Jump to content

Tablou sigurante


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

Daca restul ii merg, nu are ce sa verifice la sigurantele de pe baterie.....

Sigurante alea sunt responsabile, astfel

1- S162 - 50 A - bujii ( la motoarele diesel ) ;

2- S163 - 50 A - Contact ;

3- S164 - 40 A - ventilator racire motor ;

4- S176 - 110 A - interior ;

5- S177 - 110 A - daca alternatorul este de 90 A ; sau

----------- 150 A - daca alternatorul este de 120 A ;

1a- S180 - 30 A - ventilator racire motor ;

2a- S179 - 30 A - supapa ABS ;

3a- S178 - 30 A - pompa hidraulica ABS .

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirrcicaa11

masina porneste si merge ok,luminile din interior functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e de la sigurante, e de la xrelief relay, cel care taie consumatorii cand dai la automat, al 2-lea de pe pozitia de sus din panoul cu relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motailapetrut

Salut,

Nu am putut deschide un alt topic,si nu stiu de ce,dar incerc sa cer ajutorul aici.Am un volswagen bora (2000) motor 1.6 benzina.De ceva timp am schimbat farurile masinii si am trecut de la cele cu un singur bec (h4) le cel cu 2 becuri pe far.Modelul farurilor este acesta :

http://www.tuningmall.ro/imagini/produse/faruri-dayline-vw-bora-faruri-dayline-vw-bora-1.jpg (acum nu mai tin minte sincer ce model de bec folosesc h1 sau h7).Am si proiectoare pe care la fel nu stiu ce model de becuri am.Specific ca pe toate 6 becurile (scurta,lunga,proiector) am becuri cu xenon.Ideea este in felul urmator :

- in momentul in care schimbam fazele de la scurta la lunga,faza scurta se stingea,daca tineam scruta aprina si dadeam flash se aprindeau toate 4

- am gasit pe internet o schema de a le lega pe toate (lunga + scurta),schema fiinda aceasta :

http://img168.imageshack.us/img168/4109/ptfaruriborafazascurtalxs9.jpg (problema e ca trebuie sa mai verific odata,ca acum uitandu-ma din nou pe schema,ma gandesc sa nu fii tras firul de la siguranta 21 in loc de 20 cu toate ca nu prea cred...si nici nu cred ca ar fi mers,dar totusi vreau sa verific)

- problema cea mai mare este ca imi topeste siguranta (nu o arde,doar ca topeste plasticul dupa ea si la cele de 15A si la cele de 20A) .

Care ar fi rezolvarea acestei probeleme sau de ce mi se intampla asta ? Specific ca proiectoarele le aprin odata la 5 ani iar faza lunga o folosesc ce-i drept,dar nu foarte des.In afara de asta,mufa de la blocul de lumini unde intra firul,nu are pin,am tras firul pana acolo si l-am prin cu un bat incat sa stea,mai exact o scobitoare,incat sa atinga direct pe papucul blocului de lumini.Cineva spunea ca asta poate fi motivul ca nu face atingere bine firul,dar daca nu facea probabil gaseam numai punctulete si pete negre pe pinul din blocul de lumini.Va rog mult sa ma ajutati.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e de la sigurante, e de la xrelief relay, cel care taie consumatorii cand dai la automat, al 2-lea de pe pozitia de sus din panoul cu relee.

.e posibil pt ca pe langa faruri ,semnalizatoare,stergatoare ,spalatoare si claxon nu merge nici dezaburirea nici ventilatia in interiorul masinii ..si daca este acel releu trebuie inlocuit si atat?

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate releul actual si verifica contactele lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pe masina mea am faruri Depo cu angel eyes. Astazi m-am apucat de am schimbat becurile galbejite cu leduri, insa doar la un far merg, la celalalt(pe partea soferului) nu stiu ce s-a intamplat ca nu mai merg....ma gandesc ca ar putea fi o siguranta ?!

Mentionez ca restul becurilor din far functioneaza: cel de ceata, semnalizarea, faza lunga, faza scurta, doar cele cu leduri nu merg.

photo0472e.jpg

Vreo idee ? :-s Am muncit azi singur cateva ore, am dat bara jos, apoi munca de chinez, migaleala mare la nimeritul ledurilor in gaura in care vin fixate....

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr pe spate pe aceeasi parte merge pozitia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a trecut in minte sa ma uit, o sa ma uit maine. Sa inteleg ca daca merge pe spate nu e de la sigurante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, daca merge pe spate nu e de la sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 1,6 16 v AZD ,2002 o intrebare va rog care stiti : la usa sofer este un led rosu cand e masina inchisa ar trebui sa palpaie iar cand e deschisa sa fie stins .La mine sta aprins tot timpul care stiti sa-mi dati un sfat cam ce problema ar fi .Va multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si vezi ce apare pe 46 Convenienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms tare mult Florin ,scanarea asta pe ce o fac pe tester vag.com sau cum ii zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, daca merge pe spate nu e de la sigurante.

Slava Domnului era doar o siguranta, nu mergea pozitia nici pe spate nici pe fata si intamplator aveam sigurante de rezerva in portbagaj. Oricum am fost nevoit sa desfac din nou farul caci nu am nimerit toate ledurile in pozitia corecta, insa acum merg toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarea problema: cand aprind luminile nu mi se aprinde butonul de dezaburire pe spate, se aprinde decat cand apas pe el si cand pun contactul cu el apasat se face galben. am masurat si la el ajunge decat 10.30 v cand e normal neapasat, in rest merg toate. ceva idei de la ce poate sa fie? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Banuiesc ca e butonul stricat partial. Incearca sa pui alt buton care stii ca e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ajunge curent de la iluminare in mufa butonului - firul de culoare gri/albastru - +12v. Daca da, desfa butonul - poate are ledul rosu ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut proba separat la led si merge nu e ars, cand aprind luminile vine la el decat 10.30 v si cred ca e prea putin ca sa se aprinda. pana sa se stinga de tot a mers o perioada mai slab luminat

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam da. Verifica rezistentele SMD, de pe placuta butonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa desfac de tot buton ca sa le verific, am reusit sa dau decat capacul din spate jos mai mult nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai mai multe detalii cum sa desfaci butonul, dar daca ai cum inainte incearca sa deconectezi butonul din mufa respectiva si alimentezi cu 12V in locul firelor gri/albastru, iar masa e pe firul maro Modificat de Cristi N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

E lafel si la butonul de dezaburire?

10.3 V sunt probabil ok, pt ca nu vine direct de pe batrie ci prin trimmerul de reglare a intensitatii luminilor din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa fie diferente semnificative intre cele doua tipuri de butoane, legat de tensiune, intradevar nu luasem in calcul variatorul, asa este posibil sa fie doar 10.3V, daca nu e la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!