Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. .....................

Astept pe mail: stancioiu.ionut@gmail.com raspunsurile primite din partea Dealer/importator si problemele intampinate cu ei. Daca avem si documente oficiale, facturi la cei ce ati platit desi trebuia schimbata in garantie, tot ce aveti impotriva lor este bine venit. Va fi creat un material cat mai complect cu problemele noastre si incercam sa il postam pe cat mai multe siteuri auto, ziare si alte modalitati media.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

Am schimbat distributia la 23000 km la Autec Craiova, in octombrie 2012. La sfarsitul lui de3cembrie am observat sub masina pata de ulei. Am banuit ca la schimbarea chitului de distributie au dat drumul la ulei si s-a murdarit scutul. Ieri am fost la reprezentanta sa faca ei o constatare a acestei probleme semnalate de mine telefonic. Masina a iesit din garantie pe 28 octombrie 2012. Dupa ce au verificat-o au dat verdictul: simering vilbrochen , nu etanseaza. Simering care a fost inlocuit odata cu inlocuirea chitului de distributie. Au recunoscut ca nu este vina mea, dar sa ii inteleg ca nu mai pot asigura schibul pe garantie pentru ca masina nu mai este in garantie! Mi-au promis ca se vor interesa despre modalitatea de inlocuire a simeringului pe cheltuiala lor. Astept vesti de la ei. Am in jur de 2000 km de la schimb distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succesuri precum EBA.

Nasoala faza sa platesti tu si sa recunoasca ei. Nu te incalzeste cu nimic recunostiinta suprema !!!

__________________________

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. ......................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succesuri precum EBA.

Nasoala faza sa platesti tu si sa recunoasca ei. Nu te incalzeste cu nimic recunostiinta suprema !!!

__________________________

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. romservlift

Scuze am copiat tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

__________________________

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. romservlift

8. liviu

Deocamdata sa potolit zornaiala dar il tin sub observatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva poze cu cele 2 patine??? Am o vaga banuiala ca patina fixa este cam dreapta si nu arc de cerc fiind de ajuns sa scada o idee tensiunea in lant ca acesta sa poata "flamba" pe suprafata patinei ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

au dat verdictul: simering vilbrochen , nu etanseaza. Simering care a fost inlocuit odata cu inlocuirea chitului de distributie.

Ala a fost schimbat si la mine, pe garantie, la vreo 3-4 luni dupa schimbul lantului de distributie. Aia era prima distributie schimbata, a doua a fost schimbata in decembrie 2012, pe kulanta. Cu vreo luna inainte am schimbat turbo, tot kulanta. Asta dupa ce cu vreo cateva luni inainte am avut actiunea 24w6. Si, in afara de inca 3 update-uri de soft, eu nu am avut alte probleme :10[1]: Nu am apucat sa citesc tot ce s-a scris in ultima vreme, dar daca asta e lista celor care au avut probleme cu 1.2 tsi, cred ca ma pot trece si eu pe lista...si daca e sa ne 'intrecem' in probleme, cred ca intru fara probleme in top 3 :))

PS: era sa uit, a mea caraie tot mai des. Lant schimbat in decembrie.. 2012 :D

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringul venea in kit-ul de lant, deci ori nu l-au pus pe cel nou cand au schimbat lantul... ori l-au pus la ureche.. fara scula speciala.

Parerea mea sa faci presiuni... nu e vina ta si trebuie sa il inlocuiasca fara bani....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. romservlift

8. liviu

9. stefan_fefi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vandut masina, deci nu prea mai am motiv sa ma alatur. Eu am incheiat socotelile cu Skoda, m-am lepadat de belea. Dar daca aveti nevoie de sustinere cu cea mai mare placere. Sunt al vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, salutare si la mai mare--de cand nu am mai intrat vad ca sunt tot mai multi nemultumiti - in special lantul-care si la mine a fost schimbat de doua ori-ultima data acum o mie de km-deocamdata merge ,nu mai suna dar parca nu mai are aceeasi putere si parca porneste mai greu dimineata -ei ce mama naibii sa mai faci ca daca stai bine sa te gandesti este un fier care nu prea merita sa -ti faca zile fripte pentru ca peste 2-3 -4 -10ani tot o dai buna rea.

Dar acum am alta problema -fiind motorul asa de mic ca dimensiuni in locasul lui--- dorm pisicile maidaneze deasupra.Voi v-ati confruntat cu o asemenea problema?Sicum ati rezolvat-o----nu ca sa fi foarte revoltat dar calca pe fisele de bujii pe fire si alte dispozitive si sisteme care nu au fost proiectate sa fie presate,udate,mocirlite.La un moment trecand pe linga masina am vazut cum se certau doua mate pentru locul deosebit de cald si bun de pe motor.Sa fie macar niste fiinte oare multumite de acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringul venea in kit-ul de lant, deci ori nu l-au pus pe cel nou cand au schimbat lantul... ori l-au pus la ureche.. fara scula speciala.

Parerea mea sa faci presiuni... nu e vina ta si trebuie sa il inlocuiasca fara bani....

Multumesc pentru incurajari, voi insista sa faca schimbul pe banii lor, si va tin la curent. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@haiducu: salut. ce vrei tu, e simplu: nu se poate :) pur si simplu e prea mult loc liber sub capota, pur si simplu dedesubt sunt prea multe gauri suficient de mari pentru ca sa poata intra diverse jivine acolo si va trebui sa te impaci cu ideea.

Aici unde stau, in Germania, din pacate problema mea cea mai mare nu o constituie matzele care murdaresc motorul, ci jderii care intra la motor si rod diverse chestii. Astia de la VW au o solutie, respectiv izolarea complet etansa a compartimentului motor (fiindca treaba cu jderii e o chestiune serioasa aici, cu atat mai mult cu cat vietatile alea-s si protejate prin lege), chestiune care insa poate costa de la 220 la 400 Euro, in functie de dealer. Ti se acorda garantie la treaba asta 2 ani, ca nu mai intra nici pui de matza inauntru, insa, dupa cum vezi, nu-i o solutie ieftina.

End of Off-Topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva timp gasisem pe net ceva dispozitive cu baterii,ptr alungat jivinele.Pe al meu motor au placerea sa urineze iar mirosul este ingrozitor.Dispozitivele erau ptr rozatoare si nu am apucat sa studiez daca au efect si la celelalte categorii.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acest TSi... este altul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la test drive-ul la care s-a făcut trimitere chiar dacă poate e alt motor nu mai cred nimic. Eu am mașina din 2010 și atunci când a trebuit sa cumpăr mașina tot asa apăreau articole cat de bun și economic e motorul de 1.2 TSI și toți il lăudau. Cei de la reprezentanta la fel recomandau motorul asta cu toată caldura. Si acum când citesc toate postările voastre mulțumesc lui Dumnezeu ca am ales motorul de 1.4 TSI de care sincer sunt mulțumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. romservlift

8. liviu

9. stefan_fefi

10. ...............

Inca mai astept problemele voastre referitor la motor/dealer/importator si daca ar fi insotite si de dovezi ar fi ideal. Macar sa il miscam de pe scaun pe d-nul Radu care raspunde atat de politicos la nemultumirile noastre trimitandu-ne frumos catre dealer autorizat.

stancioiu.ionut@gmail.com

Rog popularizarea si paginii de facebook. Putin efort va rog !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. romservlift

8. liviu

9. stefan_fefi

10.floryyan2004

Ma adaug si eu initiativei.

Am trecut prin toate, schimb de soft de 3-4 ori, "saiba", lant si acum am vazut si ceva urme de ulei pe langa motor.."functioneaza excelent, conform specificatiilor". De cand am schimbat lantul( 7000Km) nu am auzit decat de 2-3 ori huruitul si cred ca majoritatea au fost dupa ce am lasat masina ridicata pe bordura.

Acum am 43000Km..viata-i prea scurta sa nu te poti bucura si de un 1.2 TSI ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. romservlift

8. liviu

9. stefan_fefi

10.floryyan2004 11.iahim77 Sunt si eu alaturi de voi, problemele sunt schimbare de lant, trei resoftari si ulei pe scut, de cand am noul lant nu l-am auzit decat o data si este schimbat la 27000 si acum am 36000, in rest e pacat de masina . skoba 1,2tsi business.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bwwlan: Chiar misuna jderii aia peste tot ? :))

Si AutoBild a semnalat ca jderii au cauzat cateva probleme in testul de fiabilitate facut cu Polo 1.2 TSI 105CP. Totusi, aia era o problema de fiabilitate la 1.2 TSI ? :tuktuk:

In incheierea testului se spunea ca VW s-a sesizat si a implementat un capac de plastic pentru protectia fiselor de la aprindere :soothe[1]:

Legat de 1.2 TSI, si eu fac parte dintre cei care au parasit "clubul"...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ionut_slatina

2. bogdanpiatra

3. nifelheim

4. Alexabdruchi

5. enrico

6. Florian Ionica

7. romservlift

8. liviu

9. stefan_fefi

10.floryyan2004

11.iahim77

12. tvirgil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul asta zicea prin Aug 2011 ca se va ocupa de un material in care sa trateze problemele 1.2TSI .. problema e ca din Feb. 2012 nu a mai raspuns nici macar la comentariile de pe pagina. :) http://www.buhnici.ro/2010/05/09/am-condus-skoda-octavia-1-2-tsi-nea%C8%99teptat-de-buna/

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spuneam acum cateva zile de problemele mele de la motor. Noul motor care l-am schimbat acum un an. Va spuneam ca am si cu acesta probleme. Astazi a facut ca si cum a ramas fara benzina, mi s-a oprit, am repornit-o a facut la fel si mi s-a aprin martorul "" sistemul de control pentrub gazele de esapament"" . Am lasat-o pe dreapta. Mentionez ca am 27.000 Km cu acest motor, dupa ce l-am schimbat pe celalalt. Ce sa ma fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!