kulanza trebuie sa faca tare, des, si la rece si la cald, etc, etc! 20.gif ce sa mai spui??? Se tine sub observatie!!!!!!!!!!!

de fapt mai bine se astepta caderea motorului si apoi fara grija kulanza????

Eu sunt obisnuit sa previn de regula, dar se pare ca vw vrea sa scurga totul din noi, sa nu ai certitudinea ca pleci pana in Franta si vii fara probleme inapoi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre, nu stiu. In principiu, as vrea s-o transcriu aici in Germania si s-o vand local, ca iau pe ea mai multi bani, fie si la buy-back. Ma bate gandul sa-mi iau noul Golf combi, cu motor diesel, insa cum ala apare abia in toamna, nu ma grabesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca in final te-a cam, convins si pe tine 1.2 tsi !!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si nu :) Pana acum, n-am de ce sa fiu nemultumit de masina. Problemele pe care le-am avut (saiba, turbina si lantul) mi-au fost schimbate fara discutii si am fost tratat cu amabilitate, am primit masina gratuita pe perioada cat a mea a stat in service, atata doar ca evident, cand aud de Passaturi TDI care au 400.000+ km. la bord si merg brici, si noi, cu moristile noastre, ne dam rotunzi ca am ajuns la 50.000 km. fara sa fim nevoiti sa schimbam softuri, lanturi sau turbine, evident ca ma incearca o nemultumire vecina cu dezamagirea.

Deci: sau un Golf 7 TDI variant, sau un B5.5 variant din 2003, TDI 4motion cu 170PS :)

Scuze de Off Topic.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca gasesti ceva bun ia din 2003! Se faceau masini atunci! Inca!

Scuze de off!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul asta zicea prin Aug 2011 ca se va ocupa de un material in care sa trateze problemele 1.2TSI .. problema e ca din Feb. 2012 nu a mai raspuns nici macar la comentariile de pe pagina. :) http://www.buhnici.r...teptat-de-buna/

Din pacate Iulian, presa auto din Romania este aservita intereselor importatorilor.

Daca nu scrii ce zic ei, putza masina ulterior de test/prezentare. :lol:

Deci nu te astepta/nu va asteptati sa se scrie ceva despre 1.2 TSI VW in sens adevarului....

Mai bine incercati sa migrati cu informatia in zona blogurilor..desi si acolo e piscotareala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan, dar despre soft nou nu ai intrebat?

caci pe mine ma enerveaza foarte tare cresterea consumului.

eu am trecut de la softul din fabrica direct la softul cu saiba si in afara ca s-a inbunatatit putin pornirea la temperaturi scazute, consumul si puterea s-au cam dus dreq...

si despre mitze, care si la mine au cuib, am constatat ca urca pe la esapament, unde este ditamai gaura, caci se vad foarte bine urmele de labute.

eu am in plan sa execut o plasa metalica in jurul iesiri din motor a tevi de esapament apoi sa vad daca nu cumva au loc si pe la roti pe la planetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre soft : Ii intreb eu: Exista oare un soft nou??! Va conectati cu masina la serverul fabricii??

Consilier: Nu, domnule! Daca ar fi existat soft nou fabrica ar fi trimis comunicat! R.... cu apa rece!

Deci ramane de vazut daca exista un soft nou, doar daca cineva din sistem se conecteaza cu un 1.2 tsi 105 cp si cutie manuala la serverul fabricii si sa caute daca exista!

Deci nu se stie, poate da, poate , nu, ! ce mi-a spus consilierul pe de rost nu cred!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, doar cand cauti special pentru o masina, poti vedea daca exista soft mai nou ...

In rest, informari le vin doar cand e vreo actiune care implica si resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu i-ar fi impiedicat nimeni sa-mi caute un soft! Asa, ca sa fie clientul multumit, ca oricum cu motorul asta numai multumire nu e......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra Cei de la Autocenter de la tine din Piatra ce zic de problema ta cu 1.2 TSI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i Autocenter! dar ce sa spuna mai marii??? motoare bune, firma tare(vw), no problem, etc, vw vegheaza, kulanza, etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci a facut probleme doar duminica 1 data, luni toata ziua, marti s-a auzit la juma de intensitate si de miercuri nu a mai facut deloc. In zilele cand a facut relantiul era la 600 rot cand opream motorul, iar de marti am relantiul la 1000 ca deh, vremea urata nu-i place. Mai suspectez ca dupa un anumit numar de km acel intanzator sa piarda altfel presiunea si daca mai e si atat de scazuta ea realizanduse la 600 rot/min rezulta o pornire proasta ulterior. Am sa urmaresc si treaba asta referitoare la turattile la relanti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!