Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat . Trebuie avuta mare grija la modificarile masinii ca sa nu se piarda garantia , care este foarte importanta , in cazul unor asemenea probleme . Chiar VITALA ! , asta ca sa nu arunci o masina nou nouta de bani multi la gunoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu spun prostii, dar inteleg din cele spuse de tine ca turbina nu face fata cantitatii mari de gaze a unui motor 2.0TDI, si d-aia crapa? Daca da, o turbina cu geometrie variabila care sa schimbe unghiul paletilor la turatii mari, ar fi o rezolvare?

1. Intr-adevar 2.0 TDI are turbina cu geometrie variabila

2. Nu crapa datorita cantitatii prea mare de gaze evacuate ci datorita schimbarii bruste a vitezei unghiulare... asta in timp subrezeste si in final rupe axul central. Surge-ul contribuie (daca exista) si el la acest proces distructiv.

3. Ceva similar s-a intamplat si la multe ALH-uri in sensul ca au picat VNT15-uri si fara cip dar mai multe cu cip; probabil ca ele sunt cam la fix (fara marja prea mare) din fabrica si este suficient ca cateva din ele sa fie mai prost fabricate / asamblate / echilibrate si sa crape fara ciptuning. Cu ciptuning crapa mai repede dar de obicei crapau oricum (mai lent fara dar tot..)

O turbina mai mare are axul central mai solid.

Sigur ca o turbina mai mare fara ciptuning care sa tina cont de asta nu va aduce nici macar un CP in plus ci poate un pic de lag.

hello, era vorba de turbina mai mare + chiptuning

Nu s-a specificat initial + chiptuning. Deci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina mai mare are axul central mai solid.

turbina de 130 cp are acelasi ax ca turbina de 101 doar ca difera compresorul, asta stiu din surse sigure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera compresorul,

Si partea cu vanele, 9 respectiv 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,

am o roblema cu turbina in sensul ca fluiera rau de tot cu toate ca am schimbat-o recent continua sa fluiere si nu stiu de ce si cum pot remedia acest defect.Cel mai rau se aude dupa vreo 2 2 ore de mers ( asta am observat cand ma intorceam de la munte cand am mers vreo ora jumate cu 30 la ora asta cand nu stateam ) ce sa zic aproape de Ploiesti fluiera ca la concert .Daca cineva s-a confruntat cu aceasta problema si a gasit rezolvarea va rog dati-mi si mie secretul !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit post-ul respectiv dar nu stiu ce sa cred eu am turbina si debitmetru noi nu ar trebui sa fluiere asa si pe deasupra aceeaci problema cu puterea o am si eu imi trage ceva mai greu si fluiera destul de urat .Dar nu mereu are momente cand merge super si nu fluiera dar si momente cand fluiera si trage mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ti-a montat turbina?sau ce ai schimbat la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca ti-au schimbat-o ? :angry: :blink: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E important sa ai simtul umorului dar mai imortant e sa stii cand trebuie sa ti-l manifesti , chiar nu cred ca e cazul aici !!

Oricum merci frumos - puteai sa faci ceva folositor pentru tine in cele 50 de minute in care te-ai chinuit sa scrii reply-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E important sa ai simtul umorului dar mai imortant e sa stii cand trebuie sa ti-l manifesti , chiar nu cred ca e cazul aici !!

Oricum merci frumos - puteai sa faci ceva folositor pentru tine in cele 50 de minute in care te-ai chinuit sa scrii reply-ul

foarte bine ratzoiu

e bine sa fie loviti mistocarii care pe langa faptul ca habar nu au sa ajute pe cineva mai fac si misto

in atentia moderatorilor pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici daca furtunele de aer ale turbinei sunt prinse bine cu coliere. LA Passat am auzit de un caz cand a sarit furtunul ce intra in intercooler , aerul sub presiune nu mai ajungea in galeria de admisie. ( tot aici pe forum )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine ratzoiu

e bine sa fie loviti mistocarii care pe langa faptul ca habar nu au sa ajute pe cineva mai fac si misto

in atentia moderatorilor pls

iar o luati pe aratura. Trimiteti link-ul la moderatori sa vada daca am scris aiurea. Nu ar fi prima oara cand un service ar lua bani si n-ar presta nici un serviciu, adica lasa aceeasi piesa pe masina. Punct. De unde stii tu d-le emilian2005 ca eu nu am habar. Tine-ti vorbele pentru tine ca asa procedezi cel mai bine. E usor sa arunci cuvinte. Si tu si Ratzoiu. Ba numa` nervosi ma p-aci ....

Ca sa nu mai pun rasetele in spate intreb cat se poate de serios : Esti 100% ca ti-au schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar o luati pe aratura. Trimiteti link-ul la moderatori sa vada daca am scris aiurea. Nu ar fi prima oara cand un service ar lua bani si n-ar presta nici un serviciu, adica lasa aceeasi piesa pe masina. Punct. De unde stii tu d-le emilian2005 ca eu nu am habar. Tine-ti vorbele pentru tine ca asa procedezi cel mai bine. E usor sa arunci cuvinte. Si tu si Ratzoiu. Ba numa` nervosi ma p-aci ....

Ca sa nu mai pun rasetele in spate intreb cat se poate de serios : Esti 100% ca ti-au schimbat-o?

scuze ,dar nu am spus-o cu rautate dar dupa ce ca omul e suparat mai facem si misto de el?

despre partea cu service-urile stiu si eu prea bine deea eu nici nu duc masina in service

o fac praf singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au schimbat-o cu siguranta , am amintire turbina veche si debitmetru vechi care au insistat cei de la service sa le iau acasa .Sincer nu cred ca ar fi facut asta deoarece sunt prieten cu proprieterul service-ului iar cei de acolo stiau asta !

Intrebare : Daca ar scapa aer prin vreun furtun asta n-ar trebui sa se vada la un log in mers. Adica sa imi dea presiunea mai mica decat cea ideala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru de verificat este si conducta subtire ce asigura aductiunea de ulei pt. ungerea si racirea turbinei. Pe TDIClub am citit ca suieratul turbinei e cauzat de incingerea acesteia.

de asemenea am inteles ca unele turbine sunt mai zgomotoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele de la turbina! am avut aceeasi problema la o octavia 1. dupa strangerea colierelor, s-a remediat problema, succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. am si eu o nedumerire...nu stiu ce s-a intamplat cu masina mea. Ieri seara la urcare unui deal a inceput sa tremure motorul. am oprit m-am uitat un pic la motor....nu am vazut nimic suspect....m-am gandit ca o fi o bujie sau o fisa care s-a desprins. Am incercat sa continui drumul m aveam circa 50 de km pana acasa...masina tragea foarte prost. la un moment dat motorul a inceput sa scoate sunete ciudate (ceva genu la un motor diesel obisnuit). dupa inca cativa km a aparut ceva si m interesant....a inceput sa se tureze singura masina ca si cum as fi apasat pedala de acceleratie la maxim...am oprit motorul si am tras pe margine. am m incercat sa o pornes odata...dar scotea fum alb. Ultimii km i-am facut remorcaqt pana acasa ...iar acum5a masina isi asteapta randul in service. Singura chestie carfe am observat-o cand am ajuns la service si i-am scos capacul de la motor era ca a dat afara ulei pe la buson.

:) :) :) :) :) :)

GolF IV 1,9 TDI 115 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai crapat turbina :)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ceea ce scrii nu stiu daca ai motor diesel sau gaz ( ...am crezut ca s-a desprins vreo fisa de la bujie sau vreo bujie ...) si ca ...motorul scotea zgomote ciudate ca un diesel obisnuit ( diesel e diesel ..cu zgomotul lui normal). Cred ca ai motor pe gaz ..atunci ..cred ca cureaua a fugit de la punct ..vibratiile si zgomotul ( diesel) pot fi de la loviturile de pistoane in supape ..la fel faptul ca nu mai tragea ..nu avea cum sa mai traga ...pierdea compresie la greu .Fumul alb poate fi garnitura de chiulasa ..dar poate fi si piston gaurit . Acum depinde ce motor ai ..diesel sau gaz .Ptr diesel nu ma pricep .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca are un 1.8T si a crapat turbina. Din cate stiu eu la motoarele pe benzina nu e periculos sa se rupa cureaua sau sa sara de la punct. Din cate stiu eu camera de ardere e mai mare la benzina si daca supapele sunt coborate si pistoanele sunt sus nu se ating.

P.S Stiu treaba asta de la un Passat 2 1.6 benzina. Pur si simplu se blocase o rola si cureaua a cedat. Cand a fost la service cu ea a zis ca trebuie decat cureaua schimbata ca la motoarele pe benzina nu se ating supapele de pistoane daca se rupe cureaua.

Imi cer scuze daca vorbesc prostii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de motor, la alea vechi cu raport de compresie mic nu sunt cu interferenta. La astea noi, chiar si benzinare e problema.

Oricum, problema de mai sus este cauzata de uleiul ajuns in admisie, cel mai probabil pe la axul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se intampla si la alea vechi sa loveasca supapele.sunt patit .. cautati pe forum si o sa vedeti

In alta ordine de idei nu stiu de ce ne dam cu presupusul cand omul nu stie sa isi completeze profilul sa aflam si noi ce motor are .vad scris jos ceva de 1.9 tdi si in topic imi zice de bujii si fise..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!